Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Kod Telenora je dobro što postoji mogućnost zaštite broja od isključenja. Mogućnost aktiviranja te opcije postoji nekoliko dana pre isteka roka za plaćanje računa, kad se dobije poruka da ce početi sa isključenjima 28. u mesecu (kako inače rade). Time se broj štiti od prekida odlaznog saobraćaja tokom narednih 5 dana.
Stvarno im je super ta usluga i meni znači.
 
Da li se to jednom uključi, ili za svaki mesec posebno? Da li se plaća? Meni će sad da naplate 255 dinara jer sam se zezno ...
 
Za svaki mesec se posebno aktivira. Moze da se aktivira samo neposredno pred istek perioda za placanje (iskljucenja uglavnom pocinju od 28. u mesecu). Ne placa se! Postoji vec par godina. Nema smisla da je stalno aktivirana jer nije svakome potrebno odlaganje iskljucenja, posto mnogi placaju na vreme (da im ne bi tekla kamata i sl.). Kamatu pocinju da ti obracunavaju odmah nakon isteka vremena dospeca, a to je 20. u mesecu.
Ta opcija je ponudjena kao prvi izbor u meniju na 9000 neposredno pred pocetak iskljucenja (dva-tri dana). Van tog perioda je, takodje, u meniju ali je teze naci...mozda zato nisi znao za to.
Bas sam iznenadjen da ti, koji non-stop visis po forumima koji se bave mobilnom telefonijom, nisi cuo za ovu mogucnost... :) Eto, da saznas nesto novo. ;)
 
Jesam čuo, ali nisam imao potrebe za tim, jer sam im plaćao na vreme ... :) :) :)

Sad se nešto inatim, i zezno sebe za 250 dinara :) :) + kamate, ali to je nešto sitno ...

kad me budu plaćali kao PRa, kao stenu, onda ću znati sve njihove napamet usluge, i dizaću ih u nebesa, i koristiti MTS :) :) :) :)
 
Aaaaa, bolje nemoj kao on...ima da oteraš i zadovoljne korisnike! :D
 
Prijateljica prenela broj iz Telenora u VIP. Negde oko 20dana u obracunskom periodu Telenora.
Telenor joj je racun obracunao proporcionalno broju dana a sve preko je naplatio kao saobracaj van paketa iako paket nije potrosila.

Da li moze na ovo da se utice, zalba, iskustva?
 
Mislim da ne može. To je u skladu sa Telenorovom politikom obračunavanja i u tom su pogledu najkorektniji. Koliko dana koristiš, toliko platiš!
Na kraju krajeva, ne vidim zašto smatra da je oštećena kad je dobila onoliko koliko je platila. Naime, paketi se prodaju na mesečnom nivou, što znači da im se cena odnosi na mesec dana korišćena (dobiješ isto za februar sa 28 dana i mart koji ima 31 dan). Sve ispod toga se obračunava proporcionalno broju dana.
Apsurdno je iskoristiti minute za ceo mesec, a 15-og preći u drugu mrežu i platiti samo pola izabranog paketa, zar ne?
Pisalo se ranije puno o tome...nažalost, ljudi ne razmišljaju na vreme, pa se često dešavaju takve situacije.
 
@ MagicMaster
Greska, nisam od 5og jan, nego od 5-og feb korisnik. Dalje, temu sam citao i podneo zahtev krajem januara i receno mi je u mts da ako imam neki dug prema Telenoru da im platim u narednih nekoliko dana da ne bi odbili prenos, sto sam ucinio isti dan, cak posle pola sata. Medjutim, ipak me je Telenor odbio s obrazlozenjem da u trenutku kad je njima stigao zahtev imao sam dug pa sam podneo zahtev ponovo i ovaj put je uvazen te sam zbog toga 'usao' u februar i od 5og njihov korisnik. I da, receno mi je u kontakt centru da je i Telenor i Mts bio duzan da mi posalje poruku pre iskljucenja. Prema tome imam svako pravo da budem besan na njih a ti ih brani negde drugde.
 
Poslednja izmena:
Ne može ništa da uradi, to je tako uređen sistem.

Htela je da joj ne "propadnu", pa se zaračunala, izgleda.


@bangie

OK, budi besan i dalje na njih, ali to ne menja stvar da nisi platio račun.
Ako si čitao temu, onda bi znao za 30 dana od datuma prenosa.
Ja ih ne branim, nego pišem šta i kako jeste.
Pisao si od januara, sad si se ispravio.
Nisi pisao da si već jednom odbijen, tako da i to nisam znao.
 
Poslednja izmena:
Mislim da ne može. To je u skladu sa Telenorovom politikom obračunavanja i u tom su pogledu najkorektniji. Koliko dana koristiš, toliko platiš!
Na kraju krajeva, ne vidim zašto smatra da je oštećena kad je dobila onoliko koliko je platila. Naime, paketi se prodaju na mesečnom nivou, što znači da im se cena odnosi na mesec dana korišćena (dobiješ isto za februar sa 28 dana i mart koji ima 31 dan). Sve ispod toga se obračunava proporcionalno broju dana.
Apsurdno je iskoristiti minute za ceo mesec, a 15-og preći u drugu mrežu i platiti samo pola izabranog paketa, zar ne?
Pisalo se ranije puno o tome...nažalost, ljudi ne razmišljaju na vreme, pa se često dešavaju takve situacije.

Kapirala je da ce ionako morati da plati punu cenu paketa bez obzira koliko je potrosila do odlaska iz mreze. :)

Ne secam se kako je kod Telenora kad prelazis kod njih u toku meseca - da li se dobije proporcionalan sadrzaj paketa i placa proporcinalno broju dana do preseka ili nesto drugo?
 
Poslednja izmena:
@MagicMaster
Da, moja greska, nisam lepo napisao, nisi znao, sve ok. Dug imam, i ja sam i hteo da ga platim, niti sam pokusavao niti bih mogao da ga izbegnem, ali sam odlagao, to stoji. Ali, isto tako stoji i da oni nisu uradili ono sto su duzni da urade, da me opomenu pred iskljucenje, pa mi se prvi put za skoro 5god koriscenja postpaida kod Telenora i evo mesec dana kod Mts, desilo da sam iskljucen. Racun sam platio danas i sad cekam da Telenoru to legne pa da obaveste Mts, pa ce me ukljuciti, pretpostavljam da bi sutra trebalo...
 
Poslednja izmena:
Moja preporuka, idi sa tom potvrdom i tamo i ovamo .... sve je to jošš sveže, iako je prošlo 2 godine skoro....
 
Ne secam se kako je kod Telenora kad prelazis kod njih u toku meseca - da li se dobije proporcionalan sadrzaj paketa i placa proporcinalno broju dana do preseka ili nesto drugo?

Kod Telenora je sve proporcijalno u odnosu na dane korišćenja paketa.I saobraćaj i naplata.
 
Evo i mog iskustva mada nije nista novo: 4. sam podnela zahtev za prenos iz mts-a u vip i bice sve obavljeno 12. Izvinjavam se unapred ako je pitanje vec bilo, ali me zanima, posto sam u vip presla zbog uzimanja telefona, da li postoji neki period od prenosa broja kada mogu da uzmem telefon i internet dodatak, npr. 24 sata ili tako nesto?
 
Presao sam sa Telenora na Telekom i otisao sam pre neki dan u poslovnicu MTS da ih priupitam kako da namestim da onaj ko me zove cuje poruku sa koje sam mreze. Dobio sam prilicno cudan odgovor "to mora da namesti onaj ko te zove". Sto bi se reklo da bi znao na kojoj je mrezi taj koga zovem, JA treba da podesim da me njegov provajder o tome obavesti.
 
tako je, od negde oktobra je trebalo svako ko zeli da cuje koju mrezu poziva da to aktivira, iskreno vecini je nebitno, bitno je samo onima koji trose neke minute u mrezi a stekaju se za nacionalne pozive
 
Imam neki prepaid broj , koji sam korisito za opglase.

Bio u Telenor PostPaid.

Pre nekoliko meseci prenesem u MTS Prepaid.

Sada sam hteo da navatam ovo VipZaSve, i krenem da prenosim u VIP ...

Neće da prihvati. Neće da prihvati. Ne mogu ni zahtev da podnesem.

Ostavim ja Plastiku i podatke, da zovu BG.

Zovu me danas, kažu, vaš broj je u Telenoru.

Reko, ljudi,m nemojte me zezati, u MTSu. Platio sam malopre parking sa njega.

- Ne , iz tehnike su nam rekli da se vodi u Telenor, morate kod njih, da vam daju njihov PUK.

- Gospodjice, broj je u MTSu mesecima, ima da me izbace iz telenora ....

- Tako su nam rekli.

Ja pozovem telenor, nisam baš hteo da idem da mi se ne smeju u lice.....
Objasnim, takva i takva stvar ...

- Gospodine, mi nemamo više nikakve veze sa tim brojem, evo i sistem ga registruje kao dolazni poziv iz druge mreže, iako je 069, vidim i ja ovde ... kada ukucam broj, nikakvi podaci ne izlaze. Idite u mTS...

Ja se zahvalim, sasvim očekivani odgovor. Odem na RATEL sajt, ono, prenesibroj.rs , ukucam ga, NEMA REZULTATA ... tačno, kao da nije nikada prenošen, jer kad ukucam drugi jedan, izadje, jer je kod njih baza samo prenesenih nbrojeva.

I sutra ujutru idem u MTS, da vidim šta dalje ... :) :) :)
 
Zamolio bih za jedno objašnjenje, naime podneo sam zahtev za prenos broja iz Telenor mreže u MTS u ponedeljak 10.06.2013 godine pre 14h, platio sam majski račun, nisam pod ugovornom obavezom i taj zahtev je MTS odmah evidentirao a Telenor istog dana i odobrio (ako me nešto ne lažu iz Telenora). U sredu 12.06.2013 sam dobio ugovor i SIM karticu od MTS-a, međutim prošlo je 2 dana i od toga i evo navršava se 96 sati od podnošenja mog zahteva ali se još ništa ne dešava. Koliko sam razumeo i RATEL treba da potvrdi taj prenos pa me zanima kakva su iskustva drugih i da li oni sporo rade i koče ceo proces? Sve ovo pitam jer sam zvao danas MTS i rekli su mi da je prenos predviđen za 17.06.2013, dakle 7 dana od podnošenja zahteva novoj mreži i odobranje zahteva od strane stare mreže. Daleko od toga da žurim ali me zanima da li ovo RATEL odugovlači jer situacija između dva operatera je 100% čista.
 
Prenosila sam broj iz Vip-a u MTS, broj je prenet u noći izmedju 7. i 8. dana, tako da je to ok, čitajući iskustva drugih, nekima je trajalo i duže :)
 
Ok hvala puno na odgovoru! Datum koji su mi rekli u MTS-u (17.06) se poklapa sa tih 7-8 dana. Zbunilo me je samo što oni svi govore druge rokove (4 dana), a izgleda da u slučajevima kada nema nikakvih smetnji i prepreka kao što je i moj, rok bude 8 dana. To je znači minimalan rok i nije nikakav problem, samo kada bi to pošteno i rekli. :)
 
U subotu, 22.6 u 9:30, u MTS poslovnici sam predao zahtev za prenos prepaid broja. Danas sam dobio 3 obaveštenja od MTS-a preko SMS-a. Prvo obaveštenje je da će mi broj biti prenet 1.7., drugo je da će biti prenet 28.6., a u trećem obaveštenju MTS obaveštava da je došlo do kašnjenja u prenosu brojeva i da ću o narednom terminu prenosa biti obavešten. Totalno konfuzno! :D
Šta je ovde tačno? Kad da očekujem prenos? Jel ima neko slično iskustvo? :D
Okačio sam screenshot poruka, da vidite :D

Screenshot_2013-06-27-13-12-27.pngScreenshot_2013-06-27-13-12-44.png
 
Kupi kokice, zavali se i opusteno sacekaj.. jer nema sanse sa utices na stvari; previse je cinilaca u toj corbi ;)
 
Kad sam prenosio svoj broj, uopšte nisam ni dobio bilo kakvo obaveštenje :) Samo sam video da Telenor kartica više nije aktivna, ubacio mts karticu i odmah je radila.

Dakle jednog jutra kad vidiš da više nemaš signal na telefonu, ubaci mts karticu i to je to.
 
Konačno mi je broj prenet u MTS. Međutim, na *100# meniju nemam uopšte UZMI dodatke :D Proverio sam tarifni profil, na Moj Prepaid profilu sam. Dopunio sam kredit, gasio sam i palio telefon, ali ništa. Da li je ovo zrelo za reklamaciju ili vredi sačekati bar 1 dan?

Screenshot_2013-07-02-11-57-00.png
 
Sad je sve ok. Zvanična infomarcija od MTS operatera je da se UZMI dodaci pojavljuju na *100# meniju nakon 24h od aktivacije kartice. :)
 
Bratu istekao ugovor u Telenoru u junu i pošto je ponuda slaba, rekao sam mu da pređe u mt:s zbog 50% popusta na pretplatu.

Prošli utorak smo bili u poslovnici. Ne može 50% popusta odmah u prvom mesecu, već se mora doći ponovo u avgustu kada se aktivira kartica
pa se potpiše nov ugovor na 12 ili 24 meseca.

Prošlo je nedelju dana i još mu nisu prebacili broj :S:.
 
^ 50% popusta moze od trena kada se aktivira broj, nije vezano za mesec. Pre neki dan sam prelazio sa KT na postpejd i prosetao sam se par sati da se broj aktivira u sistemu, vratio u poslovnicu i potpisao 50%.
 
Ne može ako dolaziš sa druge mreže.
 
Vrh Dno