Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
IV INFORMISANJE I OBRAZOVANJE POTROŠAČA
Član 24
Zabranjeno je obmanjivati potrošače, davati netačne, nepotpune, neosnovane, nejasne ili dvosmislene informacije ili prećutkivati podatke o stvarnim svojstvima i karakteristikama proizvoda i usluga, ili uslova kupovine i prodaje.
Izrazi "garancija" ili "garantovano" ili drugi izrazi slične sadržine mogu se koristiti samo u slučajevima kad su sadržina i uslovi garancije izričito utvrđeni saveznim zakonom ili tehničkim propisom.

Naglasio sam clan 24 zbog toga sto Gigatron nije dao odgovarajuci garantni list, odnosno garanciju od Complanda.



Kao sto vidis u clanu 34 nema to sto si ti napisao.
Na primer ako kupis Samsungov artikl bilo gde u gradu, i ne daj boze nesto mu zafali......ne nosis ga u prodavnicu ...vec se zna gde jel tako.


Inace ovaj zakon mozes da skines sa zvanicnog sajta ministarstva.

Poz!!

Koji je to zakon ?
Ovaj ?
http://www.parlament.sr.gov.yu/content/lat/akta/akta_detalji.asp?Id=278&t=Z#
 
Dobra maloprodaja nisu samo nasmejani prodavci i saren izlog, mada je i to bitno, vec azurranje lager liste, posebno ako je to jedini nacin da kupac zna sta trenutno moze da kupi u toj radnji.

Šta to znači onda? Po toj definiciji jedan Gigatron može 'oma da stavi ključ u bravu.
 
Ako neko ima realnu lager listu, to je Imtel. Ne znam da li je neko sem njih uvek imao ono što sam video na sajtu.
 
IV INFORMISANJE I OBRAZOVANJE POTROŠAČA
Član 24
Zabranjeno je obmanjivati potrošače, davati netačne, nepotpune, neosnovane, nejasne ili dvosmislene informacije ili prećutkivati podatke o stvarnim svojstvima i karakteristikama proizvoda i usluga, ili uslova kupovine i prodaje.
Izrazi "garancija" ili "garantovano" ili drugi izrazi slične sadržine mogu se koristiti samo u slučajevima kad su sadržina i uslovi garancije izričito utvrđeni saveznim zakonom ili tehničkim propisom.

Naglasio sam clan 24 zbog toga sto Gigatron nije dao odgovarajuci garantni list, odnosno garanciju od Complanda.



Kao sto vidis u clanu 34 nema to sto si ti napisao.
Na primer ako kupis Samsungov artikl bilo gde u gradu, i ne daj boze nesto mu zafali......ne nosis ga u prodavnicu ...vec se zna gde jel tako.


Inace ovaj zakon mozes da skines sa zvanicnog sajta ministarstva.

Poz!!

Gigatron kao zvanicna maloprodaja Logitech-a, koja ne nabavlja isti samo od ComputerLanda(Iris Mega) vec i od preostala 3 distributera,ima prava da da svoj zvanicni garantni list ukoliko to hoce i to je stvar naseg licnog izbora da li cemo mi preuzimati reklamacije od kupaca ili cemo ih upucivati direktno u servis dobavljaca.U ovom slucaju,iz dosadasnjeg iskustva,pokazalo se da je mnogo bolje za kupce da mi preuzimamo reklamacije nego da ih saljemo kod navedenog distributera.Sve garancije distributera se nalaze deponovane kod nas i ukoliko dodje do reklamacije,reklamirani proizvod se sa tim listom salju distributeru.Svaki artikal ima nasu nalepnicu sa brojem ulazne kalkulacije i deklaraciju pa se tako zna i od kog distributera je dosao i njemu se isti salje.Cisto kao suza.
 
Pozdrva da se nadovezem na temu, prvo Vi iz gigatrona imate privilegiju da Vam stoji
GIGATRON monogi od nas Manji ili Veci nemamo tu privilegiju.
Mislim da je problem to kad kupac kupuje robu on je narucuje iz " Vaseg " magacina
a kad je na reklamaciji taj isti magacin je od Uvoznika.
Eto to je od mene.
Pozz
 
Pozdrva da se nadovezem na temu, prvo Vi iz gigatrona imate privilegiju da Vam stoji
GIGATRON monogi od nas Manji ili Veci nemamo tu privilegiju.
Mislim da je problem to kad kupac kupuje robu on je narucuje iz " Vaseg " magacina
a kad je na reklamaciji taj isti magacin je od Uvoznika.
Eto to je od mene.
Pozz

Upravo zbog ovoga i preuzimamo vecinu reklamacija na sebe a ne saljemo kupce kod distributera.
 
ne vredi uvek ce biti nezadovoljnih musterija, neki rok mora da postoji ako je 45 dana onda je 45 dana i tacka. To sto je nekom dugo 7 ili 30 dana nek se obrati zakonodavcu. Ovako preko foruma nema sanse da se isprave krive drine, dokle god se ljudi ne budu potpisivali i ne bude se moglo odgovarati za ono sto se pise na ovim javnim glasilima bice svega. Citao sam predloge tipa izvadi mu oci kasicicom itd zbog toga sto uredjaj kasni sa reklamacije... itd
Ovako ili onako uvek ce biti problema sta da se radi takav je zivot samo posteno pa kud puklo
pozz
 
kao zvanicna maloprodaja Logitech-a

Izvini molim te ali Marija iz Logitech-a kaze da prvi put cuje za ovo.Jel ste se vi to tako samonazvali ili imate licencu?


.Sve garancije distributera se nalaze deponovane kod nas i ukoliko dodje do reklamacije

Kako znate koji je koji garantni list kad logitech ne stavlja serijski broj ?Kako cete na primer znati za Okijev mis da li je to on ili ne...na primer?


Svaki artikal ima nasu nalepnicu sa brojem ulazne kalkulacije i deklaraciju pa se tako zna i od kog distributera je dosao i njemu se isti salje.Cisto kao suza.

Meni rekose totalno drugacije,al to nije za forum.
 
Poslednja izmena:
Gigatron kao zvanicna maloprodaja Logitech-a, koja ne nabavlja isti samo od ComputerLanda(Iris Mega) vec i od preostala 3 distributera,ima prava da da svoj zvanicni garantni list ukoliko to hoce i to je stvar naseg licnog izbora da li cemo mi preuzimati reklamacije od kupaca ili cemo ih upucivati direktno u servis dobavljaca.U ovom slucaju,iz dosadasnjeg iskustva,pokazalo se da je mnogo bolje za kupce da mi preuzimamo reklamacije nego da ih saljemo kod navedenog distributera.Sve garancije distributera se nalaze deponovane kod nas i ukoliko dodje do reklamacije,reklamirani proizvod se sa tim listom salju distributeru.Svaki artikal ima nasu nalepnicu sa brojem ulazne kalkulacije i deklaraciju pa se tako zna i od kog distributera je dosao i njemu se isti salje.Cisto kao suza.

Davanje vase ili garancije uvoznika nije stvar licnog izbora vec je to zakonski propisano, a zakon kaze da mora da ide garancija uvoznika! Samim tim, davanjem garancije uvoznika ne znaci da krajnji kupac mora da se obrati direktno u servis veca ima puno pravo da isti proizvod donese u vasu maloprodaju. A da vodite racuna o tome da logitech saljete distributeru od kojeg ste ga i uzeli, za to ide samo :wall::wall::wall:
 
Poslednja izmena:
Pokusaj da odes u bilo koju Pakom prodavnicu u Beogradu.

I Ako imaju tri maloprodaje ovde oni te upicuju da narucis preko interneta i da ti dostave nekom kuriskom sluzbom.

Upućuju na sajt u slučaju da nema robe u datoj prodavnici, a ima je u nekom od magacina.
 
Izvini molim te ali Marija iz Logitech-a kaze da prvi put cuje za ovo.Jel ste se vi to tako samonazvali ili imate licencu?




Kako znate koji je koji garantni list kad logitech ne stavlja serijski broj ?Kako cete na primer znati za Okijev mis da li je to on ili ne...na primer?




Meni rekose totalno drugacije,al to nije za forum.

Sto se tice licence mozda si trebao da se obratis malo visoj instanci pa bi i dobio pravu informaciju,naravno da imamo papir i to direktno iz centrale Logitecha u Svajcarskoj cak imamo dozvolu i da koristimo Logitech ime i logo u imenu nasih shopova.Bice mi zadovoljstvo da ti prezentiram dokument pa slobodno dodji do nase direkcije.
Drugo,u proslom postu sam napisao da svaki artikal mora imati nalepnicu sa deklaracijom(svu robu koja dodje bez deklaracije vracamo distributeru i ne pustamo u prodaju) na kojoj pise izmedju ostalog i ime uzvoznika pa eto tako i znamo od koga je dosao.Nazalost Logitech nema serijske broje pa ne mozemo drugacije voditi evidenciju.Takodje tu je i broj nase ulazne kalkulacije na svakom artiklu,pa je provera dvostruka.
 
Sto se tice licence mozda si trebao da se obratis malo visoj instanci pa bi i dobio pravu informaciju,naravno da imamo papir i to direktno iz centrale Logitecha u Svajcarskoj cak imamo dozvolu i da koristimo Logitech ime i logo u imenu nasih shopova.

Visoj?Pa nema je.....pokojni Denis iz Hrvatske je bio za region zaduzen Marija je za Srbiju.Ako ona kaze da nemate..........to je to.Drugo na zvanicnom Logitechovom sajtu vas nema......sto je cudno ako imate licencu.Elem....nije bitno ova diskusija se rastegla bas poprilicno oko sad vec nebitnih stvari.

Poz!!
 
Hteo bih da pohvalim Pakom, narucujem cesto preko sajta i sve stize za 1-2 dana City Expressom iz svih njihovih prodavnica - Beograd,Cacak,Nis(najvise)...
 
Jel nije malo neprijatno vlasniku bencha / odgovornima sto se na jednom benchmarku (ej!) prepucavaju neki internet PR-ovi radnji sa kompjuterskom opremom??

Ajde, idite negde drugo pa se reklamirajte, bas nas ovde briga da li znate neku maju iz logitecha, paju iz kimteka, samo se pokopavate ovde. Znaci mala bara puna krokodila je pojam za ovo klanje kod nas. Uzas.
 
Jel nije malo neprijatno vlasniku bencha / odgovornima sto se na jednom benchmarku (ej!) prepucavaju neki internet PR-ovi radnji sa kompjuterskom opremom??

Ajde, idite negde drugo pa se reklamirajte, bas nas ovde briga da li znate neku maju iz logitecha, paju iz kimteka, samo se pokopavate ovde. Znaci mala bara puna krokodila je pojam za ovo klanje kod nas. Uzas.

:) :p:p
 
O Imtelovoj kao ni o poslovnosti drugih ovde pomenutih "VELIKIH" firmi ne treba razgovarati. Kada god sam otisao u Imtel po neku komponentu koju sam video u cenovniku, bio sam ispaljen, i svaki put su mi objasnili da treba da proverim dostupnost i eventualno rezervisem telefonom. Poslednjih nekoliko dana uporno pokusavam da ih dobijem na brojeve koje su naveli na sajtu i nikako mi ne uspeva, a na mejl mi odgovaraju da ne moze nista da se rezervise.

Kad je vec pomenut Imtel, evo da i ja prenesem moje iskustvo sa njima (doduse, ne bas skoro :)):
Pre davne 3-4 godine kupio sam u imtelu graficku (valjda bese 6800) koja je tada kostala oko 300 evra u dinarskoj protivvrednosti i imala 3 godine garancije. Posle 2 i po godine, tv izlaz na kartici je otisao (prestao da daje boju) dok je sve ostalo radilo kako treba. Otisao sam u Imtel nadajuci se da ce eventualno da mi daju neki komad opreme u vrednosti od 30ak evra (kolika je tada bila realna vrednost te kartice) mada sam ocekivao da nece priznati taj kvar jer je verovatno posledica nekog nestanka struje. A onda se desilo cudo koje i dan danas prepricavam svima u neverici:
- Uputili su me u servis (koji je tacno 5 metara od maloprodaje :)) da utvrde da li je kartica ostecena.
- Serviser je, kad sam mu ispricao sta je u pitanju i sta sam sve pokusao, potpisao da je kartica neispravna bez daljih pitanja i poslao me nazad u maloprodaju
- Tamo su mi rekli da vise nemaju u ponudi te kartice (gle cuda :)) i da ce mi zato isplatiti iznos koji sam pre tri godine platio za tu karticu!

Rezime: Posto se kurs evra nije mnogo promenio u tom periodu, posle tri godine su mi kao naknadu (za relativno upotrebljivu karticu koja je u tom trenutku vredela oko 30 evra) vratili oko 300 evra (u dinarskoj protivvrednosti) i to uz izvinjenje sto sam imao problema sa karticom. Kompletna procedura od ulaska u radnju radi reklamacije do dobijanja para je trajala manje od 15 minuta

BTW, ne moram ni da napominjem da sam za pare koje su mi vratili kupio karticu dve generacije bolju od stare, i jedan fles pride :D

Od toga dana sve sto mi treba uzimam kod njih. Jeste da ima dosta jeftinijih firmi od njih ali ne verujem da igde postoji sigurnija garancija nego kod njih.

P.S. Unapred da odgovorim na eventualne prozivke, niti radim u Imtelu, niti me placaju za reklamu :d
 
I ja sam imao slično iskustvo sa monitorom HANSOL. Posle godinu i po dana od kupovine crkne, i to prikazivao rezoluciju 600x800, a nije hteo 1024x768 .... odneo, i posle par dana dobio nov, doduše sa garancijom koja je važila za stari, dakle još godinu i po dana, ali evo njemu već 4, godina na stolu, i šljaka .... pohvale za Imtel ...
 
I ja moram da pohvalim imtel. Jer sto se garancije tice stvarno su vrh. Ja sam jednom prilikom reklamirao pokvaren dvd drive, bila je subota kada sam doneo uredjaj na reklamiranje. Kaze prodavac ne radi nam servis do ponedeljka. I ja ga za sekund ubedim da je uredjaj neispravan i on mi da nov(nisam mogao da dolazim ponovo u ponedeljak jer nisam iz bg-a). Covek mi verovao na rec!!!

A imam i dosta primera gde korektno vrate novac kao sto macura rece 2 posta iznad.
 
U winwin-u rade takvi salabajzeri da je to neverovatno.
-Jel imate OCZ silencer od 610W?
-Koliki Hard disk?

Isti lik pokazuje lap top nekom coveku pored mene:
Kupac:Na koliko radi procesor?
Prodavac: Pa tu je oko 2giga...
Kupac: Ej, nemoj mi nista "oko", kazi mi tacno
Prodavac: Pa dva...tako.. (ovde vec pocinje dekresendo i mumla za sebe) na koliko radi kore dva duo...jedan zarez sest...

E da i pogresno su mi popunili garanciju. Moram da odem da reklamiram.

I ja sam imao slično iskustvo sa monitorom HANSOL. Posle godinu i po dana od kupovine crkne, i to prikazivao rezoluciju 600x800, a nije hteo 1024x768 .... odneo, i posle par dana dobio nov, doduše sa garancijom koja je važila za stari, dakle još godinu i po dana, ali evo njemu već 4, godina na stolu, i šljaka .... pohvale za Imtel ...

Samo da se zna: ako se vrsi zamena novim proizvodom garancija koja se dobija je ona koja vazi za novi proizvod i krece od pocetka. Nishta kontra imtela, verujem da ne bi bilo problema da si im to pomenuo.
 
Poslednja izmena:
U winwin-u rade takvi salabajzeri da je to neverovatno.

Potvrđujem.
Više puta sam pokušao nešto da kupim, em nema u radnji, em neće da naruče, em me ni ne razumeju šta tražim a viču "znam, znam..."
Govorim o radnjama u Balkanskoj i 27-og Marta.
Ko je samo birao kadar da mi je znati... :d
 
I ja sam par puta popusio u winwin.Tada mi je onaj na BBrdu bio usput nesto.Jednom za plocu popusih,cini mi se,a drugi put za dvdrw valjda.Samo sam presao preko puta...za dvd,za plocu se ne secam.Isao sam tamo i kad sam trazio usb wireless dongle.Prvo su mi pokazali na bluetooth,zatim na nesto sto ide na pcmcia.Sta sam mogao da uradim,sem da se samo okrenem...
 
Za Win Win na sajtu stoje jedne cene ja nazovem i prvo sto pitam tri puta lika koji se javio je to da li su cene na sajtu merodavne i ako narucim robu da li cu je dobiti po toj ceni...On kaze da da da da...Ja ok...Treba mi to to i to...On kaze sacekaj da zovem koleginicu da popise sta ti trebba...ja ok...Dodje koleginica ja joj diktiram ko djaku prvaku jer ocigledno ne zna da je X2 5000+ procesor i tako dalje(ona mene pita dal je to procesor)....

Onda kaze dajte mi broj telefona da vas nazovemo za 5 minuta da vam kazemo da li imam to na raspolaganju i tako dalje...Mi cekamo 2 dana i ne zovu(u medjuvremenu smo zvali uglavnom oko 5-6 sati ali se retko ko kad javljao ....

Kad smo ih napokon dobili cene su se naravno promenile i ispalo na kraju 1500din skuplje itd itd...Na kraju poceli da muljaju nesto sa slanjem robe...I meni prekipi rekoh burazu aj molim te isprsi se i kupi za 5000din BIostar TA780g ovde u Novom Sadu kod mog omiljenog prodavca u HTC(momci rade ozbiljno mozda i najozbiljnije u celom NS) i da resimo problem...

PRoblem josh nismo resili jer je moj buraz josh uvek xzadubljen u ekran monitora gledajuci cenu za 780G plocu od 3800din...
 
Potvrđujem.
Više puta sam pokušao nešto da kupim, em nema u radnji, em neće da naruče, em me ni ne razumeju šta tražim a viču "znam, znam..."
Govorim o radnjama u Balkanskoj i 27-og Marta.
Ko je samo birao kadar da mi je znati... :d
Al' su zato dobronamerni, mene jedan gledao belo kada sam ga (letos?) pitao za TRUE Black, znajuci da je upravo stigao u zemlju prvi kontigent iz uvoza... i naravno da nije znao sta je to, ja mu objasnjavao, na kraju i rekao da znam da je stiglo u Alti... kaze "jesi li siguran?", ja rekoh da jesam i da mogu da mu pokazem na njihovom portalu... te sedoh za njegov komp i nadjoh mu 17 komada na stanju u Cacku :d:d
 
Naručivao sam neku robu za firmu iz Win Win-a i strašno kako su neorganizovani. Preskočiti ih, u svakom slučaju, ako niste naoružani živcima.
 
Moje iskustvo sa vlasnikom radnje Pentijum Market (da, sa "j":d) iz Nisa:
Po preporuci jednog poznanika sam svratio do ove radnje i bilo je veselo.
Pitam: "Da li imate DFI ploce?"
Odgovor: "Molim? Koje su to ploce? Prvi put cujem za njih. Da ne mislis na MSI?"
:zgran:
Ej, covek ladno nije cuo za DFI. Pa je onda krenula prica da su Intel procesori "malo brzi, ali 100% skuplji od AMD-ovih..."
Strasno. Kakva kolicina nepoznavanja materije...
 
Ma koji crni win-win, to je trash od firme samo takav.
Dok sam jurio s754 plocu, pozvao sam ih i pitam lika ima li neka zaostala s754 ploca i lik mi mrtav `ladan odgovara da tako nesto ne postoji. :zgran: :wall:
 
Ja sam proletos u winwin kupio multifinkcijski štampač HP M1005. I pošto uz njega ne ide USB kabl, kažem liku koji radi tu da hoću i USB kabl. Tada počinje rešavanje misterije USB kabla za štampač u kojem je učestovalo troje zaposlenih u radnji, i koje je trajalo celih 15 min. I konačno... dobio sam kabl :d (Inače nemam pojma kakva je ta misterija i šta im nije bilo jasno, ali znam da im je trebalo 15 min. da bi mi dali kabl koji je stajao na polici) :D
 
Ja sam proletos u winwin kupio multifinkcijski štampač HP M1005. I pošto uz njega ne ide USB kabl, kažem liku koji radi tu da hoću i USB kabl. Tada počinje rešavanje misterije USB kabla za štampač u kojem je učestovalo troje zaposlenih u radnji, i koje je trajalo celih 15 min. I konačno... dobio sam kabl :d (Inače nemam pojma kakva je ta misterija i šta im nije bilo jasno, ali znam da im je trebalo 15 min. da bi mi dali kabl koji je stajao na polici) :D

Nekada je bilo fensi raditi u buticima, danas je fensi raditi u prodavnicama racunara i opreme.... Za rad u butiku nije potrebno nikakvo narocito znanje, za racunare je potrebno, pa makar i elementarno.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno