Šta je novo?

Kurirske službe

Meni je kurir AKS-a naplatio postarinu 380din za mali paket od 0.3kg i otkupninom od 300din, jel to realna cena posto vidim na sajtu da pise 290din ali ispod da se dodatno naplacuju neke stavke za posiljjke sa otkupom od 82din za dostav novca itd?
 
Naplatio ti je kako teba.
290+82 = 372 din.

Ustvari, eto ustinuo te za 8 din :).
 
Protiv koga se podnosi prijava kad kurir naplati vise, laze da ne moze da istampa slip? Platio sam BEX-ovom kuriru vise nego sto mi je ostavljeno novca, paket nije za mene. Rekoh treba da pravdam novac uzet iz svog dzepa. Zvao reklamacije, naravno za uplatu je trebalo biti manje 300din po njihovom. Uglavnom, 300din nije ceo moj zivot, ali gledam da ih tuzim jer ovaj krezubavi lopov krade po celoj opstini. A dok je on jos tu, njegovi poslodavci su ucesnici u toj kradji. Ovo nisu greske, vec kradja.
 
^lakše reći, nego uraditi. Ne sećam se da sam skoro naručio paket za koji mi je svejedno da li je stigao ili nije. Prosto nisam u mogućnosti da odbijem prijem. A na stranu što to ne bih radio zbog onoga ko mi je paket poslao.

S druge strane, ove godine sam imao određeni broj reklamacija za cenu trasnporta i za one preko Post Express je sve bilo tačno u dinar + zaokruživanje, a ove preko AKS su bile ili tačne ili ISPOD cena u cenovniku. Ne kažem da kuriri nikoga od naših kupaca nisu odrpali (imao sam i ja slučajeve da mi kurir naplati više), ali ove godine sve reklamacije za cenu trasnporta koje su mi kupci poslali su bile neosnovane.

Pobedio je lik koji nije preuzeo PE paket, jer je transport bio skuplji od predmeta, paket 300, transport 349 i on odbije prijem. A onda uredno u Post Express paket spakuje 1000 dinara, plati PE uslugu i pošalje mi da pokrije troškove što nije preuzeo paket za 649 :d :d :d
 
Ne znam da li je bilo iskomentarisano...

Pošta (PE) je počeo da naplaćuje ležarinu pošiljke, simbolično 18din dnevno, ali svakako za njih win-win situacija jer se ni ne trude da uruče pošiljku (bar u mom kraju), i imam utisak da kurir zaduži pošiljke za dostavu, sedne u kola, parkira se u prvoj ulici, pošalje poruke svim primaocima da ih nije zatekao na adresama, i ode kući...

Posebno me iritira (ponovo pišem za moju lokalnu poštu, jer taj primer znam) što su ograničili broj klijenata u pošti na dvoje, a njih u svakom momentu ima 7-10 od toga 4 šaltera... Dakle šta rade ostale 2 šalteruše, ako opslužuju samo po 2 klijenta odjednom (o tome šta rade ostalih 6-7 fantoma koji se večno samo muvaju negde iza kulisa, ne treba ni pričati)... Naravno, narod stoka, čeka mirno ispred pošte i ćuti...
 
Poslednja izmena:
Lezarina ide nakon 5 dana stajanja u posti (rok da primaoc preuzme paket) ?
Ili krece prvog dana kako primaoc ne preuzme paket ?

I lezarina moze da se aktivira na zahtev primaoca, samo ako se posiljaoc sa tim slozi.
 
Poslednja izmena:
Lezarina ide nakon 5 dana stajanja u posti (rok da primaoc preuzme paket) ?
Ili krece prvog dana kako primaoc ne preuzme paket ?

I lezarina moze da se aktivira na zahtev primaoca, samo ako se posiljaoc sa tim slozi.

Bio sam danas, naplaćuju ležarinu od dana "pokušaja uručenja"...

Pričam o postekspresu, ako ti je promaklo, a PE pošiljka se posle petog dana od uručenja vraća pošiljaocu, tako da tvoja priča ne stoji, tj. pričaš napamet...
 
Nauci da citas sa razumevanjem, ono osnovna skola prvih par razreda.
Ja sam lepo na kraju recenica stavio znak - ?
I to se uci u osnovnoj skoli.

Meni je prosle godine jedan lik odlozio preuzimanje na mesec dana, zvali me iz njegove poste, ja se slozio, neka matora kucista bila.
I kad mi se vratio paket, moguce da je onda uracunata postarina, al svakako nisam ni preuzeo paket nazad.

Al to svakako nema smisla, kupac ne preuzme nakon 5 dana, onda 4 dana lezarine se naplate prodavcu/posiljaocu uz duplu postarinu.
 
Poslednja izmena:
Ne znam da li je bilo iskomentarisano...

Pošta (PE) je počeo da naplaćuje ležarinu pošiljke, simbolično 18din dnevno, ali svakako za njih win-win situacija jer se ni ne trude da uruče pošiljku (bar u mom kraju), i imam utisak da kurir zaduži pošiljke za dostavu, sedne u kola, parkira se u prvoj ulici, pošalje poruke svim primaocima da ih nije zatekao na adresama, i ode kući...

Не може курир да се паркира и не ради ништа јер кола имају ГПС, а курири (и поштари) у службеним телефонима имају ПоштарМАП апп која бележи кретање курира тако да је курир испраћен и у колима и пешака. Уколико је ауто паркиран у месту 45 минута негде у канцеларији се зацрвени неко дугме, па курир пише изјаву после.

Posebno me iritira (ponovo pišem za moju lokalnu poštu, jer taj primer znam) što su ograničili broj klijenata u pošti na dvoje, a njih u svakom momentu ima 7-10 od toga 4 šaltera... Dakle šta rade ostale 2 šalteruše, ako opslužuju samo po 2 klijenta odjednom (o tome šta rade ostalih 6-7 fantoma koji se večno samo muvaju negde iza kulisa, ne treba ni pričati)... Naravno, narod stoka, čeka mirno ispred pošte i ćuti...

Што се тиче шалтера, шалтеруше осим уплате и исплате задужују, раздужују курире и поштаре свим могућим врстама пошиљака, сравњују пошиљке, новац и документа итд. Неке (велике) поште имају људе који раде конкретно један посао (шалтерски радник, Р шалтер, испоручни шалтер, контролор, благајник, картиста, обрачунски радник, као и радник који само уноси суманут број ПЕ адресница нпр. У мањим поштама један радник ради више послова или све, у баш малим поштама. У сваком тренутку сваки радник ради нешто, што теби који немаш појма о организацији посла у пошти изгледа као да лади тестисе и хвата кривине. :)

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Sta ti kazes somi, za ove lezarine.
Jel krecu od narednog dana nakon neuspelog prvog pokusaja dostave ?

To bi onda moralo, ako je tako, da pise u onim sms-ovima.
Postovani, stigla vam je posiljka.
Mozete je preuzeti u narednih pet radnih dana.
Lezarina ce vas kostati 18 din po danu.

Mada, kad malo bolje razmislim, to i nisu neke pare :)
 
Poslednja izmena:
Pjanović, izvini profesore nisam te prepoznao. Mislim da za razumevanje tvojih rečeničnih sklopova ipak treba doktorat, na stranu što si promašio sve što si napisao.

@somi baš me briga za njihovu (nepostojeću) organizaciju ja nisam dužan da o tome znam bilo šta, kao što npr. ne znam da pečem hleb i proces pečenja hleba pa me to ne sprečava da taj hleb kupim, i dignem dževu ako je nedopečen. Klijenti moraju biti na prvom mestu, jer im klijenti im finansiraju platu... Neka se organizuju kako god hoće, sve dok je to u službi klijenta i poštovanje njegovog slobodnog vremena.

Ne znam da si čitao, ali ukazujem na egzaktan primer moje lokalne pošte gde ih ima 10, od toga 4 šalteruše, a rade ima samo dva šaltera jer puštaju samo 2 klijenta odjednom u poštu...
Konkretno pitanje, šta rade ove preostale 2 šalteruše, i ovih preostalih 5-6 zgubidana, dok ljudi (klijenti) čekaju napolju ispred pošte kao stoka?

Takođe za ovo što pišem o radu kurira je moje mišljenje formirano na osnovu ličnog utiska i iskustva sa kuririma moje pošte... Ja ne znam da li oni mogu da prate šta kurir radi ili ne radi (i baš me briga), ali vidim i briga me je što se njegov nerad ne sankcioniše, ni po službenoj dužnosti ni po prijavi klijenta (kao što niko ne reaguju ni na nerad ovih 7-8 ljudi viška koji se tu muvaju kuvaju kafe i peku meso na električnom roštilju u prostoriji za prijem i sortiranje pošiljki iza šaltera (video rođenim očima više puta)).

Sve dok ne shavtimo i da su ti gmizavci u pošti, i političari tu da budu na usluzi narodu (svojim klijentima) i sve dok budemo tolerisali suprotno, nema leba ovde...
 
@Pjanoviću nisu u pitanju pare, nego princip.

Ne pokušaju da izvrše uslugu, a onda naplaćuju ležarinu. TO JE PROBLEM.

Poruku nisu apdejtovali.

Meni su naplatili dva dana ležarine, a dostava je "pokušana" 05.11, mogao sam da podignem pošiljku taj dan posle 17č, a preuzeo sam je danas u 8č ujutro... Dakle očigledno računaju od sledećeg dana i to svaki započet kalendarski dan.

EDIT: Biće ti "neke pare", kad sledeći put pošalješ nekome nešto, a on to ne preuzme... Pa ćeš platiti i slanje i vraćanje pošiljke i još desetak dana ležarina dok ti pošiljku ne vrate...
 
Poslednja izmena:
Није те брига, али те ипак брига? Ај одлучи се па да знам да ли вреди да трошим своје слободно време да теби острашћеном покушам нешто да објасним.
Зар је злочин што људи себи за време паузе спремају храну да поједу?

Sta ti kazes somi, za ove lezarine.
Jel krecu od narednog dana nakon neuspelog prvog pokusaja dostave ?

To bi onda moralo, ako je tako, da pise u onim sms-ovima.
Postovani, stigla vam je posiljka.
Mozete je preuzeti u narednih pet radnih dana.
Lezarina ce vas kostati 18 din po danu.

Mada, kad malo bolje razmislim, to i nisu neke pare :)

Тако је, лежарина креће од првог дана испоруке, дакле дан након покушане доставе и износ је 13.5 рсд по дану. Као што рекох потпуно је бесмислено уводити тако нешто у време када се курири задужују са по 120 ПЕ пошиљака и када је квалитет услуге опао јер курири не стижу све да испоруче.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Ma pusti ga, mislim nick mu je kure, to ne moze ozbiljno da se shvati :)

Hvala na informacijama, 13.5 dinara i puta 5 radnih dana (ako kupac ne preuzme paket), 67 dinara.
Nista strasno. Ono sto me nervira kod PE kad se vrati paket, je dupla postarina.
Ko svih privatnika je to iznos jedne postarine.
 
@somi Pauza za roštilj u sred kancelarije je tebi ok, Krkobabiću ti li si?

Ako je vama to ok i poslovno ponašanje, onda u redu... Sledeći put mu soli ponesi, da posoli mesište, možda je zaboravio kući...


____________________________________________________________________________________________________________________
@Pjanoviću u ozbiljnom si problemu ako ti je glavni argument u diskusiji "to ne može ozbiljno da se shvati jer neko ima nekakav nik"...

I ponovo mašiš poentu, nije niko pominjao 13,5 ili 67 ili ko zna koliko bakrenjaka, poenta je da se NI NE TRUDE DA PRUŽE USLUGU, a onda bezobratno izmišljaju novi harač u vidu ležarine.

Ali nebitno, ako je to vama sve ovo ok i mislite da je takvo ponašanje poslovno ponašanje u javnom preduzeću koje svi plaćamo i direktno plaćanjem njihovih usluga i indirektno kroz budžetke subvencije, samo udri...

Da ne pominjem da je mirno prošlo dizanje cena usluga za trećinu u martu...

Odjavljujem se iz diskusije...
 
Ништа ти Пошти не плаћаш индиректно јер Пошта није корисник буџета, а поготово никаквих субвенција.
Цене су потпуно оправдано подигнуте због поскупљења свега осталог, горива поготово.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Ништа ти Пошти не плаћаш индиректно јер Пошта није корисник буџета, а поготово никаквих субвенција.
Цене су потпуно оправдано подигнуте због поскупљења свега осталог, горива поготово.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
Gorivo nije poskupelo, nego vraćeno na cenu pre korone, čak možda i malo ispod.... tako da su neopravdano poslupeli!

Послато са Redmi Note 8 Pro уз помоћ Тапатока
 
Пре короне је и поскупео ПЕ, а цене нису мењане годинама пре тога.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
Ako zanemarimo prenos novca, PE je i dalje najjeftinija kurirska služba. Jedan od razloga je što njihove uslue spadaju pod "poštanske usluge", dok ostali kurri pružaju uslugu transporta, pa su PE usluge oslobođene PDV-a. Kada bi se PE izdvojio iz pošte, sve cene bi odmah podigli 20% (PDV) i ostali bi bez lokalnih poštara za pomoć pri isporukama.
PE je krajnje neoptimizovan sistem, neki kuriri su preopterećeni, a neki pola radnog vremena bleje, ne mogu da zamsilim šta bi sve moglo da se popravi u back-u, koji mi korisnici ne vidimo. I bez obzira na to i dalje su najpouzdanija i najjeftinija kurirska služba

Moje zamerke su trošak za prenos otkupnine (preskupo je čak i kada nam uplaćuju na račun), kao i problem u određenim reonima gde kuriri ne nose pakete, već sam obaveštenja, a negde čak ne nose ni obaveštenja. Zbog ovog drugog, ležarina za pakete je zaista pogrešan korak.

Ležarina je postojala i ranije, samo ne znam da li za pakete i preproučene pošiljke, sećam se da sam to stalno plaćao. Da li se zna zašto je u nekom trenutku ukinuta?
 
Probah Android aplikaciju Pošte za slanje paketa preko PE. Na stranu što je ovaj sistem meni lično nepraktičan jer podrazumeva da kucam sa mobilnog uređaja (a ne mogu sa računara, jer web varijanta podrazumeva štampanje adresnice lokalno umesto u pošti (LOL 1), a opcije izbora nema (LOL 2)), ali nemogućnost čuvanja drafta, nemanje opcije čuvanja popunjene adresnice van radnog vremena izabrane pošte ili nastavka (LOL 3) i onda nula informacija nakon potvrde prethodne konstatacije sa "Ok" (LOL 4) stvarno čine da ne koristite njihovu uslugu uopšte. Zar je stvarno toliko teško zdravim razumom prekontrolisati ovako smešnu aplikaciju pre izbacivanja?
 
Da li je mobilna aplikacija koju koriste AKS, Bex, Dejli... išta bolja po tim pitanjima?
 
Samo da kazem za ovaj aks, da im zelim da se ugase. 3 radna dana ne mogu da preuzmu paket u Beogradu... a nece ga ni preuzeti na kraju. Ako racunamo i vikend, ladno mi stigne DHL paket brze nego AKS iz Srbije... lebe mekani.
 
Jel uzimao neko nesto iz Jysk-a a da mu je poslato iz Poljske a da dostavu do korisnika vrsi D Express?

Za koliko okvirno stigne paket?
 
D ekspres je meni doneo robu pre 2-3 meseca. Pričam o normalnim gabaritima, ne o nameštaju, da ne bude zabune. I roba je iz radnje.
 
Nije namestaj, jorgan je u pitanju - narucen online i bas pise da dostavu radi D Express, verovatno zavisi od grada do grada.

1232.png

Samo mi je cudno da ga cak iz Poljske salju pa nemam pojma kad da ga ocekujem, oni kazu 4 do 8 dana ali ko zna koliko je u praksi to.
 
Ne znam šta bih ti rekao. Možda im je stigla roba iz uvoza, ali je nisu još rasporedili po radnjama. Čisto sumnjam da dovoze iz Poljske po narudžbini.

Mislim da sam i ja čekao porudžbinu nekoliko dana, nije bilo baš odmah. Ali tako su i najavili prilikom naručivanja.
 
Nazad
Vrh Dno