Šta je novo?

Mirror's Edge

Fizika u igri nije nista narocito, okolina u je skoro potpuno staticna, mislim da je PhysX samo marketing jer ja ne vidim neku rezliku u odnosu na konzolne verzije. Grafika jeste jako lepa ali je vise stylish.

Muzika je solidna, mada preporucujem igranje uz Animatrix sountrack za pravi adrenalin thrill ride. :)

Definitivno dobrodoslo osvezenje, gameplay je malo tanak ali ME vise kupuje na inovativnost i atmosferu.
 
Gledao sam ove filmice sto prezentuju fiziku. Interesuje me kako ce vlasnici ATI karti videti igru ? Oce imati ovakvu fiziku ali ce je raditi CPU ili nece imati ovakvu fiziku ? (mislim prvenstveno particle physics)
 
Netje je imati. ATI useri ce, na zalost, biti uskraceni za sve physx efekte pa tako i particle (nista od cpu utilizacije u tom smeru). Znaci isti dozivljaj kao kod konzole. Takva je trenutna situacija iako se zna da je ATI u mogucnosti da to izvede al ***...
 
pc preview izmedju ostalog kazu:
Mirror's Edge remains a beautiful game, and graphics hounds will definitely prefer the PC version over the console versions. Even on low settings it was a beauty to behold. Little has changed in the environments, so they remain relatively empty and sterile compared to the grit and grime you'll find in a place like Grand Theft Auto's Liberty City. The PC version also implemented Nvidia's PhysX technology to add cloth effects, fog effects, and wind. The effects are subtle, and you may not notice a curtain billowing beautifully in the wind as a police helicopter rains down gunfire upon you, but the PhysX effects are certainly an improvement.....Overall, the PC version appears to be the best of the bunch, with options to crank up resolution and textures to mind-blowing levels. Even on lower settings, the only settings our lowly machines can handle, the game is at least on par with the console versions.

samo NARAVNO(!):smash: ne kazu na kojoj mashini i rez, a sve se plasim da je neka slabashna ili ti nejaka:d
 
Ma daj bre , igra koristi modifikovani U3 engine , bas ce da bude zahtevna :p

Inace vredece da se odigra iz istog razloga kao i Little big planet - jednostavno je pravo osvezenje!
 
Ubedjen sam da ce ti nvidia physx efekti biti vrlo retki... Naravno, gledajuci trailer koji pokazuje physx efekte, sticete utisak da ce biti na svakom koraku, ali to sigurno nece biti tako... Lazu vas, lazuuuuuuu, oci vam mazuuuuuu (sledeci hit M.Kitica :D)

A korisnici ATI kartica svakako nece mnogo propustiti...
 
Poslednja izmena:
Pa naravno, nije nesto da kazes wow, ali u svakom slucaju uvertira za nesto sto sledi u bliskoj i daljoj buducnosti. Mora ipak prvo neka predigra, pre glavne stvari a ne o'ma na suvo:d
 
Pa naravno, nije nesto da kazes wow, ali u svakom slucaju uvertira za nesto sto sledi u bliskoj i daljoj buducnosti. Mora ipak prvo neka predigra, pre glavne stvari a ne o'ma na suvo:d

Zavisi od stepena uzbudjenja, predigra moze biti i suvisna :D ;).
 
Poslednja izmena:
Evo poredjenja physx off i on. Mislim da to jos nije niko okachio...

http://www.gametrailers.com/player/43552.html

Osim efekta cepanja najlona i tkanine, sve ostalo moze da se odradi i bez Physx-a, bar u ovoj igri. Ono sto me nervira je to da se tkanina cepa kao da je od tankog silikona, gume ili zelea. Efekti stakla takodje nisu nista posebno, kao i efekat gomile papira koja na krovu zgrade polece ispod chopera (wtf, odakle onoliki papiri na krovu zgrade). :)

Ovo ne govorim zato sto imam Radeon karte, samo mislim da 90% ovih efekata ladno moze da odradi CPU ili mozda (ATI) GPU :), a dobar deo ce se verovatno nepotrebno forsirati i na drugim mestima u igri (kao kod primera za papire i hell na krovu).
 
Jel izasla full igra ?
Ja nesto ne mogu da je nadjem u "prodavnicama"...
 
@Jovyland
da da naravno to sam i ranije spomenuo, ATI moze da radi CUDA-u kroz stream procesore, pa moze i ovo. Za sada taj tabor josh uvek ceka, e sad sta ceka,nije mi sasvim jasno, verovatno ce odluciti za havok nasuprot physx-a + neku emulacija physx-a i obratno kod Nv, radi izbegavanja mogucih nekompatibilnosti sa nadolazecim naslovima. Ali mislim da ce u buducnosti, sve jedno, engine-i slicni unreal-u kombinovati istovremeno cpu i cip za fiziku, pa tako opteretiti oba, jer sta je opet poenta da nesto od ta dva chuchi (heh na stranu one fore da mi kompresuje u pozadini h264 dok igram i sl.). Sem toga, ovih nekoliko efekata u igri su tek pochetak a kad malo dublje razmislimo mogucnosti su zaista impresivne. Od daleko kompleksnijih ili preciznijih informacija (nego do sada) o vrsti materijala u igri, tezini, obliku, njihovim interakcijama sa drugim materijalima, prirodnim silama, vatri, vodi, ledu, ljudima, njihovom medjusobnom ponasanju, vrstama oruzja, mogucnoscu da u zavisnosi od vrste, prodru kroz materijal, rikosetiraju se, krzanje odece itd itd. Sve u svemu nagovestaj uzbudljive ere (Ojdanica?:d)
 
Poslednja izmena:
Sad procitah temu, znaci donece je deda mraz...
 
Valjda ce ova igra tim nekim tehnickim detaljima da opravda svoje postojanje, ovako van toga, ovo je mnogo glupo.
Mislim ripkanje po nekakvim krovovima i ventilaciji, pacman je inventivniji...
 
Poslednja izmena:
Mirror's Edge Hands-On
We test out the PC version of DICE's action-platformer. Screens and videos included.
Our system included a Core 2 Quad 2.4 GHz processor, GeForce 8800 GTX 768 MB, 2 GB of RAM on Vista 32-bit. The videos were captured at 1920 x 1080, V-Sync on, texture detail and graphics quality set to high, 4X anti-aliasing, and PhysX support on.
 
Mirror's Edge DLC adds Time Trial maps
Mirror's Edge Getting Time Trial Map Pack In January
DICE has prepared the first batch of downloadable content for Mirror's Edge, in the shape of some stylised and very pretty Time Trial maps.

The nine Time Trial maps, due to arrive in late January, will cost 800 Microsoft Points from Xbox Live (GBP 6.80 / EUR 9.60), or USD 10 (GBP 7) from the PlayStation Store. The UK price is likely to be cheaper than that, but there's no specific word yet.
The Time Trial Map Pack will be available in late January for the PS3, Xbox 360, and the PC version of the game, which ships on January 13th in North America.
 
Poslednja izmena:
Our system included a Core 2 Quad 2.4 GHz processor, GeForce 8800 GTX 768 MB, 2 GB of RAM on Vista 32-bit. The videos were captured at 1920 x 1080, V-Sync on, texture detail and graphics quality set to high, 4X anti-aliasing, and PhysX support on.

Pa ovo ima da leti, po ovim setovanjima zahtevna je kao otp. cod4, mozda i manje.... Ubi je def. jos jednom dokazao da bar zna odlicno da portuje.
 
EA...ovo hvala Bogu nema veze sa Ubijem...
 
odlican gameplay po ovim trailerima, i normalno da se ocekuje tecan frame rate s obzirom na prosecnu grafiku i desavanjima u samoj igri tj da je akcenat stavljen na vratolomijama u simple 3d svetu sa po kojim helikopterom ili bajom sto puca

tj nema nikakvih desavanja tj opet nista sto bi zestje zaposlilo sam cpu ili gpu sem tih "fizik" efekata (koje po meni sigurno moze odraditi i slabiji c2d npr e7300 u saradnji sa nekom boljom grafickom npr 4830) koji su onako pomalo smesni pa iz tih razloga svedeni na najmanju mogucu meru, makar kolko sam ja primetio na ovim trailerima :smoke:
 
Primetio sam da igra ima jedan ogroman bug. u svakom gameplay treileru koji sam gledao ona cica koju vodite nema odraz u prozorima po zgradama.

Ovo ne bi toliko nerviralo da te zgrade sa prozorima nisu cesta okolina , kao i cinjenica da prozori reflektuju celu okolinu... osim naravno nje.
 
ako grafika bude kao sto je na PS3 mislim da cje mozda nadmasiti i Krizu po izgledu(a ko je igrao ovu igru na PS3 zna o cemu pricam)
 
Poslednja izmena:
^ Ne brukaj se pls. :p

Niko ne spori da izgleda lepo, ali reci da izgleda bolje od Crysisa je 'nako... nerealno. :p
 
Poslednja izmena:
Plava narandzasta i bela dominiraju shotovima. Tj. kad bolje pogledam nema nigde zelene boje :)
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno