Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Hm pa zaista onda je neozbiljno od jedinog generalnog uvoznika za Logitech da sebi dozvoljava takve stvari !?!?!

Nije u pitanju neki Mika vecj upravo firma/servis u koji ide sve shto na sebi ima logo Logitech-a ako neshto ne daj bozhe krene po zlu.

sve u svemu :/

Oki cisto informativno, taj mis je stigao u compland-ov servis 07.10.08 pa ti sad vidi ko govori neistinu :smoke:
 
Hej pa nisam ja ovo zapocheo da bi se dve strane sada preko mene dokazivale ili slichno :/ Glupo se osecjam sada jer ipak ja treba da isti i preuzmem i malo me sramota sada .. Ono shto sam napisao mozhda nije "lepo" ali prosto to je moje iskustvo i ja sam to podelio sa drugima ne da bih opanjkavao neku stranu nego mi je neverovatno da cju morati da cekam barem jos nedelju dana a to ce onda biti 3 nedelje a u pitanju je - mish ?!

eto toliko od mene, ja u svakom sluchaju kada dobijem to parche hardvera u bilo kojem obliku, rado cu prodati i uzeti nesto drugo, ali to je vec moja stvar i veoma se tiche brenda "mx518"

pozdrav i svako dobro svima.
 
Hej pa nisam ja ovo zapocheo da bi se dve strane sada preko mene dokazivale ili slichno :/ Glupo se osecjam sada jer ipak ja treba da isti i preuzmem i malo me sramota sada .. Ono shto sam napisao mozhda nije "lepo" ali prosto to je moje iskustvo i ja sam to podelio sa drugima ne da bih opanjkavao neku stranu nego mi je neverovatno da cju morati da cekam barem jos nedelju dana a to ce onda biti 3 nedelje a u pitanju je - mish ?!

eto toliko od mene, ja u svakom sluchaju kada dobijem to parche hardvera u bilo kojem obliku, rado cu prodati i uzeti nesto drugo, ali to je vec moja stvar i veoma se tiche brenda "mx518"

pozdrav i svako dobro svima.
Da ne duzimo dalje pricu,
Mis je predat u nasu radnju kod Vukovog spomenika 27.09.2008. (Subota) u ponedeljak 29.09.2008. dostavljen u nas servis i nakon izvrsene kontrole i utvrdjivanja kvara 06.09.2008.(postoji rok zakonski od 8 dana da se utvrdi kvar) prosledjen ovlascenom servisu.Mozda su moje reci bile malo preteske ali ovo nije prvi put da se desavaju ovakve situacije i vise mi je muka da kupci napadaju moju firmu zbog nesposobnosi,neazurnosti i sporosti servisa ovlascenih uvoznika i distributera.
U svakom slucaju to su nasi interni odnosi i nije im mesto ovde.
A ti OKI ako se do ponedeljka ne resi reklamacija,dacemo ti nas novi mis sa naseg lagera.
 
Vodite racuna da je kupac kupio mis od vas a ne od servisera.
To je nesto sto vi prodavci treba da regulisete a ne da kupac trpi ni na koji nacin, na kraju, vi ste od kupca uzeli novac ;)

Moj utisak je da prodavci cesto zaboravljaju kako to izgleda sa "druge strane pulta".
 
Vodite racuna da je kupac kupio mis od vas a ne od servisera.
To je nesto sto vi prodavci treba da regulisete a ne da kupac trpi ni na koji nacin, na kraju, vi ste od kupca uzeli novac ;)

Moj utisak je da prodavci cesto zaboravljaju kako to izgleda sa "druge strane pulta".

Vodimo mi racuna o tome,ali moras da shvatis da ako zelis da radis ozbiljno stvari moraju da imaju svoju proceduru,tj. najmanji je problem da mi kupcu zamenimo nesto i damo to sa naseg lagera.Medjutim,postoji nesto sto se zove procedura tj. ja moram da imam informaciju od dobavljaca da li ce uredjaj biti popravljen,zamenjen za nov ili ce se vratiti novac.Na osnovu te informacije dalje se resava stvar sa kupcem.Sve to mora papiroloski da bude ispraceno i zbog toga se ceka ovlasceni servis.Mi dajemo sve od sebe da maksimalno ispostujemo svakog kupca ne bitno da li je on kupio podlogu za misa ili racunar od 2000 eur. ali postoje situacije koje malo zavise od nas i to je jednostavno tako.
 
U sta uopste ne sumnjam kada ste vi konkretno u pitanju.
 
Da ne duzimo dalje pricu,
Mis je predat u nasu radnju kod Vukovog spomenika 27.09.2008. (Subota) u ponedeljak 29.09.2008. dostavljen u nas servis i nakon izvrsene kontrole i utvrdjivanja kvara 06.09.2008.(postoji rok zakonski od 8 dana da se utvrdi kvar) prosledjen ovlascenom servisu.Mozda su moje reci bile malo preteske ali ovo nije prvi put da se desavaju ovakve situacije i vise mi je muka da kupci napadaju moju firmu zbog nesposobnosi,neazurnosti i sporosti servisa ovlascenih uvoznika i distributera.
U svakom slucaju to su nasi interni odnosi i nije im mesto ovde.
A ti OKI ako se do ponedeljka ne resi reklamacija,dacemo ti nas novi mis sa naseg lagera.

sve je ovo trebalo da bude receno odmah, a ne da compland servis laze i da oni prave problem!!! bitno je da je stvar resena.. Pozdrav
 
Kako onda Imtel da odmah drugu komponentu bez bilo kakve "procedure", kako to "papirološki isprate"?
 
Kako onda Imtel da odmah drugu komponentu bez bilo kakve "procedure", kako to "papirološki isprate"?

Imtel(puno postovanje prema njima) je kompanija koja osim maloprodaje radi i uvoz i distribuciju pa to moze dok se Gigatron iskljucivo bavi maloprodajom i ne uvozi nista vec svu robu nabavlja kod domacih distibutera(po nekad izmedjuostalog i od Imtela) pa samim tim i servisno zavisi od njih.Sve artikle koji se pokvare u prvih osam dana od datuma kupovine menjamo odmah,takodje,robu koja se tesko popravlja ili se ne popravlja uopste kao sto su procesori,memorije i sl. menjamo odmah po utvrdjenom kvaru.
 
Kada vidim da se spominje Logitech, servis itd. ne mogu a da ne spomenem to da maloprodaje uzimaju trenutno robu od nekoliko firmi a ne samo od jedne koja je do sada bila jedini uvoznik. Kada imaju problem sa kupcima koji donose robu na reklamaciju ni negledaju deklaracije nego automatski salju u servis firme Compland. Verujem da je ista situacija i sa jos nekim komponentama. Tako da nemaju nikakvo pravo da prozivaju ovde ovlascene servise, kao prvo je nekulturno a onda i neprofesionalno. Znaci zbog sebe a i zbog svojih kupaca su duzni da prvo provere od koga su uzeli robu pa da onda tek salju robu u neki od servisa zavisno od uvoznika.
 
2 pitanja.

1. Da li je Compland jedini i generalni uvoznik i distributer Logitech-a za Srbiju ? Ako nije ko je pored njih ?

2. Po kojoj osnovi se konstatuje kvar u maloprodaji, ako sama maloprodaja nije ovlascenji servis za odredjenu komponentu? Ispada da se u neovlascenom servisu vrsi popravka odredjenog hardware-a i onda se ne salje ovlascenjom servisu ako se popravi ?

Ako neko ima volje da odgovori na ova pitanja, bio bih mu jako zahvalan.
 
2 pitanja.

1. Da li je Compland jedini i generalni uvoznik i distributer Logitech-a za Srbiju ? Ako nije ko je pored njih ?

2. Po kojoj osnovi se konstatuje kvar u maloprodaji, ako sama maloprodaja nije ovlascenji servis za odredjenu komponentu? Ispada da se u neovlascenom servisu vrsi popravka odredjenog hardware-a i onda se ne salje ovlascenjom servisu ako se popravi ?

Ako neko ima volje da odgovori na ova pitanja, bio bih mu jako zahvalan.

Pored njih imas:CT,Kimtek,Grapolo i Telefant.
Ama ni po kakvoj osnovi maloprodaja nema sta da gleda oko uredjaja za koje oni ne garantuju.Realno gledano ...oni su samo prodavci....nista vise.Poenta price je da pola kvazi servisera iz maloprodaje uzme otvori ....i samim tim izgubi garanciju kod generalnog uvoznika sto povlaci i odnos sa krajnjim kupcem.
Postoji nesto sto se zove "Zakon o zastiti potrosaca" za koji niko ni ne pita.U njemu pod clanom 24 ima jako lepo opisano "kako se sta resava".....znaci simple as that.Ne treba se praviti pametan...niti bilo sta.Doduse i poslednji kupci su duzni da idu na servis kod koga imaju garanciju.....u prethodnom slucaju to se odnosi i na OKija i na Gigatron.Da je on otisao direktno u Compland....ne bi bilo ni zivkanja niti bilo cega....medjutim ljudi su lenji ,hoce sve i sad........e pa ne moze.
 
@ Herros
Hvala na odgovoru.
Ne mogu a da ne primetim da si chekao da se javish pod ovim nick-om 2 godine, al ajde barem ti je konstruktivan "prvenac".

Izvini ali meni se nikako nije isplatilo da idem na adresu autoput br 22 jer i sam taksi do tamo bi me izashao kao pola misha, nazhalost nemam auto ali da imam rado bih otishao. Zashto tamo da idem kada mogu da ga vratim u Gigatron u centru kod vuka aka 10 min peshke od posla !?!?!?.
Dalje meni na garanciji pishe da je to GIGATRON a ne Compland. To shto ja znam da su oni, ispada sada jedan OD generalnih uvoznika i servisa za Logitech je samo moja informisanost, zar ne ? Ne daj bozhe da sam krenuo po tvojoj prichi da zovem i "ostatak sa liste" jer bih onda zaista izgledao kao istripovani retard, dovoljno mi je i ova blamazha na forumu. Sa jedne strane boli me uvo za glupi mish jer sam se naravno snashao za drugi koji koristim, a sa druge zaista nije u redu i na kraju krajeva mene i ne treba da interesuje sve sa ove strane topika i kraja predhodne ko koga tu zove, cheka da se sakupi roba pa nosi, zakonski rokovi koji se poshtuju "do poslednjeg dana" i ostalo. Znam samo da su 3 drugara koji su imali problema sa mx518 u proteklih par meseci proshli totalno drugachije nego ja. Jedan se iscimao kolima do Iris-a i dobio nov, drugi je posle 3 dana dobio i rekao mi - zovi ih svaki dan smaraj i dobicjesh [odnosi se na Gigatron i "dokaz" da je problem dotichne serije ipak neshto shto postoji i shto mi je serviser i rekao preko telefona da je u poslednje vreme ta serija krsh zhivi, a ne kako su mi u prodavnici rekli da sam ja prvi koji se zhali ?!?!], dok na kraju trecja osoba je dobila tachno posle mesec dana i to "batman" ediciju krajem avgusta, tachnije 18-og.

Podvlachim, izvinjavam se svima i nadam se da cje ova pricha ipak pozitivno delovati kako na shto kazhe Jaksa, nas sa ove strane pulta tako i na gospodu sa druge strane.
 
Jedan se iscimao kolima do Iris-a i dobio nov,

Eto, to se tako resava ako je nesto novo i neispravno.Njemu nije bilo tesko da ode.........

Dalje meni na garanciji pishe da je to GIGATRON a ne Compland

Ti stvarno nisi dobio garanciju od compland-a?
Ako nisi i ako je Gigatronova politika rada takva,onda nije trebalo ni da zoves Compland niti bilo koga drugog sem prodavca, a to kako ce on resavati to je samo njegov problem.
 
Poslednja izmena:
@ Herros
Hvala na odgovoru.
Ne mogu a da ne primetim da si chekao da se javish pod ovim nick-om 2 godine, al ajde barem ti je konstruktivan "prvenac".

Izvini ali meni se nikako nije isplatilo da idem na adresu autoput br 22 jer i sam taksi do tamo bi me izashao kao pola misha, nazhalost nemam auto ali da imam rado bih otishao. Zashto tamo da idem kada mogu da ga vratim u Gigatron u centru kod vuka aka 10 min peshke od posla !?!?!?.
Dalje meni na garanciji pishe da je to GIGATRON a ne Compland. To shto ja znam da su oni, ispada sada jedan OD generalnih uvoznika i servisa za Logitech je samo moja informisanost, zar ne ? Ne daj bozhe da sam krenuo po tvojoj prichi da zovem i "ostatak sa liste" jer bih onda zaista izgledao kao istripovani retard, dovoljno mi je i ova blamazha na forumu. Sa jedne strane boli me uvo za glupi mish jer sam se naravno snashao za drugi koji koristim, a sa druge zaista nije u redu i na kraju krajeva mene i ne treba da interesuje sve sa ove strane topika i kraja predhodne ko koga tu zove, cheka da se sakupi roba pa nosi, zakonski rokovi koji se poshtuju "do poslednjeg dana" i ostalo. Znam samo da su 3 drugara koji su imali problema sa mx518 u proteklih par meseci proshli totalno drugachije nego ja. Jedan se iscimao kolima do Iris-a i dobio nov, drugi je posle 3 dana dobio i rekao mi - zovi ih svaki dan smaraj i dobicjesh [odnosi se na Gigatron i "dokaz" da je problem dotichne serije ipak neshto shto postoji i shto mi je serviser i rekao preko telefona da je u poslednje vreme ta serija krsh zhivi, a ne kako su mi u prodavnici rekli da sam ja prvi koji se zhali ?!?!], dok na kraju trecja osoba je dobila tachno posle mesec dana i to "batman" ediciju krajem avgusta, tachnije 18-og.

Podvlachim, izvinjavam se svima i nadam se da cje ova pricha ipak pozitivno delovati kako na shto kazhe Jaksa, nas sa ove strane pulta tako i na gospodu sa druge strane.

Oki, kao sto je i Just rekao, Logitech uvozi vise firme u Sr, problem je sto u maloprodajama nikad ne gledaju od koga je stigla roba vec automatski salju u Compland servis. Ti si samo dobio Gigatronovu garanciju, sto ti je automatski zakonski prekrsaj posto moraju da se iskljucivo daju garancije uvoznika, samim tim, ti realno gledano nemas predstavu od koga je njima mis stigao. Nije cak ni resenje da ti zoves ovlasceni servis da bi video dokle se stiglo sa popravkom, zamisli da svaki krajnji kupac zove, sta bi servis uspeo da uradi od tih silnih poziva? Kao sto vidis i iz iskustva tvojih drugova, svi kvarovi su otklonjeni dosta brzo tako da problem nije u servisu Compland-a. Sve maloprodaje u 99% slucajeva kazu da je problem kod ovlascenog servisa i da oni prave problem, a pitanje je da li su ga uopste i poslali na servis. Tebi je problem resen i to je ono sto je ipak najvaznije. Tog novog misa sto ces dobiti uzmes lepo i prodas, kupis drugi i resen problem :D
 
Imtel je zaista ODLICAN sto se tice zamene komponenata...ako je u garanciji
Odneo sam im napajanje...i to neko od 600w...lik je u servisu uzeo, otisao i za minut doneo isto novo...nije ni pitao sta je problem
 
Posto sam uspeo da unistim moju staru dobru tastaturu :( Microsoft Ergonomic 4000 koju sam uzeo pre godinu dana u Pakomu i bili su sasvim ok i dostavili je za 2 dana.Ja narucim proslog ponedeljka novu na firmu i platim je isti taj dan,posto se radi o firmi racunam sutradan ce dobiti novac.I tako dodje prosle nedelje cetvrtak nazovem call centar(neverovatna ljubaznost za Pakom) prebace me na drugi broj kazem broj porudzbine kao to je sigurno poslato stize vam u petak tj sutradan.Prodje petak,ja ih zovem danas i ne radi im aplikacija za proveru (8h ujutru) nazovite kasnije.Da ne budeda sam nestrpljiv nazovem ja oko 13h ista stvar,kaze covek dajte nam mail adresu poslacemo Vam do kraja radnog vremena.Dam im nista prodje radno vreme a od tasture i maila nista.
Kakva sramota i neozbiljnost a u mailu na porudzbini kao sigurno vam stize roba do 24h do 5 dana mislim...
 
Posto sam uspeo da unistim moju staru dobru tastaturu :( Microsoft Ergonomic 4000 koju sam uzeo pre godinu dana u Pakomu i bili su sasvim ok i dostavili je za 2 dana.Ja narucim proslog ponedeljka novu na firmu i platim je isti taj dan,posto se radi o firmi racunam sutradan ce dobiti novac.I tako dodje prosle nedelje cetvrtak nazovem call centar(neverovatna ljubaznost za Pakom) prebace me na drugi broj kazem broj porudzbine kao to je sigurno poslato stize vam u petak tj sutradan.Prodje petak,ja ih zovem danas i ne radi im aplikacija za proveru (8h ujutru) nazovite kasnije.Da ne budeda sam nestrpljiv nazovem ja oko 13h ista stvar,kaze covek dajte nam mail adresu poslacemo Vam do kraja radnog vremena.Dam im nista prodje radno vreme a od tasture i maila nista.
Kakva sramota i neozbiljnost a u mailu na porudzbini kao sigurno vam stize roba do 24h do 5 dana mislim...


Ljudi su zauzeti, a meni stvarno nije jasno zasto nisi ti otisao po tastaturu?
 
Pa mogu oni biti zauzeti koliko hoce :) al ako sam ja platio,prosao rok koji oni garantuju da ce stici imam pravo da se bunim.Zato sto zivim u Sapcu a kad vec ima kurir sluzba sto da se dzabe mucim i izlazem dodatnim troskovima.
 
Postoji nesto sto se zove "Zakon o zastiti potrosaca" za koji niko ni ne pita.U njemu pod clanom 24 ima jako lepo opisano "kako se sta resava".....znaci simple as that.Ne treba se praviti pametan...niti bilo sta.Doduse i poslednji kupci su duzni da idu na servis kod koga imaju garanciju.....u prethodnom slucaju to se odnosi i na OKija i na Gigatron.Da je on otisao direktno u Compland....ne bi bilo ni zivkanja niti bilo cega....medjutim ljudi su lenji ,hoce sve i sad........e pa ne moze.
Nije mi baš jasno kakve veze ima član 24 sa ovim slučajem ?
Kupac nije dužan (i ne treba) da ide u servis, nego reklamaciju podnosi u prodajnom objektu u kojem je proizvod kupljen. Tako piše u Zakonu o zaštiti potrošača u članu 34.
 
Nije mi baš jasno kakve veze ima član 24 sa ovim slučajem ?
IV INFORMISANJE I OBRAZOVANJE POTROŠAČA
Član 24
Zabranjeno je obmanjivati potrošače, davati netačne, nepotpune, neosnovane, nejasne ili dvosmislene informacije ili prećutkivati podatke o stvarnim svojstvima i karakteristikama proizvoda i usluga, ili uslova kupovine i prodaje.
Izrazi "garancija" ili "garantovano" ili drugi izrazi slične sadržine mogu se koristiti samo u slučajevima kad su sadržina i uslovi garancije izričito utvrđeni saveznim zakonom ili tehničkim propisom.

Naglasio sam clan 24 zbog toga sto Gigatron nije dao odgovarajuci garantni list, odnosno garanciju od Complanda.

Član 34
Zabranjena je reklama koja, u bilo kom obliku, uključujući i njeno predstavljanje, dovodi u zabludu ili može da dovede u zabludu potrošače kojima je namenjena ili do kojih stiže i kao takva utiče na njihov izbor.

Kao sto vidis u clanu 34 nema to sto si ti napisao.
Na primer ako kupis Samsungov artikl bilo gde u gradu, i ne daj boze nesto mu zafali......ne nosis ga u prodavnicu ...vec se zna gde jel tako.


Inace ovaj zakon mozes da skines sa zvanicnog sajta ministarstva.

Poz!!
 
Ljudi su zauzeti, a meni stvarno nije jasno zasto nisi ti otisao po tastaturu?

Pokusaj da odes u bilo koju Pakom prodavnicu u Beogradu.

I Ako imaju tri maloprodaje ovde oni te upicuju da narucis preko interneta i da ti dostave nekom kuriskom sluzbom.

DIiabolique je napisao(la):
A ti našao imtel da porediš. Imtel za razliku od svih zna šta je odnos sa klijentima.

O Imtelovoj kao ni o poslovnosti drugih ovde pomenutih "VELIKIH" firmi ne treba razgovarati. Kada god sam otisao u Imtel po neku komponentu koju sam video u cenovniku, bio sam ispaljen, i svaki put su mi objasnili da treba da proverim dostupnost i eventualno rezervisem telefonom. Poslednjih nekoliko dana uporno pokusavam da ih dobijem na brojeve koje su naveli na sajtu i nikako mi ne uspeva, a na mejl mi odgovaraju da ne moze nista da se rezervise.
 
Da, izvinjavam se moram da naglasim da se ovde radi o reklamacijama koje nisu starije od 7 dana, u suprotnom kupac nije u obavezi uopste da servisira proizvod vec mesto gde je kupio je duzno da mu taj artikl zameni istim ili boljim, a moze i da mu se vrati novac.
 
Poslednja izmena:
O Imtelovoj kao ni o poslovnosti drugih ovde pomenutih "VELIKIH" firmi ne treba razgovarati. Kada god sam otisao u Imtel po neku komponentu koju sam video u cenovniku, bio sam ispaljen, i svaki put su mi objasnili da treba da proverim dostupnost i eventualno rezervisem telefonom. Poslednjih nekoliko dana uporno pokusavam da ih dobijem na brojeve koje su naveli na sajtu i nikako mi ne uspeva, a na mejl mi odgovaraju da ne moze nista da se rezervise.
Cenim da si ti jedini koji ima ovakva iskustva sa Imtelom.
 
O Imtelovoj kao ni o poslovnosti drugih ovde pomenutih "VELIKIH" firmi ne treba razgovarati. Kada god sam otisao u Imtel po neku komponentu koju sam video u cenovniku, bio sam ispaljen, i svaki put su mi objasnili da treba da proverim dostupnost i eventualno rezervisem telefonom. Poslednjih nekoliko dana uporno pokusavam da ih dobijem na brojeve koje su naveli na sajtu i nikako mi ne uspeva, a na mejl mi odgovaraju da ne moze nista da se rezervise.

Ma oni tebe mrze 100% :p

O Imtelu loše može da priča samo konkurencija ;).
 
Cenim da si ti jedini koji ima ovakva iskustva sa Imtelom.

Diabolique je napisao(la):
Ma oni tebe mrze 100%

O Imtelu loše može da priča samo konkurencija .

Pazi sa Imtelom sam saradjivao mnogo godina jos od kad su bili ruksak firma (90-tih godina) kada su robu iz Minhena, Singapura itd... donosili u putnim torbama i rancima, tako da sa njima imam prilicno iskustva.

Za sve ovo vreme radili su i ovako i onako. Nekada su bili mnogo bolje snabdeveni i imali su mnogo bolje cene nego sada, ali im reklamacija i servis bio najblaze receno ocaj.
Pocevsi od toga da ti pre podne prodaju skroz krnjave (ostecene) procesore, a popodne na iste te procesore koji nisu ispravni ne priznaju garanciju, pa do toga da posle mesec dana dobijem komponente (modeme, memeorije, hardove) koje sam vec jedanput reklamirao i vratio i koji su naravno i dalje neispravni.

Dobra maloprodaja nisu samo nasmejani prodavci i saren izlog, mada je i to bitno, vec azurranje lager liste, posebno ako je to jedini nacin da kupac zna sta trenutno moze da kupi u toj radnji.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno