Šta je novo?

Killzone 2

Preterujete sa potenciranjem igranja KZ2 kampanje. Ko hoce da je odigra neka igra, ko nece ne mora.

FPS spadaju u one igre u kojoj NE MORA da se odigra kampanja da bi se stekao gotovo poptuni uvid u samu igru, zato kao sto je poznato multiplayer je primarna opcija u tim igrama.
 
Ma daaaj. Kampanja je odlična, nije najbolja ikad, ali je definitivno vredi odigrati.

A to da se igra može oceniti bez igranja kampanje... Kao da budeš žirant nekom kog znaš sa foruma.
 
Kampanja u KZ2 jeste odlicna i meni licno je jedna od najboljih.

I jos jednom, ne mora da se odigra da bi se ocenila igra, barem ne u FPS zanru. Kada bi pricali u ovom kontekstu o na pr. Uncharted 2, ili MGS4, e to bi onda vec bila sasvim druga stvar i velika greska.
 
Grafika i fizika nisu isti u kampanji i MP.
Tako da, ako neko hoće da tetovira KZ2 GOTY na leđima, red je da odigra bar kampanju na normal težini. Ne verujem da neko može da oceni realno igru ako je samo MP igrao.
 
Presao sam prvi nivo ! :D
 
Manje se oseća inercija pri trčanju i okretanju što deluje kao da se igrač malo brže kreće/okreće ili kao da komande bolje reaguju.

A ti se malo manje pravi pametan, nisam ja ko neki igrao igru pola sata pa lupam bez veze. Dovoljno staža u kampanji i online imam.
 
To se ne zove fizika, vec kontrola. ;)

Za grafiku iskustvo nema odgovor? ;)
 
Ako se ja loše sećam, ti me podseti (ti si to učio prošle godine), da li inercija je fizika.

A grafika... Hmmm... Post processinga onolikog nema u MP kao u kampanji, složićeš se. Onih zatamnjenih ivica ekrana takođe. Dakle, igra ne izgleda isto. Ajd sad, nema muzike u pozadini pa ni zvučni doživljaj nije isti a i pride tokom kampanje nema dečice koja kmeče. :)
 
Sta sam ja ucio prosle godine, o cemu ti pricas?

Ti pricas o kontrolama i onda ubacujes pricu kako je "fizika" drugacija u multiplayeru, nego u singleplayeru, sto nije tacno. Jedina razlika je u akceleraciji pokreta nisana. Svi zakoni "fizike" su isti i igra se identicno ponasa.

O kom nedostatku post-processinga govoris? Sta tacno fali multiplayeru sto singleplayer nema?
 
Ima razlike, ne znam u cemu je, ali nije ista vec prva SP misija u odnosu na Corith za MP. Ne znam da objasnim u cemu je razlika, ali ima je sigurno. Mislim da su efekti u pitanju.
 
Bolje je osvetljenje definitivno u kampanji, i jos ponesto..
 
Najjednostavnije receno, grafika u kampanji je malo "bogatija", a sto se tice komandi, one su opet u kampanji nesto sporije od onih u MP. To je sve.
 
Naravno da ima razlike, primetio sam velike razlike u texturama i osveljenju sto je sasvim logicno za bilo koji mp, isto vazi i za kontrole koje su malo vise ubrzane u mp-u...
 
Poslednja izmena:
Konacno neko razuman na ovoj planeti, Gamespot ! :Klanjanje
http://www.gamespot.com/best-of/special-achievement/index.html?page=12 - Best Sound Design
http://www.gamespot.com/best-of/special-achievement/index.html?page=16 - Best Competitive Multiplayer
http://www.gamespot.com/best-of/special-achievement/index.html?page=19 - Most Improved Sequel

Respect, za sada najvise nagrada. :)

Koliko sam shvatio tu je Kz2 samo nominovan u top5, a nije prvi po glasovima...or?

EDIT: Provalio već.
 
Poslednja izmena:
Za mene je KZ2 GOTY, bas me briga sta kazu sajtovi i bilo ko drugi :)
 
^Da nije Uncharteda 2 i Demons Soulsa mozda bi i bila GOTY, ovako nema sanse, aj bar da je izasla krajem godine.
Tako ce proci i GoW3 i Heavy Rain sledece god, jer rano izlaze, al iskreno bole me uvo.
 
Ma to je sve super o cemu pricas, to samo znaci da ima mnogo odlicnih igara :)
 
GoW3 ce biti goty 100% ali na soniski samo :)
Na kompu ce opet biti neki cod7 ili tako neka prosecna igra.
 
U zadnje vreme, mogu da se nadju serveri (obicno samo sa jednom mapom kao sto je Tharsis ili Radec) na kojima je bas tesko igrati, hard core :)

Radi se o BC-u i manjem broju igraca, tipa 5 na 5 ili 6 na 6. Zaista jaki igraci, uglavnom pripadnici klanova. Ne sme da se masi, ako ne ubijete protivnika za 1 sekundu, ode glava :)
 
Nagrade za implementaciju AI-a:

Vote Winner
KILLZONE 2

The combat AI that Guerrilla Games built over the past 7-8 years since Shellshock: Nam '67, including Killzone 1 for the PS2 and Killzone: Liberation for the PSP has arguably become the best in industry with this latest iteration. The enemy behaviors are dynamic and adaptive, showing off both linear sections and large open areas of the game thanks to its tactical reasoning.

The AI in KILLZONE 2 in particular shines in the Skirmish mode where you can play with computer-controlled bots in large open maps designed for multiplayer, and free of scripts and trigger boxes. The bots were intended for offline play where you have 7 bots on your side against 8 enemies, but you can also compete online with your friends against various combinations of bots. Not only were the bots fun to play against, according many reviewers including to Ryan O'Donnell of Area5.TV, but they even passed an informal Turing test with journalists from the CO-OP show (season 2, episode 1) and others:

“The bot thing is pretty amazing. I was telling you earlier that I was playing it and it was behaving in such a particularly clever way in this one area that I had to check that I wasn't play online.”
— John Davison, WhatTheyPlay.com

Some reviewers even speculated that Skirmish and multiplayer bots were included simply to emphasize the strength of the combat AI. You can watch some High Quality videos of matches against the bots in the Salmun Market or the Radec Academy.

Cooperative buddy AI that accompany you through the game (while actually fighting alongside you) is generally a hard problem that nobody has got entirely right to-date, and there's still room for improvement in Killzone 2's buddies. However, it's one of the best attempts yet and given the underlying engine there's even more potential. In particular, there's a balance to be found between the aggressiveness that can save you in tricky situations vs. buddies playing safe so you don't need to revive them too often.



Technical Innovation in Game AI
Vote Winner
Combat AI in KILLZONE 2

If you take a look at the extensive list of articles on this site about KILLZONE 2's AI technology, there's little doubt that Guerrilla Games is not only a very open studio about what it does, but it's also very focused on pushing the technology that goes into its games. In particular, this is the first documented application of an HTN planner in a real-time action combat game, as well as a use of AI strategy that's essentially bridged the gap between RTS and FPS technology.

Knowing how the team, and it's Lead AI Programmer Remco Straatman, is keen to reuse and improve upon its existing technology, this makes for a very fascinating prospect for upcoming games from Guerrilla Games!

http://aigamedev.com/open/editorial/2009-awards-results/


Zasluzene nagrade. Ako se ista u Killzoneu drasticno isticalo u odnosu na druge igre iz istog zanra pored grafike, to je definitivno bio AI.

Poslednji paragraf prvog citata je vrlo vazan - gomila ljudi se zalila na kvalitet prijateljskog AI-a, iako je to, ustvari, bila odluka koja se bazirala na balansiranju celokupnog iskustva. Prejak AI = ne ostaje previse neprijatelja za igraca. :)
 
Ja sam pricao uopstenu, primeni na koju god igru hoces. Samo, onda se postavlja pitanje - da li je moguce to primeniti na igru sa losim AI-om? ;)
 
Vrh Dno