Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

PE i dalje kasni (BG --> NS) - 50% stigne sutradan dok ostatak kasni dan ili više.
Ako je isporuka na poštu to je daleko sigurnije nego isporuka kurirom.
Recimo, pošta 21138 drži paket od utorka i još ga nije stavila na isporuku kurirom (zvao poštu, kažu da imaju hangar pošiljaka i da ne mogu da postignu, a nije moguće lično preuzimanje).

Zanimljivo je da iz iste BG pošte pošaljem više pošiljaka za istu poštu u NS i neke ostanu zaglavljene u GPC BG sutradan, a druge su u NS na uručenju!
 
Ja sam pre 3 meseca uložio reklamaciju na kašnjenje pošiljke, posle nedelju dana mi je na kućnu adresu stigao odgovor da mi je reklamacija uvažena a nekoliko dana nakon toga poštar doneo petostruki iznos poštarine kao odštetu
 
Takođe sam pre par meseci slao laptop sa otkupom iz Bg za Le (pritom nisam placao poštarinu).
Pošta u Le je laptop umesto 5 dana drzala svega 4 dana i vratila ga za Bg (kupac ga nije preuzeo).
U Bg sam platio duplu poštarinu i podneo pisani prigovor. (Formular zalbe mozete preuzeti sa sajta Pošte i predati ga u bilo kojoj pošti).
Nakon toga sam cekao oko mesec dana da mi stigne resenje da su uvazili reklamaciju. Oni su moju zalbu poslali u poštu Le i oni su tamo
na osnovu provere statusa pošiljke odobrili obeštećenje.
Uglavnom sada je još veća gužva i ne očekujte da dobijete bilo kakav brzi odgovor.
 
U pošti su mi danas rekli da je reklamaciju moguće podneti samo ako ste platili poštarinu, tako da su to definitivno promenili izgleda.
Da li mogu podneti reklamaciju za kašnjenje pošiljke a za koju je primalac platio poštarinu? Kod mene se nalazi adresnica koju sam dobio prilikom predaje postekspres pošiljke
 
Ti pitas da li mozes podneti reklamaciju iako nisi platio postarinu ?
Pa jel covek jasno napisao ????????????????
 
Jel neko pratio cene poštarina u poslednje vreme?

Deluje mi da su osetno poskupele.
 
Za koju kurirsku sluzbu pricas ?

PE nije poskupeo, upravo proverih na njihovom kalkulatoru na sajtu.
 
Poslednja izmena:
Postexpress Novi Sad je u potpunom raspadu. I ne samo što su u rasulu nego su i ozbiljni prevaranti.

Ne knjiže nikakve promene po praćenju i onda odjednom izbace sve statuse kao da su sve radili u roku i jednostavno vrate pošiljke, bez pokušaja uručenja.

Uništiše i neuništivo. ...
 
Reče mi tip iz Aksa malopre da su svi digli cene 40% i da sada najjeftinije slanje pošiljke sa otkupom izađe 400 dinara. I svejedno imaju sve više posla, kaže da lude od gužve.
 
Njih cekas 7 dana da vrate otkup i jos da im das 400din...*mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau*stina.
 
PE i Bex nisu menjali cenu postarine.
 
Nije ni AKS podigao cene. Možda ĆE DA podignu, ali još uvek nisu.
Sgt. Major, ako imaš proverenu informaciju, pošalji, ovo "rekao mi tip" samo unosi zabunu. I kada dođe do podizanja cena, 40% je baš nerealno, praktično nemoguće, mnogo.
 
Nemam pravilnik AKSa o cenama, ali to mi je rekao njihov vozač jutros kada mi je doneo pošiljku, tako da sam mislio da je proverena informacija.
 
Postexpress Novi Sad je u potpunom raspadu. I ne samo što su u rasulu nego su i ozbiljni prevaranti.

Ne knjiže nikakve promene po praćenju i onda odjednom izbace sve statuse kao da su sve radili u roku i jednostavno vrate pošiljke, bez pokušaja uručenja.

Uništiše i neuništivo. ...


Au mat pozicija... Ispada kao da nisi preiuzeo posiljku i da si sam kriv za to. Refund tesko da ces neki dobiti u tom slucaju, mozda mali
 
Pa nisu oni mutavi. Progressive bagra. Šta od njih očekivati.

Možda jedino da sami protiv sebe podnose tužbe, i svoji moćnika.
 
Poslednja izmena:
To je to nemoguce to sto si opisao.
Na nivou rekla kazala.

Hoces da kazes da u paketnom centru u Novom Sadu uopste ne dostavljaju pakete svojim lokalnim postama.
Ili da lokalne poste ne obavestavaju klijente da su dospeli paketi ?
 
Da, veliki broj pošiljki poslat 16 i 17/12 je tako završio.

Moje 2. Lično pratio i gledao kako nema promene statusa.


One koje se još nisu vratile, kupcima je rečeno da će im biti isporučene sledeće nedelje. Verovatno ako ih nadju.
U SU je slično.

Ta dva mesta su bila problematična i kada je sve bilo sjajno. Sada su katastrofa. Na granici smo da potpuno odustanemo od postexpress-a.

Dakle, ovo nije rekla kazala već moje lično iskustvo.

A što se tiče rekla kazala, čuo sam da je veliki broj štrajkača pod pretnjom suspenzijama otvorio bolovanja i da je ovaj sada zastoj zbog toga.

Nakon martovskog štrajka, za par dana je sve bilo vraćeno u normalu. Sada stvari nisu ni blizu normalne usluge posle toliko dana od završenog štrajka.

Pogledaj temu o pošilkama iz inostranstva. Potpuni rasulo i dalje.

Još uvek nisu ni svi računi isporučeni.

Jel treba još dokaza ili je i sve ovo rekla kazala?
 
Poslednja izmena:
AKS je definitivno digao cene.
Poslao telefon sa otkupom od 18000din, naplatili dostavu 480din.
 
http://www.aks.rs/cenovnik/

0.5 – 1 kg 266.67 53.33 320.00
Za otkupne express pošiljke na cenu usluge utvrđenu po masi dodaje se 0,2% od naznačenog iznosa otkupnine;
Plaćeni odgovor 82,00 dinara sa PDV-om;
320din po masi + 82 din za povracaj novca + 0.2% od 18.000 din (36din), to sve zajedno izadje 438 dinara.
Mozda je kurir to malo sam zaokruzio.

@ CTR
Ja postavio dva pitanja :)
1. Hoces da kazes da u paketnom centru u Novom Sadu uopste ne dostavljaju pakete svojim lokalnim postama.
2. Ili da lokalne poste ne obavestavaju klijente da su dospeli paketi ?
Koje od ta dva ?

Ako je ovo drugo, onda su primaoci paketa mogli sami otici u postu i preuzeti paket, imali su 5 dana da to urade.
 
Poslednja izmena:
Da li imaš slip od te pošiljke? Šta tačno piše?
Moji su, danas vidim, opet slali više preko PE nego preko AKS. Nisam bio tu neko vreme, pa nisam u toku. Sutra ću da vidim to za cene.
Juče smo poslali više desetina kilograma preko AKS, pa ako su poskupeli, biće neprijatno sa kupcima.
 
Kolega šalje AKS-om, ima ugovor, dal na 270-290 po pošiljci, neznam tačno, uglavnom svake nedelje skoro zove i žali se da je kurir naplatio više.
 
Već sam pisao za Aks.. 350gr otk=2500 din. usluga 396.5 din.
 
http://www.aks.rs/cenovnik/


320din po masi + 82 din za povracaj novca + 0.2% od 18.000 din (36din), to sve zajedno izadje 438 dinara.
Mozda je kurir to malo sam zaokruzio.

@ CTR
Ja postavio dva pitanja :)

Koje od ta dva ?

Ako je ovo drugo, onda su primaoci paketa mogli sami otici u postu i preuzeti paket, imali su 5 dana da to urade.
Kako da znam, po malo od oba?

Imao sam nekoliko dana status otprema za NS, i onda u jednom danu ,izvesten, sta sve ide u paru i vracanje za Bg.
 
0.2% od 18.000 din (36din)
Mislim da je 2x36din jer je otkupna posiljka u isto vreme i vrednosna a i na nju ide 0,2% od otkupa tako da se dodje na 474din koje kurir zaokruzi na 480din.
 
Ja sam dobio odgovor na reklamaciju:

Poštovani,

 

Rešavajući podnete zahteve za naknadu štete za Post express pošiljke PE100418404RS i PE100418395RS5RS, inicirani neizvršenjem usluge, obaveštavamo Vas da je utvrđeno sledeće:

Pošiljke sa uslugom Danas za sutra do 19 časova, primljene su u pošti 11192 Beograd, dana 2.12.2019. godine, bez označene vrednosti i otkupnine, a uručenje istih primaocu pokušano je 12.12.2019. godine. Kako su primaoci odbili prijem pošiljaka, iste su vraćene i uručene Vama dana 16.12.2019. godine.

U periodu od 02.12.2019. godine do 13.12.2019. godine došlo je do nezakonite obustave rada dela zaposlenih u Javnom preduzeću „Pošta Srbije“, Beograd, koja je predstavljala objektivnu nemogućnost da se u ugovorenim rokovima izvrši prenos i uručenje pošiljaka koje su predmet Vašeg zahteva.

                Uprkos radnjama koje je Javno preduzeće „Pošta Srbije“, Beograd preduzimalo u cilju obezbeđenja procesa rada u skladu sa propisima i opštim aktima, radi sprečavanja, otklanjanja i ublažavanja štetnih posledica nezakonitih i nepredvidivih radnji, došlo je do poteškoća u nesmetanom, blagovremenom i kontinuiranom pružanju poštanskih usluga.

Kod činjenice da je do prekoračenja roka za prenos i uručenje predmetnih pošiljaka došlo zbog radnje koja je protivpravna i izlazi iz okvira redovnih i predvidivih radnji i kao takva ima karakter više sile, što isključuje odgovornost Javnog preduzeća „Pošta Srbije“, Beograd, saglasno članu 83. stav 1. tačka 1) Zakona o poštanskim uslugama („Službeni glasnik RS“, broj 77/19), kojim je propisano oslobađanje poštanskog operatora od odgovornosti za naknadu štete ako je šteta nastala usled više sile, ovim putem Vas obaveštavamo da su Vaši zahtevi neosnovani.

Molimo za Vaše razumevanje nastalih okolnosti, na čemu Vam se ovom prilikom i zahvaljujemo, izražavajući nadu da ćemo kvalitetom pruženih usluga, za ubuduće, opravdati Vaše poverenje i nastaviti međusobnu saradnju, u obostranom interesu i na zajedničko zadovoljstvo.
-----------------------------------------------------------------

U martu sam uspeo da uzmem 5x vrednost poštarine iz istog razloga(štrajk) i sa identičnim mejlom. Jel su upravu što ne prihvataju ili da se žalim opet?
 



Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Sindikati su konsultovali pravnike, kada su počeli da uručuju radne naloge zaposlenima koji su učestvovali u obustavi rada (a počela isplata penzija ) i ovi su procenili da je bolje da postupe po njima. Što su obrazložili obustavom rada, kao protivpravnom.
Da je bio klasičan štrajk, morao bi se poštovati minimum procesa rada.
 
Sad imaju masu ovakvih zahteva i naravno da će nači neki razlog za skinu odgovornost sa sebe, u suprotnom čeka iz prilična isplata u vidu odšteta.
Ovo pišu kao da su u pitanju dve firme! E oni su štrajkovali pa su nas sprečili da dostavimo pakete dve nedelje, mi smo eto imali najbolju volju ali oni nam nisu dali, WTF.
Žali se ponovo, ako je čuvar štrajkova pa nije otključao vrata pošte a direktor nije štrajkovao to ne skida odgovornost Pošte kao firme, ne može direktor da kaže, eto čuvar je štrajkovao pa nismo mogli da otvorimo firmu, navedeš da ti nisi uslugu tražio ni od onih koji su štrajkovali ni od onih koji nisu već od firme zvane Pošta Srbije koja se preuzimanjem pošiljke obavezala da će je isporučiti u roku od 24h i napomeni da si već iz istih razloga podnosio žalbu koja je odobrena.
Kakvo izvlačenje od odgovornosti, zagorčavaćemo vam živote, napravićemo vam materijalnu štetu a onda ćemo da se pravimo ludi da to nismo bili mi ...
 
Kako što napisah, nije u pitanju štrajk.
 
Protivzakonit štrajk ili ne, Pošta je odgovorna za kašnjenje. Ovo samo u Srbiji može da prođe kao legitiman razlog za odbijanje.

Sent from my moto g(7) using Tapatalk
 
Vrh Dno