Šta je novo?

Letnje gume

Као и малопре поменуте А8 + ЛингЛонг опције…
 
Ne potcenjujte LL. Imaju ogromnu ogromnu proizvodnju u Kini, tržište da ne pominjem. A prodaju širom sveta
Uostalom, pokazale su se bolje na testovima u svojoj klasi od Pirelija, Vredstejna, Nexena ... pomenuh da sam viđao nemce sa njima na zverinama od auta. Jedan mi se hvalio da je vozio 250+. Proizvode pneumatike brzinskih indeksa do 300, svih opterećenja. i čini mi se do prečnika 21"
 
Poslednja izmena:
Имао сам их, летње, на Вектри 1,8 и биле су сасвим ок за моје пензионерске норвешке услове. Економик гума уз економик ауто. Не иду уз озбиљне (велике, јаке) аутомобиле, летњи Линглонг је на нивоу гуме за све сезоне. А8 и ЛингЛонг су ми баш две неспојиве крајности. У почетку сам управо због доброг искуства са Вектром разматрао сличну опцију за Инсигнију, али сам одустао, ауто је већи и тежи, са већим гумама (245/45 Р18) далеко захтевнији по том питању иако имам за разлику од зимских најлаганије могуће летње услове - никад нема екстремне врућине, а ограничења су до 110 на сат на аутопуту. Остаје још само киша.

 
Videh i ja pomenute testove (ostaje veliko pitanje koliki im je pad kvaliteta posle npr. 2 godine i 20k km), ali neka ih drugi testiraju godinama (posebno zapadnjaci), nemam ništa protiv.
 
Имао сам их, летње, на Вектри 1,8 и биле су сасвим ок за моје пензионерске норвешке услове. Економик гума уз економик ауто. Не иду уз озбиљне (велике, јаке) аутомобиле, летњи Линглонг је на нивоу гуме за све сезоне. А8 и ЛингЛонг су ми баш две неспојиве крајности. ...Остаје још само киша.
Pitanje je koji model LL-a si posedovao, rekao bih neki budžet sa obzirom na auto. Uostalom, ovde se pljuju mnoge "blue" varijante renomiranih brendova.
Nisi čitao test koji sam linkovao? Baš su se izuzetno pokazale po mokrom, kao i drugi kinez - Sailun. Jedino što im realno zameraju je kratak životni vek.
Težina ne treba nikakav problem da im predstavlja sa obzirom na to kakav kamionski program imaju i SUV uopšte.
Videh i ja pomenute testove (ostaje veliko pitanje koliki im je pad kvaliteta posle npr. 2 godine i 20k km), ali neka ih drugi testiraju godinama (posebno zapadnjaci), nemam ništa protiv.
Testiraju ih poodavno :) A kad se potroše za dve-tri godine kupiš novi set koji će takav sigurno biti bolji od 5 puta skupljeg pneumatika koji je takođe istrošen, zar ne :D
 
Код мене су коришћене 3 сезоне, и прешле лаганих 6.000 км, недовољно да би се формирао било какав утисак осим да су ок. Ауто је после тога завршио на отпаду.

Модел је тада актуелни Green-Max који се својевремено показао добро на тесту - није баш да сам узео скроз напамет.
 
Da da, ne sumnjam u tvoje izbore :)
Ekonomska kategorija shodno vozilu.
 
Linglong(jos nam truju i zemlju) umesto neke prepoznatljive dokazane gume od koje znas sta mozes da ocekujes ,stvarno za neverovati
Al posto 1 od 10000 svaba taj krs tera ,onda mogu i ja ,ludilo mozga na ovoj temi
A mislio sam da me nista vise ne moze iznenaditi(sem mozda da Xiaomi napravi dobar softver)
 
Što kažu što više gledam manje znam :D
U suštini vagam između:

1. Vredestein Ultrac 7700din
2. Bridgestone Tuaranza T005 9200din
3. Pirelli Cinturato Allseason SF3 9500din

Poslednje su allseason, po testovima prilično dobre, a uzevši u obzir da mi je zimski set odradio upravo četvrtu sezonu, izdržao bi još jednu, razmišljam možda da se rešim dva seta točkova. Nemam preku potrebu za time, imam flene, šupu i dizalicu tako da točkove menjam, nema te čuvene uštede na vulkanizeru tako da to nije faktor.
 
Promenio auto, ostale mi letnje 40/225/18.

Sad na drugom autu pise da mogu ili 50/225/18 ili 40/245/18.

Jel ima neko iskustva koliko je to striktno? Pitao na par mesta vulkanizere, dobio dijametralno suprotne odgovore.
 
Pogledaš specifikacije proizvođača, sve lepo piše. Za taj i taj auto, te i te felne mogu tačno određeni pneumatici.
A ako te interesuje ponašanje auta tj učinak, postoje onlajn kalkulatori. Lepo možeš da vidiš odstupanja od deklarisanih vrednosti - da li ćeš ići brže ili sporije 1, 3 ili više %. Ako ti to nešto znači
I piše se 245/40 a ne 40/245. Sa dobrim razlogom
 
Poslednja izmena:
Što kažu što više gledam manje znam :D
U suštini vagam između:

1. Vredestein Ultrac 7700din
2. Bridgestone Tuaranza T005 9200din
3. Pirelli Cinturato Allseason SF3 9500din

Poslednje su allseason, po testovima prilično dobre, a uzevši u obzir da mi je zimski set odradio upravo četvrtu sezonu, izdržao bi još jednu, razmišljam možda da se rešim dva seta točkova. Nemam preku potrebu za time, imam flene, šupu i dizalicu tako da točkove menjam, nema te čuvene uštede na vulkanizeru tako da to nije faktor.
S obzirom da sam menjaš točkove i da imaš dva seta felni, nipošto ti ne bih preporučio opciju pod 3. Ne znam koliko prelaziš ali ako je više od 5k godišnje nemoj ni da razmišljaš o AS.
 
Forumaši, molim za preporuku koju letnju gumu uzeti za Insigniu karavan 2.0 170ks???
Od ponuđenih koje izabrati u dimenziji 245 45 18:
  • LASSA REVOLA
  • NEXEN N FERA SPORT
  • KLEBER DYNAXER UHP
  • KLEBER UHP5 ( NOVA GUMA, TRENUTNO JE NEMA NA STANJU, BIĆE JE U NAREDNIH 2/3NEDELJE)
Može i neka preporuka za neku drugu gumu u tom nekom cenovnom opsegu...
Ne prelazim puno, preko leta do prelaza na zimski set max 5000/6000 km
 
Poslednja izmena:
Ако су ту негде са ценом види још Kumho и Vredestein, Hankook можда мада би он требало да је скупљи. Ја узех за своју Инсигнију Nokian Hakka Black 3, али је још рани за замену, а мислим и да се не продаје то у Србији.
 
Ако су ту негде са ценом види још Kumho и Vredestein, Hankook можда мада би он требало да је скупљи. Ја узех за своју Инсигнију Nokian Hakka Black 3, али је још рани за замену, а мислим и да се не продаје то у Србији.
Hvala Mitar.
Videću i te ostale kakve su sa cenama. Znam samo da je Hankook preko 17 000din za komad što mi nije baš u budžetu.
Prošle godine sam vozio ALTENZO i bile su ok, imao sam zamerku jedino na buku.
Nexen sa spiska.
Hvala Nidzo. I meni su prva opcija. Videćemo...
Ne znam kakva je ova LASSA Revola, kao nova neka guma?
 
Nexen je liga iznad Kleber, dve iznad Lassa, kao brend. Uzgred, taj tvoj dezen koji te interesuje je i na testovima dobra.
 
Nexen je liga iznad Kleber, dve iznad Lassa, kao brend
Odakle ti ta ideja, majke ti. Lassa jeste niža aktegorija i nije za poređenje ovde mada je ovaj model kratko na tržištu i ne nađoh nikakav fidbek za njega.
Mislim, uporno se provlači priča o Nexenu kao nekom top brendu, nikad ne videh rezultate koji to opravdavaju. Kao što se i Hankook gura u premijum segment. A zvanično i jeste pozicioniram u srednji segment
Nexen je jedino tih, ostalo ... njah. Linglong Sport Master je bolji od njega

@Danijel1987
Za pomenuti karavan čemu performantni pneumatici, btw.
Interesuje me koje su to Kleberke UHP 5 ? I koji ti je bio kriterijum pri izboru. Isključivo cena?
 
Poslednja izmena:
Kako bi ih ti posložio? Nexen je glavni brend grupacije i kandidat da se gađa sa premiumom, što se da primetiti po aktuelnim testovima i prvoj ugradnji na baš fina kola. Kleber je budžet pod brend Michelina, Lassa budžet pod brend Bridgestone.

Jes ovaj konkretno Nexen ništa naročito, meni je u glavi bio bolji rezultat, hvala na ispravci.
 
Prva ugradnja na fina kola se odavno plaća kao reklama, nije baš preterani kriterijum :) Da ne navodim mnoge brendove koje su redom fabrički iišli na Poršee npr
Posložiti ih, pheh. Nema neke preterane svrhe, srednja kategorija plus minus. Zna se koja imena su premijum mada su danas neki to samo po ceni i uz par modela iz top segmenta koji se izdvajaju. Pireli i Dunlop npr
 
Odakle ti ta ideja, majke ti. Lassa jeste niža aktegorija i nije za poređenje ovde mada je ovaj model kratko na tržištu i ne nađoh nikakav fidbek za njega.
Mislim, uporno se provlači priča o Nexenu kao nekom top brendu, nikad ne videh rezultate koji to opravdavaju. Kao što se i Hankook gura u premijum segment. A zvanično i jeste pozicioniram u srednji segment
Nexen je jedino tih, ostalo ... njah. Linglong Sport Master je bolji od njega

@Danijel1987
Za pomenuti karavan čemu performantni pneumatici, btw.
Interesuje me koje su to Kleberke UHP 5 ? I koji ti je bio kriterijum pri izboru. Isključivo cena?
Kako prelazim preko leta tih 5/6000 km ne bih uzimao neki premium kvalitet i dao za gume 150e+(po gumi). A i sledećeg leta ide najverovatnije zamena auta.
Prošlog leta vozio ALTENZO gume. Ok je, ali mi je bila bučna!
Ovo je neka srednja ponuda na koje nailazim i koje mi se nude za ok novce.
Ta kleber hp5 je neka nova, ali je nema trenutno u ponudi. Po rečima distributera, biće je kroz 2/3 nedelje...
 
Sad pregledah ove Linglong Sport Master gume i iznenadih se cenom.
Na moj auto može i ova dimenzija, a cena i više nego povoljna, samo ne znam ništa o gumi niti imam iskustva kako ja tako ni ljudi oko mene.
 
Komentarisali smo ih već na prethodnoj strani, linkovao sam test (post #561 a takođe i pre par postova, #591) gde se jako dobro pokazala u društvu najboljih. Spadaju u performantne pneumatike, danak je relativno kratak životni vek mada za taj novac ... promenićeš tri kompleta i uvek imati sveže
U svakom slučaju ima izbora za razne novce, Na tvom mestu tražio bih nešto standardnije a ti kako želiš shodno svojim potrebama i budžetu.
 
Komentarisali smo ih već na prethodnoj strani, linkovao sam test (post #561 a takođe i pre par postova, #591) gde se jako dobro pokazala u društvu najboljih. Spadaju u performantne pneumatike, danak je relativno kratak životni vek mada za taj novac ... promenićeš tri kompleta i uvek imati sveže
U svakom slučaju ima izbora za razne novce, Na tvom mestu tražio bih nešto standardnije a ti kako želiš shodno svojim potrebama i budžetu.
Boki, tvoj neki sud? Koje bi izabrao u tom nekom cenovnom opsegu (7500-14000din)?
U odnosu na Altenzo gume recimo, nešto bolje bi bile koje?
Ima i ova Kumho...
 
Ih. Ne verujem da imamo isti stil vožnje ni vozilo, mada je i moj SportWagon i slične snage :) Moje letrnje su Nankook, biram shodno klimatskim uslovima, meni je jako važna i vožnja po mokrom asfaltu, i neki odnos najbolje za uloženi novac
Inače, Kumho Ecsta PS71, Hankook Ventus Evo, pa i Linglong Sport Master su dobar izbor. Ništa bitno ne fali ni Kleberu ni BFG-u, srednja proverena klasa. Kako se razvija situacija sa cenama - kupuj šta nađeš najpovoljnije

Da, KemoImpex ima najbolju cenu za Kumho i svakako spada među bolje pneumatike.
 
Poslednja izmena:
Nokian je malo razočarao, ne opravdava reputaciju. Kumho je među najboljima, cena mu je izenašujuće OK za naše uslove.
 
Vrh Dno