Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Potpisao sam ugovor na 4 mjeseca za mobilni internet (samo sim kartica, oni to zovu "bez UO"). Dao sam im mail zbog stizanja računa, to sam potvrdio kad sam dobio link.
Međutim ne mogu aktivirati i povezati Yettel aplikaciju jer mi je primarni (i jedini) broj telefona u mts-u. Kad pokušam da aktiviram aplikaciju unosom svog mts br. tel. dobijem error da je nemoguće poslati otp poruku.

Sutra raskidam ugovor sa mts i prebacujem taj broj na prepaid.

Može li se ovdje išta uraditi osim da kupim neki dummy prepaid yettel broj samo zbog aktivacije aplikacije?
 
a da u yettel aplikaciju ubacis taj broj koji si dobio za mobilni internet?
 
a da u yettel aplikaciju ubacis taj broj koji si dobio za mobilni internet?
nije broj, to je onaj SIM što inače ide u MiFi, samo ja nisam uzeo MiFi nego koristim stari tel kao taj uređaj

sa njega ne mogu zvati (probao sam) a nema načina da znam koji je "broj telefona" da probam na njega dobiti otp kod
 
imas negde u ugovoru koji je to broj. probaj poslati sms. znam da moze da ih prima, samo je pitanje kakve su sada tarife, da li imas kredita za sms
 
imas negde u ugovoru koji je to broj. probaj poslati sms. znam da moze da ih prima, samo je pitanje kakve su sada tarife, da li imas kredita za sms
hvala na idejama, ali ugovor ne mogu da vidim dok ne aktiviram aplikaciju (potpisao ga na onom tabletu, digitalno), tako da ću danas do poslovnice da vidim šta mi je činiti
 
Na plastici od sim kartice piše broj telefona, ako ne piše zovi kol centar ili poseti poslovnicu i pitaj koji je broj od te sim kartice. Onda sa tim brojem aktiviraš app. (ta kartica može da prima sms-ove tako da ćeš moći regularno da aktiviraš app kad saznaš broj)
 
Potpisao sam ugovor na 4 mjeseca za mobilni internet (samo sim kartica, oni to zovu "bez UO"). Dao sam im mail zbog stizanja računa, to sam potvrdio kad sam dobio link.
Međutim ne mogu aktivirati i povezati Yettel aplikaciju jer mi je primarni (i jedini) broj telefona u mts-u. Kad pokušam da aktiviram aplikaciju unosom svog mts br. tel. dobijem error da je nemoguće poslati otp poruku.

Sutra raskidam ugovor sa mts i prebacujem taj broj na prepaid.

Može li se ovdje išta uraditi osim da kupim neki dummy prepaid yettel broj samo zbog aktivacije aplikacije?
Sama SIM kartica koja ide u MiFi uređaj je iste tehnologije kao i obične SIM kartice, tako da je možeš staviti u uređaj kako bi se baš sa tim brojem povezao. Što se tiče samog broja ugovora, možeš ga saznati i u našoj poslovnici.
 
Sama SIM kartica koja ide u MiFi uređaj je iste tehnologije kao i obične SIM kartice, tako da je možeš staviti u uređaj kako bi se baš sa tim brojem povezao. Što se tiče samog broja ugovora, možeš ga saznati i u našoj poslovnici.
Može još jedno pitanje? Potpisao sam "ugovor", bez UO. U poslovnici mi je rečeno da moram minimalno 4 mjeseca da koristim taj internet (odnosno da ga plaćam). Međutim ja ne vidim nigdje u ugovoru tu stavku da piše. Gdje da tražim tu informaciju o 4 mjeseca?
 
Može još jedno pitanje? Potpisao sam "ugovor", bez UO. U poslovnici mi je rečeno da moram minimalno 4 mjeseca da koristim taj internet (odnosno da ga plaćam). Međutim ja ne vidim nigdje u ugovoru tu stavku da piše. Gdje da tražim tu informaciju o 4 mjeseca?
Član 24 opštih uslova propisuje samo pravo na probni period po usklađenosti sa zakonom o elektronskim komunikacijama koji slovi mogućnost da se zaključi ugovor na mesec dana i plati po punoj ceni, a to pravo se može iskoristiti jednom godišnje. Jedino je oko prenosa broja sporno što ne može da se prebaci u drugu mrežu ako isti nije proveo 60 dana u mreži.
 
Član 24 opštih uslova propisuje samo pravo na probni period po usklađenosti sa zakonom o elektronskim komunikacijama koji slovi mogućnost da se zaključi ugovor na mesec dana i plati po punoj ceni, a to pravo se može iskoristiti jednom godišnje. Jedino je oko prenosa broja sporno što ne može da se prebaci u drugu mrežu ako isti nije proveo 60 dana u mreži.
Hvala na brzom odgovoru kao i uvijek!

Pošto sam još uvijek na manje od 14 dana od dana potpisivanja ugovora, mogu li se pozvati i na to da bih raskinuo s njima? Radi se o njihovoj SIM kartici 400GB. MiFi nisam uzeo, samo karticu.

Nisam nezadovoljan uslugom, samo sam mislio da ću ostati u Srb bar još 3 mjeseca, a ispostavilo se da je to ipak još samo 2 sedmice, pa bih da se raziđemo.
 
Hvala na brzom odgovoru kao i uvijek!

Pošto sam još uvijek na manje od 14 dana od dana potpisivanja ugovora, mogu li se pozvati i na to da bih raskinuo s njima? Radi se o njihovoj SIM kartici 400GB. MiFi nisam uzeo, samo karticu.

Nisam nezadovoljan uslugom, samo sam mislio da ću ostati u Srb bar još 3 mjeseca, a ispostavilo se da je to ipak još samo 2 sedmice, pa bih da se raziđemo.
Evo odgovoriću sam sebi, naglasili su mi da MORAM uslugu da koristim barem 4 mjeseca, nakon čega sam ih ljubazno pitao da mi nađu u ugovoru ili opštim uslovima tu stavku, i da ću odmah priznati grešku, plus sam im napomenuo da je ugovor potpisan prije manje od 14 dana nakon čega su pokušali podvući da to tako mora i da su mi rekli usmeno da mora, nakon čega sam ja ponovio da mi nađu napismeno to, i onda su otišli iza da se "konsultuju" i odobrili mi raskid ugovora...
 
@Yettel Srbija Sredite aplikaciju da ne mora svaki broj da se registruje sa drugom email adresom. Trebalo bi promeniti da se za potrošnju interneta van Zapadnog Balkan primeni isto da se blokira dalje korišćenje interneta ako se ne aktivira neki dodatak. Treba sprečiti sve neželjene troškove od strane korisnika. Jedna od boljih stvari koje je ima u roamingu za Yettel korisnike je korišćenje 5G NSA mreže.
 
mozda je do tvoje lokacije. evo pre 2 h u BIGu (NS)

Screenshot_20250220_194140_Speedtest.jpg

i trenutno, selo Neradin

Screenshot_20250220_194321_Speedtest.jpg
 
@Yettel Srbija Sredite aplikaciju da ne mora svaki broj da se registruje sa drugom email adresom. Trebalo bi promeniti da se za potrošnju interneta van Zapadnog Balkan primeni isto da se blokira dalje korišćenje interneta ako se ne aktivira neki dodatak. Treba sprečiti sve neželjene troškove od strane korisnika. Jedna od boljih stvari koje je ima u roamingu za Yettel korisnike je korišćenje 5G NSA mreže.
Zdravo, prilikom registracije na Yettel aplikaciju, svi brojevi koji su registrovani na tvoje ime biće vidljivi i moći ćeš da ih selektuješ u okviru padajućeg menija. Što se tiče roming dodataka oni zaista jesu sjajan način da zaštitiš broj od prekomerne potrošnje dok si u inostranstvu. Aktiviranjem nekog od dodataka za Evropu ili Svet, možeš bez brige koristiti internet dok se nalaziš u romingu. Vrlo lako se aktiviraju, putem naše Yettel aplikacije, a možeš ih aktivirati i više puta ukoliko potrošiš saobraćaj iz dodatka, bez brige o visokim troškovima. Sa roming dodacima unapred znaš koliko ćeš platiti za korišćenje u inostranstvu, što ti omogućava da planiraš svoje troškove unapred i izbegneš neprijatna iznenađenja, a ostaješ u kontaktu sa porodicom, prijateljima i kolegama bez obzira gde se nalaziš.
Šta je sa internetom? Danas ceo dan katastrofa.
Zdravo, rado ćemo proveriti sve za tebe, samo nam reci, na kojoj lokaciji koristiš internet i da li je u pitanju optički, kućni ili mobilni internet?
 
Koliko zapravo traje procedura prelaska sa postpaid na prepaid prilikom raskida?
Rekli su mi da je otkazni rok 30 dana???
meni ugovor ističe za 3 dana i apsolutno ne želim da vam platim ni dinar dodatni sem do 3. marta?
uz to šta da radim sa izabranim aplikacijama? da li moram da ih ja odjavljujem da mi ne bi pravile problem? deezer/bookmate?
 
Otkazni rok postoji samo kod ugovora na neodredjeno vreme.
 
moj ugovor je na određeno vreme, do fiksnog perioda, 3 mart.
bio sam do poslovnice dala mi je neki papir za prelazak na prepaid i kaže kad me isključe isključe, otkazni rok je 30 dana, WTF.
 
Svaki ugovor je na neodređeno sa minimalnim rokom trajanja, obično 24 meseca
 
Koliko zapravo traje procedura prelaska sa postpaid na prepaid prilikom raskida?
Rekli su mi da je otkazni rok 30 dana???
meni ugovor ističe za 3 dana i apsolutno ne želim da vam platim ni dinar dodatni sem do 3. marta?
uz to šta da radim sa izabranim aplikacijama? da li moram da ih ja odjavljujem da mi ne bi pravile problem? deezer/bookmate?
Zdravo, rok za realizaciju zahteva za raskid ugovora je 30 dana od trenutka podnošenja. Zamolila bih te za malo strpljenja. Ukoliko želiš da deaktiviraš digitalne servise, deaktivacija je moguća putem Yettel aplikacije u delu Usluge.
 
Svi ugovori zakljuceni sa mobilnim operatorima su ugovori na odredjeno vreme, koji MOGU da prerastu u ugovore na neodredjeno vreme ukoliko se nastavi koriscenje usluga i po isteku perioda na koji je ugovor zakljucen. Prema tome, potrosac ne moze sa operatorom da zakljuci ugovor na neodredjeno vreme.
 
Zdravo, rok za realizaciju zahteva za raskid ugovora je 30 dana od trenutka podnošenja. Zamolila bih te za malo strpljenja. Ukoliko želiš da deaktiviraš digitalne servise, deaktivacija je moguća putem Yettel aplikacije u delu Usluge.
Ok. Deaktivirao sam servise u aplikaciji. Medjutim vodi se trenutno stanje za mart 2600 dinara koje cu da vam platim malo sutra. Otkazao sam ugovor 3dana pred istek. Februar cu regulisati i ova tri dana kako treba.
 
Svi ugovori zakljuceni sa mobilnim operatorima su ugovori na odredjeno vreme, koji MOGU da prerastu u ugovore na neodredjeno vreme ukoliko se nastavi koriscenje usluga i po isteku perioda na koji je ugovor zakljucen. Prema tome, potrosac ne moze sa operatorom da zakljuci ugovor na neodredjeno vreme.
Apsolutno netačno. Svi ugovori su na neodređeno sa minimalnim periodom trajanja.
U suprotnom bi istekom "određenog vremena" usluga bila otkazana, odnosno ostao bi bez signala i kartica bi bila neaktivna
 
E u redu je. Procitaj cl. 129. ZEK i bice ti sve jasno.
 
Ok. Deaktivirao sam servise u aplikaciji. Medjutim vodi se trenutno stanje za mart 2600 dinara koje cu da vam platim malo sutra. Otkazao sam ugovor 3dana pred istek. Februar cu regulisati i ova tri dana kako treba.
Hajde, javi nam se privatnom porukom, rado ćemo izvršiti sve provere.
 
Koji otkazni rok kod ugovora na odredjeno? Pa ne moze se otkazati ugovor na odredjeno vreme, vec se moze samo raskinuti. Znas li ti uopste razliku izmedju otkaza i raskida? Ajde uzdrzi se od komentarisanja onoga sto ne razumes.
 
Postoji i raskid ugovora na 24 meseca pod uslovom da se podigne cena i tu ima rok od 30 dana.
 
Ne. To je raskid, a ne otkaz, u smislu cl. 131. ZEK, bez ikakvog roka. Jednostrani raskid u slucaju izmena ugovorenih uslova na stetu korisnika nastupa onog dana kada je operator primio izjavu/obavestenje o raskidu, osim ukoliko nije naveden neki drugi datum u izjavi/obavestenju.
 
Koji otkazni rok kod ugovora na odredjeno? Pa ne moze se otkazati ugovor na odredjeno vreme, vec se moze samo raskinuti. Znas li ti uopste razliku izmedju otkaza i raskida? Ajde uzdrzi se od komentarisanja onoga sto ne razumes.
Nema potrebe za takvim tonom.
Ti pokušavaš da nas ubediš da ne postoji otkazni rok. Pa evo i zvanični nalog Yettel-a ti je potvrdio da postoji, a ti opet isto.
Naravno ovde pričamo o periodu nakon isteka minimalnog perioda važenja ugovora ili narodski "ugovornr obaveze".
Ni ja ne bih voleo da postiji ali je po zakonu
 
Nazad
Vrh Dno