Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Ne razumem to što pričate. Ja sam prešao sa telenora na mts 25 u mesecu, otišao u poslovnicu 30 u mesecu i sklopio ugovor na 2 godine sa 50% popusta. Prebacili sve besplatne minute i poruke i naplatili razliku u računu za 5 dana. Jedino što treba da znate, je kad sklapate ugovor, mora biti isti paket kao kad ste prebacili broj da bi prebacili besplatan saobraćaj.
 
Ali nisi imao 50% popusta tih pet dana, već tek od sledećeg prvog.
 
Pa to i jeste dobro! Što bi mi računali popust za 5 dana!? Meni i odgovara da mi popust ide od prvog u mesecu! Za tih 5 dana sam dobio mizerno nisku cifru za plaćanje, a prebacili mi ceo saobraćaj u naredni mesec. Ja ne vidim šta je tu loše :confused:
 
^Dobro je kad predjes 5 dana pre 1. Kad predjes 28 dana ranije, onda nije...

Ja sam imao ugovor sa 12 meseci popusta 50% i ostalo redovna cena, to je bilo tik pre ove akcije kad su 2 godine sa 50% popusta. Ugovor sam potpisao 10. marta, i tek aprilski račun je bio umanjen za 50% (osnovna pretplata), a na isteku 12 meseci, normalno da je mart bio poslednji mesec sa tim popustom, tako da sam imao 12 meseci sa popustom.

Pa nisi, imao si 11 meseci i 10 dana sa popustom, a 20 dana bez popusta. Ako se ugovor potpise 10. marta zavrsava se 10, ne 30. marta
 
Poslednja izmena:
Ja imam sve obračune računa od 2010. godine i od kad sam uzeo ovaj ugovor, od aprilskog računa 2011, zaključno sa martovskim 2012 mesečna pretplata za MIX NET M paket je 475,00, znači punih 12 meseci. Od aprilskog računa je 950,00. Cene su bez PDV-a.

Ja bi ti ostavio sliku, ali sa druge strane ne piše mesec, a da slikam dve strane posebno, opet mi nećeš verovati.

Možda jedino ako prekineš ugovor tokom poslednjeg meseca, dobiješ 50% popusta na broj dana koji si koristio, a ako ostaneš do kraja meseca u kojem ti istekne ugovor onda dobiješ popust za svih 24 meseca.
 
Nema tu sta da se veruje/ne veruje, rekao sam vec u prvoj poruci da postoje 2 mogucnosti - ili je 11 meseci (tj. 11 i 10, 15, 20 dana) sa popustom a jedan bez ili 12 sa popustom + 10-20-30 dana po punoj. Utvrdili smo dakle da je druga opcija.
Cigane se kao Vip, tamo 24 nije 24 vec 25, 26 meseci...
Btw. ugovornu obavezu ne prekida korisnik, vec se automatski zavrsava nakon 12/24/xx meseci (znaci tebi je npr. bila do 10. marta, ne ceo mesec)
 
Čekajte ljudi. Ja sam prešao na mts 5 dana pre kraja meseca, a ugovor na 24 meseca sklopio 30 u mesecu. Čak mi je rekla devojka da će od 1. u mesecu ići popust. Kao što rekoh, uzmite željeni paket par dana pred kraj meseca i dan pred kraj sklopite ugovor na 12/24 meseci i imate prebačen pun saobraćaj u prvom mesecu pod ugovorom. Ja sam tako uradio sa tri broja u roku godinu dana!
 
Vrlo je jednostavno, prvog meseca plaćate punu cenu, ali srazmerno broju dana u mesecu koliko ste koristili paket, a dobijate pun saobraćaj, kao da ste koristili ceo mesec. Bilo kog dana u mesecu da potpišete obavezu, popust ide od 1. sledećeg meseca, a ako ostajete na istom paketu, i paket podržava prenos saobraćaja, recimo Mix, MixNet... preostali saobraćaj se prenosi, i možete ga koristiti idalje.

Ja sam prešao 5. u mesecu, iako sam hteo pre 1. jer je Telenor nešto iskilavio sa knjiženjem uplata, pa su mi prvi zahtev odbili.
 
Koliko uopste traje prenos ovih dana? Konkretno Vip-> mt:s. Ortaka nisu zvali/poslali obavestenje do danas, a podneo zahtev u ponedeljak...
 
Ako ništa ne dobije u prva dva dana znači da ga nisu odbili,a treba da dobije poruku od operatera u koju mrežu prelazi poruku kada će prenos biti realizovan.
 
Ja sam dobio poruku da će prenos biti izvršen 04.07.2012 od 02-06. Sledeću poruku koju sam primio je ista samo je pisalo nesto tipa zbog tehničkih problema prenos broja će biti izvršen 04.07.2012 od 02-06. Naravno ništa od prenosa. U pitanju je prenos i telenora u vip.
 
Kada se broj prenese sa Telenora MTS ima obavešenje za Telenorovce da je prenet broj.
Šta se dešava kada se posle tri meseca vrati broj u Telenor, da li i onda ima neko obaveštenje za MTS-ovce ili sve po starom tj. kao da broj nije ni prelazio u drugu mrežu?
 
U tom slucaju ne bi trebalo da postoji nikakvo obavestenje.
 
mts%20mnp.PNG
 
Ko je zeleo mogao je i do sada da iskljuci obavestenje.
No big deal.
 
Da ... a sada kada budu počeli da im dolazi ljudi sa žalbom zašto ne može da pozove Peru na 064 a ima BONUS kredit ili neki sličan (to je bolja varijanta) ili zašto mu je račun dostigao tu i tu cifru kada je zvao Đoku na 064 a on ima besplatne minute u mreži ....

Čekamo da vidimo ....
 
Sad ti objasni poslovnom partneru od 50+ godina da si promenio mrezu i da javljanje mašine ne znači da nisi dostupan :) Ima i dobrih strana.
 
To se i meni desavalo da kada me ljudi zovu pomisle da sam nedostupan cim cuju automat.ja sam prebacio broj iz VIP-a u Telenor :)
 
Ne znam koliko im je ovo pametno ...

Naravno da im nije pametno a nije ni po zakonu. Ti kad pozivas moras da znas koju mrezu zoves. Ako ne zelis da slusas mozes pojedinacno da iskljucis ali ne mozes za sve podrazumevano da iskljucis.
 
Ako pise u pravilniku da mora onda bi RATEL trebalo da reaguje.
Da li pise - ne znam.
 
Posto svi operateri imaju razlicite cene za svoju i tudju mrezu mora da postoji obavestenje, jer se to zove dovodjenje korisnika u zabludu. Za to se krivicno odgovara.
 
Ja mislim da bi za sve najbolje rešenje bilo da ako pozivate broj koji niste skoro zvali, a prenet je da čujete obaveštenje. Nakon par poziva da se obaveštenje za taj broj isključi, sem ako ne napravite ponovo pauzu mesec dana da ne zovete isti.
 
http://www.mts.telekom.rs/index.php/vesti_detaljno/items/obavestenje-za-sve-mts-korisnike.html

Obaveštavamo vas da se od 1. oktobra ukida automatska govorna poruka pre uspostavljanja veze kojom vas informišemo da je korisnik kojeg pozivate preneo svoj broj u drugu mobilnu mrežu.

Korisnici koji i nakon ovog datuma žele da čuju ovu govornu poruku mogu da je aktiviraju od 1. oktobra i to pozivom Korisničkog servisa na broj 064789 u direktnom razgovoru sa našim operaterom. Deaktivaciju mogu izvršiti na isti način.

Mogućnost slušanja govorne poruke nakon 1. oktobra imaju i svi naši biznis korisnici. Da bi je aktivirali, potrebno je da ovlašćeno lice kompanije zahtev sa spiskom Biznet brojeva za koje je potrebno da se ovo obaveštenje aktivira, odnosno deaktivira, dostavi menadžeru Telekoma Srbija ili na e-mail adresu [email protected].
 
Danas mi na Telenorovom računu piše da od 01.10.2012. usluga govornog obaveštenja neće biti automatski aktivirana.
Može se besplatnim SMS-om aktivirati tako što na broj 9000 šaljete:
1. INFO DA za aktivaciju obaveštenja
2. INFO NE za deaktivaciju
3. Za proveru statusa obaveštenja šalje se INFO
 
Evo i zvanično:

Od 1. oktobra biće ukinuta govorna poruka da je pozvani korisnik preneo broj u mrežu drugog mobilnog operatora, kazao je danas direktor Republičke agencije za elektronske komunikacije (RATEL) Milan Janković

Janković je na konferenciji za novinare kazao da su operatori primetili da veliki broj korisnika iz neznanja prekida vezu kada čuje ovu poruku, pa se iz tog razloga ne ostvari izmedju 30 i 50 odsto poziva.
Nakon sastanka sa operatorima, ali i nadležnim insititucijama, juče je potpisan aneks protokola sva tri operatora kojim je potvrđeno deaktiviranje govorne poruke, kazao je Janković i dodao da na zahtev korisnika ona može ponovo biti aktivirana.
On je podsetio da je od 1. jula prošle godine, kada je pokrenuta ova aktivnost, preneto ukupno 83.352 brojeva iz jedne mreže u drugu.
Tom prilikom, kako je naveo, uvedena je govorna poruka ''broj je prenet kod operatora iks'', kako korisnik ne bi imao nepredviđene troškove i veliki mesečni račun.
Ovo će, prema njegovim rečima, doprineti poboljšanju konkurencije, liberalizaciji tržišta,a li i povećanju brige o krajnjim korisnicima

Blic
 
Nazad
Vrh Dno