Šta je novo?

Last Epoch (D3/POE killer?)

Sacekaj onda da izadje bar novi update jer ima dosta promena, a on je za par dana.

I ja kada sam poceo da igram nisam moro da koristim bocice za lecenje ali kasnije kada sam dosao u Echo i odkljucao lvl 100 i coruption 100 e tu vec postaje izazov koji se ocekuje od igre. I onda vec polako pocinje sve da ima nekog smisla, onda trazis ljubicaste iteme koji imaju roll T6 i T7 nekog slika i onda jos ti neke skilove kada napucas na T5 tu vec pocinje da se oseti dobra razlika, ono sto je kod svake takve igre je sto moras da igras i igras da bi nasao savrsene delove opreme, sto naravno nije nemoguce ali treba provesti dosta vremena igrajuci.

Pojedine legendarne iteme vise ni ne skupljam jer mi nemaju svrhe samo one koje mi trebaju za neki build. Kao sto rekoh igra ima potencijala e sada samo da li igraci imaju zivaca da cekaju?
 
@BobRock9x nisi ti mene izgleda razumeo. Ne odlucujem ja da li cu igru igrati na osnovu @-bahamud- reakcije vec konstatujem da ako stavis najlosije sto igra moze da ponudi kao prvo igracko iskustvo onda je to jednostavno los game design. Eto @Alex kaze da igra nije za porodicne ljude (koji imaju u proseku 1h/dan da se igraju). Okej. Zato u temi imas 2 coveka koja su odusevljena igrom i to je to. Inace pomenuti @-bahamud- svrlja po igrama samo tako, igra sta stigne i placa, ako ti on ne kupi igru to je ozbiljan signal da nesto ne radis kako treba. Gledao sam jedan YT video o igri i taj lik je rekao da je prvi Akt jednolican i dosadan i da je levelovanje jednolicno... Igra moze da ti bude ono super-mega-ultra-giga-turbo ali ako vecina ne stigne do tog dela dzaba si krecio.

Kao da je tesko da u prva 2h ubacis da igrac igra sa end-game buildom sa nekim vidom ogranicenja kako ga se ne bi preplavilo informacijama a onda ga nakon tih dva sata vratis na pocetak, i levelovanje iskoristis kao duzu vrstu tutorijala gde ga detaljno upoznajes sa mehanikom igre. Covek tada zna sta da ocekuje na kraju levelovanja, upecan je, prva dva sata su mu proletela i sada zeli da sto brze dodje do end-game, pri tome ga se pazljivo vodi kroz upoznavanje sa mnogobrojnim sistemima igre a ti brojis suske u dzepu. Ali ne, bolje je da ga osamaris sa prvih (koliko sati treba da se levelujes?) XX sati smora.
 
Kao da je tesko da u prva 2h ubacis da igrac igra sa end-game buildom sa nekim vidom ogranicenja kako ga se ne bi preplavilo informacijama a onda ga nakon tih dva sata vratis na pocetak
Ovo nema nijedna arpg igra, niti ce srecom ikad imati. Kada procitam ovako nesto besmisleno, nemam zelju da se upustam dalje ni u kakvu diskusiju : )


Health potion nisam nikada imao priliku da koristim, bosa mislim da nisam video ni jednog
mozda sam propustio nesto pokusavajuci da dominiram sa nekro (sto mi je uspelo ali nisam daleko stigao jer sam se smorio, skilovi su bzvz)
Sta li si ti druze igrao : )


Samo mi je smesno sto se na temu u ovoj igri mahom javljaju ljudi koji su odigrali nekoliko sati a uporno trose vise energije na pisanje o tome sta ne valja nego na samu igru. Igrajte ko sta hoce, kome je sta bolje i svi srecni.
 
Poslednja izmena:
Ovo nema nijedna arpg igra, niti ce srecom ikad imati. Kada procitam ovako nesto besmisleno, nemam zelju da se upustam dalje ni u kakvu diskusiju : )
Da li ce ili nece ikada imati ne mozes da znas, sem ukoliko ne posedujes kristalnu kuglu ili nesto slicno ;) Za igru koja je "revolucionarna u svom zanru", kako sam kazes, niko nije cuo a ima dosadno levelovanje koje je u ovom tipu igara potpuno nebitan deo (tvoje reci opet). koliko vremena treba to da prodje da se dodje do zanimljivog dela?

Vidi i meni su smesni ljudi kojima je tudje misljenje smesno a podjednako mi je nejasno zasto trose energiju da to drugima saopste.
 
Koja je poenta sada ove rasprave? Ti koji ne igras i njega koji ima vise stotina sati do sada u igri?
 
Ovo nema nijedna arpg igra, niti ce srecom ikad imati. Kada procitam ovako nesto besmisleno, nemam zelju da se upustam dalje ni u kakvu diskusiju : )




Sta li si ti druze igrao : )


Samo mi je smesno sto se na temu u ovoj igri mahom javljaju ljudi koji su odigrali nekoliko sati a uporno trose vise energije na pisanje o tome sta ne valja nego na samu igru. Igrajte ko sta hoce, kome je sta bolje i svi srecni.

Heh, sad cu ti tacno reci sta sam prvi put igrao: stisnem skill dugme izadje ako se secam dobro 12 duhova nekih, pobije sve na ekranu, cooldown je oko 1~2 sekunde taman da se mana regenerise da mozes opet da koristis isti taj skill, a skill levelujes jelte. Pored toga sam koristio jer je od pocetka imao neku kapljicu krvi kao basic attack, radi dmg i vraca life, i to sma levelovo da ima AOE mali i ispaljuje ja mislim 3 te kapljice umesto jedne. Krajnje doasdno iskustvo po pecinama i onom prvom hub-u. Zaista bedna reprezentacija igre ako se krene sa tim likom. Evo sad igram sa "Paladinom" i igra je skroz drugacija u smislu, ovaj lik ima bolje skilove, animacije za njih i uopste, lepse i sam izgleda, mada to nije toliko bitno. Imam jos malo do kraja kampanje (nemam previse vremena sad) pa cu videti kakav je mapping.
Inace, nakon nekoliko sati u novoj PoE sezoni ja sam vec presao story i krenuo mapping. To je recimo ok za ocekivati od igre koja ima pretenzije da bude vise od Story mode...(moje misljenje, mada ni D3 boosting do 70 nije los :D )
 
Meni je igra mnogo dosadna, prica ne drzi paznju uopste, dijalozi sa NPC likovima su isto dosta slabi. Optimizacija je nula, sa R5 3600, 16GB RAM i RX 470 igra radi na 30-40FPS i primeti se seckanje, negde vise negde manje. Ja sam prvo igrao sa Sentinelom pa posle uzeo Paladin mastery, nisam mogao goru prvu klasu da odaberem. Skillovi su mu dosadni u pm, jedno te isto, nema neke dinamicnosti. Dalje, oklopi za Sentinela tako jadno izgledaju, kao da ih je pravilo dete od 10 godina a ne game developer. Oklopi izgledaju isto na razlicitom tier-u i bez veze je da ides kroz igru i da izgledas isto 40 ili vise levela.. Neke regije, uglavnom pocetne su dosta slabo uradjene i tacno se vidi da im treba rework.

Igri fali optimizacija, bolji modeli, regije, bolji sadrzaj/lore i skillovi.. Prebrzo se dodje do end-game sadrzaja, glavni boss je prelak..
 
vizuelno jeste early access, funkcionalno je po mom misljenju daleko iznad bilo koje igre ovog zanra u early access fazi : ) Endgame content trenutni je jedan od 4.

Je l iko od vas ikada pratio razvoj neke igre/podrzao isti na kickstarteru? Imam utisak da na osnovu svih procitanih igara niko od vas nije cak ni svestan u kojoj je fazi razvoja igra i koliko je zapravo bug free. Podrzao sam u zivotu 20ak igara na kickstarteru, neke cak nisam ni igrao iako sam ih platio, i pored toga sam u poslednjih 25 godina sasuo vise hiljada sati i na D2, i na D3 (Igrao/imao betu prvi u nasoj zemlji, davao je i benchmarkovcima, beta je bila blagi uzas ko se seca), grim dawn, titan quest, PoE i sve ostalo sto vredi u ovom zanru i nakon ~250 sati u LE ponavljam da u ovoj fazi LE pruza jedno vrlo kompletno iskustvo, meni licno bolje od D3/PoE.

Tempo kojim se razvija sve i kojim se ubacuje novi content je prilicno brz.
Vizuelno, modeli jesu grozni, i na tome se radi, patch 0.8.3 donosi remodel jedne klase, svaki naredni patch bi trebalo da donese remodele ostalih klasa. Patchevi izlaze na 2 do 3 meseca, redovno. Sto se tice tierova armora, i na tome se radi. Meni je mnogo draze da igram bug free igru po pitanju gejmpleja, nego da mi neko da sminku a da se sve ispod raspada.

Tako da bih ja radije ovde diskutovao sa nekim ko zapravo igra igru (dalje od ovih nekoliko sati), i pricao o endgame buildovima , kraftovanju i ajtemima, nego o tome da li i koliko je losa/dobra igra u early access fazi, ali izgleda da od toga nema nista : )
 
Poslednja izmena:
Ja razumem da svi hoce da vide sta je na kraju igre ali do kraja igre treba da se klacka i da se igra a i tada necete videti sta je na kraju jer je igra jos u razvoju.

Usled obaveza nemam vremena za igru ali svakako planiram da sada kada za koji dan izadje update da pokusam da odigram par sati da vidim sta je to novo, pogotovo sto kaci jedan deo mog builda koji igram.

Bice tu jos puno promna i izmena samo nazalost samo oni najuporniji ce ih vide a ne bi me cudilo da kada igra izadje iz bete da vidimo pojedine ljude koji su sada pisali sto sta da se vracaju u igru. Ali dobro svi su dobro dosli.
 
Mogli bi neki movement skill da ubace, hodati tamo-nazad postane naporno odmah. :p (skill koji ne zahteva target object...)
 
Svaka klasa ga ima, ne zahteva target i svaka klasa ga otkljucava posle manje od 2-3h igre : )
 
Videcemo kada izadje live update kako je sve to na delu. Na videu izgleda ok ali cekamo da probamo uzivo.
 
Svaka klasa ga ima, ne zahteva target i svaka klasa ga otkljucava posle manje od 2-3h igre : )
Ovo prosto nije istina. Dve klase koje (sa dve podklase) nisu imale i i dalje nemaju movement skill. Mada, ja ne znam sta je za tebe movements skill, za mene je nesto sto ne kosta nista ili vrlo malo i mozes da ga koristis jako jako cesto ili non-stop uz neke leg iteme.
edit: "Dash" od Sentinela nije pravi movement skill, zahteva metu. Shield charge/bash, jedan zahteva metu, drugi ima CD i kosta 50 mane/s (ja imam ~70 mane jer sam melee i ne treba mi vise)...Kapiram ja da oni nece zoom zoom stil igra, ali dash zapravo delimicno uspeva da bude movement skill + buff. Samo jos da nema metu kao zahtev i bilo bi super...oh well, videcemo, igra jos nije gotova.
 
Poslednja izmena:
Mage, Rogue i Acolyte imaju po jedan "teleport" skil koji ne zahteva target i cooldown varira od 3 do 4 sekunde, a Lunge kod sentinela se dosta menja sada u 0.8.3 patchu koji izlazi za 3 dana. Ali da, u pravu si, trenutno sentinel mora da targetuje, njega jedino nisam skoro uopste igrao pa sam i zaboravio.
 
Ne bih da pokrecem prepirke, ali "movement" skil sa cooldown-om od 3-4 sekunde je vise "run-away" skill.
Osim ako ga neki legendary itemi ne pretvore u instant.
 
Ne bih da pokrecem prepirke, ali "movement" skil sa cooldown-om od 3-4 sekunde je vise "run-away" skill.
Osim ako ga neki legendary itemi ne pretvore u instant.
Jeste run away slazem se, al opet, da nije, bilo bi OP, narocito za ove squishy klase. Ovako sa cooldown recovery affixima i jos nekim pasivnim nodovima moze da se spusti nekih 30%ak posto, sto je vise nego ok. Potrebno je dosta i skila tempirati te movement skilove u kasnijim monolitima gde sve iz udarca ubija. Igram 350+ corruption sa marksmanom i postaje prejezivo, ako zakasnim milisekundu mrtav sam, sad ide min-maxovanje builda : )
 
Run away jeste ali drzati zauzet slot da bi jednom u nikad potrosio 50 mane da smugnem iz AOE nekog boss-a ili nesto je besmisleno. Dash, moze run away, al samo ako imas drugu grupicu gde mozes da skocis ili neki breakable object. Shield bash bas zahteva neprijatelja. Mozda run away movements skill nije preko potreban, ne znam, ali kad udjem u ove 55 mape, vec ima momenata gde mi treba da uradim dash da ne bi poginuo (one shot od eksplozije za sad) jer movement speed bas i nije velik u igri, tek kolko ti rolovi na cizmama i dva prstena dozvoljavaju. Opet, mnogo se gubi tim pristupom, pa ostanu cizme i oko ~30ms kao i u vecini igara, ali, fali dash koji ne pita za metu. ;) Ne znam koja klasa ga ima, ali zaista bi trebalo da svaka klasa ima nesto da lakse i brze prelazimo delove koje smo vec ocistili ako nista drugo.
Opet, videcemo da li ce i sta ce raditi po tom pitanju u buducnosti.

Svidja mi se igra sad, ko Wolcen, samo valja. :D Crafting je odlican za razliku od PoE RNG craftinga ili Wolcen craftinga koji je bez veze jer crafting materijala ima manje nego miliona zlata.
Definitivno grafika u igri zavisi od mape do mape. Neke super izgledaju, a na nekima bi trebalo jos da porade. I zbog ovoga sam rekao da PoE izgleda bolje (i Wolcen izgleda bolje) za sad, ali postoji potencijal ovde, samo malo doslednost izgleda da srede. I memory leak koji nastane nakon 6-7 sati :D (imaju jos i "milion" sitnih nebitnih bagova da isprave no to nije hito, ima jos vremena)

Moje kritike su to, samo moje neke kritike ovako krupnijeg karaktera, za mene. Inace igra jeste dobra, i drago mi je.
 
50% movement speed na marksmanu i teleport (shift) koristim svake 3 sekunde, ne nuzno za kretanje, nego na velikom corruption-u u monolitima toliko jako svi udaraju, bez 2k hp nema sta da se trazi i opet je teleport spas za izbegavanje svakog veceg udarca.
Meni sto se vizuala tice, najvise smetaju isti tierovi armora, to mora da se promeni. Bice i cosmetic store doduse, bez pay to win momenata, samo skinovi, videcemo sta ce sa tim.
Crafting je, barem meni, miljama iznad konkurencije, najvise jer je poprilicno deterministicki
 
Kada sam ja pisao ovde o lošoj optimizaciji pre par nedelja, par članova mislim da bi me banovali da su mogli, a svaki dan se uverim da nisam jedini čitajući kako ovaj forum tako i druge community. :)

Evo trenutno LE malo življi na Twitch-u nego obično (ako izuzmemo stream onog njihovog divelopera), hajp pred patch. :)
 
Najbolje je kukati na losu optimizaciju a to sto korisnici nemaju obzira da je igra u beta fazi jos uvek pa napucaju grafiku na 2k pa detalje da sve puca sto moze i onda se zale na losu optimizaciju. Super

Evo ja cu kazem da igra uopet nije lose optimizovana ali ja imam hardver sa kojim mogu da je poguram do kraja, @zero kada budes imao hardver koji moze da isprati ostatak tvog sistema i monitora i onda napucas igru do kraja pa krene da zeza to je losa optimizacija a ovo je daleko od lose optimizacije. Spusti igru u 1080p i spusti graficke detalje na normal ili low pa vidi kako igra radi?
 
Kada sam ja pisao ovde o lošoj optimizaciji pre par nedelja, par članova mislim da bi me banovali da su mogli, a svaki dan se uverim da nisam jedini čitajući kako ovaj forum tako i druge community. :)

Evo trenutno LE malo življi na Twitch-u nego obično (ako izuzmemo stream onog njihovog divelopera), hajp pred patch. :)
Ti vise gledas taj twitch nego sto igras igre : )
 
kod mene ok radi sve na very high1080p 80+ fps, ogranicio sam ga na max 100fps i iskljucio v-sync jer imam g-sync. Ukljucena senka za travu (bez toga je zakucan na 100fps).
 
Otkriven poslednji novi skill za sentinela u sutrasnjem patch-u - Javelin !
Samo cu reci, Diablo 2, Javazon ... : )))

 
Bas sinoc sam video tu vest, nista cekamo sutra da puste update pa da malo istestiram build pa da vidim hocu da pravim neke izmene ili ne. A verovatno da cu morati.
 
Koliki changelog gospode ..



A tu je i sažet video format

 
Poslednja izmena:
Nema šta, zaista ozbiljan log. Ja čekam neke druge stvari ali svaka čast u svakom slučaju, igram se za vikend pa javljam utiske.
 
Cisto za one koji su novi u igri kao i ja, da znaju da moraju ponovo da podese passivne skilove jer meni su bili svi resetovani i ako su neki skilovi vam bili u listi promena moracete i njih ponovo da podesite.

Ladno lik igra 658 corruption lvl.
 

Prilozi

  • Screenshot (15).png
    Screenshot (15).png
    1.8 MB · Pregleda: 20
Poslednja izmena:
Opa, DatModz rešio da proba Last Epoch, 1900 gledaoca samo on ima, a vidim još dosta novih kanala koje je povukao sa sobom verovatno. :) Ovo je konačno nešto što je falilo diveloperima ove igre, da mase čuju. Sada ostaje da vidimo utiske i do kada će ga držati.
 
Nazad
Vrh Dno