Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A sta raditi kada nemožeš dobiti proizvod koji si naručio . Ja i ortak smo prošle nedelje tačnije u utorak naručili preko Pakomove maloprodaje u Novom Sadu Power color 3850 zadnje dve sa stanja i karte su stigle ali prodavci uporno odbijaju da ih prodaju pod milion različitih izgovora jer su karte naručene po jako primamljivoj ceni i očigledno neko pokušava da zaradi dodatno na njima .

pa ako mozes fizicki da im pridjes, pozoves inspekciju i crvsto ih drzis rukama... dok ne dodju :p
 
Posto im je laptop stigao u petak odmah su me zvali oko 11 da je laptop sredjen da je bilo do xp-a da ja nisam znao da namestim ( iako vec godinama uspesno sebi i drugarima namestam xp) i rekose poslace u petak odmah,posto se keva javila ja sam zaboravio mob kuci.Danas ih zovem oko 13h i kao taj serviser je na terenu docice mozda oko 15h nazovi tad,ja nazovem kao tog nema a ovaj sto se javio ne moze da proveri itd kao sutra serviser nece biti isto tu pa kad uspem da ga nadjem.Jel ima neko neki predlog sta da radim dalje?
 
Nadati se najboljem.
Kukati upravi pakoma?
Mislim da to ne regulishe zakon...
O, itekako reguliše. Svaka oglašena ili izložena roba mora biti prodata po ceni koja je istaknuta ili drugačije saopštena, ako kupac u radnji želi da je kupi. Ako prodavac odbije da proda tu robu, to je prekršaj za inspekciju.
 
Nije bila izlozhena.
U flajeru i ako je bila kartica sigurno pishe da ne odgovaraju za eventualne shtamparske greshke i da cena vazhi do isteka zaliha :)
Naruchivanje robe koliko ja znam je slobodna volja prodavca...
 
***a, "štamparska" greška može da bude i na cedulji ispred proizvoda ;) Njihovo je da vode računa, u protivnom obmanjuju kupca.
A da li je flajer ili bilbord ili cela strana u Kuriru, isto je.
Ako je ta roba u radnji, a neće da prodaju, pojaviš se sa znaš-već-kim...
 
Poslednja izmena:
Cena kartice i sad stoji na sajtu ako ukucaš power color 3850 pakom a kartice su u radnji i ne mogu da nam ih daju zbog toga što nemaju papire o ulazu za njih . Koliko ja znam samo zbog toga mogu da zovem inspekciju jer roba ne sme biti u radnji bez papira .
 
Sve što mogu da kažem jue da pored velike peripetije ja i kolega dobismo karticu . Hvala svim benchmarkovcima na savetima ja sam već izgubio nadu da ću dobiti traženu robu .
 
Šta se tačno dogodilo?
 
Pakom ponovo jashe!

" dva truna prasine unutar panela koji se reprezentuju kao mrtvi pikseli u pitanju je jos minorniji defekt od mtrvih piksela koji se tolerisu 3/3/4" - ISPRAVNO
ovo je istinito i opisuje reshenje i konstataciju Pakomovih vrlih struchnjaka...oni su na vrhunskom 22" Viewsonic monitoru dva po nama bad pixela opisali kao trunke prashine unutar panela??? Na nashe zvanje kada smo videli objashnjenje na b2b site-u rekli su nam da je to fabrichka greshka i da se to deshava i da su to stvarno dva zalutala zrnca prashine unutar panela ...??? Ljudi,taj monitor koshta u MP oko 24000 dinara!
Jao i kukulele onom ko pazari u Pakomu!
 
Kolega je posle dužeg insistiranja u radnji da nam daju našu robu ipak izvukao kartice . Valjda su se nadali da ćemo odustati ali je upornost presudila .
 
" dva truna prasine unutar panela koji se reprezentuju kao mrtvi pikseli u pitanju je jos minorniji defekt od mtrvih piksela koji se tolerisu 3/3/4" - ISPRAVNO
ovo je istinito i opisuje reshenje i konstataciju Pakomovih vrlih struchnjaka...oni su na vrhunskom 22" Viewsonic monitoru dva po nama bad pixela opisali kao trunke prashine unutar panela??? Na nashe zvanje kada smo videli objashnjenje na b2b site-u rekli su nam da je to fabrichka greshka i da se to deshava i da su to stvarno dva zalutala zrnca prashine unutar panela ...??? Ljudi,taj monitor koshta u MP oko 24000 dinara!
Jao i kukulele onom ko pazari u Pakomu!
Pakomu si teško naškodio ovim postom. Ko prevede ovaj "pravopis" svaka čas'.
 
Sto se pakoma tice, nisam primetio da su nesto povoljni.. ..
 
Pakom ima najbolje urađenu on-line kupovinu i brzu isporuku. Servis ili bilo kakva podrška je katastrofa. Znam likove koji rade u servisu i veće lenguze video nisam nigde.
 
Ja sam na preporuku drugara godinama iskljucivo radio sa Imtelom.Nikada nikakvih problema nisam imao, a za period od 6 godina, od njih sam kupio 15 konfiguracija (10 su bile za opremanje igraonice), i komponente u vrednosti od 2-3 k evra.

Dok nije uveden PDV, vecito sam kupovao bez poreza, posto su oni uvek muljali sa tim.Ocigledno imaju sjajne ekonomiste i pravnike :)
Svaku komponentu koju sam donosio na reklamaciju, a bilo je jedno 10-tak dolazaka, menjali su mi na licu mesta, u roku od 15 min.Za komponente poput dvd chitacha/rezacha nisu se ni cimali, samo su mi davali novi.
Poslednja reklamacija koju sam imao je asusova 8600gt kartica, koja se nalazila u sklopu kompa koji sam uzeo drugaru.Kartica je crkla, ja nazvao Imtel, rekao im u cemu je problem, i resena stvar.Prodavac mi je samo rekao da bi ipak trebalo da je odnesem u servis(bezobraznici ! :D ),i ako se ispostavi da je pokvarena, vratice mi NOVAC u vrednosti koliko je poslednji put doticna kartica kostala na lageru.Posto doticni model nemaju, ja sam dobio 6000 din za usranu 8600gt karticu, posto su doticni model poslednji put imali u avgustu :)

Za novac koji sam dobio htedoh da kupim par sitnica, i za oko mi je zapao neki mp3 player koji sam hteo da poklonim.Prodavac mi reche "NEMOJ da kupujes taj model, baterija je jako slaba, ne traje duze od 3 sata".Nakon toga mi je objasnio da u stvari ne bi trebalo da kupim ni jedan mp player od njih, posto su generalno ******.
Na kraju sam uzeo nekoliko flash-eva od 4 gb, podelio prijateljima i svi zadovoljni.

S'obzriom da sam iz Zrenjanina, sve komponente sam narucivao telefonom, ali danas za sutra, nego danas za danas, i to tako sto lepo nazovem i 10 ujutru, rezervisem, i roba me i dalje ceka oko 3-4, zavisi kad stignem.

Dakle, sve u svemu, ocena za Imtel:

Cene: 45/50 (Nekada se desava da su im neke komponente nerazumljivo skupe, kao recimo wd passport prenosni hard diskovi, ili asus eee pc, koji je 20 i kusur evra jeftiniji u gigatronu)

Upucenost prodavaca: 40/50 ( treba samo izbegavati devojke i traziti sto neupadljiviju osobu muskog pola)

Servis : 50/50 (Nikada se nisam zadrzavao duze od 5 min)
 
Podržavam sve što je gore rečeno...da ne dužim :)
 
Kupio sam pre dva dana za drugara Biostar GF7050-M2 u Bartecu na NBG_u i ploca jednostavno nije htela da se upali. Bez reci i rasprave su za dva minuta vratili novac.
 
Kupio sam pre dva dana za drugara Biostar GF7050-M2 u Bartecu na NBG_u i ploca jednostavno nije htela da se upali. Bez reci i rasprave su za dva minuta vratili novac.

Ja sam ranije svasta uzimao kod njih,oni su skroz ok,meni su zamenili Chieftec od 650w koga sam sam spalio tako sto mi je upao sraf u njega.
 
Poslednja izmena:
Jao cc13, to se i meni slucajno desilo...Chulo se prilichno BUM, iskochio mi je osigurach u stanu, sklopka, i limitator u razvodnom ormanu zgrade! sva sreca pa se etf-ovac u meni pridrzavao mera opreza..
 
Samo da pohvalim Desk poslao sam hdd pre neki dan u jednom danu su sredili i poslali mi nov.
 
Kupujem često u Bartecu, i reči hvale za njih.
Prodavci su im uslužni a cene su sasvim ok.

Jedino jedna zamerka... Skoro sam nosio rezač na servis, i trebalo im je skoro 3 nedelje da ga vrate sa servisa. U stvari, dobio sam novi uređaj. (dobro, kapiram da ovo nije verovatno do njih, već do uvoznika).

Ali ja sam njih cimao svakih pet dana da vidim da li je stigao rezač, i da ih nisam cimao, ko zna kada bi ga uzeo, jer me oni ne bi nazvali (prodavac mi reče da će me nazvati čim uređaj stigne sa servisa...).
 
Zanima me da li je neko imo iskustva sa Getel, www.getel.rs. ? Imaju kucnu dostavu i parce harvera koje nigde ne mogu da nadjem, al opet ne bih se opecem...
 
Zanima me da li je neko imo iskustva sa Getel, www.getel.rs. ? Imaju kucnu dostavu i parce harvera koje nigde ne mogu da nadjem, al opet ne bih se opecem...

OMG pogled na njihov "web site" toliko govori da je svaki komentar u vezi tvog posta suvisan. BTW ako ti trebaju majice, zive ograde, kompjuteri, fontane i maturski radovi onda si na pravom mestu!
 
opasno me smorio gigatron jer sam odneo mish pre 12 dana ni traga ni glasa od istog..ali nije me mrzelo da zovem IRIS tamo negde na autoputu gde mi se serviser javio i rekao da naravno da nisu dobili nikakav mish od njih..kada sam posle toga zvao gigatron oni kazhu da da poslat je mish...

na kraju smo doshli do najgoreg mogucjeg reshenja a to je da postoji rok od 30 dana kada mogu da uzmem pare nazad..

umesto da su na licu mesta videli da mish prosto ne radi da nema kontakt da on fly dugmicji nisu nikada radili i da mi kao svima gore aka normalnom svetu daju nov mish - ne ja moram da prodjem proceduru...

i sad chekam...a lepo mi se pre par meseci kada sam primetio da mi on fly dugmicji ne rade, javio ovde na forumu lik iz gigatrona i rekao da cje mi dati majicu i nov mish i bla bla bla bla bla....

smor
 
OMG pogled na njihov "web site" toliko govori da je svaki komentar u vezi tvog posta suvisan. BTW ako ti trebaju majice, zive ograde, kompjuteri, fontane i maturski radovi onda si na pravom mestu!

Zaboravio si auto... Mislim da cu preskociti... :) Sto ima Telekom u nazivu, nista mu ne verujem :d

A Jakovsistem? Ima li neko iskustva sa njima?
 
Mx 518

opasno me smorio gigatron jer sam odneo mish pre 12 dana ni traga ni glasa od istog..ali nije me mrzelo da zovem IRIS tamo negde na autoputu gde mi se serviser javio i rekao da naravno da nisu dobili nikakav mish od njih..kada sam posle toga zvao gigatron oni kazhu da da poslat je mish...

na kraju smo doshli do najgoreg mogucjeg reshenja a to je da postoji rok od 30 dana kada mogu da uzmem pare nazad..

umesto da su na licu mesta videli da mish prosto ne radi da nema kontakt da on fly dugmicji nisu nikada radili i da mi kao svima gore aka normalnom svetu daju nov mish - ne ja moram da prodjem proceduru...

i sad chekam...a lepo mi se pre par meseci kada sam primetio da mi on fly dugmicji ne rade, javio ovde na forumu lik iz gigatrona i rekao da cje mi dati majicu i nov mish i bla bla bla bla bla....

smor

Pretpostavljam da se radi o ovom misu ,posto je to jedini koji je predat pre odprilike 12 dana na reklamaciju.A tamo gde si zvao da proveris da li je predat,lazu i nije im prvi put.Matori,zamenili bismo ti misa odmah ali je sad proslo vise od 3 meseca kako si ga kupio tako da moramo da sacekamo sta ce uvoznik da kaze.Javice ti se momci iz servisa cim budu imali bilo kakavu informaciju.
 
Okej...hvala shta drugo da kazhem :/ Samo da dodam da mi je taj chovek iz servisa rekao da je neshto najdosadnije popravka optike i da je vecja zabava sastaviti 2 konfiguracije nego chachkati mx518 koji nije kao shto je nekada bio...valjda je ova batman edicija zaista za korak bolja od ovih "starih" jer ispada da je vecjina zaista krsh i koliko sam chuo sa neke potpuno leve strane, vecjina njih chak dolazi free uz neke volane i slichno...

eto kako se jedan produkt godinama ipak sroza...
 
Pretpostavljam da se radi o ovom misu ,posto je to jedini koji je predat pre odprilike 12 dana na reklamaciju.A tamo gde si zvao da proveris da li je predat,lazu i nije im prvi put.Matori,zamenili bismo ti misa odmah ali je sad proslo vise od 3 meseca kako si ga kupio tako da moramo da sacekamo sta ce uvoznik da kaze.Javice ti se momci iz servisa cim budu imali bilo kakavu informaciju.

"A tamo gde si zvao da proveris da li je predat,lazu i nije im prvi put" bez obzira da li je ovo tacno ili ne, ipak je ovo malo neprofesionalno i nekulturno...
 
Hm pa zaista onda je neozbiljno od jedinog generalnog uvoznika za Logitech da sebi dozvoljava takve stvari !?!?!

Nije u pitanju neki Mika vecj upravo firma/servis u koji ide sve shto na sebi ima logo Logitech-a ako neshto ne daj bozhe krene po zlu.

sve u svemu :/
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno