Šta je novo?

Mass Effect 2

Veteran je onako, minimalni nivo odakle treba krenuti, igrao Mass 1 ili ne.
 
Preskoci normal je boza nivo tezine, meni bar ubija dozivljaj ako se ich ne pomucim da predjem.

Meni je dozivljaj ubila mlaka prica, tupavi dijalozi i izuzetno ogranicene opcije izbora kod istih. :) No dobro, s obzirom da sam na ME2 od starta gledao ka na "another TPS", na kraju mi i nije ispalo tako lose. Svi dodaci u vidu dijaloga, istrazivanja planeta i lokacija, kao i cavrljanje sa NPC-jevima su mi dosli kao bonus na ono "another TPS". :)
 
Meni je dozivljaj ubila mlaka prica, tupavi dijalozi i izuzetno ogranicene opcije izbora kod istih. :) No dobro, s obzirom da sam na ME2 od starta gledao ka na "another TPS", na kraju mi i nije ispalo tako lose. Svi dodaci u vidu dijaloga, istrazivanja planeta i lokacija, kao i cavrljanje sa NPC-jevima su mi dosli kao bonus na ono "another TPS". :)

mogu da shvatim da su ukusi razliciti ali reci o ovoj igri da je prica mlaka a dijalozi tupavi vise lici na odraz frustracije nego na logican zakljucak. Igra ima sve sto je potrebno za vrhunsku zabavu a pricom /pricama pojedinacnih likova se izdvaja od mnostva gluposti na trzistu. Nesporno da je ovo jedno komercijalno delo i namenjeno sirokoj publici ali maestralno upakovano i za razliku od drugih igara deluje finisirano. Igra ima mana - loot-ovanje po planetama i simplificiran rpg element ali zato je prica/price ono sto cini ME i Univerzum koji ga okruzuje...Svaka prica vezana za clana posade je odlicna a neke su i pravi biseri...Na kraju krajeva kaou retko kojoj igri posle par sati igranja igra te uvuce u pricu a to je i vise nego dovoljno ma kakva prica bila...;)
 
mogu da shvatim da su ukusi razliciti ali reci o ovoj igri da je prica mlaka a dijalozi tupavi vise lici na odraz frustracije nego na logican zakljucak. Igra ima sve sto je potrebno za vrhunsku zabavu a pricom /pricama pojedinacnih likova se izdvaja od mnostva gluposti na trzistu. Nesporno da je ovo jedno komercijalno delo i namenjeno sirokoj publici ali maestralno upakovano i za razliku od drugih igara deluje finisirano. Igra ima mana - loot-ovanje po planetama i simplificiran rpg element ali zato je prica/price ono sto cini ME i Univerzum koji ga okruzuje...Svaka prica vezana za clana posade je odlicna a neke su i pravi biseri...Na kraju krajeva kaou retko kojoj igri posle par sati igranja igra te uvuce u pricu a to je i vise nego dovoljno ma kakva prica bila...;)

Slazem se u potpunosti... Pricha je fenomenalna... U sushtini, ukusi su razlichiti, ali mislim da bi se ova pricha svidela vecini... Nije toliko predvidiva kao kod X igara koje izbacuju u zadnjih 3-4 godine...
 
Priča je korektna. Ne slažem se ni sa onima koji je kuju u zvezde ni sa onima koji je prezrivo odbacuju.
U pitanju je klasična space opera. Dijalozi imaju svoje uspone i padove, ali je generalno produkcija na visokom nivou, kao i nivo zabave za one koji uđu u igru bez predrasuda.
Ne bih se bunio da ima više ovakvih igara.
 
Priča je korektna. Ne slažem se ni sa onima koji je kuju u zvezde ni sa onima koji je prezrivo odbacuju.
U pitanju je klasična space opera. Dijalozi imaju svoje uspone i padove, ali je generalno produkcija na visokom nivou, kao i nivo zabave za one koji uđu u igru bez predrasuda.
Ne bih se bunio da ima više ovakvih igara.

+1.

Kad bih bar na svakih 6 meseci izlazile igre koje pružaju ovakvu zabavu u SP.
 
mogu da shvatim da su ukusi razliciti ali reci o ovoj igri da je prica mlaka a dijalozi tupavi vise lici na odraz frustracije nego na logican zakljucak. Igra ima sve sto je potrebno za vrhunsku zabavu a pricom /pricama pojedinacnih likova se izdvaja od mnostva gluposti na trzistu. Nesporno da je ovo jedno komercijalno delo i namenjeno sirokoj publici ali maestralno upakovano i za razliku od drugih igara deluje finisirano. Igra ima mana - loot-ovanje po planetama i simplificiran rpg element ali zato je prica/price ono sto cini ME i Univerzum koji ga okruzuje...Svaka prica vezana za clana posade je odlicna a neke su i pravi biseri...Na kraju krajeva kaou retko kojoj igri posle par sati igranja igra te uvuce u pricu a to je i vise nego dovoljno ma kakva prica bila...;)

Zar je frustracija izneti svoje misljenje, koje je pritom bazirano na ociglednim cinjenicama, a ne na nekom personalnom dozivljaju?... :)

Prvo, dijalozi jesu tupavi. Prakticno svaka interakcija sa NPC-jevima ima identican tok i zavrsetak. Paragon i renegade poeni sluze iskljucivo ne bi li dobili ono sto zelite u toku razgovora, a ishod je isti - igrac je dosao do solucije sa jednim klickom misa na plavi, ili crveni dialogue option. Cak je i raspored opcija uvek isti; gornja desna = paragon, donja desna = renegade. Sa ovakvom mehanikom igrac nema potrebu ni da cita dijaloge, jer uz naucen "pattern" moze da zavrsi igru na identican nacin sa brzim klicktanjem misa. Moralne dileme, kao i razmisljanje oko odabira opcije, koja bi NPC-ju mogla da odgovara, ne postoje; sve se zavrsava sa klickom na plavi, ili crveni dijalog... :)

Drugo, prica jeste poprilicno mlaka. Gro storyline-a se svodi na skupljanje saboraca po univerzumu, ciji questovi su prekratki i ne daju nam nikakav dublji uvid u njihovu personu ili istorijat doticnog (cast izuzecima, poput Thane Kriosa). Mada, cak ni potencijal sjajno zamisljenog Thane-a nisu umeli da iskoriste kako treba. Par "we need to talk" dijaloga u kabini Normandy nisu otkrili nista znacajnije od onoga sto smo vec znali o njemu. No, s obzirom da su 90% saboraca zivi i zdravi na kraju igre, Bioware nam mozda nastavi njihove price u ME trici. A mozda ih i pobije, kao sto je uradio sa ekipom iz keca... :D

Na kraju, posle sati i sati sakupljanja kompanjona, kratki epilog od po' sata/sat u kojem se smandrljava i ovako prekratka i zbrzana main prica. Na kraju ispade da bez sakupljanja ekipe po svemiru, glavni storyline traje 2-3 sata u vr' glave. :D ME kec, iako kraci i sa manje lokacija, je imao mnogo smisleniji, logicniji i zanimljiviji storyline. Scenario dvojke ispada kao neka medju misija, ili epizoda izmedju dva centralna dela price - pocetka (ME1) i nadamo se podjednako kvalitetnog kraja (ME3). Da sam se ja nesto pitao, broj saboraca bi bio duplo manji, a main storyline trostruko duzi.

Da se razumemo, daleko od toga da mislim da je ova igra njesra; ona ima svoje momente i u konkurenciji ostalih TPS-ova, debelo odskace po kvalitetu. Grafika i animacije su jako solidne, kompanjoni su ok i ne smaraju kao oni u Dragon Age-u, a medjusobno cavrljanje random NPC-jeva je pisicno; mozda i najbolji aspekt igre. :) Sa druge strane, oskudni i osakaceni RPG elementi su katastrofalno implementirani i dosta kvare sveukupnom utisku... Sa te tacke gledista, dvojka je daleko ispod keca.
 
Poslednja izmena:
Prvo, dijalozi jesu tupavi. Prakticno svaka interakcija sa NPC-jevima ima identican tok i zavrsetak. Paragon i renegade poeni sluze iskljucivo ne bi li dobili ono sto zelite u toku razgovora, a ishod je isti - igrac je dosao do solucije sa jednim klickom misa na plavi, ili crveni dialogue option. Cak je i raspored opcija uvek isti; gornja desna = paragon, donja desna = renegade. Sa ovakvom mehanikom igrac nema potrebu ni da cita dijaloge, jer uz naucen "pattern" moze da zavrsi igru na identican nacin sa brzim klicktanjem misa. .

pa nece valjda igranje da mi bude u tome da me polozaj ili mesto opcije za odgovor iznenadi svaki put a ja odlepim od srece kako je igra kompleksna i nelinearna do bola :zgran:

Drugo, prica jeste poprilicno mlaka. Gro storyline-a se svodi na skupljanje saboraca po univerzumu, ciji questovi su prekratki i ne daju nam nikakav dublji uvid u njihovu personu ili istorijat doticnog

Pa sta ako je story line ustvari omnibus kratkih prica clanova posade , meni su price saboraca bile odlocno dozirane i prilicno inventivne a glavni deo o riperima je u ovm massefectu bio sporedan .Mozda si ti ocekivao dinastiju, dramu i psiholoske profile ali ovo je samo igra. Glavni stori se i svodi na prikupljanju saboraca u 90% igre sto se tice ovog dela ME2 - u trojci ce mozda biti vise a mozda i nece ko zna...

Da sam se ja nesto pitao, broj saboraca bi bio duplo manji, a main storyline trostruko duzi.

ne vidim poentu u kvantitetu vec u kvalitetu. Prica je dobra ali nema strukturu kakvu si ti navikao da ima klasicni rpg. Glavni story je manje bitan dok sporedne price ustvari cine igru i ME2 je i po tome doneo malo svezine ali izgleda da se neke navike tesko menjaju;)

sto ljudi sto cudi sto kazu ljudi :wave:
 
Prica je dobra ali nema strukturu kakvu si ti navikao da ima klasicni rpg. Glavni story je manje bitan dok sporedne price ustvari cine igru i ME2 je i po tome doneo malo svezine ali izgleda da se neke navike tesko menjaju;)

Ima i toga. :) Developeri u danasnjim naslovima vole da uceprekaju RPG elemente po svaku cenu, sto ume da me frustrira, pogotovo sto moj omiljeni zanr u svojoj klasicnoj formi polako, ali sigurno izumire. No, kad bih izbegao da novije naslove poredim sa starim postulatima zanra, verovatno bih se mnogo bolje provodio igrajuci. Ovako, gaming danas mi nije ni priblizno interesatan i zanimljiv, kao pre 10-tak godina. Jedan razlog je svakako neosporni pad kvaliteta igara i prelazak fokusa na konzolasku publiku, a drugi sam verovatno ja sam. Omatorilo se, ***... :)
 
Priča je korektna. Ne slažem se ni sa onima koji je kuju u zvezde ni sa onima koji je prezrivo odbacuju.
U pitanju je klasična space opera. Dijalozi imaju svoje uspone i padove, ali je generalno produkcija na visokom nivou, kao i nivo zabave za one koji uđu u igru bez predrasuda.
Ne bih se bunio da ima više ovakvih igara.

+1.

Kad bih bar na svakih 6 meseci izlazile igre koje pružaju ovakvu zabavu u SP.

+1 jos jedan :)
Slazem se sa obojicom.
Zaista nam fali tako nesto,ili previse igri izadje u kratkom periodu,ili nista igrljivo neizadje u duzem periodu.
 
ja sam igrao me2 ono u fullu sve na 1920, modeli npc-eva su solidno odradjeni, animacije ne bash tako (a generalno nema mnogo pokreta, preskakanje i izvirivanje), face popilichno dobro, okolina je zaista smesna zbog textura koje su zaista prejadne za danasnje vreme... efekti u borbi su superishka.... sve u svemu nista specijalno, me1 je bio iznenadjenje dvojka kako graficki tako i po sadrzaju ok regularna dobra igra... da je vise ovakvih igara smorili bi smo se vec posle treceg naslova
 
kao veeeeeliki fan mass effect 1, ne znam ni sam kolko sam je puta prelazio.....

moram samo da kazem da dvojka nije ni blizu 1!
ne kazem da je LOSA, al nije ni DOBRA, a sigurno nije za ocene koje je dobijala po raznim sajtovima....

questovi su PRELAKI, PREKRATKI, taman krene akcija,napucavanje i kraj, sidequestovi su josh kraci, na drugim planetama su kao djene djene ok ali oni kad te neko nesto zamoli da mu ucinish, a ti samo proshetash par metara do drugog lika i kao kliknes na plavi ili crveni reply i quest gotov bolje da ih nisu ni stavljali jer su plitki, prosti i krajnje nezanimljivi, mislim kakav je to sidequest koji resis jednim klikom kod lika prekoputa:trust:.... oni loyalty questovi imaju chari ali su isto prelaki i neki od njih nemaju ni akcije nego samo shetnjica i prica i prica...

nov inventar i uproshcavanje kupovine oruzja nije loshe ali iskreno meni ne dostaje taj rpg element kad nadjesh novu pusku/oklop i odma je isprobas i budesh srecan :) al ajde nekako su izbalansirali sa upograde-ovima i kao custom farbanje oklopa. Shto je opet samo mazanje ociju i nesto sto se uradi za 2-3 dana programiranja tako da ne vidim da su se nesto mucili oko tog "ozloglashenog" inventara, nego tipa : "aj da ga izbacimo i napravimo likovima da mogu sami da farbaju oklop. uuuuu to je dojaja svidece se SVIMA'':wall:

Prica je idalje fenomenaljna, karakteri takodje. Iskreno da nije tako, da nije pirca ovakva kakva jeste, ovo bi bila jedno veeeeliko ****** od igre.
nedostaju mi komentari saigraca dok se setash po gradovima, tipa ko u kecu price iz liftova dok se ucitava nivo, ili kao u dragon age-u dok se setash izmedju bitki, to bash nedostaje. to su nadoknadili sa pricama NPC-eva al ****s npc eve sigurno bi bilo zanimljivije da slusham kako se miranda i jack napusavaju ili talli i legija...

ZAKLJUCAK:
ipak sam mnogo zavoleo ceo univerzum i sve te likove, pricu, istoriju... previshe oprastam kad kazem da je igra dobra nemogu da budem subjektivan ipak mnogo gotivim ceo taj svet.... al opet jednom sam je samo preshao i NEMAM nikakvu potrebu da probam opet sto govori za sebe... PRICA JE TO STO SVE VADI IZ BEDAKA I jedini razlog zasto ocekujem ME3 al sad ne kao extra igru nego kao neki interaktivni film.

posle dvojke plasim se za trojku da ce biti josh, prostija, laksha i prilagodjenija masama od glupih retardiranih amera do klinaca u u osnovnim skolama....a mi matorci ***.doslo je vreme kad sve mora da bude prosto i da se svidi svima.
 
Joj, sad kar krenem. Mass Effect priča. Šta da kažem, *** nerd sam i to teški, pročitao sam skoro sve što su Polaris i Kentaur izdali na srpsko(hrvatskom) jeziku, za početak. Tako da igrajući Mass Effect i sl. ili čak i gledajući neke nove i malo starije serije samo u sebi govorim "ova ideja je odavde, ona fora je maznuta odande, e a ovo sad je bilo mnoogoo bolje odrađenu tamo i tamo".
 
questovi su PRELAKI, PREKRATKI, taman krene akcija,napucavanje i kraj, sidequestovi su josh kraci, na drugim planetama su kao djene djene ok ali oni kad te neko nesto zamoli da mu ucinish, a ti samo proshetash par metara do drugog lika i kao kliknes na plavi ili crveni reply i quest gotov bolje da ih nisu ni stavljali jer su plitki, prosti i krajnje nezanimljivi, mislim kakav je to sidequest koji resis jednim klikom kod lika prekoputa:trust:.... oni loyalty questovi imaju chari ali su isto prelaki i neki od njih nemaju ni akcije nego samo shetnjica i prica i prica...
Tja...ako je alternativa da se provozaš brodom do planete X da bi završio taj kvest na isti način, zbog čega se mnogi tripuju da je takva igra "hardkor" i "traži razmišljanje", bolje da je ovako :) Inače se slažem, svi kvestovi su na istu foru i kada pređeš 5-6 dalje do kraja se osećaš isto.

nov inventar i uproshcavanje kupovine oruzja nije loshe ali iskreno meni ne dostaje taj rpg element kad nadjesh novu pusku/oklop i odma je isprobas i budesh srecan :) al ajde nekako su izbalansirali sa upograde-ovima i kao custom farbanje oklopa. Shto je opet samo mazanje ociju i nesto sto se uradi za 2-3 dana programiranja tako da ne vidim da su se nesto mucili oko tog "ozloglashenog" inventara, nego tipa : "aj da ga izbacimo i napravimo likovima da mogu sami da farbaju oklop. uuuuu to je dojaja svidece se SVIMA'':wall:
Naravno da nedostaje. Generalno, ceo taj trip što su sada izveli je bezveze. Imaš jedno standardno oružje (assault rifle, shotgun, sniper), jednu napredniju vrstu assault rifle-a, shotgun-a, snipera koju možeš da pokupiš negde, plus na jednom mestu možeš da uzmeš specijalnu uber varijantu toga. I to je sve. Ne kažem da je trebalo ubacivati 150 različitih oružja, ni ono Mark II, Mark III, Mark IV itd. iz keca nije valjalo, ali ovo smori. Na kraju se sve svodi koliko ćeš para imati da kupiš ili resursa da istražiš apgrejde. "Inventar" ne komentarišem, jer ne postoji.

Prica je idalje fenomenaljna, karakteri takodje. Iskreno da nije tako, da nije pirca ovakva kakva jeste, ovo bi bila jedno veeeeliko ****** od igre.
nedostaju mi komentari saigraca dok se setash po gradovima, tipa ko u kecu price iz liftova dok se ucitava nivo, ili kao u dragon age-u dok se setash izmedju bitki, to bash nedostaje. to su nadoknadili sa pricama NPC-eva al ****s npc eve sigurno bi bilo zanimljivije da slusham kako se miranda i jack napusavaju ili talli i legija...
Priča je miš-meš, nabacano na tone nečega, ali nikada ne znaš da li će se išta zanimljivo desiti narednih 5 sati.



Generalno, moja najveća zamerka jeste što je igra u suštini TPS, ali sa vrlo slabim osnovnim elementima akcione igre, o čemu sam već pisao na prethodnim stranicama (slabo napucavanje, nepostojeća fizika, nepostojeći AI). Da je dobar TPS ne bih joj ništa prigovarao, a mislim da bi bilo fer da trojku naprave klasičnim TPS-om sa gomilom dijaloga, nego da nas smaraju sa ovim dodacima/primesama koji kao moraju da se odrade, a u stvari malo čemu služe. Naravno, od toga neće biti ništa, jer je to štanc kompanija, koja štancuje prosek kroz jednu formulu za koju je provalila da pali i ništa se suštinski neće menjati sve dok može da ide jedna igra sa različitim skinovima :)
 
Naravno, od toga neće biti ništa, jer je to štanc kompanija, koja štancuje prosek kroz jednu formulu za koju je provalila da pali i ništa se suštinski neće menjati sve dok može da ide jedna igra sa različitim skinovima :)

Timu koji izbaci jedan Dragon Age, igrau koja je verovatno najbolja u svom žanru u poslednjih minimum 5 godina, ne može se nalepiti etiketa da štancuje prosek, a time su i pokazali da se i te kako sećaju svojih korena...
 
Joj, sad kar krenem. Mass Effect priča. Šta da kažem, *** nerd sam i to teški, pročitao sam skoro sve što su Polaris i Kentaur izdali na srpsko(hrvatskom) jeziku, za početak. Tako da igrajući Mass Effect i sl. ili čak i gledajući neke nove i malo starije serije samo u sebi govorim "ova ideja je odavde, ona fora je maznuta odande, e a ovo sad je bilo mnoogoo bolje odrađenu tamo i tamo".

Da, da... čak su i imena likova vrlo originalna! Commander Shepard je lik iz serije Stargate Atlantis, a recimo Jack devojka zatvorenik (slične naravi) na planeti Krematorija u Chronicles of Riddick! Ostale likove neću komentarisati, za neke nagađam odakle su maznuli, ali ok... to u principu ne smeta toliko, premda su mogli i da izbegnu sve to i to iz razloga jer se ne vidi namera autora za namernim potenciranjem ovih imena ili određenih elemenata koje su definitvno pozajmili, a koji bi mogli i da se okarakterišu kao omaž legendarnim SF serijalima... Mislim ništa loše u principu nije učinjeno ovime, ali nameće se logično pitanje: what's the point?!
 
Poslednja izmena:
Timu koji izbaci jedan Dragon Age, igrau koja je verovatno najbolja u svom žanru u poslednjih minimum 5 godina, ne može se nalepiti etiketa da štancuje prosek, a time su i pokazali da se i te kako sećaju svojih korena...

Ako pogledaš opet ograničenja koja sam naveo rečenicu ranije, videćeš da ne mislim da je cela igra prosek, već da se to odnosi na fiziku, AI, jednostavnu borbu koja se veštački otežava i tako dalje. Te stvari pride mnogo više dolaze do izražaja u naslovima sa SF podlogom, nego i fantasy naslovima. U tim aspektima Bioware igre su na istom nivou već XY godina.

Na sve to bih dodao i neinspirativnu glavnu priču, koja suštinski u svakoj njihovoj igri predstavlja mistično apsolutno zlo koje se pojavljuje niotkuda, koje će uništiti sve i koje tera glavnog junaka da ujedini sve sile koje se mogu suprotstaviti zarad konačnog otpora i pobede.

Što se tih stvari tiče - jesu prosečne. E sad, što mi svi volimo da se budžimo i što svi igraju takve igre, nebitno kakvog su kvaliteta, šta donose, imaju li neku poentu i smisao, to je već druga stvar :)
 
Nikako se ne bih slozio sa konstatacijom da je Mass Effect igra sa plitkom prichom, koja je vec vidjena... Prvi deo igre ima nekoliko zaista epic momenata, dosta twistova u samoj prichi + objashnjava dosta stvari vezanih za univerzum u koji je smeshtena radnja, pochev od kulture i obichaja rasa, do politike i seksualnih odnosa. Mass Effect kao igra od prve misije uvlachi igracha u taj svoj svet i polako ga vodi ka odlichnom kraju. Side misije su napravljene tako da svaka ima neku svoju prichu iako su smeshtene u nekoliko generichkih okruzenja.

Shto se tiche drugog dela, pricha se nastavlja, postoji interesantan obrt na samom pochetku i bar josh jedan negde na sredini + mnogo interesantnih chinjenica koje se saznaju u toku skupljanja ekipe. Drugi deo se vrti oko opake ekipe koja se skuplja da bi odradila nemogucu misiju i u tom planu igra je ispunila sva ochekivanja. Shto se tiche borbe, ona je u drugom delu dosta napredovala i iako oruzija mozda ima manje, ono je drastichno poboljshano u odnosu na prvi deo u planu razlike jednog pishtolja od drugog itd. Sve u svemu, oba Mass Effecta su kao prvo veoma kvalitetno isprichane priche sa dovoljno mnogo interaktivnih elemenata koji se preplicu medju igrama i koji na kraju odluchuju ko ce preziveti, a ko ne u poslednjoj misiji ME2...
 
Ja licno bih u trojci voleo da vidim vise misija koje nisu samo idi u neprijateljsku bazu i pobij sve. Onih nekoilko misija (tipa povrati stitove koloniji, uzmi podatke sa olupine pre nego sto se surva u ambis, dopunjavanje mecha baterijama) iako su jednostavne, su mi bas bile nekako osvezavajuce u odnosu na ostale.
 
Nikako se ne bih slozio sa konstatacijom da je Mass Effect igra sa plitkom prichom, koja je vec vidjena... Prvi deo igre ima nekoliko zaista epic momenata, dosta twistova u samoj prichi + objashnjava dosta stvari vezanih za univerzum u koji je smeshtena radnja, pochev od kulture i obichaja rasa, do politike i seksualnih odnosa. Mass Effect kao igra od prve misije uvlachi igracha u taj svoj svet i polako ga vodi ka odlichnom kraju. Side misije su napravljene tako da svaka ima neku svoju prichu iako su smeshtene u nekoliko generichkih okruzenja.

Shto se tiche drugog dela, pricha se nastavlja, postoji interesantan obrt na samom pochetku i bar josh jedan negde na sredini + mnogo interesantnih chinjenica koje se saznaju u toku skupljanja ekipe. Drugi deo se vrti oko opake ekipe koja se skuplja da bi odradila nemogucu misiju i u tom planu igra je ispunila sva ochekivanja. Shto se tiche borbe, ona je u drugom delu dosta napredovala i iako oruzija mozda ima manje, ono je drastichno poboljshano u odnosu na prvi deo u planu razlike jednog pishtolja od drugog itd. Sve u svemu, oba Mass Effecta su kao prvo veoma kvalitetno isprichane priche sa dovoljno mnogo interaktivnih elemenata koji se preplicu medju igrama i koji na kraju odluchuju ko ce preziveti, a ko ne u poslednjoj misiji ME2...

Da ne dužim dalje, jer ćemo se samo vrteti u krug, želim samo da kažem da postoji razlika između kvalitetne priče i kvalitetno ispričane priče :) I settinga u koji je priča smeštena, dodao bih, što mnogi sve uredno podvode pod "priču". Mass Effect priču zagušuje, i način pričanja mi se nimalo ne sviđa. Moglo je da bude 10 puta manje dijaloga, ništa ne bi izgubila na kvalitetu.
 
Jel se dešavalo nekom dok igrate da se odjednom zabaguje ako prolazite pored nekog zida i pojavite se na vrhu. Posle nemožeš sići dole baš iritirajući bag.
Meni se lično ovo desilo bar deset puta.
JEl ima možda neki novi patch za igru il neko drugo rešenje?
 
Desavalo mi se to ali kazu da je prvi patch koji je izasao resavao to. Sto je najgore ne secam se ni dali sam odradio patch ali vise mi se ne dogadja. Verovatno jesam :p
 
Meni se i posle patch-a podosta desava, pogotovo kada se koristi biotic charge.

Evo jednog koji i dalje prolazi. :D
 

Prilozi

  • mebug.JPG
    mebug.JPG
    142.9 KB · Pregleda: 74
  • mebug2.JPG
    mebug2.JPG
    162 KB · Pregleda: 70
Poslednja izmena:
Meni se to dešavalo tokom igre. U par navrata sam se uspeo vratiti na staro random šetnjom okolo, ali sam u par navrata morao da loadujem. Šta da kažem, udarajte često quicksave :)
 
Izgleda da nema druge nego da se često snima. Mada meni sad zadnji put kad sam load-ovao bilo mi i dalje zakucano samo još gore nisam uopšte mogao da pokrećem lika ,morao sam da restartujem misiju :wall: (jako iritantno).
 
Jedino ako se zaglavis blizu npc-a, pa onda pocnes razgovor. Tako sam ja par puta uspeo da odblokiram sheparda.
 
Ako nekoga interesuje izašla je nova pucaljka. Radi se o heavy weapon klasi oružja.

arc_projector.jpg


Popular Manufacturer(s): Unknown
Training Required: Heavy Weapons
Charge up time: 2 seconds
Related weapons: None
Description:

The Arc Projector ionizes targets with a non-visible laser to ready them for a high-voltage electrical attack. As the lightning-like bolt hits its first target, a sophisticated auto-targeting system paints succeeding targets with the ionization laser, allowing the electricity to take the path of least resistance and arc between them. An entire enemy strike team can be shocked to death with a few pulls of the trigger. Careful aiming will also allow the user to arc shots to nearby explosives as well.

link:
http://static.cdn.ea.com/bioware/u/f/eagames/bioware/masseffect2/ME2_DLC/ME2_CerberusArc.exe
 
Nazad
Vrh Dno