Šta je novo?

Killzone 2

Razumem ja šta on piše, ali me zanima u kojoj meri će to da sotane u igri. Nisam primetio assist kad pucam bez zuma. Ne primećujem da se nišan pomera ka meti...
 
I mene zanima koliko misle da pogase a koliko da ostave. Da ne gresim dusu, taj assist bez zuma nije toliko strasan, ali ga primecujem i mislim da smeta kad pucas na vise meta na maloj razdaljini, kao da ti utice na tvoje pomeranje nisana i cini se neprirodno i kao da secka.. Ali nije to toliko strasno, ne svodi se ovde gameplay u pogadjanju glava cim provire iza vrata, kao u CS-u recimo, ovde je bitnije da si na pravom mestu u pravo vreme, ali opet bi voleo da totalno sve to pogase..
 
Poslednja izmena:
Da li koristimo aim assist u klan treninzima, ne mislim na exploit vec ono samo jednom kad uradis pa mu lockuje na head, posto vidim da ce to ostati? Ne znam da li da pocnem da se navikavam na koriscenje assista, do sad to nisam radio jer sam mislio da ce totalno da ukinu...
 
Slazem se sa Borisom, nisanimo svi "rucno" bez pomoci i to je to ;)
 
@ mespatla

Pa, moras da zumiras :) Necemo sad valjda zabraniti ljudima da zumiraju... ja to ni ne primecujem, odnosno ne primecujem da mi odma bude nisan na protivniku, vise mi smeta ovaj mali lepak bez zuma..
 
Poslednja izmena:
Ma da to, moras da zumiras, ali onda kad mu nije na glavi ne nisanis ga redovno nego samo uradis jednom odzum/zum :D i lockuje mu se na head, mislim da je Ragnarok na to mislio kad je pricao o aim assistu, ali opusteno ja ionako ne znam to da koristim nego mu manual ganjam glavu, samo sam pitao za svaki slucaj. ;)
 
Da, to sam bas prichao, nadam se da su TO uklonili, a ne samo da ne radi kad uzastopno pritiskas, vec da NIKAD ne radi..
 
ljudi, jel moze neki hint za dobijanje onih 8 ribona za snajper klasu, znachi koje mape, situacije i slichno... nisam *****, ali stvarno imam problema sa skupljanjem istih... poshto na regularan nachin u pustinni nema shanse da ih skupim...

mozda i zato shto taman kada krenem da igram sa snajperom, protivnichka ekipa krene da nas sabija, pa ja pochnem da menjam klasu da bi se koliko toliko izvukli, poshto me strashno nerviraju glupi ameri i drugi ****** koijma ne pada na pamet da bace neki dodatni spawn point i slichno...
 
ljudi, jel moze neki hint za dobijanje onih 8 ribona za snajper klasu, znachi koje mape, situacije i slichno... nisam *****, ali stvarno imam problema sa skupljanjem istih... poshto na regularan nachin u pustinni nema shanse da ih skupim...

mozda i zato shto taman kada krenem da igram sa snajperom, protivnichka ekipa krene da nas sabija, pa ja pochnem da menjam klasu da bi se koliko toliko izvukli, poshto me strashno nerviraju glupi ameri i drugi ****** koijma ne pada na pamet da bace neki dodatni spawn point i slichno...

Corint Crossing mapa ti je najbolja za snajpanje ako nemas X5 nisan i spot and mark ...

Najlakse killove sa snajpom mozes dobiti kad si ti odbrana u search and destroy ... samo nanisanis na mesto gde protivnicki igraci trebaju da postave bobme i cekas :D ...

Kreci se polako , pazi da te niko ne vidi , nikad se ne zadrzavaj na jednom mestu . Kad nisanis pazi na pokrete ruku zbog SIXAXIS-a ...

Ja sam dobio oba ribbona u 9-10 rundi sa snajpom ... uopste nije tesko :D
 
aha, znachi search and destroy misije i ta mapa, dobro, hvala probacu ovih dana :)
 
savet za letece turete, koristite ih celu igru i samo na velikim mapama, evo ja sam dobio 5,6 za redom, iako za mesec dana nisam imao nijedan, mislio sam da je nemoguce ubiti ih 5 u jednoj partiji, mada ja stalno igram long games tako da i to ima mnogo veze.
takodje su extra kad je neka rulja oko spawn pointa, malo ti rokas malo oni i eto 5 kill-ova za cas.
jos samo snajper nisam koristio, smara me da blejim, uvek sam u prvim redovima.
ja ne znam sta ce ikome auto aim, namestis pusku na sred tela i opalis 5 metaka i eto headshota, najbolja je naravno saboter puska jer puca extra brzo
 
Ja snajperom striktno druge snajperiste ganjam. Posebno u Blood Garcht mapi. Tu mi je omiljeno mesto za rokanje. Još ako su u protivničkom timu amateri... :)
 
video sam te kad si igrao, verovatno ti je cool da ih rokas iz daljine, ja se uvek zalecem sa onog mosta ko kamikaza, odem ubijem 3 americka bolida, ubiju me i tako o5, a kad krene body count onda sam 300 % agresivan! tu ubijem more poena
 
Kad se prejedem pre igranja, sva mi je krv u želucu, pa mi prija taj tempo igranja... Inače, zna se, sačmara, turret i C4 pa rokaj, snimaj...
 
Da si nepismen, OK, razumem, ;) ali da ne kapiraš ono što uspeš da pročitaš, to već nije logično. :D

Ja već u tri teme pokušavam da objasnim da snajperom zakucati se u jednu tačku nije pametno i da ja to ne radim jer se tako postaje previše laka meta. Snajperista mora da menja lokaciju posle svakog ubistva. Dakle, cloak -> spot&mark -> sklanjanje u zaklon (da, da) -> rokanje mete koja se ne pomera-> promena lokacije ->cloak -> spot&mark -> zaklon i tako... Još ako se neki inženjer napravi pametan da opravi sanduk s municijom... Milina...
 
Nema campinga u KZ-u 2, ako je protivnicki snajper iole pametan, ubice te 10ak sekundi posle respawna...
 
"Hi All,

I am back, if briefly, www.killzone.com is up and seems stable right now, so that is good news. Also I advise you check out the Billinghurst article on the site toda, here. I like it a lot. Also check out the second part of the Killzone Chronicals, where take a look back at the early development time. part 1 is here. There is more content in those links than you can shake a dirty stick at.

Anyway, down to business. Pending any unforseen problems, early next week patch 1.21 will be released. I’ll confirm the timings on Monday. The patch includes the following:

-Increase of the standard points settings for Bodycount. Should ensure longer mode on heavily populated games.
-The return of Online Bots. Adding bots to an online game renders it ‘unranked’.
-The option to create unranked games. Players will be made aware that a game is unranked upon joining.
-Fix to Game Search functionality so correct maps are displayed.
-Standardization of the Y-Axis controls on the HGH Scout when zoomed with the Sniper Rifle.
-Fix to Sensitivity setting where the weapon animation did not follow the reticule correctly.
-Fix for auto-aim exploit when rapidly tapping zoom/fire.
-Fix to infrequent collision issues with C4 Proximity mines.
-Fix to list of games displayed on search.
-Stability fix relating to disconnect.
-Fix to ‘Clan’ button functionality in custom game creation settings.

We are also working on the next updates and here are some of the areas we are exploring and investigating for the future patches:

-Controls. Seeing about giving more options.
-Expanding on Join Game searches and options.
-Improving game and network stability.
-Collision exploits on maps.
-Improvements to help play with friends.
-More game creation options.
-More game options for clans.
-Fixes to Clans unexpectadly losing tournament rounds.
-Other minor fixes.
 
Killzone 2 cheaters could lose PSN IDs

Killzone 2 is an excellent multiplayer game, but that hasn't stopped it falling foul of a few bugs and, by extension, dirty glitch exploiters. It would seem that, while Guerrilla has been letting a number of infractions slide, the studio is reaching the end of its tether and offenders may now run the risk of a PSN ban.

The news comes via Twitter, that social networking site that most of you hate hearing about. The official Killzone Twitter made the stark warning, so any of you currently falling through floors or finding other nefarious ways to cheat death and claim an easy victory should be prepared.

"Glitchers risk losing their PSN ID altogether," warns Guerrilla. "We've been quite lenient so far but that's going to change."
 
Ja mislim da se pod glitcheri ovde smatraju osobe koje koriste bugove na mapama, a ne aa exploit.
 
kakvi bre bugovi na mapama ? mene nervira onaj death lag bug uzasno, likovi iz USA stoje 2 minuta posle ubistva, potrosim svu municiju dok skontam je mrtav
 
Vrh Dno