Šta je novo?

Kupujem prodajem

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ja dajem 5 dana, dovoljno da se neka kokomponenta ispita i nategne :).
Preko toga se kupac vencao sa tim.
Mada se desavalo da sam i posle tog roka prihvatao reklamacije.
 
za sitnije stvari okej,za krupnije (narocito ono sto moz' se reballuje,tipa graficke) 5 dana je malo.
 
Pa koliko to reklamacija imate ? Nešto tu ne štima.
 
ja sam u zivotu imao jednu reklamaciju,i to na kombo maticna+cpu+memara,ispostavilo se posle nekog vremena da je bila budjava memara a ja sam zaboravio da to detaljnije istestiram prilikom prodaje.sama reklamacija je bila nakon koliko se secam par nedelja,jer kupac nije bio nesto tech savy pa je trpeo BSOD-ove dok mu nije prekipelo i uzeo me zove.posto nisam jelte provrteo full memtest (samo win-ov memory) i posto je kod mene taj komplet radio par dana savrseno mislio sam da ni nema potrebe,i kako nisam imao dokaza da je memara bila full ispravna kod mene,ponudio sam mu full refund,da mu vratim deo para da sam dokupi memaru ili da mu dam drugu memaru jer srecom sam imao nekoliko stikova kod sebe.provrteli tu novu memoriju na toj ploci,popili po kojeg pivkana,posle razmenili pozitivne,posle nekog vremena poslao poruku jel' sve radi kako treba,dobio potvrdan odgovor i ovce site i vukovi na broju.

poenta price: nije vredno ugrozavanje reputacije sa fiksnim pravilom 5 dana ili nedelju dana radne garancije i stopovanje vremena.polovna elektronika je polovna elektronika,nije to sporet smederevac pa ce radi kako god okrenes.podelis rizik sa kupcem tako sto ces da ga osiguras bar neko pocetno vreme,za ove full garancije tipa par godina nije realna na polovnu eletroniku i on to preuzima na sebe,jer placa manje.generalno nemam problem sa bilo kakvim uslovima trgovanja dok je transparentno i dok obe strane znaju u sta se upustaju,ali delenje rizika kod polovne elektronike je da se tako odrazim,bonton.ja licno gledam da pod tim uslovima i sam i kupujem i prodajem.
 
Zašto prodavci na KP ne donose monitore iz Mađarske, šta je razlog, možda velika kutija, ili?
 
Meni su tako odgovorili za monitore i kucista: zbog gabarita jer hoce carinici da smaraju ako vide nesto veliko :)
 
Meni su tako odgovorili za monitore i kucista: zbog gabarita jer hoce carinici da smaraju ako vide nesto veliko :)
A mogu da donose televizore od 50"? [emoji6]

Pre bih rekao da je nešto drugo u pitanju, mala zarada možda, ili češće out of the box reklamacije za monitore nego televizore...
 
Ja sam davno razgovarao sa prodavcem ali ga nisam pitao u brzini zašto je to tako a rekao mi je da ne donosi zvučnike, monitore i kućišta.

Inače od tog prodavca sam kupio NAS i WD Red za NAS.
 
Kad vec zakeras, u kom je to pravopisu "pismena" garancija nepravilno?
U srpskom pravopisu nije nepravilno.
U tom značenju pismena i pisana su jednako ispravni, uostalom može se uporediti i s rečju napismeno.
 
Nisam bezobrazan, najmanje 3 posta na temi dovode u sumnju ili osporavaju tu netacnu tvrdnju o pismen/pisan, a ti i dalje ne zelis da proveris, vec osporavas tacan post. Da je neko napisao da je Tesla 7.85 dobio KK update, da li bi a priori rekao da je to netacno, ili bi ipak najpre proverio? Zasto ne dati i pravopisu isti tretman?
 
Kupujem prodajem je ekstra jer sve vise i vise stvari koje su se do skoro prodavale na drugim mestima, mogu sada da se nadju tamo. Kukolja u zitu uvek ima i to nije problem KP-a, vec srbije i stanja u srbiji.

Ja sam imao ekstra iskustvo, da mi je lik poklonio nesto sto vredi 100 evra, samo zato sto nije u opisu stavio mali feler, a ja sam se iscimao do mladenovca. A isto tako sam otisao da gledam od nekog lika Serie 3 E36, i samo sto me slog nije strefio, covek je sa nekim zidnim gitom popunio rupe velicine 2 metra kvadratna, auto rasturen, iskrivljen na unutra od udarca koji su spolja zagitovani sa nekim peskanim gitom, sacuvajte boze. i jos je trazio 1400e na konto "odlicnog stanja".

Svasta ima na KP, zato se moze naci i nesto ekstra a jeftino, a takodje nesto lose, i neisplativo. Samo je potrebno da covek razmisli i prouci stvar koju kupuje, pre nego sto li da pare drugome u ruke.
 
:) Nevezano za telefon,poenta je u servisu. Ogradili se ljudi od svega moguceg i nemoguceg, zemaljskog i svemirskog :) I na kraju napisali da garancija vazi na sovtver. Goreli u plamenu i oni i njihova radnja.

20084459_20150303_170709.jpg
 
Za neke ucesnike> ne postoje ozbijle i neozbiljne teme tako da tako nemojte deliti forum.
Offtopic je zabranjen bez obzira sta vi zamisljali da je ozbiljno.
 
Već sam postavio u temi Kurirske službe , pa da pitam i ovde
Slali nešto AKS -om , evo već 8 dan je poslato 11,03, . Ni paketića ni novca . Lik kome smo poslali radi za njih u Subotici (provereno), kupio nešto od nas na KP , insistirao na AKS , nedostupan na mobilnom . Postoji mogućnost da ga neko i zavitlava .
Pitanja:
Da li je neko imao slično iskustvo .
Da li AKS nešto petlja - odmah nas preusmerili na Suboticu , pitajte njih
Da li mogu da ne primim paketić nazad - vrlo mala vrednost paketića , poštarina tamo i nazad će doći više .

Da li neko ima loše iskustvo sa AKS om u smislu izgubljene pošiljke , zloupotreba njihovih ljudi , kao zagubilo se a čovek preuzeo itd
Postoji mogućnost da je nekome "dosadno " , ali me čudi ponašanje AKSa
Kako da postupim ?
 
Kad si zvao Aks iz Subotice, sta su ti rekli ?
 
Dali su mi broj telefona kurira . Kurir reče da je taj Miloš njihov kolega i da će valjda preuzeti u toku dana . Na tome je ostalo .
Trenutno sam čitao o topik o BEX u . Pominje se i AKS i ostale kurirske službe . Osim PE , izgleda ima dosta krađa paketa , a inspekcija im neće ništa . Ovo što smo slali vredi 300 din , Miloš ne odgovara na poruku na KP , telefon nedostupan .
Mislim da ću od sada samo i isključivo preko PE .
Zanimalo me da li neko prepoznaje situaciju i da li moram da primim paket nazad .
 
A nikad nisu cuo za daily express?
 
Da li neko ima loše iskustvo sa AKS om u smislu izgubljene pošiljke , zloupotreba njihovih ljudi , kao zagubilo se a čovek preuzeo itd
Postoji mogućnost da je nekome "dosadno " , ali me čudi ponašanje AKSa

Nikada mi se nije desilo nešto tog tipa ali moje mišljenje o AKS-u je generalno jako loše. Ekstremno su neozbiljni i neljubazni, neretko i bezobrazni. Uz to, deluje mi da se u toj firmi već duže vreme ne zna ko pije a ko plaća, tako da svima preporučujem da ih zaobiđu u širokom luku.
 
Dali su mi broj telefona kurira . Kurir reče da je taj Miloš njihov kolega i da će valjda preuzeti u toku dana . Na tome je ostalo .
Trenutno sam čitao o topik o BEX u . Pominje se i AKS i ostale kurirske službe . Osim PE , izgleda ima dosta krađa paketa , a inspekcija im neće ništa . Ovo što smo slali vredi 300 din , Miloš ne odgovara na poruku na KP , telefon nedostupan .
Mislim da ću od sada samo i isključivo preko PE .
Zanimalo me da li neko prepoznaje situaciju i da li moram da primim paket nazad .

Zovi centralu Aksa u Subotici pa njih pitaj i budi uporan.
Sto se tice paketa, ne moras da ga primis nazad.
 
Meni se desilo da se paket vratio zbog nekog *****a iz Kruševca, paket je imao vrednost 0, u pitanju je bio neispravan fiksni sa nekon manjom greškom, rekoh možda ima neko ko popravlja pa nek se igra. Primalac nije trebao ništa da plati sem poštarine 150 dinara. Čak mi je dao ocenu kao da je stiglo, ja bacio papir od PE. Posle 10ak dana zovu iz Pošte da se paket vratio i da treba da platim duplu poštarinu i ležarinu. Ja pogledam, talenat banovan sa sajta.



Od tada nauk, članovima bez ocena, slanje posle uplate troškova i cene proizvoda, pa ko neće ne mora. A paket nisam uzeo, oni ga u Pošti uništili i nikom ništa.
 
Nisi valjda platio duplu postarinu i lezarinu za nesto sto nista ne vredi ?
 
Platio je PE iznošenje do kontejnera, ovaj, uništavanje. :)
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno