Meni korisnicka podrska ne treba zato sto ne sluzi nicemu, samo da kazem koliko je Yettel neprofesionalna kompanija. Naime, narucio sam iphone 13 pro 128gb iz razloga sto 14 necu docekati nikada verovatno i nisam ni gledao da li ga ima negde cekiram isporuka delta city. Proslo je 2 nedelje niko nista ne javlja, rekoh da odem do delte da pitam posto call centar nema uvid gde ima telefona i da stizu do petka, ko ima uvid? Niko? U delti radnik kaze da nemaju ni 13 pro i ne zna kada ce ih biti, ne zavlaci me nista, bar posteno. Dodjem kuci i provalim da kada se izabere telefon moze da se izabere prodavnica u kojoj ima telefona, iskopam da 13 pro 256gb ima na stanju u Pozeskoj na Banovom brdu, odlicno, nema veze platicu malo vise ali dobicu telefon odmah, rezervisem preko web shop-a, kupovina odobrena i odem tamo radnik kaze telefon je kolega rezervisao za druga i da ne mogu da ga dobijem. Kako je rezervisao a i dalje ga ima na stanju? Zasto nije skinut sa stanja? Ponasanje radnika je kao u drzavnoj firmi, skloni sa strane za druga pa kad dodje? Mogu li ja da rezervisem sve telefone kada vam budu stigli na reč pa kada dodjem uzecu sta mi odgovara?
Inace ugovor mi je i istekao 1. decembra i sada ne mogu ni da ga produzim zato sto nema telefona i platicu duplo racun ovaj mesec. Sve u svemu postali ste djubre firma kao i svi ostali (i sto se tice usluge i sto se tice prioriteta, ni to nemate vise a cenu drzite kao da ste premium) tako da mi je svejedno gde cu preci samo da se ne smaram vise sa vama. A vi nastavite da gubite korisnike....
Djordje