Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sve je to lepo i super, ali ovo predugo traje od juce se mrcvare ne mogu nista da platim online niti da proverim stanje. Realno i ako dodje do ovakvog propusta mora to mnogo brze da se resava osim ako nisu neki teski amateri....!
 
 
Bugarska posla, kad je sa bugarima bilo nesto dobro😆
 
Sve je to lepo i super, ali ovo predugo traje od juce se mrcvare ne mogu nista da platim online niti da proverim stanje. Realno i ako dodje do ovakvog propusta mora to mnogo brze da se resava osim ako nisu neki teski amateri....!
Izgleda se planira prodaja te banke ...
 
Bugarska posla, kad je sa bugarima bilo nesto dobro😆
In July 2017, a strategic partnership contract was signed between Telenor and the Bulgarian investment fund River Styxx, selling 85% of shares to River Styxx. Telenor would keep a 15% share in bank's ownership, retaining special ties between Telenor Serbia and the bank.[4] However, the transaction was annulled by the National Bank of Serbia in February 2018, due to "non-fulfillment of the prescribed conditions established by the regulations of Serbia".

 
Dobio sam poruku malopre da mi je legla uplata (refundacija iz mWalleta), ali aplikacija i delje ne radi.
 
Kako serendaju, ja juce oko 5 uplatio pare na bankomatu i jos ni traga ni glasa od te transakcije.
 
Eno stavili su tek sad obaveštenje na sajt, da će navodno proraditi do 14 časova.

Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inciirali optimizaciju naše core baze.

Kakvo je ovo objasnjenje :D
 
Admin je nešto radio na bazi, to nije prošlo kako treba i sada su u problemu. Izgleda da ni recovery plan ne radi kako treba. Nadam se da je bar bekap rađen ispravno.
 
Иако ми је Моби постала backup банка (јер сам, из одређених разлога, примање плате пребацио у ОТП), рачун сам затворио половином јула. Да ми нису одређено плаћање у иностранству наплатили са готово 3 посто провизије, без проблема бих остао код њих. Сада ми је тек драго што сам их се ратосиљао. Од једне одличне банке, са заиста добром онлајн подршком (у пар наврата су ми и те како помогли) су дошли на ниво Припјата.
 
Иако ми је Моби постала backup банка (јер сам, из одређених разлога, примање плате пребацио у ОТП), рачун сам затворио половином јула. Да ми нису одређено плаћање у иностранству наплатили са готово 3 посто провизије, без проблема бих остао код њих. Сада ми је тек драго што сам их се ратосиљао. Од једне одличне банке, са заиста добром онлајн подршком (у пар наврата су ми и те како помогли) су дошли на ниво Припјата.
progresiv paket nema provizije prilikom placanja u inostranstvu
 
progresiv paket nema provizije prilikom placanja u inostranstvu
Имао сам прогерсив пакет и наплатили су ми провизију. Обратио сам им се тим поводом и они су се (стандардно) оправдавали курсом и конвертовањем валуте (нисам путовао у земљу која користи евро). Одговорио сам им да ми је ОТП са којим сам (на сву срећу) плаћао све остало, наплатио онолико колико је то било по дневном курсу, без икаквог процента преко.
 
Strašno kako su sve sjebali, da čovek ne poveruje.
Glavno pitanje je kako da sutra odem u inostranstvo i ponesem karticu njihovu? Iako kartice za sad rade, ali recimo ljudi ne mogu da uplate odmor.
 
Комплетан концепт Моби банке је био одличан: опис услуга је био у „уличном” стилу, без стручних термина: добијате то, то и то; плаћате то, то и то. Због тога сам и пребацио примање зараде код њих. Онлајн подршка је увек, али увек била одлична.

Морам напоменути да су у том тренутку, када сам постао њихов клијент, били најбољи избор за људе којима није био потребан кредит или дозвољени минус. Коме не би одговарало да са било ког банкомата у земљи, као корисник „Прогресив плус” пакета без икакве провизије подиже кеш?

Али, када ми је, на несрећу, затребао кредит, примања сам пребацио у другу банку. Рачун у Мобију сам задржао из одређених разлога. Оно на шта су, као банка, спали после прошлогодишњег колапса је многима било довољно да побегну чим пре. Тада сам још увек веровао у њих, да тако кажем. Но, чим су „пружили руку у мој новчаник за свој ћар”, то је био знак да се растанем са њима.
 
Имао сам прогерсив пакет и наплатили су ми провизију. Обратио сам им се тим поводом и они су се (стандардно) оправдавали курсом и конвертовањем валуте (нисам путовао у земљу која користи евро). Одговорио сам им да ми је ОТП са којим сам (на сву срећу) плаћао све остало, наплатио онолико колико је то било по дневном курсу, без икаквог процента преко.
koristim progresiv i nisam imao provizije u Bosni,Hrvatskoj,Rumuniji....ali sam uvek imao kupljenih eura na racunu i nikad nije bilo problema
ovo sto se desava u zadnja 24 h je jednostavno losa softverska podrska(bar mislim),hvale se da imaju preko 600000 korisnika.Inace najvise mi se svidja kod njih sto mogu novac da podizem na bilo kom bankomatu,a najmanje mi se svidja slaba mreza bankomata i sto ranije ne obaveste ljude kad ima ovakvih problema,a nisu jedini i kod drugih zna biti isto .
 
Poslednja izmena:
Ovi za HA i failover nisu čuli izgleda.
 
U ovom trenutku najbolje rešenje bi bilo da se jednostavno oduzme licenca Mobi banci i da se okonča ova agonija koja nije počela danas ili juče.

Od MTS i Telenor banke ostala seta i uspomena. Tužno da tužnije ne može biti.
 
Dok je skoro sve bilo dzabe, radilo je odlicno, od kada su poceli da naplacuju skoro sve usluge, malo, malo pa neki problem. Da covek ne poveruje..
I da, ta njihova prica da imaju 600k korisnika, mozda i imaju, ali od toga daj Boze da im je 200k aktivno, ostali otvoreni zbog placanja aparata uzetih u Yettel i otvorenih racuna odmah u startu dok su bili besplatni, cim krenulo placanje prebacili se na osnovni paket i samo stoje badava..
 
Ja sto sam spomenuo moj problem ako problema placanja u 4-5am sigurno je povezano i sa ovim, neko tu nesto nocu "optimizuje" sa bazom, ko zna sta im je krezub IT uradio od sistema ali njihov problem, stvarno neodgovorno da se sa ovako vaznim sistemom igraju ljudi koji nisu strucni
 
Stigao SMS, ponovo radio bioskop:

"Mobilna i internet aplikacije Banke su ponovo dostupne i mozete neometano obavljati transakcije platnim karticama. Jos jednom se izvinjavamo zbog poteskoca."
 
Stigao SMS, ponovo radio bioskop:

"Mobilna i internet aplikacije Banke su ponovo dostupne i mozete neometano obavljati transakcije platnim karticama. Jos jednom se izvinjavamo zbog poteskoca."
I meni stigla ista poruka ali nažalost i dalje mi ne radi M-banking!!!
 
Kod mene ni App ni internet ne rade.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno