Šta je novo?

Limundo

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Zdravo svima! :wave:

Nije nas bilo duže vreme u ovoj diskusiji i slažemo se da to nije bilo dobro. Potrudićemo se da to ispravimo. Takođe, gledaćemo da odgovorimo na sve (ili skoro sve) vaše sugestije, kritike, savete, probleme a koji su u nekoj vezi sa Limundom (ili Kupindom).

@RingeRaja
Vaša kritika je sasvim na mestu. Žao nam je što se pre nismo uključili :rupa:
 
savet -

upravo sam dosao u situaciju da mi covek registrovan pre 2 dana osvoji dva predmeta po ceni od 5000 dinara. Na broju iz podataka se javlja zena koja nikad nije cula za Limundo. Clan se ne javlja, a u medjuvremenu je posetio limundo u dva navrata.

Ponavljao sam u Kafeu, ponavljam i ovde - mora postojati limit za nove clanove. Ako ste protiv novcanog limita (iako ja mislim da je i to u redu za nekog sa NULA ocena), onda im bar ogranicite mogucnost licitiranja na vise predmeta. Limundo pravila nista ne vaze novim clanovima dok ih iz PRAKSE ne nauce, i sta sprecava nekog novog da dodje i pobedi na 45 aukcija .. ? koje naravno, kao i ovaj moj, nece da kupi .. ?

Nit ste vi dobili solidnu proviziju
nit sam ja prodao artikle koji bi bez njegove licitacije dostigli 4500 minimum
nit cu dostici tu cenu na ponvoljenim aukcijama (zlatno pravilo ponovljene)

pritom, zena koja se javila je bila podosta uznemirena sto je neko registrovao njen broj telefona na neki sajt, i to joj je bilo poprilican sok.


Na stranu IP adrese koje se sada mogu klonirati na 100 nacina (TOR, vpn, proxy ... ) kako sam ja kao prodavac zasticen od recimo neke osobe koja se zlo nameri da mi svake nedelje obara aukcije sa novim laznim profilom koji je uzsno lako napraviti .. ?
 
Hvala na predlogu!
Limiti postoje već duže vreme za nove Limundovce i to je 10 kupovina.
To rešenje ima svojih i prednosti i mana. Suština je ta da mislimo da se to rešenje za sada nije pokazalo kao najbolje jer je bilo OK članova koji su stvarno hteli da kupe.

Limiti zapravo retko kada stvarno reše problem (jer gađaju posledicu, a ne uzrok). Zbog toga se trudimo da registracijom, edukacijom i porukama utičemo da se ovako nešto dešava.
Da li mogu da dobijem to korisničko ime kupca o kome se radi? Zanima me zbog čega se to desilo.
 
Poslednja izmena:
Malo je komplikovanija situacija.

Ja imam oko 40 aukcija nedeljno, plus prodaje preko fejsbuka i KP sajta. mobilni za kontakt mi je iskljucen iz ociglednih razloga - korisnici sva tri sajta se ne libe da me zovu i u dva ujutru. Bilo je inicijative i sa vase strane da se objavljivanje mobilnog broja ukloni iz dogovora ukoliko prodavac navodi da to ne zeli, ali opet bi takva praksa bila JEDINO izvodljiva kada bi ste vi u formularu napisali ovako nesto (izmisljeni podatci :

untitled.png


dok god ovog ne bude bilo, ja mislim da mogu da napisem i na slikama predmeta, ljudi bi opet zvali. a napisano mi je na profilu, u uslovima prodaje, u aukciji, nema gde nije napisano.

Da li je on pokusao da me kontaktira - nije ni bitno, jer mu uvek ostaje limundo poruka kao validan kontakt cak i ako nije sposoban da procita uslove prodaje kao i aukciju do kraja, pritom je ignorisao dve poruke.

10 aukcija je uzasno puno. 10 licitiranja moze da bude 10 laptopova, televizora, skutera, klima uredjaja, 10 aukcija moze da bude pola miliona dinara. Misljenja sam da ako je validan kupac, i neko ko se registrovao zbog primecene aukcije preko linka, referala, fejsbuka ,cega god - dovoljno je jedna na koju moze da licitira. Nema apsolutno nikakve potrebe da clan registrovan pre tri dana dodje i ponudi na 10 stvari. Vi mislite suprotno, okej. Ja ne vidim apsolutno nikakvu logiku jer je mogucnost zloupotrebe daleko veca od realnog kupca koji dodje, pobedi i kupi stvari.

Prijavljeno je limundo timu, Lana je preuzela slucaj, ja cu morati da mu dam negativne jer veceras planiram da obnovim aukcije a rok za kontakt je istekao, clan je svesno ignorisao limundo poruke (a cudno da zna da licitra a ne zna da procita inbox ..)
 
Poslednja izmena:
Dzekson, prilično se slažmo sa vašim razmišljanjem i najiskrenije, puno nam znači kontakt sa Limundovcima koji dosta koriste Limundo i odlično poznaju sve njegove prednosti i mane.
Što se tiče predloga za br. mobilnig telefona (da se ne šalje), proveriću već danas da li možemo da nađemo neko alternetivno rešenje (sistemsko zahteva dosta vremena).

Slažem se i da 10 aukcija nekada nije malo, nekada jeste malo. Danas smo menjali registraciju i vraćena je SMS verifikacija (izbačen je JMBG koji se lako lažira), tako da mislim da je sada registracija bolja i da će biti manje zloupotrebe. Hvala puno na iscrpnoj poruci u kojoj ste predstavili vaš problem :wave:
 
Kad vec imamo prilike da lepo komuniciramo sa Vama, zelim samo da predlozim da bi trebalo da se uvede OBAVEZNO ocenjivanje. Ukoliko član ne oceni saradnju u datom roku, da mu uskrati neka bitna funkcija na limundu (pokretanje aukcije, licitiranje, kupovina..).

Takodje, da se uvede komentar na negativnu ocenu, da bi se posteni prodavci kojima je stalo do reputacije, a negativnu ocenu dobiju jer kupac po pravilima Limunda ima pravo da mu da, a u stvarnosti je ne zasluzuje (primera za to imate u ovoj temi koliko hoćete).
 
Što se tiče obaveznog ocenjivanja, biće uvedeno da ako član ne oceni, sistem automatski oceni saradnju pozitivno (posle roka za ocenjivanje od 30 dana).
Što se tiče komentara na ocenu, mislim da to nije pravo rešenje. Pravo rešenje je da prodavac ili kupac dobije negativnu samo ako treba da dobije. Ukoliko je bilo ko dobio neopravdanu negativnu ocenu, može se obratiti ovde na PM, i biće provereno.

HVALA na super predlozima :)
 
@Limundo
Sredite vec jednom sajt, provatne poruke, aukcije , podaci sve je totalno neorganizovano, jos kad se zna da 30% kupaca preko PM salje dodatne uslove, dodatne adrese, itd..... vec sam rekao za dizajn na primer kopirajte sistem kao sto ima aliexpress... ovako kad su poruke sve zasebne i kad te kupci smaraju sve je totalno nepregledno (cak i sa dva monitora!!!)
 
Slažem se, poruke na sajtu su veoma nepregledne i otežavaju posao naročito članovima koji često koriste sajt. Nažalost, u skorijoj budućnosti nećemo moći time da se bavimo jer izmena nije jednostavna kako se možda čini. :(
Na kupindu je puštena desktop aplikacija koja olakšava posao kod Kupindo poruka.
 
@RingeRaja Vaša kritika je sasvim na mestu. Žao nam je što se pre nismo uključili :rupa:

Nikad nije kasno.

Bqj d vej, da li/kada ćete rešiti situaciju oko toga što ne postoje informacije o tome koje proizvode je neki prodavac koji ima, npr. 1000+ feedbackova, ustvari prodao. Složićete se da nije isto ako je neko prodao 1000 artikala sa cenom do 100 rsd (obično je to neko ko skuplja sekundarne sirovine i oglašava ono što može da proda) ili ako je prodao artikle gde najjeftiniji nije imao cenu ispod 1000 rsd.
Namnožilo vam se "đubretara" od kojih ne može da se odvoji "žito od kukolja".
Najdobornamerniji savet... nije ebay savršen, ali bi bilo dobro da uzmete neka rešenja od njih, pošto ih ima jako dobrih
 
Bqj d vej, da li/kada ćete rešiti situaciju oko toga što ne postoje informacije o tome koje proizvode je neki prodavac koji ima, npr. 1000+ feedbackova, ustvari prodao. Složićete se da nije isto ako je neko prodao 1000 artikala sa cenom do 100 rsd (obično je to neko ko skuplja sekundarne sirovine i oglašava ono što može da proda) ili ako je prodao artikle gde najjeftiniji nije imao cenu ispod 1000rsd...

Apsolutno se slažem, slaba vajda ako prodavac ima 200 pozitivnih a prodavao je artikle od 10 dinara. Ovo pogotovo važi za procenu kupca. Nema svrhe da ja znam da on ima ne znam koliko pozitivnih ako ne znam šta kupuje/prodaje.
 
Da, razumem šta hoćete da kažete. Ovde postoji velika podela. Veći prodavci mahom žele da im se vidi, kupci i manji prodavci mahom ne žele.
Možda je jedino rešenje da član sam bira u Moj Limundo.
Za sada nažalost nećemo imati prostora za pravljenje ove opcije.

Moj predlog je da za sada prodavac u svojoj aukciji stavi par linkova do svojih prodatih aukcija.
 
Ali u čemu je problem da se prikaže šta je neko prodavao? Sakrijte ime kupca, kao što je na eBay-u, npr. n****c i rešen problem "privatnosti". A prodavci samim tim što su prodavali nešto tako javno su se odrekli privatnosti u smislu toga šta su prodavali. Jednostavno nema logike ta odluka, ali nimalo.
 
Uradite onako kako je to rešeno na najvećem aukcijskom sajtu na kugli zemaljskoj, ne vidim u čemu je problem da tako nešto funkcioniše i kod nas.
Svako obrazloženje je potpuno suvislo, pošto se ovde uopšte ne radi o kršenju privatosti, već o sasvim drugoj stvari.
I nema šta prodavac da bira... Odlučio je da prodaje preko vašeg sajta i time prihvata pravila igre. Kome se ne sviđa ne mora da prodaje, ko ga šiša. A kupac je tokom licitacije zaštićen, s obzirom da mu se ne vidi kompletan username.

A to što uporno ovo odbijate samo mi govori da vam je važnija provizija od bilo čega drugog, što jeste možda važnije sada i na kraće staze, ali ako mislite da napravite aukcijski sajt od poverenja moraćete da obezbedite kupcima dovoljno informacija o svakom prodavcu, kako bi procenili da li uopšte da ulaze u licitaciju ili ne. Ja za sada ne ulazim u ozbiljne licitacije, sa namerom da nešto i osvojim, više se igram ako mi je interesantno, ali ne "grizem" za neku stvar, upravo zato što ne mogu da gledam u kuglu da li je prodavac ozbiljan ili je neki prevarant.
 
Poslednja izmena:
Pored gomile duplih naloga reč aukcijiski slobodno mogu da izbace iz naziva.
 
Sakrivanje aukcija kao stvar privatnosti apsolutno ne drzi vodu. Od kako su pokrenute ove silne promene zadnjih 6 meseci, vecina je bila zapravo dobra, osim te usluge. Ocene kao tekst vise i nemaju smisla jer sta meni znaci:

Super saradnja, preporuka za clana, obavezno probajte! (prodao salvetu za 10 din)

Super saradnja, preporuka za clana, obavezno probajte! (prodao Macbook air u opisanom polovnom stanju)


iz prvog primera, kada bi procitao, imao bih sta da zakljucim - po mojem kriterijumu smetlar, prodavac svega i svacega poput one sulude zene sa 4200 aktivnih aukcija, gde joj je zarada tako sto od 4200 proda 20 nedeljno po ceni od 10 do 100 din i stvari koje stavlja na limundo su socijalna pomoc, otkljucani podrumi, kontenjeri (surovo ali itekako istinito, ko bre ima bilo cega 4200 za prodaju ??? )

iz drugog primera, covek koji je spreman na nizu cenu radi uspesne saradnje, covek koji je odgovoran i drzi do reci i opisa, covek koji je prodao vrednu stvar i nikog nije pokusao da obmane.

sada naizgled dve identicne pozitivne ocene. a daleko su od toga.


Ja u mojim prodajama imam 1200 pozitivnih ocena (dve negativne) gde sam uspesno prodao Avirex jakne, originalnu Gucci, cavalli, armani odecu, 2 skutera, 20ak mobilnih telefona, brdo markirane obuce i odece, i SVAKOG vikenda artikle izmedju 500 i 10.000 dinara, sa prosekom od 1300 po artiklu otprilike. Ne hvalim se, ovo sto radim je klasicno delbojisanje koje meni donosi ekstra profit i zahvalan sam na tome (i radim po zakonu, i moralnoj odgovornosti) samo pokusavam da vam ukazem na to da ja za godinu dana prodavanja takvih stvari jednostavno ne mogu da se poredim sa salvetarom i markicarom od 2000 ocena. ja sam za njih car kralj. Kao sto isto tako nisam ni upola odgovoran prodavac kao sto je Fair Trader. on je prodao 2000 stvari i nema NIJEDNU negativnu i to je za maksimalno postovanje. Ja koji silom prilika znam ko je i sta prodaje i prodajemo slicno, od njega bih kupio i lek za sidu, a ni ne znam coveka. Oni koji ne znaju, gledace ga sa manje postovanja od salvetara sa 5k ocena. e to je problem sakrivanja ocena.

privatnost .. ?

fiktivna situacija: ja sam zlotvor. zapao mi za oko ovaj sto ima opasnu strinu, ocu da mu upadnem na gajbu i ukradem strini suknje i sporet i reket za tenis. napravim lazan profil. osvojim strininu aukciju. dobijem adresu, odem i napravim havariju, uzmem strini cak i bajs ispred kapije. O kakvoj zastiti privatnosti pricamo sakrivanjem aukcija ispod ocene .. ? /end of sarkazam
 
Eto, čim se opet rasplamsala diskusija u vezi "privatnosti" nestade Limunko i nema odgovora...:D
 
Mozda ovaj lumundo nije los za prodaje, ovih dana sam gledao nesto skuplje tamo, nema takve aukcije gde ne upada multisa/pumpac cifre...jadno. Treba izbegavati taj sajt.
 
@RingeRaja i Dzekson
Nažalost, kao što smo već napisali, trenutno nemamo prostora da unapređujemo ovu opciju (zaštita username-a, korekcija pregleda ocena), ali imamo sve ove predloge u vidu i biće razmotreni.

@Joker i seizmos
Na naloge koji su otvoreni zbog podizanja cena gledamo isto toliko strogo. Ne dozvoljamo takvo ponašanje, ali nekada nije izvodljivo odreagovati na vreme. Zato nam ovde znači pomoć članova - slobodno nam prijavite takvo ponašanje i proverićemo aukciju.

Ponekada se dešava da dobijemo prijavu da se na aukciji podiže cena jer licitira član sa 0 ocena, a da nakon provere ustanovimo da prijava nije validna. Na Limundo i Kupindo se registruje 400-500 novih članova dnevno i realno je da i oni učestvuju u kupovini.

@bukkake_bob
Limundo Cafe je ugašen jer nismo mogli da ga održavamo u formi u kojoj bismo to želeli, zahtevao je ozbiljna unapređenja i mnogo resursa koje smo morali da posvetimo drugim projektima. Imamo plan da ga ponovo pokrenemo.

Hvala još jednom svima na konstruktivnim i iskrenim predlozima. :wave:
 
Do kada će te dozvoljavati prodaju neoriginalnih proizvoda, tj. kopija? Znam i odgovor, niste stručni da procenite da li je kopija ili ne :d
 
"Zdravo,

Limundo porodica trenutno broji preko pola miliona članova
i svakodnevno raste. Limundo tim svakodnevno osluškuje potrebe
svih članova i u skladu sa time smo uveli neke novine u Pravilniku.

Novi Pravilnik donosi i nove olakšice:

- nema više limitacija prilikom kupovine - licitirajte na svim
aukcijama koje vas zanimaju.

- promenjeni su i ubrzani rokovi za obavljanje kupoprodaje

- sada možete imati više adresa za slanje predmeta. Kupljeni predmeti
stižu gde god želite: na posao, kod rodbine gde ste tokom odmora, kao
poklon prijateljima...

- olakšana je i registracija, jer više nije neophodno uneti JMBG.
Štitimo privatnost članova i ubrzavamo i olakšavamo dolazak novih.

- brinemo o prodavcima: predmeti plaćeni preko Kupinda su zaštićeni.
To znači da, ako se poslati predmet vrati, iz bilo kog razloga, poštarinu
nadoknađujemo na vaš tekući račun.

- brinemo o kupcima: zato je tu Kupindo zaštita. To znači da, ukoliko
ste platili novac za predmet prodavcu na račun, a niste dobili predmet,
Kupindo vam vraća do 2.000 dinara.

Da biste koristili svoj nalog na Limundu i Kupindu, potrebno
je da ih pročitate i prihvatite. Nažalost, ukoliko odbijete uslove definisane
Pravilnikom, više nećete biti deo Limundo porodice i vaš nalog će biti
zatvoren.

Ako se ne izjasnite o prihvatanju (ili odbijanju) Pravilnika Limunda
i Pravilnika Kupinda i nakon 8 dana od njihovog slanja, smatra se
da ste prihvatili pravila i možete neometano da nastavite korišćenje
Limunda i Kupinda."
 
Kao sto isto tako nisam ni upola odgovoran prodavac kao sto je Fair Trader. on je prodao 2000 stvari i nema NIJEDNU negativnu i to je za maksimalno postovanje. Ja koji silom prilika znam ko je i sta prodaje i prodajemo slicno, od njega bih kupio i lek za sidu, a ni ne znam coveka. Oni koji ne znaju, gledace ga sa manje postovanja od salvetara sa 5k ocena.

Malo sam zbunjen. Da li znaš, ili ne znaš čoveka ?

:D

fiktivna situacija: ja sam zlotvor. zapao mi za oko ovaj sto ima opasnu strinu, ocu da mu upadnem na gajbu i ukradem strini suknje i sporet i reket za tenis. napravim lazan profil.

Da ne bude posle

"Nešto si TEO" ;)
 
vladat, mislio sam na to da znam covekovu reputaciju kao prodavca pa u tom smislu znam ko je, dok ne znam coveka licno :)
 
Za znatiželjne : ja sam promenio ime teme, da objasnjavam ne mogu...

Za one koji smatraju da ovakva diskusija ne treba da se vodi ovde : jednostavno preskocite temu, nije tesko.
 
Променом имена теме стиче се право изношења и позитивних искустава, тако да се можемо надати затрпавању теме гомилом нових коментара... ;-)
 
Ja imam 86 transakcija, od toga oko 65% sam kupovao, ostalo sam prodavao. I svaki put je sve prošlo u najboljem redu. Nisam uvek bio zadovoljan cenom prodatog predmeta, u odnosu na slične predmete drugih prodavaca, ali šta sad. A što se tiče kupovine, kad naletim na nešto, odmah ponudim koliko sam spreman da platim, pa ako kupim, kupio sam. Mada mi bude krivo kad vidim da su mi nekad nabili cenu, ali opet, šta sad:)

Inače mislim da je glavni problem limunda što nemaju konkurenciju. Pojavom prve ozbiljne konkurencije, ima da se peglaju samo tako.
 
Ha, dobijem mail od njih sa nekim promenama uslova, i kaze nesto tipa "slazete se da Limundo prikuplja informacije o vama", i izbaci mi dole 2 linka tipa "DA, slazem se sa uslovima" odnosno "NE, ne slazem se", ja naravno kliknem na NE, pa nek mi brisu nalog, zabole me, i otvara se u novom tabu Limundo i... Kazu hvala sto ste PRIHVATILI nove uslove koriscenja!?
Jeste bre vi normalni, kako ste na obe opcije stavili da se prihvata, sta god odabrao!!!???
 
I ja kliknuo da neću, kad ono "prihvatili ste uslove korišćenja".
Ovo je vrhunski bezobrazluk


edit: hvala na kazni, nismo na pijaci, ali na ovakav nivo bezobrazluka sam reagovao adekvatno onome kako nas dotična limun gospoda tretiraju
 
Poslednja izmena:
Hahahaha! Znaci nisam jedini koji (ni)sam prihvatio. Ja se jos istripovao da sam greskom kliknuo. :d
 
Ja znam za ranije ako odbijete da prihvatate, slazete se da vise ne koristite limundo... tako je bilo pre par godina.. jedino i tako ima smisla jer nemogu jedna pravila za jedne druga za druge...
ebay koliko znam posalje samo update i to je to, nema ti sta da prihvatis ili ne :D
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno