Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
meni se u 99% sluchajeva sve reshi isti dan pixel/htc/pin ...jedino telix njaka 2 dana mora neki shef da potpishe...a to ne mozhe isti dan...
 
Meni isto uglavnom daju novo na licu mesta ili zamenu, jedino mi je Alti drzao plocu 7-8 dana dok nisu zamenili za istu, i poludeo sam nacisto tada i nadam se da vise nikada necu morati kod njih da nosim ista, svaka cast Predragu sto mu je 10dana ok rok.
 
Poslednja izmena:
nemoj da se vredjate ali iz mog iskustva likovi koji su naporni/nervozni/napadni dobiju zameni na licu mesta ja uvek cekam od 5-30 dana.....
iskreno ja sam licno poceo bas da pizdim zbog toga jer vodim lika koji nema pojma / komp jedva da pali i on sa vrata napadne prodaca i odma dobije zamenu a ja lepim cekam ko *****...
 
Slažem se. Pohvalio bih Eurolink (team 2000) jer su mi u nekoliko navrata izašli u susret ostavši prekovremeno da bi sastavili konfu, a da su pritom bili ljubazni i korektni.

P.S. To je naravno samo moje mišljenje, na osnovu iskustva koje sam imao sa njima.

Nije problem u njihovoj ljubaznosti, već u tome što su propali, a crkla mi grafička posle ravno 4 meseca.
 
da li neko ima iskustva sa pakomom,u subotu sam odneo laptop hp na servis posto je riknuo wireless pa reko sta mislite koliko ce im trebati da ustanove kvar i poprave?
 
Mislim da ćeš se načekati.
 
cca 30 dana...
 
auu pa to je bas bezobrazno,nego negde sam procitao mislim bas na benchu da kao postoji neki rok od 8 dana za proveru komponente i 14 da je servisiraju?Jel taj zakon postoji ili?
 
Mislim da je ipak 45 dana u pitanju.
 
Ukratko: U prvih 7 dana se vraćaju pare momentalno, posle toga zakonski rok je 45 dana da se reši reklamacija.
 
Uf, ajde jos jednom, dok me ne mrzi. Zakon kaže:

- Ako nema garantnog lista, zakon daje garanciju od 6 meseci sa svim pratećim uslovima koji su navedeni u zakonu.

- Ako u garantnom listu stoje definisani uslovi garancije, onda se postupa po njima. I da, garantni list može da ima u sebi stavku da je garancija npr. 2 meseca i to je potpuno legalno.

- Zakon nigde ne kaže da garancija mora minimalno da iznosi 6 meseci, ako postoji garantni list u kojem je dužina garancije definisana. Nažalost, tako je.

- Medjutim, jedan rok koji prodavnice/servisi/uvoznici popuste da odrede jeste taj rok u kojem treba da obaveste onoga ko reklamira šta su odlučili povodom reklamacije, a zakon kaže da on iznosi 8 dana. U čistoj teoriji, ovo treba prijaviti inspekciji, jer strogo gledano jeste kršenje zakona i prodavnica/servis/ko-već će biti kažnjen. Praksa... pa, ne znam šta da mislim, možda tržišna inspekcija zaista revnosno radi svoj posao, pa reguje i ako neko i ovo prijavi. Nećemo znati dok neko ne pokuša i ne javi ovde.

P.S. nema zakonske prinude da radnja vrati iznos cene proizvoda u roku od 7 dana od kupovine. To je čisto dobra volja prodavca i politika prodavnice.
 
Poslednja izmena:
Evo danas su me zvali kazu problem sa wirelessom je do drajveraj :S rekao sam im jos jednom kako se pojavio problem i da jos jednom istestiraju jer nisam iz BG pa ne mogu svaki put da dolazim.Momak je bio vrlo ljubazan,rekao mi je da ce zbog pregrevanja da precisti kulere pa cemo videti.Jer jako mi je cudno da laptop koji je sa jednim os radio odlicno 4 meseca i odjednom prestao wireless a nista nije menjano.Hvala vam svima za savete pa cu javiti dalji tok :)
 
zapatio si garant virus... desilo se i meni sa par laptopova koji su mnogo setani... posle reinstala sve radilo ko podmazana...
 
pa uradio sam ja reinstall 4 puta,full format hdd,menjao sve moguce drajvere i nista al dobro videcemo kad odem po njega licno :)
 
Pohvala za WebHouse, juce oko 14h nazvao i narucio 2x noctua 12cm(800) i 2x noctua 8cm ventilatora. Stiglo danas Post Expressom oko 13h. Jedino mi je cudno sto je cena(bez postarine) bila ~3600din - to se bas ne poklapa sa cenama sa ITsvet.com
 
posto su me juce zvali da kazu kako je sve uredu sa laptopom,danas sam ga preuzeo i cim sam ga probao kod njih u servisu nije radio a serviser me je ubedjivao jedno pola sata kako je imao takav problem kod drugog na servisu i da je resio drajverom itd.Toliko o profesionalnosti
 
Poslednja izmena:
nisi ga smeo preuzeti ako nije popravljen!
morao si im ga ostaviti, kad istekne 45 dana (ili famoznih 23..) moraju ti ga zameniti za drugi i kraj
 
Posto je lap uzet na firmu danas ga cale nosi u PCPractic gde je uzet pa ako ne budu oni popravili ili zamenili za 45 dana dicice tuzbu.A ja sam se celu noc zavitlavao sa njim 3x xp menjao sve moguce radio i dalje isto tako da...

EDIT:Sad sam zvao jos jednom PAKOM i kaze ako on uspe da ga namesti da ce se naplatiti to jer kao opet ne znam da instaliram sistem i da sam opet nesto zeznuo,mislim koji bezobrazluk
 
Poslednja izmena:
Pristani na uslov, ali ako ne namesti da ti odma zameni za drugi. Povedi cjaleta :)
 
Il plati meni da im se naebem keve tamo + nov lap garant :whip:
 
Posto je danas ispalo da cale mora na hitan put i ostace par dana poslao sam pakomu kako su rekli nekom DPD sluzbom i rekao instaliraj i ako ne bude radilo hocu ili nov lap ili da mi se srede zvucnici da vise ne krce na maxu i hocu ispravan wifi ostalo me ne interesuje ako za 45 dana ne popravite stize vam inspekcija + tuzba :)
 
Kojih famoznih 23 dana?
http://www.benchmark.co.yu/forum/showpost.php?p=1019344&postcount=1

Po ZAKONU O ZASTITI POTROSACA - SLUZBENI GLASNIK Broj 79/05, onaj ko pregleda ispravnost reklamiranog proizvoda, odnosno servis, reklamirani proizvod moze drzati najduze 8 dana (citiram clan 13 stav 4)

Citat:
"Ovlašćeno lice odlučuje o prigovoru istog dana kada je prigovor podnet, a najkasnije u roku od osam dana od dana podnošenja prigovora."

Sto se tice vremenskog roka za otklanjanje reklamacije, cuvenih 45 dana je zabluda. Prodavci zbog neinformisanosti ili zbog namere dovode kupce u zabludu.
ZAKON O USLOVIMA ZA OBAVLJANJE PROMETA ROBE, VRŠENJE USLUGA U PROMETU ROBE l INSPEKCIJSKOM NADZORU - SLUZBENI GLASNIK Broj 39/96, 20/97, 46/98, 34/2001 i 80/2002 kaze da za izvrsenje imaju najvise 15 dana od dana kada je serviser odnosno za to odgovorno lice utvrdilo da je uredjaj neispravan (citiram deo clana 36):


Citat:
"Preduzeće i preduzetnici iz stava 3 ovog člana dužni su da potrošača obaveste o odluci donetoj po reklamaciji u roku od osam dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispune u daljem roku od 15 dana."

Ukoliko za 8+15 odnosno 23 dana ne urade ono sto su duzni, sve sto sam gore napisao sigurno se moze dobiti na sudu.
Ukoliko Vas mrzi da se akate po sudovima, posle 23 dana mozes otici u inspekciju i za najduze 30 dana inspektor uz dovoljan broj dokaza - znaci prijemnica u servis i sl. zavrsava posao.
I cela tema: http://www.benchmark.co.yu/forum/showthread.php?t=119544&highlight=zakon+zastiti+potrosaca
 
A sta raditi kada nemožeš dobiti proizvod koji si naručio . Ja i ortak smo prošle nedelje tačnije u utorak naručili preko Pakomove maloprodaje u Novom Sadu Power color 3850 zadnje dve sa stanja i karte su stigle ali prodavci uporno odbijaju da ih prodaju pod milion različitih izgovora jer su karte naručene po jako primamljivoj ceni i očigledno neko pokušava da zaradi dodatno na njima .
 
Nadati se najboljem.
Kukati upravi pakoma?
Mislim da to ne regulishe zakon...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno