Šta je novo?

Letnje gume

Ili Hankook K135 VENTUS PRIME 4
 
Sta uzeti u srednjoj klasi za oko 7-8 hiljada, dimenzija 205/55-16?
Ja sam uzeo CONTINENTAL All Season guma 205/55R16 91V AllSeasonContact 2 za 9000 na Ananasu. Uvek imaš kupone tipa popust 5.000 na 35.000 ili 3.000din na 20.000 ili 2.000 na 15.000.....
Uzeo sam 2x po 2 gume sa kuponom. DOT je 0625. Besplatna je isporuka
Guma inače košta 10.430din
 
Ovo je tema letnje gume
 
Upravo, gledam da uzmem letnje gume. Ali ovo sa kuponima na ananasu moze da bude ok. Potrazicu kupone i videti kakve su cene kod njih.
 
Na kraju nista od navedenog, naletim na Kumho ECSTA HS52 za 6200 po gumi, cekam isporuku i montazu.
 
Na kraju nista od navedenog, naletim na Kumho ECSTA HS52 za 6200 po gumi, cekam isporuku i montazu.
205/55/16?
Gde si je našao po toj ceni, skoro upola od uglavnom prodajne kod nas ???

Edit, aha, KemoImpex. Made in China
 
Pa da, a oni ih uzimaju od KI-a :)
Svakako dobra kupovina
 
Pozdrav,
Imam dilemu oko guma. Zivim na CG primorju, zimi ne idem nigdje na duze puteve, ne idem na skijanja i slicno, znaci auto mi ne gleda snijega. Zbog saobracajnih propisa i putovanja do Podgorice/Cetinja/Niksica moram imati zimske/all season gume na kakvim i vozim do sada (all season). Znaci potrebne su mi samo radi ispunjavanja zakonskih uslova, kada je zima u pitanju. Da nije toga vozio bi iskljucivo na ljetnjim gumama jer kod nas i zimi temperatura rijetko ide ispod 7 stepeni. E sad, dilema je iz razloga sto se u mom kraju izvode radovi na putevima i to ce potrajati jos sigurno godinu dana, pa cesto vozim po makadamu na kom sam i unistio GoodYear 4seasons 3 za manje od 3 godine. Sada bi gledao neku ekonomicnu klasu dok se ti radovi ne zavrse. Sta mislite o sledecim predlozima, imajuci u vidu gore navedeno.
Na ananasu bi imao i dodatni popust za dvije gume od 30 eura, pod uslovom da ih imaju na stanju
P.S. znam da je tema letnje gume, ali vidim da se pisalo i o allseason, za koje ne postoji odvojena tema, te se unaprijed izvinjavam zbog toga
 
To vazi samo za neke putne pravce na primorju, za neke puteve gdje je snijeg moguc obaveza postoji bez obzira na vremenske uslove
 
Hteo vec par puta da napisem pa zaboravim:
Bio u aprilu na tehnickom (nemacki TÜV) koji rigorozno gleda i stanje guma.
Sve proslo super bez ikakvih primedbi i pitam servis sta je sa gumama, jer su jos fabricke iz 2017 i posto imam letnji/zimski set, presle su oko 60k.
Servis odgovara da imaju posebne protokole sto se tice guma i da su mi gume u savrsenom stanju, da su jedva potrosene i da nista ne brinem, sto je potvrdio i prolazak kroz TÜV.
Inace po njima DOT "zastarelost" je glupost ako su se gume lagerovale pravilno.
Kazem osetim i cujem da su gume postale malo tvrdje. Servis odgovara hvataj jace krivine i koci malo zustrije i bice bolje.
Inace sam to vec cuo od kolege i poceo jace da hvatam krivine i kocim i stvarno, gume se normalizovale.
Eto, nemacki doprinos forumu... :)
 
Treba da potroši spoljašnji sloj koji se stvrdnuo
Konačno malo glasa razuma, ono što stalno ponavljam ali se više veruje onima kojima je interes da prodaju više pneumatika

Istina, nekada dođu do stepena kada ništa ne pomaže ali se to tada i vidi

Pneumatici su jedan od retkih proizvoda koji je stvarno dostigao visok stepen onoga čemu jeste namenjen (i putevi su bolji, barem tamo negde). A ne smeju da zakinu na kvalitetu jer bi to imalo katastrofalne posledice,
Zato su otanjili gazeći sloj, sa nekadašnjih 10-12mm na ~7-8 pa i manje
 
Poslednja izmena:
Pojasni molim te. Da brze, ostrije ulazis u krivine ili nesto drugo?
Pa ne treba da vozis reli :)
Jednostavno malo agresivnije da zgulis taj tanki tvrdji sloj, kao sto Boki rece.
Da ne bude zabune, ne vozim penzionerski, na autobanu retko ispod 140 ali kao i kod vecine je uglavnom rutinska voznja pa vec znas kad i kako sa saobracajom te vise motor koci nego kocnice.
Zato je prvo menjanje kocnica bilo na 95k.
Plus autoban nema rupa da manevrises vec samo drzis pravac, grad isto ogledalo na asfaltu itd...
 
Nazad
Vrh Dno