Preskoci normal je boza nivo tezine, meni bar ubija dozivljaj ako se ich ne pomucim da predjem.
Meni je dozivljaj ubila mlaka prica, tupavi dijalozi i izuzetno ogranicene opcije izbora kod istih.No dobro, s obzirom da sam na ME2 od starta gledao ka na "another TPS", na kraju mi i nije ispalo tako lose. Svi dodaci u vidu dijaloga, istrazivanja planeta i lokacija, kao i cavrljanje sa NPC-jevima su mi dosli kao bonus na ono "another TPS".
![]()
mogu da shvatim da su ukusi razliciti ali reci o ovoj igri da je prica mlaka a dijalozi tupavi vise lici na odraz frustracije nego na logican zakljucak. Igra ima sve sto je potrebno za vrhunsku zabavu a pricom /pricama pojedinacnih likova se izdvaja od mnostva gluposti na trzistu. Nesporno da je ovo jedno komercijalno delo i namenjeno sirokoj publici ali maestralno upakovano i za razliku od drugih igara deluje finisirano. Igra ima mana - loot-ovanje po planetama i simplificiran rpg element ali zato je prica/price ono sto cini ME i Univerzum koji ga okruzuje...Svaka prica vezana za clana posade je odlicna a neke su i pravi biseri...Na kraju krajeva kaou retko kojoj igri posle par sati igranja igra te uvuce u pricu a to je i vise nego dovoljno ma kakva prica bila...![]()
Priča je korektna. Ne slažem se ni sa onima koji je kuju u zvezde ni sa onima koji je prezrivo odbacuju.
U pitanju je klasična space opera. Dijalozi imaju svoje uspone i padove, ali je generalno produkcija na visokom nivou, kao i nivo zabave za one koji uđu u igru bez predrasuda.
Ne bih se bunio da ima više ovakvih igara.
mogu da shvatim da su ukusi razliciti ali reci o ovoj igri da je prica mlaka a dijalozi tupavi vise lici na odraz frustracije nego na logican zakljucak. Igra ima sve sto je potrebno za vrhunsku zabavu a pricom /pricama pojedinacnih likova se izdvaja od mnostva gluposti na trzistu. Nesporno da je ovo jedno komercijalno delo i namenjeno sirokoj publici ali maestralno upakovano i za razliku od drugih igara deluje finisirano. Igra ima mana - loot-ovanje po planetama i simplificiran rpg element ali zato je prica/price ono sto cini ME i Univerzum koji ga okruzuje...Svaka prica vezana za clana posade je odlicna a neke su i pravi biseri...Na kraju krajeva kaou retko kojoj igri posle par sati igranja igra te uvuce u pricu a to je i vise nego dovoljno ma kakva prica bila...![]()
Prvo, dijalozi jesu tupavi. Prakticno svaka interakcija sa NPC-jevima ima identican tok i zavrsetak. Paragon i renegade poeni sluze iskljucivo ne bi li dobili ono sto zelite u toku razgovora, a ishod je isti - igrac je dosao do solucije sa jednim klickom misa na plavi, ili crveni dialogue option. Cak je i raspored opcija uvek isti; gornja desna = paragon, donja desna = renegade. Sa ovakvom mehanikom igrac nema potrebu ni da cita dijaloge, jer uz naucen "pattern" moze da zavrsi igru na identican nacin sa brzim klicktanjem misa. .
Drugo, prica jeste poprilicno mlaka. Gro storyline-a se svodi na skupljanje saboraca po univerzumu, ciji questovi su prekratki i ne daju nam nikakav dublji uvid u njihovu personu ili istorijat doticnog
Da sam se ja nesto pitao, broj saboraca bi bio duplo manji, a main storyline trostruko duzi.
Prica je dobra ali nema strukturu kakvu si ti navikao da ima klasicni rpg. Glavni story je manje bitan dok sporedne price ustvari cine igru i ME2 je i po tome doneo malo svezine ali izgleda da se neke navike tesko menjaju![]()
Priča je korektna. Ne slažem se ni sa onima koji je kuju u zvezde ni sa onima koji je prezrivo odbacuju.
U pitanju je klasična space opera. Dijalozi imaju svoje uspone i padove, ali je generalno produkcija na visokom nivou, kao i nivo zabave za one koji uđu u igru bez predrasuda.
Ne bih se bunio da ima više ovakvih igara.
+1.
Kad bih bar na svakih 6 meseci izlazile igre koje pružaju ovakvu zabavu u SP.
Da sam samo gledao ove šotove, rekao bih da igra ima čemernu grafiku koja zaostaje barem 5-7 godina![]()
Ja recimo smatram da je ovo jedna od najlepsih igara u U3 engine-u. I jedna od lepsih i tehnicki kvalitetnijih igara uopste.
Tja...ako je alternativa da se provozaš brodom do planete X da bi završio taj kvest na isti način, zbog čega se mnogi tripuju da je takva igra "hardkor" i "traži razmišljanje", bolje da je ovakoquestovi su PRELAKI, PREKRATKI, taman krene akcija,napucavanje i kraj, sidequestovi su josh kraci, na drugim planetama su kao djene djene ok ali oni kad te neko nesto zamoli da mu ucinish, a ti samo proshetash par metara do drugog lika i kao kliknes na plavi ili crveni reply i quest gotov bolje da ih nisu ni stavljali jer su plitki, prosti i krajnje nezanimljivi, mislim kakav je to sidequest koji resis jednim klikom kod lika prekoputa:trust:.... oni loyalty questovi imaju chari ali su isto prelaki i neki od njih nemaju ni akcije nego samo shetnjica i prica i prica...
Naravno da nedostaje. Generalno, ceo taj trip što su sada izveli je bezveze. Imaš jedno standardno oružje (assault rifle, shotgun, sniper), jednu napredniju vrstu assault rifle-a, shotgun-a, snipera koju možeš da pokupiš negde, plus na jednom mestu možeš da uzmeš specijalnu uber varijantu toga. I to je sve. Ne kažem da je trebalo ubacivati 150 različitih oružja, ni ono Mark II, Mark III, Mark IV itd. iz keca nije valjalo, ali ovo smori. Na kraju se sve svodi koliko ćeš para imati da kupiš ili resursa da istražiš apgrejde. "Inventar" ne komentarišem, jer ne postoji.nov inventar i uproshcavanje kupovine oruzja nije loshe ali iskreno meni ne dostaje taj rpg element kad nadjesh novu pusku/oklop i odma je isprobas i budesh srecanal ajde nekako su izbalansirali sa upograde-ovima i kao custom farbanje oklopa. Shto je opet samo mazanje ociju i nesto sto se uradi za 2-3 dana programiranja tako da ne vidim da su se nesto mucili oko tog "ozloglashenog" inventara, nego tipa : "aj da ga izbacimo i napravimo likovima da mogu sami da farbaju oklop. uuuuu to je dojaja svidece se SVIMA'':wall:
Priča je miš-meš, nabacano na tone nečega, ali nikada ne znaš da li će se išta zanimljivo desiti narednih 5 sati.Prica je idalje fenomenaljna, karakteri takodje. Iskreno da nije tako, da nije pirca ovakva kakva jeste, ovo bi bila jedno veeeeliko ****** od igre.
nedostaju mi komentari saigraca dok se setash po gradovima, tipa ko u kecu price iz liftova dok se ucitava nivo, ili kao u dragon age-u dok se setash izmedju bitki, to bash nedostaje. to su nadoknadili sa pricama NPC-eva al ****s npc eve sigurno bi bilo zanimljivije da slusham kako se miranda i jack napusavaju ili talli i legija...
Naravno, od toga neće biti ništa, jer je to štanc kompanija, koja štancuje prosek kroz jednu formulu za koju je provalila da pali i ništa se suštinski neće menjati sve dok može da ide jedna igra sa različitim skinovima![]()
Joj, sad kar krenem. Mass Effect priča. Šta da kažem, *** nerd sam i to teški, pročitao sam skoro sve što su Polaris i Kentaur izdali na srpsko(hrvatskom) jeziku, za početak. Tako da igrajući Mass Effect i sl. ili čak i gledajući neke nove i malo starije serije samo u sebi govorim "ova ideja je odavde, ona fora je maznuta odande, e a ovo sad je bilo mnoogoo bolje odrađenu tamo i tamo".
Timu koji izbaci jedan Dragon Age, igrau koja je verovatno najbolja u svom žanru u poslednjih minimum 5 godina, ne može se nalepiti etiketa da štancuje prosek, a time su i pokazali da se i te kako sećaju svojih korena...
Nikako se ne bih slozio sa konstatacijom da je Mass Effect igra sa plitkom prichom, koja je vec vidjena... Prvi deo igre ima nekoliko zaista epic momenata, dosta twistova u samoj prichi + objashnjava dosta stvari vezanih za univerzum u koji je smeshtena radnja, pochev od kulture i obichaja rasa, do politike i seksualnih odnosa. Mass Effect kao igra od prve misije uvlachi igracha u taj svoj svet i polako ga vodi ka odlichnom kraju. Side misije su napravljene tako da svaka ima neku svoju prichu iako su smeshtene u nekoliko generichkih okruzenja.
Shto se tiche drugog dela, pricha se nastavlja, postoji interesantan obrt na samom pochetku i bar josh jedan negde na sredini + mnogo interesantnih chinjenica koje se saznaju u toku skupljanja ekipe. Drugi deo se vrti oko opake ekipe koja se skuplja da bi odradila nemogucu misiju i u tom planu igra je ispunila sva ochekivanja. Shto se tiche borbe, ona je u drugom delu dosta napredovala i iako oruzija mozda ima manje, ono je drastichno poboljshano u odnosu na prvi deo u planu razlike jednog pishtolja od drugog itd. Sve u svemu, oba Mass Effecta su kao prvo veoma kvalitetno isprichane priche sa dovoljno mnogo interaktivnih elemenata koji se preplicu medju igrama i koji na kraju odluchuju ko ce preziveti, a ko ne u poslednjoj misiji ME2...
Popular Manufacturer(s): Unknown
Training Required: Heavy Weapons
Charge up time: 2 seconds
Related weapons: None
Description:
The Arc Projector ionizes targets with a non-visible laser to ready them for a high-voltage electrical attack. As the lightning-like bolt hits its first target, a sophisticated auto-targeting system paints succeeding targets with the ionization laser, allowing the electricity to take the path of least resistance and arc between them. An entire enemy strike team can be shocked to death with a few pulls of the trigger. Careful aiming will also allow the user to arc shots to nearby explosives as well.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari