Šta je novo?

Kurirske službe

Sve sto se naruči online stiže iz Poljske, nemaju ovde lager.
Gabaritne stvari dovozi GW, a manje DExpress.
Pre covida sam cekao max 10 dana, ne znam kako sada ide.
 
Jel uzimao neko nesto iz Jysk-a a da mu je poslato iz Poljske a da dostavu do korisnika vrsi D Express?

Za koliko okvirno stigne paket?

2 nedelje. 8.oktobra sam porucio na sajtu, 13.oktobra dobio potvrdu da je poslato iz Poljske. 22. oktobra je paket bio kod mene. Sto i stolice trpezarijske.

Sto se tice kurira, nije bio City express, niti GW. Neki 'nikad cuo' kurir, neka braca ili tako nesto. Rade ljudi dostavu najnormalnije, ako sam razumeo sa GW-om.
 
Poslednja izmena:
GW ima ugovore sa velikim broje prevoznika. Oni rade logistiku, a vozila organizuju kako mogu. Evo kako bi to moglo da bude... iz Poljske sve doveze GW kamion, ocarini se zbirno, a onda neke palete idu u JYSK na raspakivanje i kurirske službe nose, a neke pakete, sa krupnim stvarima idu na GW ugovorene prevoznike direktno iz GW centra.
 
Stigao paket (jorgan) narucen od Jysk-a danas, narucen 06. Novembra u 11:30, stigao danas oko 15:00 ravno nedelju dana kasnije. D Express dostavio. Nikakvo obavestenje nisam dobio, samo poziv kad je kurir bio u blizini.

Sve u svemu imajuci u vidu da su naveli rok dostave 4-8 dana, ispunili su taj rok.

I da, nekom mozda bitna informacija - zapakovan je bio u kutiju ojacanu vezicama sa natpisom Jysk.
 
2 nedelje. 8.oktobra sam porucio na sajtu, 13.oktobra dobio potvrdu da je poslato iz Poljske. 22. oktobra je paket bio kod mene. Sto i stolice trpezarijske.

Sto se tice kurira, nije bio City express, niti GW. Neki 'nikad cuo' kurir, neka braca ili tako nesto. Rade ljudi dostavu najnormalnije, ako sam razumeo sa GW-om.
GW, skraćeno od 'Gebruder weiss', što bi u prevodu značilo 'bela braća'.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
GW, skraćeno od 'Gebruder weiss', što bi u prevodu značilo 'bela braća'.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока

Znam, ali sam pitao kurira da li su oni GW rekao je da nisu, vec samo saradjuju. Kazem ti, ako se ne varam neko prezime pa braca. :D Verovatno neki transporter koji jos usluzno vozi kao kurir. Sve najurednije, dobio sam racun i sve pratece papire.
Za razliku od BEX-a, lopova i kriminalaca. Za njih ne zelim da cujem vise, da su poslednji ostali od kurira sam bih peske nosio paket nego saradjivao sa olosem.
 
Kupio komad tehnike u ponedeljak, isti dan isporučen CityExpressu, reče mi prodavac da je sutra kod mene. Prošlo sutra, prekosutra (ne znam da li su radili) zovem da pitam, kaže momak iz radnje da verovatno ne rade, trebalo je da je stiglo u utorak. Četvrtak zovem radnju, kaže lik da ne zna šta je problem, zvaće njih pa će mi javiti. Ništa ne znaju sem da je u magacinu. Zovem danas da pitam, kažu iz radnje da su proverili i da ne znaju zašto ne isporučuju, da su imali problema već sa njima u isporuci (juče je isporučena jedna porudžbina iz sredine oktobra?!?!?) i da im se desilo da na poziv kurir kaže da neće da dostavi robu.
S druge strane, količina nepotrebnih informacija koje su mi date kao kupcu/mušteriji sa kojima ne mogu ništa da uradim, njihova nesposobnost da obave porudžbinu (razumem da je najveća odgovornost u kurirskoj službi) je dovela do toga da otkažem porudžbinu (koju "ne mogu" da otkažem) i ne kupujem više.
 
Meni AKS opet izgubio paket. Izgleda da sam ih previše hvalio. Onaj što nije imao upisanu vrednost, čekamo rok za rešenje reklamacije, da vidim koliko će da vrate, kurir mi je rekao verovatno 10x poštarina tj 2000, a vrednost paketa je 5000 dinara. Zvanični rok im je 30 dana, ali ne rekoše šta posle. To ističe sledeće sedmice.

Ovaj sveže izgubljeni paket ima vrednost, pa i ako se ne pojavi, baš me briga, samo da mi što pre jave da je nestao, da čoveku isporučimo novi, jer su unutra custom made proizvodi. Ne bih da pravimo nove, ako će ovaj da se pojavi.
Dužina paketa 180cm i stvarno mi je sužen izbor preko koga mogu da šaljem :(
 
Pazite sta se meni danas desilo sa PE. Odmah da napomenem da se neko ne bi pravio pametan posle, ja sam kriv sto nisam sacekao da lepo posaljem i odem kao covek.
Dosao u postu, zurio jako, bas tada radnica krenula da predaje smenu, reko ne mogu da cekam zurim evo ostavljam ovo da mi posaljete ovaj mali paketic ide preko PE a ovaj ogromni preko Poste kao paket i docicu pred kraj radnog vremena da platim..
E sada problem je nastao da ta radnica nije prenela drugoj da ovaj ogromni paket ide preko Poste kao paket nego je ona poslala kao PE, sto mi je totalno izmasakriralo sve prvo sto je bio dogovor da ja platim postarinu jer je moralo tako da bude, drugo sto je paket bez otkupa a imala je samo vrednost kao paket 3000 din jer mora da se naznaci neka vrednost, a ono je otislo sa otkupom od 3000 din kao PE + postarina 750 din ! Buduci da je reklamacija u pitanju i da sam bas malo imao problema sa prodavcem nisam mogao da dopustim da to tako ode jer smo imali potpuno drugaciji dogovor da posaljem bez otkupa i da ja platim postarinu.

Paket je otisao u 17h iz jedne poste u glavnu postu u kojoj se sabiraju sve posiljke i otpremaju za GPC, ja sam dosao u postu u 17:10 znaci nekih 10 setak minuta posto je paket napustio postu u nameri da platim 330 din koliko sam trebao da platim paket preko Poste, kada sam video sta je uradjeno umalo se nisam slogirao.. Odmah sam zvao tu glavnu postu da kazem da ne salju paket za GPC jer je doslo do greske i da cu doci da storniram paket, pronasli su paket, ostavili ga sa strane, dosao sam i kada su mi rekli da treba da platim 1400 din da preuzmem paket, a paket je samo otisao iz jedne poste u tu drugu za sat vremena koje je proteklo znaci nigde nije isao, vracao se itd, to jest da platim duplu postarinu kao da je isao na odredisno mesto, nije ga niko preuzeo pa se vratio.. Pitao sam da li ima to logike i zato paket jednostavno ne moze da se stornira kada nije napustio grad vec je tu i da je doslo do greske i onda ide ona cuvena recenica koju svi koriste izgorela i ko je izmislio : ''Ne moze na zalost uslo je u sistem''.

Na kraju samo morao da platim 1400 din da preuzmem paket koji je otisao iz jedne Poste u drugu u razdaljini od 1km. Jako sam se iznervirao a i njima je bilo kao zao.. ali dobro zato sada svaki ali svaki put kada mi nesto okasni samo jedan dan kada ne stignu da uruce ide zalba za prekoracenje rokova urucenja, nadoknadicu ja tih 1400 din na ovaj ili onaj nacin i kod mene ce biti ''proslo je kroz sistem'' zao mi je...
 
Jeste a kada ne stignu da uruce posiljke jer imaju manjak radne snage a visak u administraciji i kada nece da izadju ljudima na 2-3-5 sprat nego samo ostave ceduljce u sanducetu ili ga i ne ostave ( a placena je usluga do vrata ), i kada ostete nesto i kada kada naprave bilo koju gresku onda taj isti sistem ne vazi, ma da sijo mi ga djura.. Naplate uslugu a ne izvrse je do kraja u raznim slucajevima uostalom i ovde je pisano o tome koliko hoces primera ljudi.. Ni sada usluga nije izvrsena potroseno je 100 grama benzina za tu egzibiciju pa ne znam zasto bih ja placao 1400 din, eto samo onako cisto da zarade novca jer se raspadaju pa nemaju ni adresnica nego stampaju na blanko belom papiru ala iz knjizara.. Bruka i sramota i nista vise sve preko toga je totalna glupost i nije vredno rasprave, da smo mi neka uredjenija zemlja kao Nemacka, Svedska, Svajcarska ja nista ne bih rekao svi postoju pravila i pravila postoje i to je to plati za gresku, a ne zemlja u kojoj radi svako ko sta hoce, crna mafija, ne mozes nikome da stanes na put niti imas kome da se zalis, bitno je da moze obican narod da se ugnjetava nista vise.
 
Ajde što nemaju papir za štampu nego nemaju ni da pošiljku upakuju u kutiju (kartonsku, hteo da kupim) ni u pvc kesu a u papirnu kovertu ne staje. I na kraju nekako nadjem neku kesu da bi rekla radnica na šalteru da nema selotejp da zalepi i osigura sadržaj a i ne može takva kesa jer je ukrasna i sadrži reklamnu poruku?! Pa čekaj, najbolje ja vama da donesem i kutiju i lepljivu traku i da platim uslugu i nakon svega da primalac dođe u Poštu po to jer nema ko da mu odnese, ne penje se po spratovima, pusti poruku da ga čeka u Pošti jer ne stiže itd... Čekam da počnu da traže da donesemo i papir i toner da nam odštampaju adresnicu.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Meni AKS opet izgubio paket. Izgleda da sam ih previše hvalio. Onaj što nije imao upisanu vrednost, čekamo rok za rešenje reklamacije, da vidim koliko će da vrate, kurir mi je rekao verovatno 10x poštarina tj 2000, a vrednost paketa je 5000 dinara. Zvanični rok im je 30 dana, ali ne rekoše šta posle. To ističe sledeće sedmice.

Nadam se da ces izvuci nesto, meni su izgubili paket sa vrednoscu ono kada je posta strajkovala to vreme. Prvo zavlacili su me jedno mesec dana te bice te traze te je u magacinu u BG, u medjuvremenu sam naravno poslao coveku drugo sta da radim, posle toga kada vec izgubis strpljenje ti daju papir da potpises da se odrices svi troskova, tuzbi sta god i naravno isplate ti samo vrednost paketa (po zakonu sleduje nadoknada postarine, kasnjenja....), sto je daleko to njihove zakonske obaveze. Sem toga 3,4 put sam bio do magacina da bi zavrsio tj uzeo pare, svaki put preko pola sata voznje.
 
Novi Sad, Post Express, prosla nedelja
Ponedeljak - putem Webexpress aplikacije narucujem kurira u 8 ujutro, sa rokom preuzimanja do 16h. u 15:30 me zovu da ne mogu da preuzmu jer "imaju problem sa kuririma".
Utorak - narucujem kurira u 9 ujutro sa rokom preuzimanja do 16:30. Niko se ne pojavljuje, niti javlja bilo sta.
Sreda - drzavni praznik
Cetvrtak - Narucujem kurira u 8 ujutro sa rokom preuzimanja do 16:30. U 13h mi zvoni mobilni jednu milisekundu sa broja koji nije memorisan. Vracam poziv istog trenutka, dva puta zvonim do kraja, niko se ne javlja. Do kraja dana se vise niko ne pojavljuje niti zvoni, zakljucujem da je kurir "zvao" da se opravda kako se niko nije javio, nevidjen bezobrazluk.
Petak - odustajem od kurira i odlazim u postu, 8:10 ujutro, red od 20 ljudi, ne mogu da cekam moram na posao.

Epilog - paket i dalje nije poslat.
Zvacu druge , ali cisto da znate da je raspad i u PE.
 
PE u NS je u haosu godinama u nazad. Prošle godine smo imali situacije da pakete isporuče posle 8 sati uveče. Pisao sam već u ovoj temi, mislim da je rekord bio 21.15.
 
U mojoj posti obustava preuzimanja paketa od juce.
Oba kurira bolesna.

Dostava valjda radi, al do 12h.
Ne znam na sta su to mislili, kako ce da moci da dostavi pakete samo za par sati nit znam koji je to kurir kad su dva sto su radila na bolovanju.
 
Prebaciće ga od nekud, samo da ne bude kao jedan AKS-ovac sad u toku leta, nije se dugo zadržao, dobio spisak preko 100 adresa i krenuo redom, od prve na spisku. Ukuca u GPS, pozove, ode na adresu, traži paket, isporuči. Ukuca drugu adresu...
Do podne ubio nedeljnu kilometražu, a kombi i dalje pun robe :d
 
PE u NS je u haosu godinama u nazad. Prošle godine smo imali situacije da pakete isporuče posle 8 sati uveče. Pisao sam već u ovoj temi, mislim da je rekord bio 21.15.

Da, da to ja pisem vec odavno, najveci haos od tih najvecih gradova i mesta se upravo desava u NS sa PE.
No ja kod mene vec 10 godina predajem pakete u posti, ne znam da li sam za tih 10 godina par puta pozvao kurira do dodje i to neki dusek i par bicikli.. Sve ostalo posta je zakon jeste da se malo saceka po nekad ali sam siguran da cu ga predati taj dan i da ce da ode..
 
PE u NS je u haosu godinama u nazad. Prošle godine smo imali situacije da pakete isporuče posle 8 sati uveče. Pisao sam već u ovoj temi, mislim da je rekord bio 21.15.

Meni je i ovo relativno ok, bar su pružili uslugu, bez obzira na manje probijanje roka za isporuku...
Pisao sam neki dan, njihov modus operandi koji me najviše nervira je da ni ne pokušaju isporuku, nego samo pošalju xy poruka da je isporuka pokušana (a nije) i da se roba može podići u lokalnoj pošti posle 17č, i parkiraju se u prvi debeo lad ili odu nešto da rade privatno...
Kad sam neki dan to pisao navukao sam gnev dva "sindikalca" Pošte Srbije koja su me pokušala ubediti da to ne može da se desi jer u vozilima postoje lokatori i da je ok da usred pošte, usred radnog vremena, 10 radnika opslužuje maksimalno po dva klijenta istovremeno (dok ostali čekaju napolju na ulazu u poštu da uđu, jer je jelte kovid), a u stvarnosti se svodi da dvoje rade, a ostali na električnom roštilju raspalili roštilj usred prostorije za sortiranje robe (u šta sam se uverio rođenim očima u vie navrata u toj lokalnoj pošti), a ovde sa druge strane kukaju kako im fali zaposlenih...

EDIT: Ajd' da ne bude sve tako crno... Juče mi momak iz BEKS dostavio pošiljku na vrata posle svog radnog vremena (iako me je uredno zvao tokom dana i nisam ja bio kući u vreme isporuke), jer sam mu bio usput kasnije posle posla kada je išao na fudbal... Naravno, častio sam ga, jer je ispao čovek, a ne botina, i poštedeo me je cimanja po paket do njihovog centralnog skladišta...
 
Poslednja izmena:
Meni je i ovo relativno ok, bar su pružili uslugu, bez obzira na manje probijanje roka za isporuku......

Ne slažem se da je OK. Ja sam korisnik usluge, ali i radnik i poslodavac. Moj izbor je da radim 24/7, ali moji zaposleni imaju fiksno radno vreme i nema ostajanja duže. Kurir koji raznosi pakete u 21h je ili dobro plaćen za taj posao ili će pre da bude preopterećen i prisiljen da radi prekovremeno. Sutra će da bude premoren i da otvori bolovanje.
 
Ne slažem se da je OK. Ja sam korisnik usluge, ali i radnik i poslodavac. Moj izbor je da radim 24/7, ali moji zaposleni imaju fiksno radno vreme i nema ostajanja duže. Kurir koji raznosi pakete u 21h je ili dobro plaćen za taj posao ili će pre da bude preopterećen i prisiljen da radi prekovremeno. Sutra će da bude premoren i da otvori bolovanje.

Sve razumem i potpuno te podržavam, napisao sam da mi je to ok u odnosu na mnogo rasprostranjeniju opciju, a to je da ne pokušaju da dostave uopšte, pa da moraš još da šipčiš do pošte i čekaš u redovima kao stoka, dok se u pošti glođu kobaje...
 
Стварно страшно, радници поште једу кобасице. Ццц, како их само није срамота.
Што се тиче "локатора", заустави било ког курира на улици који није синдикалац као ја па питај. Наравно увек си добродошао код мене да ти прстом покажем "локатор", испод волана ми је уграђен.
Иначе лепе вести за Врачар, број курира се са 3 повећава на 5, само да нађу 2 нова курира [emoji23]

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
... 10 radnika opslužuje maksimalno po dva klijenta istovremeno (dok ostali čekaju napolju na ulazu u poštu da uđu, jer je jelte kovid)...

Na stranu sve ostalo, a je l' nije kovid?

I da li misliš da je pošta smislila minimum od četiri kvadratna metra po osobi?
 
ПЕ је од данас пунолетан [emoji3060]
Штета што то дочекује у никад горем стању [emoji17]
"Курирски сервис Поште Србије Пост-експрес данас пуни 18 година

Пост-експрес, куририски сервис Поште је 2002. годинe био први национални курирски сервис на територији Србије. Стартовао је са 34 курира у 26 градова, а данас је ангажовано преко 750 курира у 121 месту у Србији.

Подржан најсавременијом поштанско-логистичком мрежом Поште Србије, oд оснивања до данас, корисницима пружа најбржи и најсигурнији пренос и уручење експрес пошиљака у гарантованим роковима. Наш успех и квалитет пословања ослања се на професионални тим са скоро две деценије искуства и задовољне кориснике, од којих су многи са нама од оснивања.

Пост-експрес данас пружа три врсте услуга – Данас за сутра, Данас за данас и Данас за одмах, уз мноштво додатних погодности и услуга додатне вредности креираних заједно са корисницима. Преузимање и уручење пошиљака на адреси омогућено је у преко 120 места, а уручење на адреси у гарантованом року до 12 или 19 часова наредног дана, у преко 580 места у Србији.

Захваљујући Вашим гласовима и поверењу, из године у годину, Пост-експрес је добитник бројних домаћих и међународних признања за квалитет и однос цене и испоручене вредности.

Хвала Вам!

Позовите 011 3607 607 или преузмите бесплатну андроид апликацију „Пошта Србије” за позивање курира на „Google Play Store”.

Више информација на: www.postexpress.rs"



Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Recite mi u vezi zalbe za prekoracenje rokova urucenja, zalio sam se pre godinu, dve, tri par puta i sve sam dobijao, isporuka je bila danas za sutra.
Poslao sam paket u ponedeljak, pisalo je da nema dostave u garantovanom roku i u zagradi da je isporuka u sredu, posto ni danas nije posiljka isporucena, da li mogu da se zalim jer je pisalo u sredu a nije, buni me samo to dali moze da se zali na ove posiljke gde pise nema garantovanog roka dostave pa dan naveden ?
 
Mozes ali neces nista postici jer se unapred zna da nema garancije da ce stici taj dan.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
To sto pise nema dostave u garantovanom roku nije da nema garancije da ce stici taj dan, nego da nema dostave u regularnom garantovanom roku jer se usluga zove danas za sutra.
Nebitno pusticu im mail pa cu javiti sta su odgovorili.
 
Ако се пошиљка пошаље у понедељак а на пошиљци стоји информација да нема доставе у гарантованом року (Четвртак) (*пример), а примаоцу буде достављена у петак, сматра се да је рок пробијен,
јер је у овом случају битан ДАН који пише на адресници. У овом случају, то би био четвртак.

To што пише у напомени да нема доставу у гарантованом року пише само ако сутра дан нема доставе
за изабрано место.

Ако је за неко место дан доставе пошиљака четвртак, та напомена ће писати увек изузев ако се пошиљка пошаље у среду јер онда стиже сутра.

Значи, рок доставе је онај који пише иза напомене. Ако се тај рок пробије, онда је могуће добити надокнаду штете.
***Надокнаду штете за прекорачење рокова за уручење пошиљака може да добије само корисник који је платио поштарину за ту пошиљку.
 
Sad su za svaku pošiljku počeli da ubacuju status da je izveštena, kako bi sprečili mogućnost žalbe, čak i ako ne dođu na adresu.
 
Nazad
Vrh Dno