Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Zna li neko postoji li ikakva sansa raskinuti ugovor sa mts-om pre vremena uzeo sam zveza sever paket 2011 u decembru i istice ove godine u decembru a istekao mi je ugovor sa vipom koji cu raskinuti ovih dana a mislio sam da ako je ikako moguce da raskinem i mts ugovor i taj broj prenesem u telenor i uzmem ovaj play paket zbog poruka
 
Možeš sa svima ti da raskineš ugovor, samo plaćaš penale. To će ti oni reći koliko treba da platiš...

Verovatno sve mesečne pretplate do kraja ugovorne obaveze.
 
Polovinom januara podneo zahtev za prenos broja iz Vipa u Telekom, u roku od 7 dana u rukama sam imao telekomov aparat sa karticom (mix 400 privremeno), kod kuce 6mbit, iptvx2 i fix telefon, sve zajedno box4 i sve zajedno radi ekstra! Ali, :) od prvog februara, mi se desio problem, ne stizu mi sms poruke iz bivse Vip mreze! Promenio aparat resetovao i sve ostalo i nista... Sad se ganjam sa KS, poslovnicom u Bulevaru, otvaranjem i zatvaranjem naloga, nemaju pojma sta je, videcemo detaljnije od ponedeljka, itd. Interesuje me dali je neko imao slican problem, dali bih mogao "inzenjerima" u Telekomu da skrenem paznju na nesto, oni kazu da u sms centar Telekoma uopste ne stizu poruke iz Vip mreze za moj broj ( niko mi i ne salje poruke) sto je *****izam na kvadrat, jer sam ja sa tri razlicita broja probao da posaljem do sada 20ak puta.
Nasao sam na netu tekst o tom problemu
http://wiki.answers.com/Q/I_can't_receive_text_messages_from_other_wireless_carriers
ali nije valjda da moram da ganjam i sa Vipom, ili ce to da "legne" samo od sebe kad se skroz "suspenduje" linija. Razmisljam da u toku sledece nedelje svaki dan zovem KS, uredno o tome vodim evidenciju, pa ako nista ne urade, svu papirologiju i dokaze slozim na gomilu, posaljam u Ratel, a onda kao krajnji korak trazim raskid ugovora jer mi nisu pruzili uslugu opisanu u ugovoru. Ali o tom potom :) aj za sad ako ima neko neki savet, predlog, ili neko da mi objasni kako tehnicki funkcionise prenos broja pa da pokusam da dojavim "inzenjerima" sta da rade.


bilo ko?
 
@darko.p mislim da Vip SMS centar "ne vidi" da je tvoj broj na mts mrezi i uopste ne prosledjuje poruke mts centru.
 
tako nesto i ja mislim da je problem, ma nista, odlucio sam da ih gnjavim intenzivno od sutra, pa valjda ce "uroditi plodom". Mislim da mi kao krajnji korisnici ne bi trebalo uopste da razmisljamo o tim stvarima...... u nekim zamljama promena provajdera traje par sekundi bukvalno.
 
Posle mnogo maltretiranja od strane telenora, danas su mi konacno tek iz treceg puta odobrili prenos broja. Drugi put su mi odbili zahtev jer je radnik u vipu napisao ime_firme d.o.o. (inace je tako pravilno), a u telenoru se vodi kao ime_firme doo :D

bas pilicarski ali eto...
Kakvo jajarenje...
 
Imam želju da prenesem svoje iskustvo kako MNP radi u delekoj Australiji. Barem na prepaid broju, koji sam koristio za vreme odmora tamo.
Dakle, prilikom kupovine sim kartice na istoj nema broja. Potrebno je na portalu operatera da se sim kartica registruje (unosi se neki serijski broj koji se nalazi na pakovanju), zatim sistem pita da li hocu novi broj ili vec imam broj.
Upisem da imam, koji je i kod kog operatera. U sledecem polju upisujem svoje ime, adresu stanovanja i datum rodjenja (ti podaci se daju na uvid i prilikom kupovine sim kartice). To je komplena procedura; za 30tak minuta sve proradi :)
Kod postpaida mislim da treba uneti i broj ugovora sa operaterom i to je to... bez moljakanja, čekanja i sličnih stvari.
 
mali update situacije: veceras u 20:06 mi je stiglo odjednom 26 sms poruka :) telefon za malo da eksplodira, izgleda da su cike inzenjeri bili vredni veceras :)
 
mali update situacije: veceras u 20:06 mi je stiglo odjednom 26 sms poruka :) telefon za malo da eksplodira, izgleda da su cike inzenjeri bili vredni veceras :)

i na kraju, da sumiram, juce se javila teta iz Telekoma i rekla kako su oni poslali dva mail-a u Vip, ali niko im nije odgovorio, ali posto su meni proradile dolazne poruke, kao to je to, verovatno su oni (Vip) namestili. Sve u svemu procedura oko prenosa broja po mom iskustvu je skroz ok, sve se desava u razumnom roku, jedino ko je maler kao ja pa ga nesto zeza... uglavnom treba biti strpljiv i sve se resava. Ja razmisljam da stalno kako mi isticu ugovori (dva broja) menjam provajdere u skladu sa tim sta nude za nove korisnike.
 
Ako neko zna gde se putem online zahteva za prenos broja sa postpaida (Vip) na prepaid u Mts odlučujem da budem prepaid ili te to pita operater kad te pozove?
Hvala.
 
Pitace te operater kada te budu zvali za detalje.
 
Ako neko zna gde se putem online zahteva za prenos broja sa postpaida (Vip) na prepaid u Mts odlučujem da budem prepaid ili te to pita operater kad te pozove?
Hvala.
Imaš tamo opciju da obeležiš koji sistem želiš da koristiš.
I naravno,kada te pozovu pitaće te da potvrdiš i to je to.
15-02-2013-051.jpg
 
Zar to nije da oznacis sta si momentalno, pre ili postpaid, ako oznacim prepaid pita me da li sam registrovan korisnik ili ne. Ja sam momentalno postpaid, a hocu na prepaid u mts. Posto ce operater svakako da me kontaktira, resicu to s njima. :)
 
Oni će da te pitaju da bi potvrdio,a meni su objasnili da to služi da obeležiš koji ćeš sistem naplate da koristiš.Samo ti njima reci,ali jedno od ova dva moraš da obeležiš.Greška je njihova jer tu nisu objasnili čemu ovo služi,nego moraš da gataš.
 
Poslednja izmena:
Molim,i drugi put. :)
 
Poslao juce oko 14h zahtev za prebacivanje broja u MTS, pozvali me za manje od pola sata. Do utorka bi trebalo da mi prebace broj, pa Telenor ima 4 dana da mi iskljuci broj, dobijam novu karticu i potpujem ugovor sa MTS uz 50% popusta.
To je procedura, a praksa ce pokazati stvarno stanje.
 
Kad pređeš na mts, mora da prođe bar 1 dan da ti ta kartica bude aktivna, što znači da je najbolje da ako ti u utorak uključe mts karticu najbolje da odeš u sredu i potpišeš 50% off... Sve jedno ti tih 50% važe od početka sledećeg meseca.

Za ovaj mesec ćeš platiti proporcionalno broju dana, a svakako dobiti pun iznos saobraćaja za tarifu koju si uzeo.
 
koliko treba vremenski da prodje nebili mogao da se vratim na starog operatera sa telenora nazad na MTS
 
hvala . Znaci moram da cekam ili mogu da pokrenem proceduru malo pre isteka 90tog dana?
 
Pokreni 94-og dana, da bi bio siguran da je prošlo i 3 meseca po 31 dan, jer će jedva čekati da odbiju prenos .... da budeš "čist" ..
 
Kad pređeš na mts, mora da prođe bar 1 dan da ti ta kartica bude aktivna, što znači da je najbolje da ako ti u utorak uključe mts karticu najbolje da odeš u sredu i potpišeš 50% off... Sve jedno ti tih 50% važe od početka sledećeg meseca.

Za ovaj mesec ćeš platiti proporcionalno broju dana, a svakako dobiti pun iznos saobraćaja za tarifu koju si uzeo.


bas tako. Danas sam dobio MTS karticu, sad Telenor ima 4 radna dana da me iskljuci (ponedeljak). Kad me iskljuce, aktivirana mi je MTS kartica i onda odem u bilo koji poslovnicu MTS da potpisem aneks ugovora da bi mi dali 50% popusta. Od vremena kad mi aktiviraju karticu do 1.3. placam punu cenu u odnosu na dane koje koristim (ako bude u ponedeljak, to mu dodje 3 dana:D ), a posle placam pola cene. Telenoru placam koliko mi je bila aktivna kartica.
Inace nisam dobio SMS da mi je prebacen broj, nego mi je dosao kurir na kucu da mi da novu karticu i da potpisem ugovor.
 
To bi sve trebalo da traje ukupno 4 radna dana,a ne 4 dana ovi,pa 4 dana oni.
 
Ja sam od 5 januara korisnik MTS postpaid, a pre toga sam bio u Telenoru i preneo sam broj. Telenoru sam ostao duzan januarski racun, koji sam naravno nameravao da izmirim, ne mogu od toga pobeci. Ali veceras oko 19:30, me je MTS iskljucio, zbog tog duga Telenoru, a da me uopste nije obavestio. Zvao sam korisnicki, kazu da su poslali poruku 21.02, sto je apsolutno netacno, odnosno meni ta poruka nije stigla, i zato i sumnjam da su je poslali. Bas sam se sokirao veceras kada sam ukapirao da mi telefon ne radi a nisam znao zasto. Neverovatno mi je da mi ta poruka, za koju tvrde da je poslata, nije stigla. Zanimljivo mi je da mi ni Telenor nije poslao nikakvo obavestenje, cak ni ono da imam dug prema njima, koji treba da izmirim. Fail za MTS.
 
Telenor uglavnom salje racune između 03. i 05. u mesecu, za prošli mesec. Od tada je rok 30 dana za uplatu, posle čega isključuju broj. To je tako oduvek...
 
Uvek sam dobijao obavestenje od Telenora, kada se prekoraci rok, dok sam bio njihov korisnik, to znam. Stigne poruka - Proverite da li ste uplatili... Ali mi sad nista od njih nije stiglo. U Mts korisnickom centru su mi rekli da Telenor prvo posalje poruku gde upozori za taj dug, a zatim je salje i Mts, da mora da se izmiri da ne bi bilo iskljucenja, ali meni ni od jednog operatera nije stigla poruka! Mts me je iskljucio, po nalogu Telenora, a niko me nije obavestio da cu biti iskljucen!
 
Onda nisi dovoljno citao ovu temu. U slucaju prenosa broja, ne vaze klasicni rokovi, vec od dana prenosa imas rok 30 dana da platis zaostala dugovanja, iako postoji sansa da taj rok istekne pre stizanja racuna, zato smo preporucivali da se prenos radi krajem meseca. I zbog tog roka, a i zbog dobijanja komplet saobracaja kada prelazis u MTs, kao ti.
Dakle, ti si presao 5. januara. Rok ti je bio do 5. februara. Iako u to vreme mozda nisi ni dobio racun. Mozda su to i oni uvideli da je glupost, pa su pustili rok u normalu, znaci do 20. februara. tebi su iskljucili saobracaj pocetkom marta, koliko sam shvatio, dakle 2 meseca posle prenosa, i sta se desava?

TI kukas na NJIH ? Zbog SMSa? Treba neko da ti javi: ej, znas, treba da platis racun!

Budi zahvalan sto si u MTSu, ja telenoru od nove godine svaki racun placam 27. zinat, zbog stvari o kojima sam pisao ovde, jer im to zadnji dan, i ovog mreseca sam se zeznuo, bila mi slava taj dan, i 28 sam iskljucen. Tu su precizni kao hirurg. :)
 
Nazad
Vrh Dno