Šta je novo?

MNP u praksi - vase price i iskustva

Hvala, jeste online sam podneo zahtev. Postexpress je "prezauzet" u NSu i ne može da isporuci još od subote a kada ce ne znaju. Nije baš srećno započelo ali valjda će biti bolje.
 
Imam jedno pitanje u vezi prelaska sa MTS-a na VIP.Ugovor u mts-u,Mixnet S mi istice u martu,a sad bih hteo da raskinem ugovor i prebacim broj u VIP zbog novogodisnjih promocija.Dakle,zanima me da li je to izvodljivo?Bio sam u mts-u,i dobio odgovor da je to nemoguce pre isteka ugovorne obaveze,i da ako sad raskinem ugovor,da se broj gasi.Ja bih platio preostale mesecne pretplate koje su mi ostale,i tako valjda otkupio ugovor,ali covek u mts-u kaze da je to nije moguce.Hvala.
 
Trebalo bi da je moguće. Pošalji mail ratelu, oni su odgovorni za prenos brojeva, ako otplatiš, broj je tvoj i ne bi trebalo niko da može da te uslovljava.
 
Hvala puno,poslacu mail,jer je i meni bilo sumnjivo da mi gase broj ako raskinem ugovor.
 
Evo ja preneo broj iz vip u mts prosli ponedeljak i vidim jutros kartica vip ugasena fora je sto nije stigao sms i ubacim mts karticu sada mi na obe kartice pise Neregistrovan sim pa me interesuje kada ce biti aktivirano ili da idem do poslovnice
 
Precio sam broj iz vipa-a u mts pre paid. Obavili su prenos noćas, mrcvarili ga od 2 do 5, ali sada je mts kartica je aktivna. Rade poruke i pozivi u oba smera, kao i net, ali postoji jedan ozbiljan problem. U mts vodiču (*100#) nema nikakvih ponuda kao ni bonusa dobrodošlice! Bukvalno samo informacija o tome koliko kredita imam. Da li je još neko imao ovaj problem?
 
Ovako, ja sam u Telenoru krajem prosle godine probao da registrujem broj. Oni su mi to kao registrovali, ali uz dosta poteskoca i nedopustivih propusta da sam morao da pisem prigovore, koji su usvojeni. I sada planiram da taj broj prenesem u Vip. To bih, po pravilu, mogao da uradim tek negde krajem marta. Da li je nekom operater dozvolio da broj prenese ranije, pre tog isteka od 90 dana, ukoliko je taj isti operater napravio neke velike propuste? Unapred hvala.
 
Poslednja izmena:
Ovako, ja sam u Telenoru krajem prosle godine probao da registrujem broj. Oni su mi to kao registrovali, ali uz dosta poteskoca i nedopustivih propusta da sam morao da pisem prigovore, koji su usvojeni. I sada planiram da taj broj prenesem u Vip. To bih, po pravilu, mogao da uradim tek negde krajem marta. Da li je nekom operater dozvolio da broj prenese ranije, pre tog isteka od 90 dana, ukoliko je taj isti operater napravio neke velike propuste? Unapred hvala.

Teško da može ranije.
 
Код преласка у другу мрежу,нпр. ВИП,да ли треба да истекне уговор код претходног оператора до краја или се захтјев за прелазак може предати неколико дана прије истека уговора?
 
Bolje da istekne ugovorna obaveza kod prethodnog operatera jer mogu da te "driblaju" ako si i samo jos jedan dan pod obavezom...
 
Код преласка у другу мрежу,нпр. ВИП,да ли треба да истекне уговор код претходног оператора до краја или се захтјев за прелазак може предати неколико дана прије истека уговора?
Podnesi jedan dan posle isteka ugovora i izmiri sva dugovanja kojima je prosao rok za placanje, ako ih imas.
 
Добро,хвала обојици,тако ћу и урадити.Уговор ми истиче у недељу па ћу у понедељак у ВИП и пребацивање броја.Надам се да неће дуго трајати мада је и ових 2+2 дана превише.
 
Добро,хвала обојици,тако ћу и урадити.Уговор ми истиче у недељу па ћу у понедељак у ВИП и пребацивање броја.Надам се да неће дуго трајати мада је и ових 2+2 дана превише.

U normalnim zemljama se to završava i za 15-ak minuta.
 
Ех, нормалним.Био у пон. прије подне,поднио захтјев,у сриједу добио поруку да је прелазак одобрен и да ће се пренос обавити у сљедећи понедељак ујутро(2-6 сати).Значи треба им 7 дана с викендом.
 
Ako u petak posle 14h podnesete zahtev isto je kao da ste podneli u ponedeljak u 8 ujutru. Ja sam podneo zahtev u petak popodne, u ponedeljak me zvali iz mts-a da me ubede da ostanem , u sredu stigla poruka da mi je prenos broja u vip odobren, u ponedeljak izvrsen prenos broja oko 10h.
 
Poslednja izmena:
Ako u petak posle 14h podnesete zahtev isto je kao da ste podneli u ponedeljak u 8 ujutru. Ja sam podneo zahtev u petak popodne, u ponedeljak me zvali iz mts-a, u sredu stigla poruka da mi je prenos broja odobren, u ponedeljak izvrsen prenos broja oko 10h.

Sledeci ponedeljak izvrsen prenos broja?

Posto se upravo prebacujem pa sam napravio istu situaciju kao i ti i rekose da do petka ce sve biti gotovo
 
Da, u noći između nedelje i ponedeljka mi je ugašen mts broj a u 10h proradila vipova kartica sa mojim brojem.

Sve ukupno je trajalo deset dana.
Nisam se dobro izrazio, editovao sam post sad :)
 
Poslednja izmena:
Ali to apsolutno nema nikakve veze ti možeš da koristiš sve vreme karticu.
 
To znam

Nego kad se zavrsi to prebacivanje hoce li se automatski aktivirti ona poruka obavestenja?

Moram li ja to ponovo kod mog novog operatera u poslovnicu da trazim da mi iskljuce to

Na kraju krajeva sta nekoga ko me poziva uopste briga da li sam ja promenio operatera ili ne?

On uvek zove isti broj, a ja cu placati onome kome ja hocu
 
To znam

Nego kad se zavrsi to prebacivanje hoce li se automatski aktivirti ona poruka obavestenja?

Moram li ja to ponovo kod mog novog operatera u poslovnicu da trazim da mi iskljuce to

Na kraju krajeva sta nekoga ko me poziva uopste briga da li sam ja promenio operatera ili ne?

On uvek zove isti broj, a ja cu placati onome kome ja hocu


Nema te poruke vise, aktiviras je ako zelis.
 
Aha ja mislio da je pale po automatizmu pa ti moraš da im naglasiš da ugase.

Ok hvala na odgovoru :)
 
Нема те поруке о преносу позиваног броја већ поодавно.Него мени није било јасно каја картица мени остаје,стара или привремена или нека нова, док нисам сазнао да остаје ,наравно исти број на картици која је прво била привремена с привременим бројем који се касније мијења у стари број.:D
 
Da li se ona tri meseca racunaju od datuma kupovine ili aktivacije kartice?
 
Мени уговор важи од тренутка активације картице а не од датума подношења захтјева у пословници(не онлајн)а обрачун се врши сваког задњег дана у мјесецу,па ми то и није баш најјасније,тј. да ли ћу добити свега укупно за овај први мјесец или пропорционално данима коришћења(7-31).
 
Meni je istekla ugovrna obaveza u Telenoru, i nemam nikakvih dugovanja po pitanju potrosenog saobracaja za telefon. Medjutim, kada sam skoro kontaktirao kontakt centar u vezi potpisivanja novog ugovora sa odredjenim popustom, dobio sam informaciju da zbog nekih neproknjizenih faktura za mobilni telefon koji je uzet u 2011. godini, ne mogu da potpisem novi ugovor sa popustom. To je placeno jos davno, ali do tih uplatnica ne mog da dodjem i to njima predstavlja problem.

Da li ja mogu da prebacim broj u neku drugu mrezu i potpisem ugovor sa popustom, a da ovo dugovanje za telefon iz 2011. godine ostane? Da li zastareva taj dug?
 
Ne znam, odgovor na tvoje pitanje, ali čuo sam od još par ljudi u poslednje vreme da nisu mogli da prenesu broj, jer im se pojavi "dug" kod starog operatora, i to neki sitan dug, od pre na primer godinu dana. Nešto mi tu smrdi na njihove fore da zatežu prenos broja na taj način...
 
Nazad
Vrh Dno