Šta je novo?

mts Banka

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pojavili su mi se opet bankomati i više ne dobijam grešku.
 
Ja imam račun, i takođe mi izlazi ova poruka od danas, tj videh problem na forumu, pa rekoh hajde da probam i ja da se ulogujem, kad eto greške i kod mene :)

Ma to je nesto trenutno. Radi sve [emoji3]

Mts banka, nema ni jedan bankomat, ali opet ima najvise... e to je umetnost [emoji3]

0fca587e30e69256b3b6bf777b199dae.jpg
 
Ja koristim samo preko računara, i od sinoć mi se ponavlja onaj početni meni, "moji računi, kartice" itd, dva puta. Ovako sve normalno funkcioniše.b
 
Meni se juce to pojavljivalo , ali danas ne , upravo proverio na telefonu
 
Nema puno veze sa bankom al ima sa mts-om...

Vise od 2 nedelje se dopisujem sa njima kako bi ispravili gresku radnice koja je moje prezime pogresno upisala i napravila mi korisnicko ime za "moj telekom" i za e-mail gde mi u prezimenu umesto "H" stoji "N". Ok, desava se svima, ovo je problem koji se resava za 3 sekunde, samo treba neko da klikne na "edit"... ali u mts-u su mi ponudili da mi daju dodatni e-mail u kome ce moje prezime biti ispravno napisano ali ce mi to naplatiti kao dodatni e-mail. Strasno.
Posle pisanog zahteva u poslovnici dobijem sms posle 5 dana gde me obavestavaju "postovani , vas prigovor je prvobitnom proverom resen neosnovano. U toku su detaljne provere nakon cega cemo Vam dostaviti konacno resenje".

Mogu da zamislim kad neko pogresi broj racuna ili poziva na broj, kakva ce zbrka da nastane. Eto ni cenovnik u startu nisu mogli ispravan da okace.
 
Što se tiče banke tarifnik je tačan, samo treba gledati na pravom mestu... a to je pod račun plus.

Što se tiče slova... meni kad sam potpisivao nije imalo, moje prezime i ime slobodno, pa sam umesto c ili ć , na kraju dobio ch.
 
Aktivacija kartice se moze izvrsiti:

Kprisnici koji su se opredelili da sami odrede PIN,aktiviraju karticu preko e-banking/m-banking

Korisnicima koji su se opredelili za dostavu PIN-a na kucnu adresu,pozivom call centra banke sa prijavljenog mobilnog telefona uz identifikaciju,bamka ce dostaviti karticu i pin na datu adresu u razmaku od 2 radna dana.
 
Ja odradio aktivaciju preko bankomata,ali tek na trecem bankomatu.Srecom bio u setnji pa gde vidim bankomat probaj.Pise da stanje nepoznato,proverim opet sve lepo,ali isto.Sta je u pitanju ko bi ga znao.Sad ostaje u prodavnici da proverimo dal funkcionise. :)
 
BTW, zar nije MTSB zadrzala bankomate Dunav Banke?
 
Poslednja izmena:
Dunav banka

Komercijalna bankomati [emoji3]
 
ako pise status kartice aktivna jel to znaci da je poslata kartice i da treba da je u postanskom sanducetu oko ponedeljka a u sredu ide pin cod za bankomat i placanja karticom.
 
Što se tiče banke tarifnik je tačan, samo treba gledati na pravom mestu... a to je pod račun plus.
Добар(виц):D Шта значи и на шта се односи остали Тарифник.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Dragi tarantula, da li stvarno misliš da se tarifnik izdaje svaki dan...

Pa polako, videćeš za ostalo, prvo besplatno, dok dodje do 100 hiljada... :)
 
Na neku foru meni stižu oflazne transkcije na sms iako sam isključio celu tu rubriku u ebankingu [emoji20]

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
A da li ti skida 5 diara + PDV po SMS-u?

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Da, već mi je zadužen račun za oko 40+ rsd

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Da li ti ovako stoji da li si na kraju sačuvao izmene ?

111.png
 
Poslednja izmena:
Stoji mi NE na Odlazne transakcije (celu kategoriju).

Sad ću staviti NE samo na SMS notifikacije pa ću videti da li i dalje stižu.

Naravno da sam sačuvao izmene.

Sent from my Redmi 4 Prime using Tapatalk
 
Pozovi ih i potvrdi sve
 
Na neku foru meni stižu oflazne transkcije na sms iako sam isključio celu tu rubriku u ebankingu [emoji20]
Ne znam da li bese meni ili caletu u Telenor Banci stoji da ne stizu SMSovi, a opet stizu SVI, a ne naplacuju se :) (na Starteru)
 
Moj račun još uvek nije ni aktiviran, a potpisao sam ugovor prošlog ponedeljka.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
  • Like
Reagovanja: M J
Zovi ih. Ja kad sam ih zvao nesto pre 5,6 dana skroz su bili brzi.
 
U četvrtak im poslah mejl, u toku istog dana dobih odgovor da će detaljnije ispitati i toliko. Sačekaću još danas pre zvanja.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Na koj mail pisete banci?
 
[email protected]

Ali zovite, i reštite brže je :)

Korisnički centar

Radnim danima od 08:00 do 21:00
Subotom od 08:00 do 15:00

0800 103 103
 
Realno, iako sam za online sto je vise moguce, poziv radi najbrze za bilo koje probleme.
 
Meni još nije stigla kartica :D

Iako još od červrtka/petka stoji "nije aktivna" što će reći izrađrena je...

Sent from my LEX820 using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno