dulenator
Slavan
- Učlanjen(a)
- 14.08.2005
- Poruke
- 769
- Poena
- 365
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 7 7700 + AC Liquid Freezer III 420
- Matična ploča
- ASRock B650M Pro RS
- RAM
- 2x16GB Silicon Power SP032GXLWU60AFDE
- GPU
- AMD Radeon RX 6800 XT
- Storage
- Crucial CT500P5SSD8, WD Blue WDS500G2B0A, SanDisk SSD Plus 1000GB, Samsung HD204UI + razni 2, 3, i 4TB HDD-ovi
- Zvuk
- ASUS Xonar DX + Microlab H-500D
- PSU
- Antec HCG Gold 850W
- Kućište
- Neko MS Industrial
- Monitor
- Acer S273HL + TCL 75C735
- Miš & tastatura
- Chicony WUG-0570
- Ostale periferije
- Logitech F710
- Laptop
- ASUS VivoBook S14 (M433UA-EB521)
- Mobilni telefon
- Realme 5 Pro
- Pristup internetu
- ADSL
Preko 55Ah ne treba da gledaš, jer za te male benzince ne treba velik kapacitet. Može jača struja hladnog starta (ili kako god se već zove), ali ne mora da se juri najveća moguća. Koristio sam godinama 50Ah 400A na matorom BMW-u (1.8L), sa ogromnim anlaserom, koji je vukao poprilično struje, i nikad nisam imao problema sa startovanjem. Trenutno na drugom matorom BMW-u (2.0L) imam 60Ah 540A i nikad ne nedostaje snage.
P.S.
Evo neki primer koji akumulatori odgovaraju.

P.S.
Evo neki primer koji akumulatori odgovaraju.
