hedgehog
Slavan
- Učlanjen(a)
- 10.01.2011
- Poruke
- 1,145
- Poena
- 245
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD FX 4300 [email protected] + Noctua NH-C12P SE14
- Matična ploča
- ASRock 970 Pro3 R2.0
- RAM
- HyperX Fury 2x8GB 1866MHz CL10
- GPU
- Radeon 5750 512Mb GDDR5
- Storage
- Samsung 850EVO 500GB, WD Blue WD5000AAKS 500GB 7200RPM
- PSU
- Corsair VX450 450W
- Kućište
- Cooler Master Elite 334 @CM fan 120mm + Arctic Cooling 92mm PWM
- Monitor
- ASUS VA24DQSB
- Miš & tastatura
- Gigabyte GM-6880 & Keychron K10 Pro
- Laptop
- HP Elitebook 845 G8 Win10 Pro
- Mobilni telefon
- Moto G72
- Pristup internetu
- Mobilni internet
Ovo ti je elektrolit iz akumulatora izgleda 99% curkao. Operi to sa sodom bikarbonom rastvorenoj u vodi ( ako dođe do reakcije, onda je sigurno elektrolit - kiselina iz akumulatora) kako bi se neutralisao, može i okolo akumulatora da bi sprečio koroziju i "puzajuće struje". Ja ničim ne mažem stubić ni kleme, bitno je da je čisto i dobro stegnuto kako bi bio dobar kontakt.Pre neki dan ode Fiamm u večna lovišta. Auto star malo manje od 7 godina i ovo mu je bio fabrički akumulator. Ujutru bilo +5°C i upalio bez problema kao i uvek pre toga. Vozio ga tog dana nekih 100+km, auto-putem uglavnom. Stao sam ispred prodavnice da nešto kupim, i posle 15-20 min nije hteo da upali. Čuje se samo tak - tak - tak. Auto je kod mene nekih mesec ipo. Pre toga ga je vozio kolega (novog ga dobio). Službeni auto, uslovi otežane eksploatacije, u smislu 20-30 paljenja dnevno, 200 - 250 km svakog dana, stalno neka jurnjava itd.. Za 6 ipo godina pređeno 240 000km. Pre 2 meseca ugrađen GPS, a pre mesec dana i multimedija. Verovatno mu je sve to skratilo život (akumulatoru), ali ono što mi je bilo malo čudno je na šta su ličile kleme, pogotovu minus. Bilo na njoj kao nekog praha za celu šaku (valjda je to sulfatizacija), ne znam koliko se vidi na slici. Od čega se to pravi, ako neko zna, i da li će nešto da škodi novom akumulatoru? I pošto sam totalni laik, misleći da kupujem malo jači akumulator (76Ah u odnosu na 70Ah) ustvari sam kupio slabiji (680A (EN) u odnosu na 720A (EN)). Da li to može da ima veze pa da imam problema sa paljenjem zimi, ili je mala razlika pa nema neke veze. Izvinjavam se na malo dužem postu, i još samo da kažem da sam za zadnja 4 dana pročitao celu temu i naučio više o akumulatorima nego za ceo prethodni život (vozim već skoro 30 godina, od toga 25 profesionalno).