Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Nisu svi paketi bili najjeftiniji: 1 PiS 500, 1 PiS 150 i 2xprenesi i dopuni 590.
Jednostavno se cini da im nije stalo......

U telenoru 10 godina (sa jednom godinom prekida). Bio u poslovnici MTS potpisao zahtev dobio poruku, od sutra sam u mts mreži, još sam ja zvao telenor cc da ih pitam da mi otprilike kažu koliki će biti račun, a niko ni da me pita ni zašto idem.
Pre 2 godine se ubijali, sad ih baš zabole. Odo ja gde me novčanik navodi, a alfi ima da džangrizam ako bude nekih problema u mts-u :D
 
Pa to i kažem, tebe bar zvali. Za mene ni tol'ko nisu hteli da se otroše. :D
 
Ni mene Telesmor nije zvao, zato sam sada vec petnaestak dana kod VIP-a. :type:
 
Preneo iz Telenora u Mts za cetiri radna dana je uradjen prenos. Danas idem da potpisem aneks ugovora na lapo :)
 
Vi koji imate prenete brojeve u Vip, probajte da pozovete svoj broj sa drugog fiksnog ili mobilnog u slučaju da ste:
1. nedostupni (isključen tel., airplane mode);
2. zauzeti (poziv u toku).

Nas nekoliko ima čudne pojave, od zvonjenja do nepostojećih brojeva.
 
Jutros u 6:45 proradile kartice na 4 MTS broja (prelazak iz Telenora). Posto su 2 u tarifi KT, cekam da vidim kada ce biti aktiviran kredit.
Sve je proslo u najboljem redu :)
 
Problem sa KT paketima evidentno dalje postoji. Potrebna je intervencija da bi se dobio kredit. Ostalo je proslo glatko.
U sredu su potpisana 4 ugovora sa 50% popusta. Tu je bilo malo napeto jer su u poslovnici rekli da se ne praktikuje da na 1 osobu ide vise od 3 ugovora (a ja imam 5)!!!
Pitao sam seku gde je to napisano i rekao joj da su me time doveli u zabludu (da sam znao mozda ne bi prebacivao brojeve). U svakom slucaju, nije bilo potrebe za vikanjem i povisenim tonom jer su argumenti bili dovoljni: nakon konsultacija (valjda sa nekim predpostavljenim) dobio sam mogucnost da potpisen 4 ugovora na licu mesta.
Moram priznati da se odnos prema korisnicima znacajno promenio, sada su se bitno priblizili Telenoru.
 
Ako neko po isteku ugovora u VIPu, predje sa VIP postpaida na VIP prepaid, da li moze odmah potom da promijeni mrezu?
A što ne bi odmah po isteku ugovora prešao na drugu mrežu,već ideš kao kiša oko Kragujevca?
 
Neki korisnici vip-a koji su nedavno prešli iz drugih mreža imaju sledeći problem: u slučaju da su nedostupni (isključeni telefoni, ili bez mreže), ili u slučaju da su zauzeti, tada prilikom poziva ka njima pozivalac dobija poruku da je pozvani broj nepostojeći. Nakon dve
žalbe i par poseta poslovnicama nisu mi rešili problem, već sam morao sam da ga rešim, a problem je u brojevima za uslovno prosleđivanje poziva (u slučaju nedostupnosti i zauzeća) koji moraju da postoje kod prenetih brojeva. Iz nekog razloga ovi brojevi su bili prethodno podešeni na +381637799 (prešao sam iz telenora), a treba da budu +381607799.
 
A što ne bi odmah po isteku ugovora prešao na drugu mrežu,već ideš kao kiša oko Kragujevca?

Zato sto to nisam ja, nego neko ko nije htio da poslusa i uradi tako kako si ti rekao. Sad mi je nevjerovatno drago ako ce cekati jos 3 mjeseca.
 
Mogu, i hoće, na to imaju pravo ....

To se tretira kao "Nov" prepaid korisnik, i mora 3 meseca da prodje, da bi mogao da radiš dalje sa tim brojem šta hoće ....

Mislim, ništa je ne košta da pokrene MNP, ili košta 200 dinara, ali da ne očekuje da će je pustiti... Ako je puste, OK...
 
Ja imam grozno iskustvo sa telenorom - naime, negde oko 25. 12. popunim zahtev za prenos mog telenor broja na mts, kako bih iskoristio promociju koja je važila do 31.12. od 50% popusta na pretplatu (srećom, produžili su promociju). I sve bi po planu, dobih i karticu, obaveštenje da će mi negde poslednjih dana 2013. telenor isključiti signal, i da će mi mts automatski pustiti signal.

Međutim, 31. ujutru se budim, signala nema. Nova godina, najgori trenutak da čovek bude bez signala. Sačekam još sat vremena, nema signala ni na jednoj kartici. Zovem mts i pitam zasto mi nisu pustili signal, odgovaraju da sam po planu za puštanje signala tek 3.1. Zovem telenor, oni kažu da je na osnovu njihovih podataka dan za ukidanje signala 31. 12. Besan što moram moram unakrsno da se prepucavam ne bih li utvrdio ko je tu kriv, krenem na obe strane da insistiram da mi neko pusti signal jer mi je telefon neophodan u predstojećim danima. I telenor tu popusti, pustiše mi signal i rekoše da podnesem ponovo zahtev za prenos broja na mts i da bi trebalo da sve bude u redu.

Odmah posle praznika odjurim u mts, međutim, u sistemu im se javi greška da broj "nije u odgovarajućem statusu". Rekoše mi da će mi se javiti za dan-dva, čim budu ustanovili u čemu je problem, navodno je, po svemu sudeći, do njihovog sistema. Bio sam u par navrata od tada do raznih poslovnica mts-a i uvek bi mi rekli isto, poslali bi mail ratelu ili ko je već ovlašćen, rekavši da će me obavestiti čim nešto budu saznali. Da stvar bude gora, kako mi je to poslovni broj, a ja nisam ovlašćeno lice, morao sam svaki put da vučem direktora firme, jer je za sklapanje ugovora neophodan pečat i lično prisustvo ovlašćenog lica + lična karta. Da ne bi smarao više čoveka da ide svaki put sa mnom, rešim da odemo do telenora, pa nek' me prebace na fizičko lice (makar morao da čekam i tri meseca pre prenosa broja). Međutim, u telenoru su me iznenadili informacijom da mi je, prema njihovoj evidenciji, broj uključen tek 31. decembra (ono kad je bio nesporazum zbog prenosa broja i signala) i da treba da sačekam tri meseca pre bilo kakve intervencije. To je bilo u trenutku zatvaranja poslovnice i nisam imao vremena da se svadjam, tako da im sad pripremam jedno ljubavno pismo, sa zahtevom da mi što pre omoguće da prebacim broj na drugu mrežu.
 
@uncle_eddie

Trebalo je jos malo da sacekas i prenos pokrenes 31.12. po mogucstvu posle podne. Onda bi maksimalno iskoristio period za razmisljanje. :D
 
U VIP-u tri meseca u mreži znači tri puna meseca u mreži, bez obzira što se radi o pripejdu i nema obračunskih perioda. Npr. u mreži ste od 10. januara, tri meseca u VIP-u je do 1. maja. Računanje vremena po VIP-u.
 
Tačno, ili ne, drugog razloga za odbijanje nema (registrovani pripejd korisnik sa tri meseca u mreži). Ne znam koga da slušam, niti imam volje ni živaca da istražujem u čemu je problem. Poslao sam žalbu ratelu, pa neka oni rasprave šta ne valja i gde je zapelo.
 
Konačno sam preneo broj. Problem je bio u tome što vip nema tačan datum od kog ste u mreži, već samo datum kada ste podneli zahtev za prenos broja. U vip-u su me ubeđivali da sam u mreži od 19.12. a zapravo je prenos završen 26.12. i nisu znali da mi kažu u čemu je problem. U mts-u su mi prodavali priču o tri puna kalendarska meseca. Na kraju sam zvao Telenor (iz kog sam prešao u vip) i tek su mi oni rekli u čemu je problem, tj. da nisam u Telenoru od 26.12. Meni izgleda neverovatno da nijedan od operatera nema info zbog kog nije odobren prenos.
 
Poslednja izmena:
Konačno sam preneo broj. Problem je bio u tome što vip nema tačan datum od kog ste u mreži, već samo datum kada ste podneli zahtev za prenos broja. U vip-u su me ubeđivali da sam u mreži od 19.12. a zapravo je prenos završen 26.12. i nisu znali da mi kažu u čemu je problem. U mts-u su mi prodavali priču o tri puna kalendarska meseca. Na kraju sam zvao Telenor (iz kog sam prešao u vip) i tek su mi oni rekli u čemu je problem. Meni izgleda neverovatno da nijedan od operatera nema tačan razlog zbog kog nije odobren prenos.
Prijavi to Ratelu.Imaš internet šalter za takve stvari.
 
Prijavi to Ratelu.Imaš internet šalter za takve stvari.

Jesam već. Više je bilo pitanje o razlogu zbog kog ne mogu da prenesem broj, nego žalba na vip. Očekujem neki automatski odgovor, ili g-dine, vi ste ***** što ne pamtite/pišete datume, operateri su ok itd...
 
Kakvo krimi-dzimi poslovanje :).
Telenor jos ispada najmanje losa prica.
 
Nazad
Vrh Dno