Šta je novo?

[MTS] *797# - unapredjen servis!

menio nije jasno kako nekome radi a nekome ne, na istom paketu? wtf?!
 
Bash im upadni u poslovnicu da ti "pokazhu kako to radi" :)
 
Hahaha, evo ja proverio sad, posto sam se juce vratio iz inostranstva (btw. nisu mogli 14 dana da mi ukljuce roaming, pacijenti, zato sto imaju problema sa sistemom), i dobijam informaciju da mi racun za april iznosi 313998.05 dinara LMAO :D :D :D
 
Bice ti smesno kad ti dodje stampani racun na taj iznos :d

(MTS je to)
 
Poslednja izmena:
Cim proradi MNP (korisnik je vlasnik celog svog broja i moze da ga seta kod kog provajdera hoce)
telekom ce videti da je moje prisustvo na njihovoj mrezi (od '98) samo "promocija"
:eyebrows::eyebrows::eyebrows:

Lepo posaljem *311# na 063 i lepo mi vrate SMS sa svim specifikacijama i preostalim minutima za taj mesec. Ovde treba kao ***** da se setam po meniju i preskacem obruce da bih video stanje na postpaidu. Kako divno korisnicko iskustvo novim "poboljsanjem"
 
Poslednja izmena:
I zvanicno:


25.06.2009.
Novo! mt:s vodič za postpaid korisnike

Telekom Srbija je svim svojim mt:s postpaid korisnicima ponudio novu uslugu - mt:s vodič.

Ova usluga omogućava postpaid korisnicima da na jednostavan način provere trenutno stanje svog postpaid računa, kao i iznos poslednjeg računa. Pored toga, na raspolaganju su im i dodatne usluge - podešavanje telefona i kupovina InoCall vaučera. Dostupne su im i servisne informacije - vesti, zabava i razne druge informacije.

mt:s vodič se koristi jednostavno i lako - unošenjem koda *797# i pritiskanjem tastera za poziv, nakon čega će se na ekranu mobilnog telefona pojaviti iznos trenutnog stanja na računu, kao i opcije: stanje postpaid računa, dodatne usluge, servisi i informacije.

Korisnik se može opredeliti za bilo koju od ponuđenih opcija, u zavisnosti od toga da li želi da se informiše, zabavi, kupi InoCall vaučer...
.. LINK
 
Poslednja izmena:
da li zna neko kako mogu da proverim stanje na racunu, bilo kako? ne mogu da verujem koliko su nesposobni & retardirani ovi iz MT:S-a. ovog meseca nisam 2x mogao da proverim stanje na racunu. rak ih izjeo sve :mad:
 
Ako ti ne funkcionise *797# onda probaj preko 788 i puk koda.


*dosta cudno ako ti ne radi provera stanja. to se retko desava..
 
Ne možeš preko ovoga što-jednostavno-kad-može-komplikovano servisa? :p
Pozovi 788, ukucaj poslednje četiri cifre PUK koda i pritisni 1. Naravno sve preko govornog automata.
Meni je danas jednom hteo da ponudi opciju za stanje na računu, a malo pre kad htedoh da ispišem uplatnicu...jok :)
 
probao. kazu da mi je ostalo 0min i 46 sekundi. da nije 0 sati i 46 minuta, to bi vec moglo da bude tacno? i 58 poruka, to je ok koliko mi se cini.
 
Poslednja izmena:
Trenutno su uzasno losi po pitanju usluga i kvalitetu, a sve je rezultat integracije fiksne i mobilne mreze u jedan sistem. I dok se oni integrisu nama ce da izrastu rogovi.
 
Mogu da shvatim da je neko od progaramera smislio ovako nesto (oni i treba da smisljaju nove ideje), ali prosto ne mogu da se cudu nacudim koji je mozak "ovo" odobrio da se pusti u rad.

Kakav ******izam, jednu vrlo jednostavnu i korisnu stvar zakomplikovati do imbecilnosti...
 
Kad ce ovaj MPI (MNP) da pochne sa radom ?
Ima vec mesec dana kako mi je istekao ugovor od 2 godine ropstva (fala kurc* ) pa sam hteo da ih smaknem (s' istog).
Jedino zbog broja, mada na kraju sta ima veze, zamenicu i broj ako ne bude skoro.
 
Pa Avrame, jel citas sta ovde pisemo :eyebrows: - trebalo bi od marta 2010te.. (ko izdrzi :whip:)



.
 
Poslednja izmena:
Ja na mom telefonu (LG U8360) ne mogu ništa da radim. Samo se pojavi

mt:s vodic
Stanje: xx.xx din
Pritisnite taster za potvrdu i unesite broj opcije

i to je to, šta god da pritisnem ništa se ne dešava. Mogu smo da izađem iz svega toga. *****.


imam neki stari samsung gde ne moze dase poshalje broj kako bi se izabrala stavka iz menija dakle sluchaj kao kod tebe.

izvalih da na telenoru to moze ovako - *121*1*1# i to znachi iz menija 121 bira stavku 1 a u okviru tog podmenija opet 1. eto probaj tako neshto mozda moze i na mts-u..
 
imam neki stari samsung gde ne moze dase poshalje broj kako bi se izabrala stavka iz menija dakle sluchaj kao kod tebe.

izvalih da na telenoru to moze ovako - *121*1*1# i to znachi iz menija 121 bira stavku 1 a u okviru tog podmenija opet 1. eto probaj tako neshto mozda moze i na mts-u..

Probao sam ovu fintu i uspeo da uđem u 1 meni ali dalje ne mrda šta god ukucao na mesto poslednje jedinice. Nema svrhe, koristiću ubuduće 064788. Ako samo na mom modelu telefona ne radi onda super ali ako ima još ljudi sa ovakvim problemom onda su stvarno genijalci ovi iz mtsa.
 
Meni *797# ne radi minimum prvih 15 dana u mesecu a posle toga se updateuje jednom u 5 dana. Ali opet sam u boljem opložaju od onih kojima to ne radi i još ih potkradaju.:d
 
Pa Avrame, jel citas sta ovde pisemo :eyebrows: - trebalo bi od marta 2010te.. (ko izdrzi :whip:)
.

Mislio sam koliko je to sigurno...
I vize nam ukidaju svake sledece zadnjih 10 god. :zgran:
Ljudi prosto ne veruju :laugh:

Sad se setih da proverim stanje, servis nije dostupan, a 16 u mesecu... Sta reci - No Comment
Stvarno kad neshto unaprede menjaju iz korena...
 
Na MTS-u ne radi i dalje. Elem, 15 (slovima: petnaest) dana sam pokušavao da dobijem tehničku podržku na 789, i juče sam konačno dobio operatera. Znači 15 dana mi kaže operater će se uskoro javiti i to traje 10 min, naravno ne mogu da čekam toliko, ili dobijem drugi poziv. Ili ono, svi operateri su zauzeti i ćao. Svaki dan sam zvao po 4-5 puta i čekao kao majmun da bi ih juče dobio. I operaterka mi je rekla da su im radovi u toku i da ne znaju kada će im sistem proraditi. Pitao sam je da li su svesni da nije normalno da ja posle pola meseca ne mogu da proverim stanje, i da ne želim da šaljem 100 poruka i besmočnu klikćem ne bi li dobio iznos preostalih minuta, i da će izgubiti sve korisnike na šta je ona rekla hvala gospodine, razumem vas, i osetio sam da joj je bilo neprijatno.
PS
Mala digresija: Službeni telefon mi je na VIP mreži, i nemam nikakvih problema. Stvarno se razmišljam da promenim broj i pređem na VIP, muka mi je više od degenerika iz MTS kojima ni 1% nije stalo do korisnika.
 
Verovatno irade nesto i meni su isto rekli sinoc:)mada jeste zeznuto kad se otrgnes kontroli pa ne mozes da proveris stanje na racunu..:-(
 
Pravo unapredjenje nema sta....Imate prijatelje....A prijatelji verovatno ne zele da se sekirate kad shvatite koliko vam je ostalo minuta i koliko vam je zaduzenje pa zato servis nije dostupan...eto sta znaci imati prave prijatelje :-D na sve misle....uzas
 
Zvao sam korisnicki servis da ih pitam gde gresim, koji taster treba da pretisnem posto ne mogu nikako da dodjem do stanja na racunu i preostalim min. Pitam ja "gde gresim? ovo ste mnogo zakomplikovali." Sladja meni rece:" Ne nismo zakomplokovali :S:. Ne gresite nigde, gospodine. Trenuto vrsimo presek stanja ali ocekujemo da proradi servis." Rekoh: " Ako ja ne gresim, onda je kod vas greska:mad:"
Pitao sam, takodje da li ce da proradi do kraja mesece. Rece da hoce da da je proveravam stalno pa cu da vidim kad proradi, na sta joj rekoh da imam pametnija posla nego da 10x dnevno proveravam stanje i da dobijam poruku da nije aktivam servis.
Pitanje za upucene: Cime oni prececaju to stanje??? Tupim nozem pa im treba 20 dana:mad::wall:
Mene to mnogo vredja sto me smatraju za debila. I prvom prilikom prelazim na drugog ili 3. operatera.
 
Nazad
Vrh Dno