Šta je novo?

Kurirske službe i paketomati

Vratila mi se dva paketa, za oba sam ja platio poštarinu 150 din. Danas se vratilo i nisam platio povratnu poštarinu, jel su me to "častili" zbog štrajka ili se ne plaća povratna Poštarina kad pošiljalac plaća [emoji16]

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Postar sa 20+ godina staza imao 39.000 din, sad ce imati 44-45.000 din.
Nije bogznasta ta plata, ali s obzirom na prosecne plate, ok je to plata.

Ali glavni problem je sto je Posta veoma profitabilno preduzece i deo dobiti mora ici obicnim radnicima, a ne menadzmentu, pa odatle Vucicevoj bandi (a i bandama ranijih vlasti).

Ovo je mizerija za Beograd recimo. U Nišu sa bakšišom to ajde da kažemo da kreće ka granici niske plate, ali ne katastrofalne, zato što se bakšiši prilično sakupe.
 
Vratila mi se dva paketa, za oba sam ja platio poštarinu 150 din. Danas se vratilo i nisam platio povratnu poštarinu, jel su me to "častili" zbog štrajka ili se ne plaća povratna Poštarina kad pošiljalac plaća [emoji16]

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Ne plaćaš povratnu poštarinu u tom slučaju. Niko te nije častio.
 
Vratila mi se dva paketa, za oba sam ja platio poštarinu 150 din. Danas se vratilo i nisam platio povratnu poštarinu, jel su me to "častili" zbog štrajka ili se ne plaća povratna Poštarina kad pošiljalac plaća [emoji16]

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Ako si platio postarinu pre slanja paketa, onda je ne placas opet ako se paket vrati.

A kad se ne plati postarina unapred, onda se placaju dve postarine.

Sto je totalni apsurd, u oba slucaja paket predje isti put.
 
Ako si platio postarinu pre slanja paketa, onda je ne placas opet ako se paket vrati.

A kad se ne plati postarina unapred, onda se placaju dve postarine.

Sto je totalni apsurd, u oba slucaja paket predje isti put.
Zbog toga sam i mislio da su me "častili", nema logike

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Evo napokon stigo paketic iz Slovenije posle dobrih 15 dana :D ocarinjeno 5 decembra a doslo 16...

Elem postar se nije ni potrudio da se liftom popne do 4 sprata, samo ostavio kartonce u sanduce da prosetam do glavne poste posle 17h, tolko su srecni sa povisicom.

Inace carinu sa otvaranjem paketica sam platio 1050 din za vrednost od 38 evra.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Šta znači ovaj status?

Čeka se da DE preuzme od pošiljaoca?
Čeka se da kurir preuzme iz centralnog magacina SE?
Ili ja treba negde da preuzmem?
470b74cb814c878fa3b03b777bdc61ea.jpg


Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Čeka se na preuzimanje od strane kurira. Kod kurira su termini "preuzimanje" - kurir treba da preuzme, "isporuka" - kurir isporučio.

Malo suprotno od onoga kako formulišu korisnici. Korisnici kada daju kuriru paket kažu da su isporučili, ali kururu :)
 
Za zalbu sam nasao ovo na sajtu:

U kojim slučajevima i na koji način potrošač (fizičko lice) Pošti može podneti reklamaciju na poštanske usluge (izuzev finansijskih)?

Potrošač može podneti reklamaciju u slučaju kada smatra da usluga koja mu je pružena od strane Pošte nije saglasna ugovorenoj i nema svojstva koja je zahtevao, odnosno osnovano očekivao, a posebno za:

- neizvršenje ili delimično izvršenje usluge;
- oštećenje i umanjenje sadržine registrovane pošiljke;
- zahtev za naknadu štete usled gubitka, odnosno prekoračenja roka za uručenje registrovane pošiljke, po okončanju potražnog postupka;
- zbog pogrešno obračunate cene usluge (poštarina);
- u slučaju odbijanja pružanja usluge, koja se inače mogla pružiti.

Potrošač (fizičko lice), po pravilu, reklamaciju podnosi popunjavanjem obrasca – Zahteva za prijavu reklamacije. Reklamacija se podnosi redovnom ili elektronskom poštom, a može se predati i neposredno u pošti ili stručnim službama organizacionih delova Pošte, nadležnim za prijem podnesaka. Potrošač je u obavezi da, uz zahtev, priloži i kopiju potvrde o prijemu pošiljke, odnosno drugog dokaza u vezi sa realizacijom usluge, zbog koje podnosi reklamaciju.

Znaci licno u svojoj Posti podnesem zahtev za reklamaciju.
Ali ne pise nigde koliki je iznos sa odstetu.
 
Hm, jel' ovo znači da je vraćeno u Kinu? Inače, nije pokušana dostava iz objektivnih razloga :(

2019-12-13 00:00
Despatched to overseas (Country code: RS)

2019-12-11 00:00
Received from Customer

2019-12-05 00:00
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

2019-12-04 17:06
Last mile=> Destination country post, number RP809111473SG

2019-12-04 15:06
Departed from Yanwen Facility

2019-12-03 04:11
Process completed in Yanwen Facility

2019-12-02 20:30
Picked up
 
Za zalbu sam nasao ovo na sajtu:



Znaci licno u svojoj Posti podnesem zahtev za reklamaciju.
Ali ne pise nigde koliki je iznos sa odstetu.
3x poštarine, možeš i online ako imaš da ištampaš i skeniraš zahtev i adresnicu

Kizo taj zadnji status znači da je u avionu za Srbiju. Za 10tak dana je u Srbiji
Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Hm, jel' ovo znači da je vraćeno u Kinu? Inače, nije pokušana dostava iz objektivnih razloga :(

2019-12-13 00:00
Despatched to overseas (Country code: RS)

2019-12-11 00:00
Received from Customer

2019-12-05 00:00
Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)

2019-12-04 17:06
Last mile=> Destination country post, number RP809111473SG

2019-12-04 15:06
Departed from Yanwen Facility

2019-12-03 04:11
Process completed in Yanwen Facility

2019-12-02 20:30
Picked up
Pa koliko vidim paket je poleteo za Srbiju 13. Decembra, tako da za jedno par dana bi trebalo da stigne.

Ovo si trebao u Praćenje pošiljki da postaviš.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk
 
Pa koliko vidim paket je poleteo za Srbiju 13. Decembra, tako da za jedno par dana bi trebalo da stigne.

Ovo si trebao u Praćenje pošiljki da postaviš.
Sent from my JSN-L21 using Tapatalk

Neka moderator prebaci u odgovarajuću temu.

Zbunilo me ovo:
2019-12-04 17:06
Last mile=> Destination country post, number RP809111473SG
pa sam pomislio da je vraćena pošiljka.
 
Juče uveče sam preko PE aplikacije prijavio paket za slanje.
Danas me zove kurir i kaže da zbog štrajka ne preuzimaju pakete na adresi (da znam da niko neće doći) već mora da se donese u poštu, samo od firmi preuzimaju kuriri.
 
Рече поштар данас да им смањили плате, па опет био прекид рада, па се извињавали неком системском грешком, те ће им надокнадити наредног месеца...
 
Meni stigli oni od 2 decembra, dobio sms da odem do Pošte da uzmem.

Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Jel su vam stigli racuni (infostan, struja, mobilni, kablovska,...) ?

I jel ima neko informaciju do kog datuma mora da se plati racun za Telenor ?

Gledam sad ranije uplatnice, a i to isto na Moj Telenor portalu, poziv na broj je uvek razlicit, samo su poslednje 4 cifre 19XX, gde je XX broj meseca, sto znaci za ovaj mese 1912, ali prvih nekoliko cifara nisu iste:

95-11617478-1909
24-12944498-1910
77-14210989-1911

Al zvacu ih sutra pa ce mi valjda reci.
 
Теленор слободно може да се плати са и са старим позивом на број.
Лично сам тако радио више пута. Позив на број је јединствен и везан је за тај уговор, тако да уплата не може да ''залута''.

Што се тиче рачуна, мени у Нишу још ништа није стигло. Мада ја све то пратим путем интернета.
 
Poziv na broj možeš da vidiš u aplikaciji Moj Telenor. Plaćanje do 20-tog u mesecu.
Pozdrav
 
Kada vec imas moj telenor onda racun mozes da vidis i platis online


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jesu počeli normalno da se šalju i stižu paketi preko postexpress-a?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Poziv na broj možeš da vidiš u aplikaciji Moj Telenor. Plaćanje do 20-tog u mesecu.
Pozdrav
Hvala za info.
Ali gde da vidim poziv na broj ?
Bas u samoj aplikaciji ili moze i preko Moj Telenor sajta ?
EDIT:
Nasao u aplikaciji, bio je kao za prosli mesec, hvala.

Kada vec imas moj telenor onda racun mozes da vidis i platis online
Nista ne placam online, volem papir :d

Jesu počeli normalno da se šalju i stižu paketi preko postexpress-a?
Normalno se primaju paket, ali nije garantovan rok isporuke.
Ja sam poslao prekljuce cetiri paketa, tri su stigla juce, jedan nije.
Sve cetiri lokaciju nisu neka zabita sela, osrednji gradovi.
 
Poslednja izmena:
OK. Samo da ne čekam 13 dana kao preko city express-a. Znači tad sam poslala paket preko njih i više nikad.
Da li da uramim ovo za uspomenu i dugo sećanje?

41546f3ca1d3737bafb7074caaf846b1.jpg
 
Poslednja izmena:
Koliki je rok Poste za resavanje reklamacije ?
Mesec dana ?

Danas sam podneo Zahtev za odstetu, upisao sam vrednost odstete = 3x placena postarina.
 
Samo da vam kazem da nikada ne koristite AKS. Ubedljivo najveci prevaranti i nesposobnjakovici koji postoje.
 
Aks, Bex, City express jesu to sve jedna ista firma?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
 
Bex i Aks su bili jedna firma, ali su se pre 10-tak godina razisli.
 
Treba gledati "kvalitet" kurira koji vama donosi pakete. Pod uslovom da je uvek isti, što može biti slučaj.
Pošto npr. AKS sarađuje sa UPS-om, kod nas u firmi je uvek pokupljao pakete neki bezobrazan kurir - ja lepo napisao mejl u ime firme. Sad dolazi drugi, sve fino, može dogovor sa obe strane, može sve u granicama normale.

Tu taktiku sam primenio i lično.
 
Nazad
Vrh Dno