Šta je novo?

Mobi Banka (ex Telenor Banka)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A da li moze uplata na tekuci racun u TB banci (na bankomatu TB naravno) bez kartice? v
 
imam kredit card telenor banka jel uvek 200rsd provizija ako placam racuna.samo je bez provizije internet i placanje u radnjama imam nesto malo platit racune.
 
Ime i Prezime je neophodno da bude tacno, iako niko to ne proverava ako nema prituzbi.
:D,
други каже само број телефона,
трећи само мејл адреса,
четврти само број рачуна,
Скидају 25 обавезно.Жени уплатио цркавицу,за картицу да скине,ал мала плата....
 
Jel nema veze sto ta osoba nije telenor broj i sto nije u TB na racunu tj.u bilo kom slucaju samo unosim broj?
Kakvu onda poruku dobija taj,gde moze podici pare?

Ukoliko primalac ima otvoren račun u Telenor banci, on će automatski dobiti obaveštenje o prilivu novca. U slučaju da primalac nema otvoren račun u Telenor banci, banka će putem kanala koji je pošiljalac ranije odabrao (mobilni telefon, imejl) poslati neophodne podatke: ime i prezime pošiljaoca, iznos u dinarima, rok za podizanje novca i link na kom se nalaze dodatna uputstva. Primaocu je dovoljno da poseduje pametan telefon ili kompjuter (tablet, laptop, PC) i ima pristup internetu. Klikom na link koji je banka poslala dobijaju se uputstva za preuzimanje novca i unos potrebnih podataka.

Раније је морао да отвори рачун у ТБ,а сада не знам,вјероватно исто,замагљено.Битан је веома паметни тел.
 
:D,
други каже само број телефона,
трећи само мејл адреса,
четврти само број рачуна,
Скидају 25 обавезно.Жени уплатио цркавицу,за картицу да скине,ал мала плата....

Ime, prezime i broj racuna su uvek neophodni. Samo je pitanje ko ih popunjava. (na e-mail, oba u TB, popunjava Telenor)
U stvari i adresa je neophodna, ali se nikada ne gleda ;)
 
Leva strana opšte uplatnice se nikada ne gleda, ali popunite cisto radi evidencije. :)
 
Pa sad... placanja moraju biti u toku dana i sve banke rade kliring 3x dnevno, vec skoro godinu dana, tako nesto (skorasnji neki zakon ili uredba kada je izmenjana o platnom prometu). Tako da nema vise onoga da se ne zavrsi istog radnog dana placanje.
E sad koliko drugoj strani treba za knjizenje je nesto skroz drugo, sto ne zavisi od banke korisnika, vec primaoca samog.

Provizija nije uporediva, posto nijedna druga banka valjda nema besplatan racun? A skoro sve banke imaju besplatno placanje online sada.
 
Tacno, ali ako iz jedne banke placate jedno i vidite da Primalac 1 to knjizi istog dana, a iz druge banke drugo i Primalac 2 to knjizi sledeceg dana obicno, posiljalac uglavnom pomisli da prva banka brze placa. A to uopste nije danas tacno, sve banke rade istog dana, jer su obavezne da to rade po zakonu.

Ono sto je smesno je da banke ne knjize uplate njima istog dana ponekad ;) Npr. uplate za kreditne kartice se ne knjize istog dana skoro nikad, cak i u samoj banic kada se uplati. (mada su cesto na Nedospele obaveze, pa vecini isto dodje)
 
Poslednja izmena:
Kad su bre smanjili kamatu na dinarsku štednju na 5%?
Skoro je bila 7%
 
24.11.

Sve banke tako saldiraju otprilike. To je vreme za kliring.
 
U Telenor banci koliko znam sve sta se uplati pre 12 sati istog dana se u 12 evidentira,a sve sta se plati posle 12 sati radnim danima uglavnom za oko 2 sata se evidentira,znaci bas imam samo dobra iskustva jer sve racune placam preko Telenor banke i na racun kaldionice jedne takodje.

To nema veze sa Telenor bankom, postoji RGT i Kliring sistem.
Postoje vremena kad se vrsi ciklus netiranja.
U kojoj god banci da uplatis tada uplata prolazi i sledecm ciklusu, a evidentiranje ne zavisi od banke vec od primaoca. Moze da bude 1 minut moze 1 godina.


edit: sad tek videh da ima odgovor na sledecoj strani.
 
Narodna banka Srbije kao klirinska kuca nudi dva sistema za obradu naloga:

RTGS - brz kanal za obradu svih naloga koji su oznaceni kao hitni uz napomenu da nalog u iznosu od ili preko 300,000.00 RSD ce automatski biti oznacen kao hitan nalog
Gyro Clearing [Ziro kliring] - Standardni kanal za obradu naloga koji se vrsi u ciklusima

Prvi ciklus 10.30 – 11.00
Drugi ciklus 12.30 – 13.00
Treći, poslednji ciklus 14.45 – 15.00

http://www.nbs.rs/internet/latinica/35/sistem/index.html

Telenor izvrsava istog poslovnog dana sve naloge koji su primljeni do 17:15h sto znaci ako ste pustili nalon posle 15h nalog ce bito izvrsen na kraju poslovnog dana. Tekst Telenor banke u nastavku:

Svaki nalog za plaćanje koji izdate do 17:15h biće izvršen istog dana bez obzira na visinu plaćanja. Ako ste nalog izdali posle 17:15h, biće izvršen sledećeg radnog dana u periodu od 9:00h do 11:00h.

Možete izabrati da li će vaš nalog biti izvršen po hitnom postupku ili u redovnim obračunskim ciklusima.
Plaćanja na račune u drugim bankama ispod 250.000 dinara, ukoliko nisu označena kao hitna i izdata su do 14h, biće izvršena u toku dana u jednom od tri obračunska ciklusa (10:30h, 12:30h i 14:30h).

Ovde je iznos od 250,000.00 RSD greska jer je ovaj iznos od 01.10.2015 promenjen na 300,000.00 RSD samo nisu azurirali na sajtu.

http://www.telenorbanka.rs/sr/onama/telenor-banka/tarifnik/ - izaberite opciju Vreme izvrsavanja naloga platnog prometa
 
Ako ocu nekome da prebacim kes na njegov racun sa moje TB app,sta mi sve treba od njega osim tekuceg racuna od podataka njegovih?
Ime,prezime...sta jos? I jel trebaju one gluposti sa pozivom na broj i sl.? I jel ce mi na starter paketu za tu transakciju naplatiti 25 din?
Obavezni elementi platnog naloga su:

- Podaci o nalogodavcu - vec popunjeno od strane Banke
- Racun nalogodavca - vec popunjeno od strane Banke
- Podaci o primaocu (Ime i Prezime, Adresa)
- Racun primaoca
- Sifra placanja (najcesce 289)
- Svrha placanja
- Iznos

Ime i prezime kao i Adresa primaoca se ne proveravaju, mozete uneti bilo sta radi svoje evidencije kome ste izvrsili uplatu. Najcesce se kao adresa unosi samo grad, nije obavezna ulica i broj.
Model i poziv na broj nisu obavezni elementi i popunjavaju se samo kada primalac sredstava na instrukciji za placanje navede ove elemente. Na primer, svi racuni za struju, telefon, infostan itd. imaju popunjene i ove elemente naloga.

Vec je odgovoreno ali da potvrdim, provizija za Starter paket, bez obzira na iznos jeste 25,00 RSD.
 
Poslednja izmena:
Kad su bre smanjili kamatu na dinarsku štednju na 5%? Skoro je bila 7%

Mislim da se to desilo pre oko mesec dana. 7% je bio neverovatan diferencijator i na to sam gledao više kao na trošak akvizicije novih korisnika. Niko ne daje više visoke kamate ni na oročenu štednju što možeš da proveriš, a po preporuci NBS-a nije bilo povoljnih kamata ni u nedelji štednje.

http://www.kamatica.com/stednja?vrs...ednja=Klikni+ovde+da+pronađeš+najbolju+ponudu

Može se uočiti trend opadanja kamatnih stopeana štednju u dinarima na nivou celog bankarskog sektora. Visoke kamate na dinarske depozite nemaju mnogo smisla u uslovima niske i stabillne inflacije a bez mogućnosti da se sredstva obrnu kroz kamatu na izdate kredite. Evropska centralna Banka je pre izvesnog vremena uvela negativne kamate na depozite što je trebalo uz paket mera kvantitativnog labavljenja (QE) da stimuliše potrošnju. Na lokalnom tržištu imamo najviše trgovačke i međubankarske provizije na transakcije plaćanja preko POS terminala što je dobro za banke, a loše za male trgovce, ali prihodi od transakcija su i dalje relativno mali, stanovništvo na siromašnom domaćem tržištu slabo kupuje i malo se zadužuje zbog visokog rizika od nezaposlenosti.

Kako god bilo, i dalje su najpovoljniji.
 
Jel ima još nekog da mu ne stiže Telenor kartica? Otvorio račun pre malo jače od mesec dana. Pošto mi kartica nije stigla, zvao call centar, rekli, kao šatro poslata izgubio je poštar, tražio da naprave novu koju kao šalju u poslovnicu.
Prođe sad još 15 dana, nema kartice, zvao opet call cetar, kaže poslata u poslovnicu, ali nije stigla još, verovatno je izgubila pošta. Jel ovo neka fora?
Другару стигла за 7 дана,на адресу,без наплате и резервације засад.Је ли теби ишта стигло,бар извињење?
 
Kartica je stigla posle odlaska u njihovu poslovnicu. Dobio sam tamo od radnika neko izvinjenje, ali sam opet čekao još 4, 5 dana. I to samo zato što su zvale šefa da urgiraju, inače bi čekao pitaj boga koliko.
 
Meni prva kartica nije stigla,da li je izgubljena ili poslata na drugu neku adresu ne znam,ali su poslali drugu ali u poslovnicu gde sam rekao d ami odgovara i tamo sam je i podigao,a prvu poslatu su ponistili.
 
Meni prva kartica nije stigla,da li je izgubljena ili poslata na drugu neku adresu ne znam,ali su poslali drugu ali u poslovnicu gde sam rekao d ami odgovara i tamo sam je i podigao,a prvu poslatu su ponistili.

Ja sam napravio racun u TB odmah cim su otvorili (mozda 2 dana od otvaranja), zajedno sa devojkom - oboje istovremeno otvarali racun - njoj je stigla kartica za nesto jako kratko vreme, a ja se nacekao par nedelja...
 
Ja sam se bio preselio pa su oni mozda greskom poslali prvu karticu na staru adresu,uglavnom 3 nedelje sam cekao i nije stigla na moju adresu,pa sam ih zvao i rekao da drugu posalju u poslovnicu i za par dana je bila u poslovnici.A aktivirao sam je par meseci nakon uzimanja tek.
 
Поново не ради банкомат на Б. Брду (уплата динара). Једном у месец, два не могу да извршим трансакцију јер овај банкомат не ради, а уплаћујем ређе него једном недељно.
0a2a2cf2b3e67cf3de1ad443a6bd3232.jpg
 
Poslednja izmena:
Slicna stvar i na vidikovcu,bankomat prima samo uplate,isplata nije moguca
 
Ja nisam probao uplatu.Dosao sam radi isplate vidim nema opcije,i posle vidim da je sivo,ne moze da se izabere...
Ali opcija za uplatu bila na uobicajenom mestu u plavom tabu...
Moguce je da je ceo izvan funkcije.
Svejedno smorih se,taman sam zamenio neke eur preko app (inace po prvi put,i odlicna stvar sto eur na jednoj strani a din na drugoj,a isti racun) i da podignem lovu za ng,kad ono... [emoji35]

I jos jednu stvar koju sam tek sad primetio.
Nakon tranksacije uvek mi stize sms,gde on sracuna i din i eur i kaze koliko je sve ukupno preostalo raspolozivo stanje u din.
Ako je vec moguce da na samom racunu budu odvojeno i u app,mogli bi to i u sms-u da prikazu.
Ovako nemam pravu info koliko mi je preostalo u din,dok ne udjem u app.
 
И даље не ради уплата. Одем у пословницу преко пута да пријавим, кажу позовите ви 9005 па пријавите. [emoji19]
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno