Šta je novo?

Kurirske službe

Zbog izmene Zakona o poštanskim uslugama, isplata otkupnine je od sada moguća samo na tekući račun. Kurirske službe (bez izuzetka) više ne donose gotovinu na adresu
 
Postoji plaćanje pouzećem, ali taj novac koji je naplaćen od primaoca, pošiljaocu ne sme da se vrati u gotovini, nego isključivo na tekući račun.

Verovatno pokšavaju da smanje sivu/crnu ekonomiju i prevare kupoprodajom preko interneta.
 
Ne, nego pokusavaju da sve bude digitalizovano, da nema vise gotovine, da se sve prima i placa preko QR kodova, a izmedju ostalog i kontrola.
 
Porucio sam 3 ista prozivoda za Temua u razmaku od mesec dana, prva dva su stigla Dexom uredeno upakovana i bez ostecenja. Juce mi je stigao taj treci isti proizvod ali ovog puta Aksom, koji nije bio u kesi za pakovanje, kutija vidno ostecena, otvarana pa opet lepljena, i iz kutije fale neki delovi za kacenje tog prozivoda, da li je moguce da je Aks sumnjao u paket i otvarao ga da bi video sta je?
 
Vrsljam redovno po magacinima od AKS i D Express, svi bacaju pakete i normalno je da dodje do ostecenja. Mislim ne zelim da generalizujem stvari, ali na zalost SVI bacaju pakete. Meni je najjace kada sam slao paket u Posti i stoji nalepnica da je lomljivo i jos sam usmeno napomenuo, da bi posle pola minuta ista gospodja bacila paket u korpu.

Jedini ko ima pravo da ti otvara paket je carina, ako ti otvaraju bice izlepljen sa njihovom trakom "carina" ili "carinska posta" i uz njega ti ide propratno pismo, ko je vrsio pregled itd....
 
Vezano za "lomljivo" u pošti, ti paketi idu posebno, neće niko od njih jedan po jedan da nosi i mislim da ih bacaju i lošije prođu od ovih standardnih koji su upakovani svi u vreću zajedno. Zato sam prestao da koristim te oznake lomljivo za post eskpres.
 
Vec sam pisao ali ajd da ponovim, dok su se adresnice popunjavale rucno olovkom kod Post Express-a za lomljive posiljke se uderao pecat na adresnicu na kojem je ispod LOMLJIVO sitnim slovima pisalo "posiljalac upozoren na pakovanje".
Dakle, to lomljivo posiljaoci stavljavu za sebe kako bi znali da je lomljivo, a kurirske sluzbe bas briga sto je tolomljivo, njih taj znak ne zanima oni mogu sa paketima da rade sta hoce, sto je skroz ludo od strane kurirskih sluzbi.
 
U januaru prosle godine narucio sam nesto iz Decathlona i stiglo je odmah sledeceg dana kurirskom službom City Expres.
Sredinom prošle nedelje ponovo sam narucio iz Decathlona i isto je kurir City Expres ali još nisu ni preuzeli pošiljku. Navodno isporuka će biti do kraja nedelje.
Da li je neko u toku, da li postoji neki razlog kako smo za godinu dana ovoliko propali da unutrašnje pošiljke putuju kao da iz inostranstva dolaze?
 
Pre godinu dana si imao previše sreće, a ove i ne baš... 🤣
 
Pre godinu dana nije postojao Temu i nije bila velika navala sa paketima ;)
 
Ma njima uvek nešto fali a standardno sve manje rade a sve više naplaćuju.
U vezi temu i post ekspresa (baš tako, ne pošte niti paketomata) me zadnja dva puta zovu iz pošte. Pitaju da li hoću da dođem po paket ili da proslede post ekspresu pa za nekoliko dana... Ranije stigne, ako ide preko pošte, u novu poštu i eto ga ubrzo u paketomatu. Sad zovu iz stare pošte, koja je na nepunih pet minuta peške od mene, i pitaju navedeno.
Pre toga donosili neki neidentifikovani pikapovi, aks i city. Uglavnom korektno ali taj neidentifikovani stiže bez ikakve najave za razliku od ostalih koji koriste famozni poslovni viber :)
Živi poštar je izgleda postao neko mitsko biće iz priča koja je lunjalo ulicama grada.
 
City express je pobedio.
Pokušana dostava, nije bilo nikoga na adresi. Adresa je inače VMA...

Jel pisalo koji ulaz na VMA?
Znam kako nama stignu uputstva za nalaženje adrese, a ne napišu osnovne smernice.

Jutros nam BEX donosi nešto iz Mi Store, slučajno stao sa popuši cigaru sa kurirom koji radi drugi deo grada i kaže, otkud kod tebe Zemun?!
Pogrešno im dodelili iz magacina. Pa zvali centralu i prebacili paket.

Postoji ulica sa istim imenom u oba dela grada, ali poštanski broj je bio ispravno napisan.
 
Napisano je bilo u napomeni.
Čak i da nije mogao je da pozove, ali nije ni to uradio.
BTW to je bilo 24.03. i od tada nije bilo novih pokušaja dostave
 
Сад видех да је накнада штете за прекорачење рока уручењa пошиљке смањена
на износ 2 плаћене поштарине (до скоро је било 3, а пре 2019 - 5 поштарина).
 
Mi smo danas prvi put slali u PE reklamaciju kao primaoci paketa. Kad god je neki minijaturni paket, u onim PE kesama, tipa nekoliko šrafova ili presavijena dokumenta ili tako nešto slično, što u mom reonu raznosi poštar, nema trika da nam donese pakete. Gotovo uvek kao primalac plaćamo poštarinu po ugovoru, primalac je pravno lice, nekada ubaci u sanduče onaj papir, nekada ni to. Samo stigne poruka da nas paket čeka u pošti.

A poseban crnjak je što nam juče PE kurir doneo paket od 3kg, a poštar istog dana nije ostavio ni papirić, već samo poruka da preuzmemo PE u pošti.

Koliko godi mi je na kućnoj adresi poštar mega car, toliko je ovaj tip baš teška negativa.
 
Dobio saf ref broj City exp od Temu i link ka CExp sajtu, ali tamo traži i nekakav broj partnera, koji bi to broj bio, jer broj pod kojim se pošiljka vodi kod Temu, nije.
Problem je što sam napravio novi nalog, pa izgleda nisam ostavio btoj.
Da zovem njihov kontakt centar?
 
Пошта сада шаље обавештења и за вредносне пошиљке путем Вибера:

6FCC9k1.png
 
Bukvalno svaki put neki problem sa dostavom a te firme zaposljavaju bilo koga (kuriri misle da imaju drzavni posao.)
Kriv je kupac uvek, naravno.
 
Pozdrav, imam sofu tezine oko 60kg koju bih zeleo da poslajem potencijalnom kupcu iz Novog Sada u Beograd.

Pitanje, da li kurirske sluzbe i koje rade usluge poput spustanja sofe sa treceg sprata iz moje zgrade i unosenje na sedmi sprat u kupčevu zgradu?
 
za to je bolje da kontaktiraš neku firmu za selidbe
 
Jasno, ali njihove usluge bi ispale mnogo skuplje. Generalno, znam da kurirske sluzbe prevoze kabaste i “teske” predmete, samo eto to unosenje na sedmi sprat kod kupca (ima lift) ne znam da li rade.
 
Nazad
Vrh Dno