Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zovi ih, meni je za 4 dana stigla.
stize izvod
d34571f835ccd6f3fd414d2e68647467.jpg
 
Išao sam na upit stanja na bankomatu komercijalne i piše mi Nismo primili stanje. Kako sad to? Imam 1,000,00 din na računu.
 
Ima da pravimo Telenor banku od blata :D

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Od kada to moze da se vidi stanje na tudji bankomat?
 
Rece boban cini mi se, da moze tako isto da se aktivira kartica na bankomatu. Posto nisam hteo da dizem novac.
 
Na svim bankomatima moze da se vidi stanje svih kartica. Fora kod MTSB je sto je besplatno na bankomatima u zemlji, a kod drugih banaka se uvek naplacuje na tudjim, a neke i na svojim (glupi Raiffeisen).
 
Ja sam otvorio racun 24.05. u TC Stadion, danas je tek stigla kartica.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
 
Jel to znaci da je nisam aktivirao onda? Hvala ti sto si se javio i pojasnio.
 
Ja probao danas da otvorim račun online i izbacuje mi poruku kako ne može da se procesuira dalje online nego moram da završim registraciju u poslovnici. Nazovem korisnički servis, kažu to se dešava kada pri registraciji dođe do "prekida u internetu", i takođe me upute u poslovnicu. Svejedno, probao sam još nekoliko puta, i sa posla i od kuće, i neće, uvek ista poruka. Ukucam ime, prezime, mejl i jmbg, broj telefona i verifikacioni kod, i ne može dalje. Poslovnica mi je u najbližem gradu, ne znam kad ću ići, hteo sam da završim posao online. Jel se dešavalo nekom?
 
Previše korisnika imaju pa im puca aplikacija.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 
Vrv si lupio zbog sale ali se sprema i to... Mada nakrivo nasadjeno, mozda nikad ni ne krene.
 
Ja sam otvorio racun 24.05. u TC Stadion, danas je tek stigla kartica.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Meni je 26. maja kurir doneo dokumentaciju na potpis, a jos uvek mi nije aktiviran racun. Zvao sam korisnicki vise puta, poslednji put juce, i ponovise da znaju za problem, da je problem sa postom jer im nije vratila dokumentaciju, da nisam jedini i da me mole za strpljenje. Tako da, ti si jos dobro prosao. :D
 
Ja probao danas da otvorim račun online i izbacuje mi poruku kako ne može da se procesuira dalje online nego moram da završim registraciju u poslovnici. Nazovem korisnički servis, kažu to se dešava kada pri registraciji dođe do "prekida u internetu", i takođe me upute u poslovnicu. Svejedno, probao sam još nekoliko puta, i sa posla i od kuće, i neće, uvek ista poruka. Ukucam ime, prezime, mejl i jmbg, broj telefona i verifikacioni kod, i ne može dalje. Poslovnica mi je u najbližem gradu, ne znam kad ću ići, hteo sam da završim posao online. Jel se dešavalo nekom?

Jeste, dešava se ukoliko ste odnekud ranije registrovani u sistemu Banke, a kako su oni nasljednici Dunav banke ta situacija se možda dešava ako ste ranije imali neki aranžman sa Dunav bankom ili Dunav osiguranjem. Ukoliko sistem Banke od ranije zna za vaš JMBG onda nije moguća elektronska registracija već se mora ići u poslovnicu.
 
Ima i onih koji nisu imali nikakve veza sa dunav bankom i osiguranjem pa ne mogu da otvore online racun,nisu odradili aplikaciju kako treba a ovo sto kazu da je problem sa postom da im nisu vratili dokumentaciju to nije tacno,jer vi danas potpisete kod kurira i to je kod njih vec sutra ako je radni dan,oni nemaju dovoljno ljudstva da te sve zahteve odrade brzo ovako ispada 15 dana cekanje za otvaranje racuna i dobijanje kartice.
 
Ne branim nikoga, niti radim za njih. Kako to da nemaju dovoljno ljudstva ako je moj račun kurirom otvoren za jedan dan? Nisam zvao, nisam intervenisao. Jedino sam ih pozvao jer sam zabrljao pre otvaranja, Kada je trebalo da ispunim obrazac sa podacima, zatvori mi se stranica. Zvao sam ih samo da ih pitam šta sad da radim, kako da ponovim proces. Ljudi mi lepo objasnili, ja uradio tako i evo sad samo čekam karticu. Nešto se tu nekima od vas čudno dešava. A da, nisam nikakav premium korisnik, niti bilo šta drugo. Možda je to zato što MTS ima sve moje podatke na svim mogućim nivoima godinama. Vrlo je verovatno da se iz nekih mmanjih mesta kuriri ne snalaze.
Sećam se jednom prilikom sam nešto slao u neki manji grad, i rekli su mi da tamo postexpress dostavlja samo tri dana nedeljno.
Tako da ovo verovatno nije do same banke.
 
Daju li cekove? U onom tarifniku ih ima ali u ovoj naslovnoj ponudi ne vidim da ih nude. Mozda su cekovi bili dok je bila Dunav banka...?



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel si uzeo neki ček ili to samo nagađaš ?

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Placanje online racuna ide 30 din po racunu...? Mts racuni, struja, voda...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel si uzeo neki ček ili to samo nagađaš ?

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
Ne nagadjam ...naglasio bih da radim to....ponudili su mi placanje osiguranja od autoodgovornosti kod dunav osiguranja da platim cekovima banke ali sa provozijom ...sto ne dolazi u obzir[emoji1]
 
To je nešto drugo. Mislio sam da daju baš prave čekove kao i Intesa, Komercijalna.

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Cekaj, daju li cekove na "ruke", tipa 10 ceka i za to naplate tipa po 5 din po komadu ili koliko vec ...?

Aha, znaci nije kao kod drugih banaka sto se tice cekova...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Lose ovo za cekove, taman sam hteo da se zaletim. Cekove ne koristim cesto ali znace kao potpora, par puta uleteli kao garancija :)



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Stigla kartica. Ne dostavlja post express nego pošta, pa kako se kome zalomi.

Aktivirao u aplikaciji, telenor bankomat upit stanja 0din, RF bankomat upit stanja 0din, Unicredit kaže 15din provera stanja iz principa nisam hteo. Naravno, nemam 0din na računu.

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno