Šta je novo?

Kurirske službe

Pisano je vec, vlasnik je lice sa ukradenom licnom kartom. Sasvim ocekivan je tok dogadjaja koji si opisao, uskoro ce i drzavne sluzbe da raspisuju namestene tendere za baticu.

Занимљиво, а 50% капитала у тој фирми има директор курирске службе АКС :) :D
 
Poslednja izmena:
Jel funkcioniše sve sad preko PE, preko koga slati onda ako su u štrajku, jer samo sam preko njih slao?

Послато са x600 уз помоћ Тапатока
 
Pazi sada, prošle nedelje moj drugar iz Beograda naruči 10 ajvara i 7 tegli salata.
Maja sve lepo upakovala, svaku teglu u novine, ajvare u jednu kutiju, salate u drugu, dupli karton, na kutijama krupnim slovima piše - LOMLJIVO...
Sledeći dan nazovem AKS kurirsku službu, ko ne zna proceduru, nazoveš ih telefonom, izdeklemuješ svoje i podartke od kupca, kažeš ko plaća otkupninu i poštarinu.
Pita ona riba koliko su teške kutije, ja rekoh desetak kila i to beše ceo razgovor.

Kasnije tog dana došao kurir, znam momka, stalno mi nešto donosi, predali kutije i čekamo "kešić" da stigne za koji dan...

Ali...
Sutra dan zove moj drugar, kaže nisam hteo da preuzmem, kutija slomljena, sve iscurilo, treba da platim otkupninu, a ne znam kakvo je stanje, tako da je nisam ni uzeo, vratiće ti sve nazad.
Već sam blago popizdeo, no rekoh sredićemo nekako, platiće se šteta.

Prolaze dani nit' ko zove, ni' se javlja.
Jutros ja nazvao AKS, objasnio šta se desilo, dao bar kod pošiljke i riba kaže, sad ću vas prebaciti u službu reklamacija. Znači, zvao sam deset puta, niko se na javlja,!!!
Ne vredi ni preko centrale ni direktno, slušalicu se tamo ne diže...

Po ko zna koji put sam nazvao centralu, da bi mi neka Marina rekla da će mi kurir danas vratiti pošiljku.
Pitam je kako ide dalje sa štetom, kaže ona:
- AKS ne snosi odgovornost!!!

Čuj ne snose odgovornost.

Pošto je ona tamo neki radnik, nema šanse dobiti šefa ili službu za reklamacije, ajd' rekoh da vidim šta će biti kad dodje kurir.

Eto i njega, dve kutije, ona manja sa salatama cela, sve u redu, a veća sva iskrivljena musava od ajvara, prelepljena nekim selotejpom...
Kaže dečko ima zapisnik iz Šabca (odatle je AKS), piše slomljene dve tegle.

Naravno pored mene je i Maja, jedva je obuzdavam, baš je bila ljuta.
Rekoh, ****š dve tegle, daj to 'vamo pa da završavamo ovu *******ciju.
Kaže Maja otvori samo ti tu kutiju.
Kurir otvorio, kad ono od 10 tegli ostale četiri!!!
ŠEST FALI!!!!!!

Pitam ga: - I šta sad?

On se zbunio, okreće telefone, odjebavaju i njega, zove tamo, zove vamo...
Vidim nema od toga ništa i rekoh: - Znaš šta, daj te kutije i pali i ti i AKS i jebali me ajvari, 'di sam i krenuo da ih šaljem...

Kaže on: - A, ne može tako, morate da platite poštarinu!!!!

EJ, JA DA PLATIM POŠTARINU, ONI SVE IZLOMILI, SJEBALI MI POSAO, NAPRAVILI ŠTETU I JA JOŠ DA PLATIM!!!!

Rekoh mu, vidi, nema teoreme, nego zovi reklamacije i sredi to ako ti se jave ili mi odosmo sa paketima, pa se ti slikaj, da ne kažem nešto drugo...

On kuka, kao onda mora da plati iz svog džepa, ovo - ono, nije on kriv...
Ajde, ajde, rekoh, samo ti njih zovi.
Na kraju tako je i uradio.
Za divno čudo, njemu su se javili i poštarina nije morala da se plati.
Šest ajvara "piši propalo", dva slupana iz zapisnika i četiri ukradena naknadno...

Na kraju, šta reći, **** 6 ajvara, nije važno, nemam ja vremena, volje, a ni živaca da se sa AKS-om *****avam.
Nije to neka lova oko koje se treba jediti.

Ali evo da sa vama podelim iskustvo, pa ako zovete neku kurirsku službu - AKS NIPOŠTO NE ZOVITE!!!

Kaže mi drugar, taj što smo im slali pakete:
- Svi kuriri su truba, ali AKS je DNO.

Baš je u pravu...

Ajd' uzdravlje...


Izvor: https://www.facebook.com/svasta.basta/posts/304501290027018
 

Prilozi

  • 22861522_304492396694574_3386095795799618711_o.jpg
    22861522_304492396694574_3386095795799618711_o.jpg
    403.9 KB · Pregleda: 198
  • 22860132_304492356694578_1205299459704750966_o.jpg
    22860132_304492356694578_1205299459704750966_o.jpg
    425.4 KB · Pregleda: 157
  • 22861375_304492353361245_6214093926520530800_o.jpg
    22861375_304492353361245_6214093926520530800_o.jpg
    403.6 KB · Pregleda: 157
  • 23000060_304492330027914_123737157138447130_o.jpg
    23000060_304492330027914_123737157138447130_o.jpg
    415 KB · Pregleda: 154
  • Like
Reagovanja: M J
Ja ne znam sto ljudi i dalje koriste AKS kad su neverovatna prevara od firme

Sent from my SM-N910F using Tapatalk
 
Koriste zato što ne šalju svi po 4-5-10 paketa dnevno i ne operišu toliko sa kurirskim službana te nisu imali priliku da dožive negativno iskustvo ili jednostavno nije bilo "dovoljno negativno" da bi odustali od ove ili one kurirske službe. Koriste i zato što je AKS raspoložen da krši pravila u smislu da tu i tamo prihvata eure iako je to protivzakonito, a možda i zato što su kuriri sa kojima radiš OK ljudi, ja ponekad koristim AKS jer eto poneko baš hoće da šalje AKS-om, kurir koji meni donosi pakete je sasvim OK lik, hoće i dva puta da dođe ako nisam kući kad zove, hoće i u firmu da mi donese iako piše kućna adresa + još nisam doživeo neki veliki zaj** s njegove/njihove strane ali to je i nekako normalno jer ih jako retko koristim tako da nemam negativan stav prema njima a mislim da je tako i kod velikog broja drugih, zato još uvek imaju biznis.

Nisu ni ostali cvećke, evo ovi poštari beogradski jednostavno se posrali ljudima na glave, prodavcima i kupcima, briga njih što je neko "ugovorio" isporuku danas za sutra, što je nekome hitno to što je kupio pa je zato i išlo preko pošte koja kao "garantije" isporuku danas za sutra, oni ljudi hoće veće plate i brika ih za ostalo, ko će da nadoknadi štetu prouzrokovanu kupcima i prodavcima?
 
Poslednja izmena:
Nemam ja problem da oni štrajkuju, ali neka štrajkuju svi i to saopšte svojim klijentima. Mi koristimo alrernativni način isporuke i sve OK. Ovako, oni skupljaju pakete i ne isporučuju ih na vreme. Pravi pritisak bi bio da ne preuzimaju pakete, Pošta na dnevnom nivou oseti pad prihoda, pa kada nama sa ugovorima pošalju račun na kraju meseca, vide još veći pad prihoda. Ovako, ako štrajk potraje nekoliko dana, paketi će biti uruceni sa kašnjenjem, usluge naplacene nešto kasnije, korisnici nezadovoljni, a upravi svejedno.
Pa ta ista uprava bi trebala da saopšti, ili radnici preko nekog nerežimskog medija. Problem je što skoro i da nema takvih više.

Svi koji šalju pakete su prvi dan svakako saznali, pa mogu da se preorjentišu kod batice ako žele i ako se isplati. Samo što po drugim kurirskim službama paket može da putuje i 5 dana u redovnoj situaciji.

Postexpress stigne za 2 dana i tokom štrajka.

Svaka čast svim tim ljudima koji i dalje vredno rade u pošti. Počev od mučnog obezbedjenja, preko šaltera pa sve do kurira. Zaslužuju mnogo više od onoga što su plaćeni, i svaka im čast što su smogli snage da se pobune.

Da je sreće da se i mnogi drugi pobune, ali ne. Pojedinci iz svih struktura su na dodatnom.platnom spisku zaduženi za ućutkivanje. Zato nam i jeste tako kako jeste, društvu kao celini. Izdali smo sami sebe.

A ovde ih klinci pljuju zbog djakonija iz kine što ne stižu na vreme, umesto da ih podrže...
 
Poslednja izmena:
Bez prozivki i prepucavanja na temi, s'il vous plait.
 
Cenzura na sve strane, zato niko ne objavljuje strajk.. Posta je zlatna koka za politicare i drzavu... Najprofitabilnije javno preduzece sa najmanjim zaradama u Srbiji...

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
 
Tačno je da su štrajku, traže veće plate.

Послато са HTC One M9
 
Nisu ni ostali cvećke, evo ovi poštari beogradski jednostavno se posrali ljudima na glave, prodavcima i kupcima, briga njih što je neko "ugovorio" isporuku danas za sutra, što je nekome hitno to što je kupio pa je zato i išlo preko pošte koja kao "garantije" isporuku danas za sutra, oni ljudi hoće veće plate i brika ih za ostalo, ko će da nadoknadi štetu prouzrokovanu kupcima i prodavcima?
Trebali su na prijemu da daju ovo obaveštenje:
IMG_20171103_090818.jpg
 
U "Pošti Srbije" se iza kulisa dešava TOTALNI HAOS http://www.blic.rs/z8ltgbr

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Posta sama sebe finansira i nije na "drzavnim jaslama" , svake godine je u sve vecem i vecem suficitu, politicari se otimaju ko ce svog direktora da smesti na celo Poste... Strajk nije zapocet samo zbog plata, plate jesu male, postari i kuriri imaju oko 35000 platu. Ljudi nema dovoljno, npr imate 30 reona i za obavljanje posla vam je potrebno 30 ljudi svakog dana da ih pokriju + na to vam treba jos 5 ljudi jer ljudi moraju da koriste godisnje odmore, neko bolovanje itd pa da bi moglo da se rotira ljudstvo, a vi imate 30 ljudi ukupno... Ljudi ne koriste godisnje odmore, pretvaraju im se u zaradjene dane i slobodne dane itd. Imate npr formaciju od 6+4 post ekspres kurira , 6 kurira radi pre podne i raznosi posiljke i 4 kurira rade popodne i vrse prijem posiljaka na terenu i trebaju vam jos 2 coveka za rotaciju zbog godisnjih odmora a vi imate ukupno 9 ljudi... I tako se radi godinama u nazad, ljudi rade prekovremeno i nije im placeno ili im se plati koji sat, dobijaju sate i dane koje ne mogu da iskoriste.... Obim posla svake godine raste a broj ljudi je i dalje isti, nemamo sijalice da zamenimo na kolima, vozimo neispravne automobile koji ne mogu da se zakljucaju jer nema se sredstava da se to popravi, vozila nam stoje po mesec dva jer ne stizu delovi za zamenu od tipa 50-60e, mozete da zamislite kakva je situacija kad se za metlice brisaca ceka po par meseci da stignu a porucene su jos letos... Olovke, spajalice, selotejp sluzbenici kupuju, bili smo u situaciji da nismo imali u cega da pakujemo posiljke itd... Maksimalno smo iskorisceni a nismo adekvatno placeni za posao koji obavljamo. Da ne nabrajam dalje, ima jos mnogo primera. U sustini poenta strajka je da se plate podignu na nivo pre smanjenja plata, da se isplati 13 plata od dobiti koja je ostvarena, da se ljudi zaposle na neodredjeno a ne da rade godinama na odredjeno i po PP poslovima i da se poveca broj radnika koji i obavljaju posao a ne kancelarijskih radnika kojih ima i viska itd...
 
U sustini poenta strajka je da se plate podignu na nivo pre smanjenja plata

Da, pričao sam sa mojim poštarom. 10% je smanjena.

I tačno toliko platu. Nekad su poštari živeli lepo, penzije...
 
Potpisujem sve sto je Zexx naveo, radim sa postom paletne posiljke vozila su u katastrofalnom stanju, meseci mi dolazi kamion kome ne moze rampa da se spusti do kraja... Pa se yebavamo i ja i vozac, kad nesto prijavis da ne valja javi se neki foteljas koji je upao preko veze (sami vozaci tako kazu) koji ce da se buni sto mu ukazujem na propuste.
Ali isto tako postini vozaci su najopusteniji, za razliku od ostalih oni imaju svoje radno vreme i njih boli i on zna da je tipa u 15h razvrsio, sad da li je pokupio ili isporucio njega zabole uvo, njegovo radno vreme gotovo i milion malih tehnickih stvari koje ja moram da im objasbjavam, posto jednostavno nece da razmisljaju...


Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Postari, ako ste iz Bg onda se valjda vidimo u Ustanickoj 210b posle 16h.. Niko nece resiti nase probleme umesto nas...

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
 
Pa, eto, u istom ste sosu kao i većina drugih stanovnika Srbije. Razlozi su svima poznati i nema mesta tu išta dalje pisati.

Srećno sa štrajkom, jer iako nemam nekih ličnih dodirnih tačaka sa PostExpress-om, osim što skoro uvek njih koristim za pošiljke (zadovoljan uslugom), želim vam da istrajete. Zadovoljan radnik lakše radi svoj posao i moja pošiljka ne postaje lopta za basket. :d
 
Pa ta ista uprava bi trebala da saopšti, ili radnici preko nekog nerežimskog medija. Problem je što skoro i da nema takvih više.

Svi koji šalju pakete su prvi dan svakako saznali, pa mogu da se preorjentišu kod batice ako žele i ako se isplati. Samo što po drugim kurirskim službama paket može da putuje i 5 dana u redovnoj situaciji.

.

Eto, mi šaljemo 10-15 paketa dnevno, možda nismo veliki pošiljalac, ali šaljemo svakog dana i sa svim kuririma smo super, jer ih sve dočeka popunjeno, složeno, ako su paketi kabasti ili ne može odjednom da ponese, najčešće pomognemo tih 15m od lokala do parkinga da ubace u kola, da se ne vraćaju. I opet nismo znali za štrajk. Call centar primi poziv, kurir pokupi paket i paket ne bude isporučen.

Nebitno sada, Post express je najpouzdaniji, tu nema sumnje. Ima svoje mane, ali u zbiru su mnogo bolji od bilo koje službe. Nadam se da će uskoro rešiti štrajk i da svako radi svoj posao.
 
  • Like
Reagovanja: M J
U Ponedeljak u 6.10 u 10h resorni ministar Rasimom Ljajic ce primiti predstavnike sindikata da ih saslusa i da se vidi sta se moze uraditi po pitanju zahteva. Posta mnogo trpi ovim strajkom jer se ljudi orijentisu na druge kurirske sluzbe i druge vidove slanja posiljki pa bi bilo ocekivano da se napravi neki pomak sto se tice zahteva. Kada su pre 3 god plate umanjene za 10% receno je i obecano da ce se u januaru 2018 plate vratiti na stari nivo + bi trebalo biti neko povecanje u skladu sa rastom ostalih cena itd. Tri godine kasnije kako se priblizava januar mesec se prica menja kako radnici sada nemaju pravo da im se vrati plata na stari nivo jer sad kao navodno nismo javni sektor o_O Kad su plate bile umanjene onda smo bili a sad kad treba da se vrate onda nismo.... A da ne govorimo o tome da ljudi rade po 2 godine po PP poslovima za platu od 15-17k i kako da budu zadovoljni, kicma im otpada a neko trlja ruke... Eto i ja se nadam da ce se ovo uskoro resiti...
 
Nisu krivi radnici, nikad i nisu.

Sent from my Mi Max using Tapatalk
 
SAOPŠTENJE ZA JAVNOST JP "POŠTA SRBIJE"

JP „Pošta Srbije” od ponedeljka se suočava sa blokadom Glavnog poštanskog centra u Zemunu, zbog čega je otežano slanje pošiljaka. Ovaj državni strateški objekat nelegalno su blokirali pojedinci iz nereprezentativnog sindikata – „Samostalni sindikat poštanskih radnika” i to beskrupulozno kršeći zakone o radu, štrajku i javnom okupljanju, jer ove proteste nisu najavili. Oni blokadu ovog državnog objekta na svojim zvaničnim internet stranicama nazivaju „pozivom na druženje”. Šta više, ispred ovog strateškog objekta pridružila im se grupa NN lica koja takođe blokiraju ulazak i izlazak službenih vozila i prouzrokuju kašnjenje u prijemu, preradi i uručenju pošiljaka u zakonski predviđenim rokovima. O svemu ovome u tri navrata je poslat dopis MUP, ali reakcije do sada nije bilo. Apelujemo na državne organe da omoguće rad GP Centra kako bi građani mogli neometano da primaju svoje pošiljke, ali i da utvrde indentitet nepoznatih osoba koji su uzurpirali državnu imovinu.
Očekujemo da će uslediti brza reakcija nadležnih organa, jer nas već u ponedeljak očekuje isplata jednokratne pomoći za 460.000 penzionera koji na kućne adrese dobijaju svoje penzije. Inače, u „Pošti Srbije” ima 15.000 zaposlenih. Postoje dva reprezentativna sindikata u kojima je oko 12.000 zaposlenih, kao i više manjih nereprezentativnih sindikata. Međutim, trenutno svega oko 50 osoba svako veče se okuplja i blokira rad GP Centra. Neretko se dešava i da samo dve osobe sprečavaju ulazak i izlazak kamiona i to uz agresivno i bahato ponašanje.
Podsećamo da je „Pošta Srbije”, jedno od najuspešnijih državnih preduzeća, i samo u prvih devet meseci je ostvarila neto dobit od 1,7 milijardi dinara.

http://www.posta.rs/struktura/lat/vesti/vest-detaljnije.asp?vest=1109&detaljnije=Detaljnije
 
Da, to za "druženje" im je baš profi, a u jednoj od objava su napisali:
НАКОН ЗАВРШЕНОГ ПРОТЕСТА НАСТАВЉЕНО ЈЕ ДРУЖЕЊЕ ЗАПОСЛЕНИХ ДО РАНИХ ЈУТАРЊИХ САТИ.
.

Jedan od naših kurira je rekao: ma nemam, pojma, nadam se da će uskoro svi da počnu da štrajkuju. Govoreći u trećem licu, kao da on ne radi tamo.
A drugi kurir je bio u fazonu: ma to je jedan lik, nemam pojma šta će da se desi.
A kurir iz AKS je bio u fazonu: ma to im sve pakuju ovi vučićevi, zbog Royal
 
Neobavesteni ili se prave blesavi.

Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
 
Ja sam prvi dan primetio da se nesto cudno desava, nikada se nije desilo da kasni paket koji je dobio otpremu, reko mozda se desila nesreca kombi se prevrnuo ili nesto slicno sta znam, medjutim kada sam dan nakon sto je trebalo primio posiljku otisao sam u postu gde su mi rekli sta se zapravo desava ( skoro svakodnevni korisnik usluga ) ,i da nikome ne govore jer im nista nije receno ''odozgo'' da govore, znaci znaju sta je ali ne daju nikome informaciju.

Narednih dana sam video par ispi*delih ljudi koju su na telefon zvali reklamacije iz poste ili koga god i bas su ih onako pocascavali svim i svacim kao i same sluzbenike u posti, razlog je zasto nisu dobili informaciju kada vec salju paket koji mora da stigne tu i tu do 12h taj dan da nece stici itd. Tek 03.11. su poceli da daju usmene informacije da posta trenutno ne garantuje rokove urucenja, jer su opet ''odozgo'' dobili odobrenje da daju takav vid informacije. Nije u redu nikako da se cuti, ali radnici i sluzbenici nisu krivi nista jer kako i sami kazu znamo sta se desava ali ne mozemo da dajemo nikakve informacije javno jer nam niko nije nista dozvolio po tom pitanju, i na kraju imamo dosta nezadovoljnih korisnika koji se deru po postama na te mucenike koji nista nisu krivi i trpe kojekakve stresove i slicno.

No da se ne bih kockao sa jednom posiljkom jer covek putuje u inostranstvo morao sam da pustim Aks-om i ako to ne volim ali sta je tu je, pa mi treba mala pomoc, slao sam na otkup poslato 02. uruceno 03. e sada sto se tice povrata novca oni ne dele subotom ili nije lepo popunjeno, kod PE ima vrednost i otkupnina, dve razlicite stvari, ja sam lepo na ceduljicu koju sam ostavio napisao otkup i sumu, a na slipu koji izdaje Aks vidim da pise vrednost... Zanima me da li im je to za otkup znacenje ili sam se buduci receno ****** to jest taj kurir koji je prepisivao sa ceduljice me je unazadio ?
 
Poslednja izmena od urednika:
zadnjih nekoliko dana se ne zna ko je gori i nepismeniji... prvo posiljalac zameni moju sa adresom drugog primaoca i stignu nam pogresni paketi, nakon toga i iz ovog mutavog royala opet pomesaju i ponovo stignu pogresni paketi nakon cega sam se cuo i dogovorio sa primaocem da se nadjemo i zamenimo sami pakete i uzme svako svoj...
najvise me izludjuje nepismenost i nikakva komunikacija... kao prvo, niko od posiljalaca ne ume da javi kad posalje nesto a jasno samo za to zamolim, onda dezuram celog dana cekajuci kurire jer ne znam kad ce doci, onda u zadnje vreme ne dostavljaju subotom bez ikakvog obavestenja da nece doci... cekam takodje neku uplatu preko poste, nadam se da ce biti u ponedeljak jer nisam imao pojma da strajkuju...
koja smo mi banana i koliko zatucanih ljudi ***, vise nista ne moze da me iznenadi...
 
Poslednja izmena:
Trebali su na prijemu da daju ovo obaveštenje:
Pogledajte prilog 239767

Korektno, kulturno, odgovorno bi bilo da su prestali sa prijemom pošiljki uz jasno obaveštenje zašto, zatim isporučili sve prethodno primljene pakete, odradili povrat novca prodavcima/pošiljaocima gde toga ima i onda kad su svi klijenti ispoštovani stupili u štrajk, ali, ovo je srbija, korektnost i odgovornost ovde ne postoje...

cekam takodje neku uplatu preko poste, nadam se da ce biti u ponedeljak jer nisam imao pojma da strajkuju...
Nemoj mnogo da se nadaš i očekuješ, mnogo ih zasvrbi za tvoju uplatu, imaju preča "posla" sad, team building, druženje, roštiljijada i tako to...
 
ma nije ni neki iznos u pitanju nego ne verujem da nemamo ni jednu sposobnu i makar malo pismenu kurirsku sluzbu...
videcu sta ce biti u ponedeljak... sto se tice ovog royala ko god da su, moram da ih cekam jer to sto mi je poslato se vise ne moze naci tako da nemam izbora...
 
Eto, mi šaljemo 10-15 paketa dnevno, možda nismo veliki pošiljalac, ali šaljemo svakog dana i sa svim kuririma smo super, jer ih sve dočeka popunjeno, složeno, ako su paketi kabasti ili ne može odjednom da ponese, najčešće pomognemo tih 15m od lokala do parkinga da ubace u kola, da se ne vraćaju. I opet nismo znali za štrajk. Call centar primi poziv, kurir pokupi paket i paket ne bude isporučen.

Nebitno sada, Post express je najpouzdaniji, tu nema sumnje. Ima svoje mane, ali u zbiru su mnogo bolji od bilo koje službe. Nadam se da će uskoro rešiti štrajk i da svako radi svoj posao.

Štrajk je najavljivan nedeljama unazad, ali zbog medijske blokade zo to naravno niko nije znao, niti je ikoga zanimalo. Nažalost ovo je jedini način da se za te probleme i čuje.
 
  • Like
Reagovanja: M J
No da se ne bih kockao sa jednom posiljkom jer covek putuje u inostranstvo morao sam da pustim Aks-om i ako to ne volim ali sta je tu je, pa mi treba mala pomoc, slao sam na otkup poslato 02. uruceno 03. e sada sto se tice povrata novca oni ne dele subotom ili nije lepo popunjeno, kod PE ima vrednost i otkupnina, dve razlicite stvari, ja sam lepo na ceduljicu koju sam ostavio napisao otkup i sumu, a na slipu koji izdaje Aks vidim da pise vrednost... Zanima me da li im je to za otkup znacenje ili sam se buduci receno ****** to jest taj kurir koji je prepisivao sa ceduljice me je unazadio ?

Ako na slipu u polju vrednost piše iznos koji primalac plaća, dobićeš novac. Ranije je sa AKS bilo problema da se pare dugo čekaju, ali poslednjih nekoliko dana stiže bez greške. Doduše, jesu nam uredno sotavili jednu okupninu više, pa smo jurili čoveka po parkingu da mu vratimo. AKS neće da uplaćuje pare na račun ako nemamo ugovor sa njima. To mi je kod Post Express najjednostavnije, pošaljemo paket, pare nam legnu na račun i piše ime uplatioca. Kod BEX recimo ima neki poziv na broj, ali nema veze sa brojem pošiljke, pa kada imamo pakete ite vrednsoti, ne znamo koji je naplaćen, a koji ne.
 
Da li neko ima iskustva sa Royal sluzbom? Vidim na zadnjih par strana pricu oko toga ko drzi i slicno ali me interesuje da li je neko slao preko njih i da li postuju vreme urucenja za prioritetne express posiljke?
Uvek sam koristila PE ali posto cujem kakva je situacija ne bih da rizikujem, a AKS i BEX ni ne pomisljam zbog mnogobrojnih losih iskustava. Ili mozda neko moze da preporuci neku alternativu?
 
Nazad
Vrh Dno