Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni najvise ode na placanje mts racuna svaki mjesec. Ima li neki nacin da i to placam bez provizije a da nije nesto tipa otvaranje racuna u mts banci ili prelazak na progresiv jer mi za sad ne odgovara to.
 
Karticom na njihovom sajtu. Ako su uopste sredili taj portal mojmts


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Nisu jos, tako je jedino moglo bez provizije, sad jedino ako tvoja banka ne uzima proviciju za m i e placanje, a ima takvih.
Drugacije ne moze, ne znam koja si banka ne rece.
 
Kazu NBS usvojila QR/Barcode placanje ... sada banke moraju da dobiju odobrenje od NBS ...

Kada da ocekujemo to u Mobi banci :d

Nije lose za trgovce , ne moraju vise POS terminale da duze...

Cekamo update za Mobi Bank :D
 
Nisu jos, tako je jedino moglo bez provizije, sad jedino ako tvoja banka ne uzima proviciju za m i e placanje, a ima takvih.
Drugacije ne moze, ne znam koja si banka ne rece.
Pa mobi haha zato sam pitao u ovom topicu, osnovni racun pa uzimaju 50 din. Mozda predjem na progresiv plus kad krene plata ili u neku drugu banku, vidjecu.
 
Kazu NBS usvojila QR/Barcode placanje ... sada banke moraju da dobiju odobrenje od NBS ...

Kada da ocekujemo to u Mobi banci :d

Nije lose za trgovce , ne moraju vise POS terminale da duze...

Cekamo update za Mobi Bank :D
Uuu ala su brzi [emoji3]

0ecb02880aa1d3ee7b12333908f46abc.jpg
 
Bas sam video pre 10 sekundi ovo :D

Rekoh da moraju da ubace nesto da odobrovolje korisnike jos pre neki mesec :D
 
Piše instant plaćanje, što znači da ide nalog za prenos. 50 din za osnovni paket.
 
Piše instant plaćanje, što znači da ide nalog za prenos. 50 din za osnovni paket.

NBS je rekla da provizija ide na teret trgovca,a ne na potrosaca kada je ovaj nacin placanja upitanju.
 
ne može jer su u međuvremenu ukinuli tu opciju [emoji14]. bila je ba prvoj strani gde se ukucava pin pa u dnu [emoji16]

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
Sklonili, sad proverio i ja.

Pisalo je odmah medju prvim ikonicama IPS pored dve ikonice

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Kako mogu da ubace i sklone opcije tek tako, bez ažuriranja aplikacije?

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
Što ne bi mogli - dinamički prikazane akcije u zavisnosti od njihove kontrole.
 
Možda aplikacija prilikom pokretanja proverava opcije na serveru? Funkcija je već ugradjena u aplikaciju, a uključuje se u real-time, u zavisnosti od parametra dobijenog u odgovoru servera?
Mnoge komercijalne aplikacije imaju ovakav mehanizam, gde se funkcije uključuju u zavisnosti od prisutnih licenci. Hoćeš da koristiš neku funkciju u aplikaciji, kupiš licencu, ubaciš dobijeni licencni fajl u licencni server i gotovo. Ne menjaš izvršni program aplikacije, samo ga restartuješ.
Ili je možda uključeno automatsko ažuriranje aplikacije?
Pozdrav
P.S. Preteče me Miljan...
 
Vratiće ubrzo , budimo strpljivi [emoji3]

Čini mi se da će Lidl prvi da ubaci tu podršku [emoji3]
 
Da, bilo je zajedno sa opcijom mcash.
Moglo je da se izabere ili QR kod za IPS POKAŽI ili barkod za mcash
 
  • Like
Reagovanja: M J
Jos ranije su ubacili funcionalnost u app, samo su cekali da omoguce. Vidite u istoriji transakcija ima “QR placanje” kao filter

7a523272644ef1274b07bb575969d912.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kada prebacujem novac sa racuna u jednoj banci na racun u drugoj banci,konkretno iz Otp (bivsa Societe) u Mobi banku ima opcija "kada da bude prebaceno" (datum).
Interesuje me ako to radim uvece recimo izmedju 22 i 00h,da li ako stavim danasnji datum te pare budu odmah prebacene ili tek sutra?
Ili moram da stavim sutrasnji datum?
 
Ako je instant plaćanje odmah, ako nije onda narednog radnog dana.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 
Da i meni malo pre izbacilo plus mi ne radi mcash danima.
 
Meni se na iOS to pojavilo na 1/2 sek i nestalo.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Lepa pažnja :)

Dragi korisniče,
Želimo da vas podsetimo da je od 1. oktobra 2019. Banka promenila tarifnik usluga, i da je za Starter paket računa koji trenutno koristite uvedena mesečna naknada od 150 dinara.
Vaše zadovoljstvo i pozitivno iskustvo korišćenja naših proizvoda i usluga su nam najveći prioritet. Kako Starter paket računa koristite samo za otplatu kredita za uređaj i ne koristite druge usluge banke, obaveštavamo vas da vam se mesečna naknada za održavanje Starter paketa računa neće naplaćivati do isteka vašeg ugovora za kredit za uređaj pod brojem XXX, a da će prethodne naknade za mesečno održavanje Starter paketa računa, počevši od 1. oktobra 2019. biti stornirane.
Molimo vas da imate u vidu da će mesec dana nakon isteka ugovora za kredit za uređaj, mesečna naknada za vaš Starter paket računa početi da se naplaćuje u skladu sa važećim Tarifnikom Banke.
Banka će vas blagovremeno obavestiti o isteku ugovora za kredit za uređaj, kako biste mogli da razmotrite i odaberete odgovarajaći paket računa iz ponude Banke – Starter paket (koji trenutno koristite), Progresiv paket ili Osnovni račun, bez mesečne naknade za održavanje računa, sa Dina karticom (koja se izdaje bez naknade).
Paket možete izabrati i promeniti u svakom trenutku, brzo i jednostavno, putem mobilne i internet aplikacije (Katalog proizvoda, Tekući računi), pozivom Kontakt centra Banke na 063 9005 ili posetom Telenor prodavnici.
Hvala vam na poverenju.
Vaša,
Mobi Banka
 
Mnogi su otvorili racun samo da bi platili telefon i zalili su se dosta oko toga, tako da je ovo bas korektno.
 
Lepa pažnja :)

Dragi korisniče,
Želimo da vas podsetimo da je od 1. oktobra 2019. Banka promenila tarifnik usluga, i da je za Starter paket računa koji trenutno koristite uvedena mesečna naknada od 150 dinara.
Vaše zadovoljstvo i pozitivno iskustvo korišćenja naših proizvoda i usluga su nam najveći prioritet. Kako Starter paket računa koristite samo za otplatu kredita za uređaj i ne koristite druge usluge banke, obaveštavamo vas da vam se mesečna naknada za održavanje Starter paketa računa neće naplaćivati do isteka vašeg ugovora za kredit za uređaj pod brojem XXX, a da će prethodne naknade za mesečno održavanje Starter paketa računa, počevši od 1. oktobra 2019. biti stornirane.
Molimo vas da imate u vidu da će mesec dana nakon isteka ugovora za kredit za uređaj, mesečna naknada za vaš Starter paket računa početi da se naplaćuje u skladu sa važećim Tarifnikom Banke.
Banka će vas blagovremeno obavestiti o isteku ugovora za kredit za uređaj, kako biste mogli da razmotrite i odaberete odgovarajaći paket računa iz ponude Banke – Starter paket (koji trenutno koristite), Progresiv paket ili Osnovni račun, bez mesečne naknade za održavanje računa, sa Dina karticom (koja se izdaje bez naknade).
Paket možete izabrati i promeniti u svakom trenutku, brzo i jednostavno, putem mobilne i internet aplikacije (Katalog proizvoda, Tekući računi), pozivom Kontakt centra Banke na 063 9005 ili posetom Telenor prodavnici.
Hvala vam na poverenju.
Vaša,
Mobi Banka
Ja ovo nisam dobio, ranije sam koristio karticu za Ali, a evo već 2 godine ne koristim, osim za Telenor...da li bi vredelo pustiti neki mail banci? Svejedno ću ugasiti karticu čim siđe uređaj sa naplate..

Sent from my moto g(7) using Tapatalk
 
Desava mi se vec par puta na dva naloga da mcash ne radi, tj. prodje sve, samo en isplati pare i stornira se transakcija. Sa karticom prodje, ima li neko neko iskustva?

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Da, desilo mi se pre 10 dana u Ada Mall. Zamalo da odustanem, ali bilo mi je hitno i proslo je sa karticom.

Prijavio sam im i rekli su da ce da provere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno