Šta je novo?

Mobilna telefonija: korisnička pitanja i podrška

Da li postoji mogućnost da ne dobijam "spam" poruke 6. u mesecu sa time koliko mi je mesečno zaduženje i da na yettel aplikaciji mogu da vidim detalje, kad sam tipa 2 dana ranije već platio račun za taj mesec i proknjiženo sve!?!...ovo baš ume da iritira pomalo. Nek ubace ekipa programeri neku if petlju da provere da li je račun već plaćen pre nego što se šalju poruke tog tipa.

Unapred zahvalan!
Ja dobijam poruke na karticu kucnog interneta iz Halk banke kako mi je na racun legle neka pare stotine hiljada dinara svaki mesec. Ne znam o cemu se radi bitno je da ne potrazuju.
 
Neko je imao taj broj koji je sada dodeljen toj kartici koju koristis za kucni net.
 
Neko je imao taj broj koji je sada dodeljen toj kartici koju koristis za kucni net.
tacno tako recikliran broj.Stizalo mi nekad na a1 kucni i vikend net brojeve isto tako pa je prestalo posle nekog vremena.
 
Evo, sasvim slucajno vidim ovu temu pa da probam i na ovaj nacin da vidim da li mozda dodjem do nekog resenja.

1. Kako da ulozim reklamaciju najkrace i najednostavnije ?
2. Posto je e-mail razmena sa vama u baferu 7 dana, u poslovnice i kad odem ne znaju da mi daju odgovor. Takodje na reklamaciju odgovorite u pdf-u koji je kriptovan iako ja insistiram da mi ne saljete kriptovanu poruku, jer sa lozinkom (koju naknadno dostavite) ne mogu na Mac-u da otvorim PDF.

Hvala.
 
Da li postoji mogućnost da ne dobijam "spam" poruke 6. u mesecu sa time koliko mi je mesečno zaduženje i da na yettel aplikaciji mogu da vidim detalje, kad sam tipa 2 dana ranije već platio račun za taj mesec i proknjiženo sve!?!...ovo baš ume da iritira pomalo. Nek ubace ekipa programeri neku if petlju da provere da li je račun već plaćen pre nego što se šalju poruke tog tipa.

Unapred zahvalan!
Mislim da tu poruku dobijas jer ti je ukljucen e-racun i da ona stize bez obzira jesi li regulisao racun npr 2 dana ranije.
Kasnije idu one poruke da se plati da ne bi doslo do iskljucenja.
 
Meni korisnicka podrska ne treba zato sto ne sluzi nicemu, samo da kazem koliko je Yettel neprofesionalna kompanija. Naime, narucio sam iphone 13 pro 128gb iz razloga sto 14 necu docekati nikada verovatno i nisam ni gledao da li ga ima negde cekiram isporuka delta city. Proslo je 2 nedelje niko nista ne javlja, rekoh da odem do delte da pitam posto call centar nema uvid gde ima telefona i da stizu do petka, ko ima uvid? Niko? U delti radnik kaze da nemaju ni 13 pro i ne zna kada ce ih biti, ne zavlaci me nista, bar posteno. Dodjem kuci i provalim da kada se izabere telefon moze da se izabere prodavnica u kojoj ima telefona, iskopam da 13 pro 256gb ima na stanju u Pozeskoj na Banovom brdu, odlicno, nema veze platicu malo vise ali dobicu telefon odmah, rezervisem preko web shop-a, kupovina odobrena i odem tamo radnik kaze telefon je kolega rezervisao za druga i da ne mogu da ga dobijem. Kako je rezervisao a i dalje ga ima na stanju? Zasto nije skinut sa stanja? Ponasanje radnika je kao u drzavnoj firmi, skloni sa strane za druga pa kad dodje? Mogu li ja da rezervisem sve telefone kada vam budu stigli na reč pa kada dodjem uzecu sta mi odgovara?

Inace ugovor mi je i istekao 1. decembra i sada ne mogu ni da ga produzim zato sto nema telefona i platicu duplo racun ovaj mesec. Sve u svemu postali ste djubre firma kao i svi ostali (i sto se tice usluge i sto se tice prioriteta, ni to nemate vise a cenu drzite kao da ste premium) tako da mi je svejedno gde cu preci samo da se ne smaram vise sa vama. A vi nastavite da gubite korisnike....

Djordje
 
Za ovu akciju za reciklazu telefona, je l potrebno da moze da se upali telefon ili ne?
 
bitno je da se konstatuje IMEI
 
zna li neko da li se popust za recikalzu moze koristiti i za kupovinu tableta u Yettelu?
 
Evo, sasvim slucajno vidim ovu temu pa da probam i na ovaj nacin da vidim da li mozda dodjem do nekog resenja.

1. Kako da ulozim reklamaciju najkrace i najednostavnije ?
2. Posto je e-mail razmena sa vama u baferu 7 dana, u poslovnice i kad odem ne znaju da mi daju odgovor. Takodje na reklamaciju odgovorite u pdf-u koji je kriptovan iako ja insistiram da mi ne saljete kriptovanu poruku, jer sa lozinkom (koju naknadno dostavite) ne mogu na Mac-u da otvorim PDF.

Hvala.
Reklamaciju je moguće podneti na sledećem linku, https://www.yettel.rs/sr/privatni/podrska/reklamacije, i kao što si gore i pomenuo, kolege će odgovoriti u predviđenom roku za odgovor na reklamaciju, svakako ekipa podrške ti stoji na raspolaganju, ukoliko imaš bilo kakvo pitanje u vezi sa našim uslugama i servisima, kucni nam putem privatne poruke.
Meni korisnicka podrska ne treba zato sto ne sluzi nicemu, samo da kazem koliko je Yettel neprofesionalna kompanija. Naime, narucio sam iphone 13 pro 128gb iz razloga sto 14 necu docekati nikada verovatno i nisam ni gledao da li ga ima negde cekiram isporuka delta city. Proslo je 2 nedelje niko nista ne javlja, rekoh da odem do delte da pitam posto call centar nema uvid gde ima telefona i da stizu do petka, ko ima uvid? Niko? U delti radnik kaze da nemaju ni 13 pro i ne zna kada ce ih biti, ne zavlaci me nista, bar posteno. Dodjem kuci i provalim da kada se izabere telefon moze da se izabere prodavnica u kojoj ima telefona, iskopam da 13 pro 256gb ima na stanju u Pozeskoj na Banovom brdu, odlicno, nema veze platicu malo vise ali dobicu telefon odmah, rezervisem preko web shop-a, kupovina odobrena i odem tamo radnik kaze telefon je kolega rezervisao za druga i da ne mogu da ga dobijem. Kako je rezervisao a i dalje ga ima na stanju? Zasto nije skinut sa stanja? Ponasanje radnika je kao u drzavnoj firmi, skloni sa strane za druga pa kad dodje? Mogu li ja da rezervisem sve telefone kada vam budu stigli na reč pa kada dodjem uzecu sta mi odgovara?

Inace ugovor mi je i istekao 1. decembra i sada ne mogu ni da ga produzim zato sto nema telefona i platicu duplo racun ovaj mesec. Sve u svemu postali ste djubre firma kao i svi ostali (i sto se tice usluge i sto se tice prioriteta, ni to nemate vise a cenu drzite kao da ste premium) tako da mi je svejedno gde cu preci samo da se ne smaram vise sa vama. A vi nastavite da gubite korisnike....

Djordje
Kada je reč o uređajim iz Iphone ponude, postoje određena čekanja na isporuku ovog uređaja, reč je o veoma traženim modelima, a isporuka se vrši hronološkim putem, cilj nam je da uređaji što pre moguće stignu do naših korisnika. Stanje telefona koje možeš videti na sajtu je veoma promenljivo, pa tako takav uređaj može biti rezervisan za drugog korisnika. Što se tiče samog ugovora, obnova je moguća i bez kupovine telefona, gde se naknadno aneksom može izvršiti i sama kupovina uređaja.
 
^^
Sve jasno, dobio sam templejt odgovor kao i svuda. Znam da mogu da produzim ugovor, ali ne zelim dok nema telefona, iskljucivo cu potpisati ugovor u koliko dobijete telefone pre druga dva operatera. Ako me neko pozove pre vas prelazim kod njih, jer jedino to moze da me zadrzi jer ste skuplji 1500din mesecno za istu uslugu i isti telefon od druga dva operatera, nemate vise nista premium niti prioritet.

Samo mi nije jasno kako niko nema uvid u telefone sem poslovnice u svojoj poslovnici.

Da li je moguce da u 2022. godini call centar nema uvid da li negde ima telefona? Da li je moguce da u poslovnici nemaju uvid u druge poslovnice da li slucajno ima telefona u drugoj poslovnici? Da li je moguce da na sajtu nema tacnih podataka gde ima telefona?

Ja ne trazim da mi stvorite telefon u klliko ga nema, jasno mi je da ga trenutno nema nigde i da svi cekaju isporuku. Samo zelim kada trazim odredjeni model da mi bilo ko kaze i proveri da li ga ima na stanju negde ako vec to ne mogu sam na sajtu da uradim, a to ne moze niko.

Evo uspeo sam npr. da rezervisem i iphone 13pro i 14pro sa istim brojem, istim jmbgom u jednoj poslovnici, i obe kupovine su mi odobrene. Kako je to moguce? To znaci da vi nemate ama bas nikakvu bazu, samo cekirate spiskove i rezervacije random.
 
Po prvi put posle dugo godina, čekam da mi istekne UO i da odem iz Yettela. Postali su osetno najgori, mimo bilo kakvih rezultata testova...
 
Razumem da neko nije zadovoljan nekom uslugom, ali vam to ne daje pravo da pisete sta i kako hocete javno po forumima.
Ako ne znate normalno i konstruktivno da kritikujete jer mislite da ste bas vi najvazniji klijent kod nekog operatera jer trenutno nemaju telefon koji bas vama treba, onda nemojte uopste da pisete.
Sva 3 operatera imaju slicne probleme kada su u pitanju trazeni modeli.
Na kraju krajeva, vi ste krajnji korisnik i vi odlucujete kome cete placati, iskoristite forum i internet za donosenje pravilnih odluka.
 
Naravno da mi daje pravo, i sve sto sam rekao je konstruktivna kritika.

Treba da ponovim? Ajde.

1. Niko zivi ko moze da se kontaktira nema uvid u to gde ima telefona (nebitno kog). Mora licno da se ide od poslovnice do poslovnice i pita samo za tu poslovnicu posto je sajt netacan. Znaci ako prodajes bilo sta ja bih voleo da znam gde to ima da se kupi ili da nema nigde, a ne da pise da ima i ja predjem 50km po guzvi i kazu da nema.

2. Niko zivi ko moze da se kontaktira ne zna da li da cekam telefon koji sam porucio pre mesec dana ili da trazim dalje, a pre 2 dana je skinut sa sajta. Znaci nemam informaciju da li stize ili ne. (nebitno kada, sutra ili za 2 meseca)

3. Korisnicka podrska ima 3 templejt odgovora za sve i ne odgovara ni na jedno pitanje kao da bot odgovara svuda.
 
Treba da ponovim? Ajde.
Da si ponovio obrisan post, bio bi banovan iz teme. Vidis da znas lepo da pises, nije tesko...
Znas kako funkcionise McDonald's po svetu? Slicno rade i operateri sa poslovnicama.
 
Evo po poslednji put da se javim u temi, slucajno sam dosao do telefona. Bio do delte da kupim neku garderobu i ajd kad sam vec prolazio pored yettel pulta da pitam kroz zajebanciju imate li 14pro i zasto nemate, prodavac kaze fabrika, kina, isporuka... I ja slucajno vidim posto su bila otvorena vrata magacina prepoznam kutiju od 14pro i pitam a sta je ono iza i radnik eeee ima jedan, dalje potpisujem ugovor sve super, radnik super prijatan sve pohvale i pitam sta da radim sa sa 5 prijava sto za 13pro, sto za 14pro, kaze cekaj da proverim, NEMA NI JEDNE PRIJAVE. Znaci to sto se prijavite na webshopu ne sluzi nicemu. Srecno svima koji su "narucili" telefon.
 
Znaci radnik ti je rekao da nema telefon bez provere stanja svog magacina gde si ti video kroz vrata magacina da ipak ima i uzeo ga?

Zasto bi radnik u prodavnici imao uvid u web shop stavke, kada su 2 totalno odvojena sektora?

Ovde su ili prekrsene sve norme nekadasnjeg Telenora ili je Yettel u totalnom rasulu...
 
U rasulu...
Bez obzira da li jesu ili nisu odvojeni sektori, svi treba da imaju uvid u stanje, koje se naravno, aktivno menja.
Ako je rezervisao 50 telefona onda ne bi trebalo ni da budu na stanju. Druga stvar je može da rezerviše 50 telefona 🙂
Raspad.
 
Znaci radnik ti je rekao da nema telefon bez provere stanja svog magacina gde si ti video kroz vrata magacina da ipak ima i uzeo ga?

Zasto bi radnik u prodavnici imao uvid u web shop stavke, kada su 2 totalno odvojena sektora?

Ovde su ili prekrsene sve norme nekadasnjeg Telenora ili je Yettel u totalnom rasulu...
Ili neko dobro laze da je uzeo telefon tek tako. 🤣 🤣 🤣
 
Zasto bi svi imali uvid, to je recept za haos. Ocigledno ne znas kako funkcionisu veci sistemi.
Da trazeni fon dzedzi u nekoj prodavnici i random persona ga pikuje kroz vrata magacina i uzima bez problema...
Pogresno na previse nivoa...
 
Dobro onda pošto ne znam🙂
Ako skine web Shop telefon sa stanja onda je verovatno normalno da neka poslovnica ne treba više da ga vidi na stanju i takođe ne može da mu ga poruči... Ali pošto ja nisam normalan kako razmišljam i kako smo radili, onda bolje znaš..
Uglavnom nebitno, neka ga služi lepo telefon, srećna nova i tako to 🙂
 
Ljudi meni nista nema logike, znaci pre nego sto sam krenuo do delte pokusam sve iphone 14 pro da rezervisem na web shopu i samo vidim da je 14 pro silver na stanju 128gb i ajd kao nema veze rezervisem i to. Dodjem tamo, to nema naravno. Ko misli da izmisliam slobodno, delta city iza radnika iza vrata na gornjoj polici beloj desno su cetrnaestice 14 obican pa plus pa posle njih skroz desno stoje pro i pro max ako ih ima, to nisam video :) Mislim meni je drago da sam uzeo telefon ali brate zao mi je sto ce svi koji misle da su rezervisali telefon da je to to i da ce dobiti telefon jer da ponovim kada sam pitao sta je sa bezbroj rezervacija koje sam uradio i koje su mi odobrene na web shopu, kaze nema nista u sistemu. Mogu i da postavim ovde screenshotove nije mi problem ako treba.
@DukeLander A i kako zasto bi imao uvid iz web shopa, naznacio sam gde zelim da preuzmem uredjaj, koju poslovnicu oznacis, iz te poslovnice ti odobre ili ne, tako da su povezani sto se toga tice ali to sto ti odobre izgleda da ne sluzi nicemu.
 
Poslednja izmena:
Realno ja se ne zalim samo da bih se zalio nesto nego ako hoce da unaprede nesto, ako nece l, srecno im bilo sta da kazem.

Da rezimiram, stignu 10 iphona 14 pro npr. Rasporede ih u 10 poslovnica. Ja to vidim i rezervisem jedan u jednoj poslovnici, sklone sa sajta da ga nema i to je, cuvaju mi 24h i ako se ne pojavim otkazu mi rezervaciju i vrate ga na stanje. Ili zbog ozbiljnosti neka traze neki avans koji vracaju lada uzmes telefon da se ne bi ljudi zezali da rezervisu i otkazuju. Samo zelim da znam gde ima telefona u koliko ih ima tacno, nista vise.
Jos jedna stvar i zavrsavam, osiguranje koje "uvaljuju" uz uredjaje je realno prevara, kao ako ti neko ukrade, ispadne ti telefon sve kul, nije kul, isplacuju 14k najvise a telefon kosta 200k. Totalno lazno reklamiranje usluge. (Osiguranja)

Sto bih placao za to 1000din mesecno to osiguranje kada za iste pare ima apple care i pokriva vise.
 
Inace ko misli da lazem, imam sve dokumentovane chatove sa podrskom na svim mrezama, imam rezervacije na mejlu (koje su kao i dalje aktivne i odobrene) neka se javi dobice u privatnoj poruci, mogu i ovde javno ako dobijem dozvolu od admin-a, nije problem. Telefon koji sam uzeo uopste nisam rezervisao (14pro 256gb ljubicasti) tako da to je to.
 
Moji komentari nisu vezani za tebe vec Yettel, ne ulazim u istinitost, to moze samo Yettel support koji je i ovde prisutan.
Jer ako je istina to sto tvrdis, Yettel je u totalnom haosu.
Nisi jedini koji vija taj fon i na tako random nacin da ga dobijes je bez smisla...
Nekada davno kada sam radio za Telenor, centralni magacin je bio glavni, niko od poslovnica nije imao uvid u stanje.
Poslovnica naruci lupam 10 modela, dobije 5 jer je centralni rasporedio na osnovu zahteva, statistike i prioriteta, poslovnica na osnovu procene/hitnosti rasporedjuje tih 5 komada, resto ceka sledecu turu.
Nije bilo idealno ali je funkcionisalo.
Isti taj sistem i dan danas koriste nemacki provajderi.
Zasto je pogresno da svi imaju uvid u stanje? Jer ce Duke u NS poslovnici videti da ima na stanju iP14, obeca klijenteli kao narucio i stize, u medjuvremenu u Bg dodje biznis korisnik koji hoce da obnovi 100 ugovora sa iP14 telefonima, taman toliko ima u magacinu. Ko ima prednost? Klijentela izvisila i izuzetno nezadovoljna, Duke i Telenor najvece smrde a prva statisticka stvar koju te uce u big sales je da je negativna reklama 7x jaca od pozitivne.
 
Nazad
Vrh Dno