Šta je novo?

Komercijalna banka

Jel zna neko šta se radi kad se promeni telefon, pa treba opet da se aktivira aplikacija komercijalne banke?

Jel se koristi stari kod ili mora od banke novi ili nešto treće?
 
Preko eBankinga potrazis novi. Mozes i obratno, preko mBankinga da dobijes novi login za eBanking.

BTW, nesto im je prilicno spor platni sistem :) Kada firma primi doznake ili placanja iz Srbije, dobijem SMS da je uplaceno, ali i po preko pola sata sam jednom cekao da se vidi na m/eBankingu.
Placanje unutar banke nikad ispod 10 minuta.
Ali moram da priznam da deluju da zele da urade, ne odugovlace. Prvi sam i jedini za sada klijent koji je imao jene kod njih, verovatno nece skoro iko vise, a ja tek sledece godine opet ;) Ali sredili su da radi zamena, izvinili se sto dugo traje, i objasnili zasto.
 
Poslednja izmena:
Pre koji dan sam gledao na sajtu, identican broj bankomata za uplate - Trg NP samo.
Nisam gledao za isplate u EUR da li su povecali (primarno jer ih imam nekoliko oko mene :D)
 
Ta banka se vodi na adresi Nikole Pasica ?

Ja koliko znam to su Terazije.
 
Ima li neko iskustva sa KB deviznim racunom po vidjenju, povezanu sa Debit karticom?
Cena odrzavanja?
Koja se kartica dobija?
 
Ima li neko iskustva sa KB deviznim racunom po vidjenju, povezanu sa Debit karticom?
Cena odrzavanja?
Koja se kartica dobija?
Imao sam ga pre dve godine, i relativno brzo ugasio, s obzirom da sam imao i BI Vizu... Ako se sećam, cena je bila tipa 700-800 rsd kvartalno, Viza se dobijala...

F1
 
RSD u EUR ipada najisplativija za sada KomBank 118,33:
 

Prilozi

  • KomBank menjačnica.png
    KomBank menjačnica.png
    592.1 KB · Pregleda: 108
To je srednji kurs, informativan je kalkulator samo :)
U KB je kurs 118.2/118.5 - idi na Trzisna kursna lista.
 
Da li postoji neka kazna ukoliko se do kraja godine ne potpise ona smesna izjava da se ne radi o funkcioneru?
 
Ne.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
To je srednji kurs, informativan je kalkulator samo :)
U KB je kurs 118.2/118.5 - idi na Trzisna kursna lista.

Tu izgleda ovako, 118,45 za set pakete, što je svakako povoljnije od prevare Telenor banke (oni se reklamiraju da imaju najpovoljniji kurs):
 

Prilozi

  • kom bank kurs set 2.png
    kom bank kurs set 2.png
    316.9 KB · Pregleda: 71
Poslednja izmena:
Ne znam da li je do sluzbenice ili je banka pojednostavila dosadasnji glupi sistem - uglavnom, za neke prilive iz inostranstva za koje sam dosad jednom godisnje morao ici u poslovnicu da potpisujem izjave ("generalno obavestenje") - juce su me prijatno iznenadili kad su me zvali telefonom i poslali mailom da potpisem pa vratim. Plus, na ovoj poslednjoj izjavi stoji da vazi do njenog opoziva.
 
Ne mogu da nađem da li je bilo - zanima me s kojim osiguranjem sarađuje banka kad nudi "Zdravstveno osiguranje za slučaj hirurških intervencija".

Ubih se tražeći po njihovom sajtu. Kontakt centar im sada ne radi, pa ako neko zna i/ili ako je imao iskustva, molio bih da podeli informaciju. Hvala.
 
Generali, pre godinu sam potpisao ugovor za set, ne verujem da su menjali.
 
Cudno da ne postoji strana na Generali.rs sa detaljima tog osiguranja. Postoji za Intesu.
I da Aktiv Set ima, po meni, gluplja osiguranja od Klasik/Penzos/Start. Ne secam se napamet, ali kada sam otvarao racun, citao sam ugovor i ne mogu da verujem ;)

Premium Set je vec cool, jos vise kada vam "firma placa" :)
 
Poslednja izmena:
I mene to buni jer nema ništa detaljnije ni na sajtu banke, a ni na sajtu Generali-ja.

Videću u ponedeljak kako se ostvaruje to osiguranje za Kombank klasik tekući račun.

Ne bi me čudilo da mi kažu da se sve predaje njima u banci i da mi ni ne kažu koje je osiguranje!

Hvala shexpir na informaciji!
 
Piae dosta toga u ugovoru za racun. Mislim.da ima i tipski ugovor na sajtu da se skine, ako te mrzi svoj da trazis.
Zovi bolje, veca je sansa da dobijes informaciju :)
 
Ima u ugovoru koji si potpisao za tekući. Generali


cWPdmhu.jpg
 
Ima nekog update-a oko ovoga?

Najviše me interesuje je l' Roblox uvažio žalbu, jer bi mi značio taj info za ubuduće. :)

Hvala.

Izvini za kašnjenje sa odgovorom.
Dopisivao sam se sa roblox i dao im podatke na ova pitanja
List of the individual charges by date and amount - 17.11.2018. 22:28 4,99$ and 17.11.2018. 22:30 0,99$ (i odgovorio na ova ispod pitanja koja ću ostaviti prazno)
Device used to make purchase -
The associated billing name -
The method of payment -
The last four digits of the credit card used -
Postal code of the address associated with the card that was charged -
If Google Play charges, a screenshot or forwarded email of the receipt you received from Google Play that includes the Google order numbers -
(poslao im SS od te transakcije)
Any known Roblox username(s) associated with the billing account - ovo sam ostavio prazno zato što nisam imao nalog kada je novac skinut

Kada sam im poslao taj mejl sa odgovorima tražili su sledeće
Please include the date, amount and Google Play (GPA) purchase number for example, GPA.4578-XXXX-XXXX-56489
Any known Roblox username(s)

Odgovorio sam im da nemam taj GPA broj i posledica toga je da ne mogu da mi pomognu bez te informacije.
We certainly want to assist you with the refund request. Unfortunately, since Google Play is a Third Party payment processor, we have very limited methods for looking up charges. We need the Google Play order numbers (GPAs) in order to locate the charges and the Roblox account that they were made on.

Google Play will be able to give you these GPA's if you contact them, as well as removing your credit card from the Google Play account it is associated with so no further charges can occur. We have provided Google Plays contact information below, they are open 24/7 :

Onda sam kontaktirao Google Payments i tu odgovorio na neka pitanja i posle par dana mi odgovorili

Čovek bi zaključio posle ovog odgovora da su me oduvali...međutim novac mi je uredno vraćen na račun.
Piše da je roblox izvršio uplatu.
 

Prilozi

  • IMG_20181224_150439.jpg
    IMG_20181224_150439.jpg
    951.5 KB · Pregleda: 77
  • IMG_20181224_151439.jpg
    IMG_20181224_151439.jpg
    897.3 KB · Pregleda: 66
Jes' malo cimanja, ali vredelo je izgleda. :)
Hvala na informacijama, značiće.
 
Na tom screenshotu ne vidim da je vracen novac?

Kako je uopste uspelo da ti zapamti karticu, igrica je malware na njenom telefonu?
 
Na tom screenshotu ne vidim da je vracen novac?

Kako je uopste uspelo da ti zapamti karticu, igrica je malware na njenom telefonu?

Pa baš zato sam i stavio SS, a opet novac mi je vraćen.
Evo ga i pogled (na moj onlajn račun) i skidanje sa računa i povraćaj novca da ne bude da lažem. Jako čudna situacija.
Screenshot_2018-12-24 Komercijalna Banka A D - FxWeb 2 1(1).pngScreenshot_2018-12-24 Komercijalna Banka A D - FxWeb 2 1(3).png

Screenshot_2018-12-24 Komercijalna Banka A D - FxWeb 2 1(2).pngScreenshot_2018-12-24 Komercijalna Banka A D - FxWeb 2 1.png

Još čudnija stvar je što kuma kaže da njen sin nije ni koristio tada telefon kada mi se to desilo. Nema razloga da laže nije neka cifretina u pitanju, a ni oni nisu "siromašni".
 
Poslednja izmena:
Ne, ne, ja reko lose sam re razumeo, pa provera ;)

Zato i mislim da je igrica malware..
 
Ima u ugovoru koji si potpisao za tekući. Generali


cWPdmhu.jpg

Jeste Generali, ali u Komercijalnoj su mi samo dali broj telefona osiguranja, ne rekavši koje je osiguranje u pitanju. Dalje sam već znao sam da odradim sa osiguranjem. Imaju na sajtu formular zahteva i sve je isto kao kad sam išao preko Intese.
 
Da li vam radi e-banking danas? Meni nece da posalje SMS kod za autorizaciju placanja.
 
Vrh Dno