Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
ako je tako onda menjajte dobavljaca. . . jos nisam cuo da neki dobavljac salje slabiji proizvod, namerno osteti proizvod ili daje pare u zamenu. . .
nisam nesto upucen u zakon ali koliko mi se cini, kad ti nesto crkne, mora biti zamenjeno istim ili boljim!

i mislimm da je fer da neka manja mp ima svoje delove koje ce dati kupcu na koriscenje dok se ne resi situacija sa njegovim delom

ja bih voleo da smo mi Grcka, ali ovo je Srbija...

To sto ti nisi cuo u realnoj situaciji kupcu nista ne znaci, ne moze da se kaze kupcu max21 nije cuo za tu situaciju tako da eto dragi musterijo ovo se ne desava, ovo je sve svet maste. :d

Sa prvim vise ne radimo posle te memorije i HDD-a, ali te 2 situacije smo morali da resimo, ova graficka je kod drugog uvoznika, sa njim dugo vec ne radimo, ali maxe proizvod ima 3 godine garancije, i taj kupac posle 3 godine, nece da nas pita "da li vi radite i dalje sa ovima, mi kazemo ne, a kupac onda kaze, pa nema veze ne morate da mi reklamirate graficku, bacicu je".

Vidis u tvom svetu maste je sve idealno, ali u realnosti nije...
 
Poslednja izmena:
Bilo bi lepo da nam neko od pomenutih (kojih vidim da ovde ima) objasni sta ustvari oni rade 45 dana sa robom,kada svi znamo da je za utvrdjivanje kvara dovoljno mnogostruko manje vremena pa cak i u najvecoj guzvi?!

Kao prvo mp ne radi nista, nego se sve salje u ovlasceni servis i ako zaglavi - zaglavi tamo, tako da je to vise pitanje za servis.
Isto tako ljudi ne razumeju jednu stvar kad je u pitanju vracanje para. Da bi se nekom vratio novac potvrdu o finansijskom razduzenju izdaje OVLASCENI SERVIS, a ne pera, mika, zika iz nekog shopa. Shop je samo prijemna lokacija i ne vodi se kao strucno i ovlasceno "lice" za tako nesto, tako da ja uvek gledam da nosim odmah u servis, a ne u mp jer je to igranje gluvih telefona. Ti ides i mitingujes u mp, oni nazovu servis, servis u najboljem slucaju "obeca" da ce biti reseno jos juce i pod hitno...sve dok se ne ponovi opet situacija...i tako in the loop...ovako lepo direkt u servis i tamo smaras/mitingujes pa da vidimo kome ce pre dosaditi.
Naravno vecina ce reci, "sta se to mene tice nisam kupio od njih, nego od vas" ali stvari za sada tako funkcionisu i takva je procedura, i ja sam bio nebrojeno puta u takvoj situaciji, tako je kako je dok se ne promeni. Ne znam da li ce tako nesto biti regulisano po novom zakonu relacija mp-uvoznik.
Realno neke stvari ni ne ocekujem da funkcionisu drugacije, npr kad sam kupio dslr da se u nekom kratkom roku pokvario sigurno mi ne bi zamenili za nov (iako bi naravno popiiiip i mitingovao). Jednostavno mislim da je to u zavisnosti od samog trzista. Ono na sta se svi pozivaju u americi/nemackoj/gdegod ti odmah zamene...da, zamene ali verovatno zbog toga sto sami uvoznici/distributeri imaju bolje i povoljnije uslove za poslovanje od proizvodjaca, jer se kod njih prodaje na hiljade dslr-ova, a kod nas u najboljem slucaju stotine, samim tim to vec menja i racunicu...*** srbija...
Kao drugo, sto se tice zadrzavanja na servisu, iako je svakom njegova muka najveca (razumljivo :) ), za servis si ti samo JEDNA OD musterija. Svi servisi funkcionisu po sistemu FIFO - first in-first out, i ne postoji razlog (osim u nekim "specijalnim" slucajevima) da bi tvoja reklamacija bila resena preko reda, i jos kad uzmes u obzir da ovlasceni servis resava reklamacije sa teritorije CELE SRBIJE, a ne samo prodavnice gde si ti kupio robu...
 
Zar nema tema: prava potrošača ili tako nešto?
 
To sto ti nisi cuo u realnoj situaciji kupcu nista ne znaci, ne moze da se kaze kupcu max21 nije cuo za tu situaciju tako da eto dragi musterijo ovo se ne desava, ovo je sve svet maste. :d

Sa prvim vise ne radimo posle te memorije i HDD-a, ali te 2 situacije smo morali da resimo, ova graficka je kod drugog uvoznika, sa njim dugo vec ne radimo, ali maxe proizvod ima 3 godine garancije, i taj kupac posle 3 godine, nece da nas pita "da li vi radite i dalje sa ovima, mi kazemo ne, a kupac onda kaze, pa nema veze ne morate da mi reklamirate graficku, bacicu je".

Vidis u tvom svetu maste je sve idealno, ali u realnosti nije...

da, ali zar opet i ako ne saradjujete vise, ne bi trebalo da uvoznik uvazi garanciju?
 
Poslednja izmena:
da, ali zar opet i ako ne saradjujete vise, ne bi trebalo da uvoznik uvazi garanciju?

Oces na pm da ti dam imena tih firmi, pa ih pitaj? Nekad ispadnu profesionalni, nekad ne, ne mozes da gledas u bob, ali sto vec neko 100 puta rece ovo ti je Srbija, oni svi uvaze garanciju, ali kako dobijes po zakonu zamenu odgovarajucu ili te zavrne neodgovarajucom, e sada mnogo je lakse da ih ubuduce izbegavas nego da pokusavas da isteras pravdu, on je uvoznik, veliki igrac, a ti si nekakva radnjica, i to je to.

Ima i izuzetno korektnih uvoznika, naravno.
 
Hehehehe!!!! Pametno, pametno na vreme! :D

@Abacus, znaci mi smo trebali da sacekomo pola godine na zamenu OCZ Reapeara i da damo coveku 3000 dinara. Ili da sacekamo da nam fizicki ostete neispravan HDD, pa nam ga vrate sa naznakom fizicki ostecen i kao takvog ga opet damo kupcu, ili 128-bitnu karticu 7300GT, koja je crkla a zamenjena nam sa 8400GS 64 bita, da damo kupcu???

U Grckoj ako odmah ne zamenis komponentu, kupac ima pravo inspekciju da ti dovede.

Grchka je 300 milijardi u dugu....mozhe im se :)
Shto se tiche OCZ-a ovo ne mogu da verujem da je istina jer Alti reshava ovakve stvari za nekih 15 max 20 dana...
a zamena 7300GT za 8400GS....eh sada...realno i jedna i druga su u danashnje vreme dobre samo za prikaz 2D-a....tako da je tu mrtva trka i ne vidim tu neki ozbiljniji problem.Po tebi shta bi bilo realno da je kupac dobio? 9600GT ili GTS 250 ???Ne vidim poentu...on je dobio karticu adekvatnu po vrednosti u vremenu sadashnjem.
 
Poslednja izmena:
takav je zakon, kome se ne svidja neka trazi zemlju gde real time resavaju garanciju pa neka aplicira za drzavljanstvo :)

Eh najlakse je reci ovako nesto
Ne treba svakako gutati sve vec treba nekada nekoga i pritegnuti - pogotovo sto je ovo Srbija pa kada vide da mogu da te sisaju ne da ce ti samo skinuti kosu vec i kozu sa njom zajedno, a to sebi ne treba da dozvoli niko :smoke:

...ima javasluka i kod servisera, ne sporim, ali brate mili ima i besnih kupaca. evo ljudi ovde kukaju ako im se ne resi problem u roku od nedelju dana. pa onda dodje 10. dan pa kuku, jaoooooo, jos uvek mi nisu resili problem, uzas, katastrofa, ne kupujem vise nikada kod njih i oni ce propasti zbog toga itditd...

A zamisli rikne mi ne daj Boze nesto na npr lapu a ja recimo imam vrlo vazne podatke na njemu i bitan mi je za posao
Neko ne bi mogao da ceka ni 2 dana a kamoli 10 ili vise pa verujem da je nerviranje nekada sasvim opravdano :eyebrows:
 
A zamisli rikne mi ne daj Boze nesto na npr lapu a ja recimo imam vrlo vazne podatke na njemu i bitan mi je za posao
Neko ne bi mogao da ceka ni 2 dana a kamoli 10 ili vise pa verujem da je nerviranje nekada sasvim opravdano :eyebrows:

dakle, zato sto neko ima vazne podatke treba da mu se iste sekunde resi garancija? i sta su to vazni podaci? meni je recimo moja kolekcija Motley Crue koncerata skupina jako vaznih podataka a za nekoga je to mozda bacen HDD prostor :type:
ko ima vazne podatke logicno je da ih bekapuje. ako to ne radi i nesto mu crkne - sam je kriv :smash:
ne bih dalje pisao na ovu temu :)
 
Aahaha cist WIN. To je ta slika.

Imam pitanje za sve koji se u njemu nadju:
Ako si zaradio na "prepordaji" proizvoda (posto ga ti nisi ni proizveo ni uvezao) i zaradio na njemu, onda si isto tako duzan da makar posaljes taj isti proizvod kod uvoznika jer je tvoja radnja na fiskalnom racunu, a ako nisi nista zaradio na njemu onda nisi za posao (pre)prodavca i bolje da se time ne bavis (posto ce neko pokusati da da objasnjenje "boli me uvo da se cimam za tih par posto"). Meni je glupavo da ako sam kupio kod tebe u radnji nesto moram da idem da se cimam sa uvoznicima. Ima brdo drugih radnji koje ce to odraditi.

Upravo to. Nekako se stice utisak da kupac treba da bude zahvalan sto ste mu dovukli proizvod od distributera do radnje i da se tu sve zavrsava. Po mom misljenju, u opisu celog tog posla koji su izabrali stoje sve ove stvari na koje ljudi ovde kukaju.

Sto se tice davanja slabijih komponenti ili slicnih gluposti, nemam komentar osim onog vec prepevanog "a pare ste umeli da mi uzmete!" Ako je vec kriv distributer, bar nemoj da pravdas njegov postupak... Da li moze da se posalje inspekcija distributeru ako zavrce kupca kako su neki navodili (vraca slabiji proizvod, malo para i slicno)?

I ne moze biti argument da "ima besnih kupaca" koji kukaju posle 5-10 dana. To su ekstremni primeri. Ako uzmemo ekstremne primere na vasoj strani ispasce da ste svi najgora stoka i nista nismo resili. A sto se tice "vaznih podataka"... ako ja treba da nabavim novu masinu, pa da instaliram sve sto mi treba za posao, pa da podesim sve krupne i sitne stvari u tim aplikacijama, pa mreza i fw, pa gluposti i sitnice da celo okruzenje bude kako je ranije bilo... a da ne govorim o fiktivnoj situaciji kada se koristi legalni softver koji je aktiviran za tacno jedan racunar... a oni mi drze moj komp 45 dana i moram svaki dan da zovem posto ne znam da li nista nisu uradili, ili samo nisu javili. Pa tim racunarom koji mi drzite sam i zaradio da mogu opet kod vas da kupujem. I na sve to, ne zelim ja da kukam posle 5-10 dana i uradicu sve odozgo sto sam pomenuo, nego zelim da znam da neko zaista korektno resava problem i da ce da me obavesti o progresu, apsolutno nista vise mi ne treba!

Inace, gde radi ovaj abacus? Da upozorim prijatelje... Mada mi vise deluje kao neki troll nego pravi prodavac.
 
Nemoj da preterujes i gotove konfiguracije imaju svoje kupce i namenu... vecina tih ljudi ih koristi samo za malo interneta, po koji film i kao takve odlicno sluze a pri tom ih niko ne odere, pogotovo u sadasnjem vremenu gde ljudi konfiguraciju od ~150e uzimaju na kredit jer im je plata 160e
 
Ljudi razlika izmedju 15000 KRSA kao sto neki kazu i nabudjenog do jaja od 50 000 je u MARZI i napajanju (mozda) kad se meri kvalitet sve je ostalo izbor komponenti u skladu sa kesom... ali ja razumem MP koji zeli da progura "svoj" brand sa dosta vecom marzom :)
Ali nemojmo se lagati bar ne ovde :)

PS: jos jednom povlacim razlika u kvalitetu moze biti samo u napajanju sve je ostalo iz iste fabrike, samo je pitanje jel celeron, atom, integrusa i slicno u pitanju, a to nije nimalo "nekvalitetnije" od 5870 ili i7, nemesajte kvalitet sa perfotmansama jer se nemogu porediti direktno
 
Pozdrav svima, evo mene da podelim malo sa vama iskustvo sa ovlašćenom servisu
za Toshiba, Acer i FujitsuSiemens laptopove.

Reč je o servisu System One, Novi Beograd, Milutina Milankovića 23.


Adapter od mog Toshiba laptopa se pokvario krajem oktobra. Računam, u pitanju je glupi adapter,
lepo i brzo za servisiranje. Otvore ili šta već i konstatuju. Nazovu mene i dobijem novi.Bar neću
morati da čekam mesec ipo da mi zamene grafičku, tako je bilo prvi put. I nazvali me 45. dana popodne i rekli mi da je laptop servisiran i da mogu da ga podignem. Taj prvi put je bio pre nekih 8 meseci, samo što sam tad laptop nosio u CT computers Savski Kej 7 na NBG.


Utorak 03.11.2009. -Otišao sam u servis i na prijavnici, mala kancelarija gde rade dva momka, predam svoj adapter. Na moje usputno pitanje, kad mogu da očekujem da će mi se oni javiti da mogu da pokupim
adapter dobio sam odgovor "Ha! Ha! Nemoj skoro očekivati... imamo 45 dana fore"

Sreda 25.11.2009. -Na zvaničnom sajtu servisa www.s1see.com nađem zgodnu opciju, ukucam broj prijemnice i otkucam pitanje kad mogu da očekujem da će oni završiti sa servisiranjem. Vrlo brzo sam dobio odgovor na mail. Konstatovali su da je aparat pokvaren i novi je naručen. Očekuju da će taj novi stići početkom sledeće nedelje.

Četvrtak 03.12.2009. -Na isti način postavim isto pitanje. U kratkom roku dobijem novi odgovor. Novi adapter je naručen i stigao je ali se nalazi na našoj carini. Očekuju da će stići u servis početkom sledeće nedelje.

Utorak 08.12.2009. -Shvatim da treba biti uporan pa opet pošaljem pitanje na isti način ali ovog puta ne dobijem odgovor.

Subota 19.12.2009. -Predstavlja 46. od kad sam predao adapter na servis. Nazovem servis i javi mi se neka devojka koja očigledno radi u njihovom call centru. Pitam je za adapter, ona mi kaže da im nikakva roba koju su naručili nekad u novembru nije stigla jer je i dalje na carini. I naravno potvrdi mi da u njihovom sistemu stoji da servisiranje mog adaptera nije zaključeno.

Ponedeljak 21.12.2009.- Odem u servis,ponesem naravno laptop,kutiju,garanciju... sve što treba. Opet na isto mesto, odem na prijavnicu kod ona dva momka. On mene pita za broj prijemnice i nađe u sistemu da nije zaključeno još uvek i da adapter nije stigao. Na šta ja njemu kažem da hocu da vratim sve i da mi daju potvrdu da bih ja mogao da podignem pare tamo gde
sam i kupio laptop. Već tu je on počeo da odmahuje glavom i da se mršti. Uzeo je telefon, da bi mu sa druge strane, verovatno neki serviser rekao da je roba stigla to jutro, uključujući i adapter. Taj momak je meni to sve i ponovio...

Ali ja zabuna nastaje kad ja i dalje hoću da sve to vratim jer nisu uspeli da urade onako kako stoji u garanciji, tj da su u obavezi da sve odrade za 45 dana ili da mi daju novac nazad. Taj momak se i dalje mršti i odmahuje glavom i jedino šta mi govori je da ja na to nemam pravo jer je meni eto stigao adapter. Kad sam mu pokazao deo u garanciji gde je jasno sve rečeno, samo je
nastavio da odmahuje glavom i ponavljao kako ja na to nemam pravo jer sam dobio adapter. To je sve trajalo nekih 15ak minuta, u međuvremenu je on 2 puta otišao do svog šefa ali ništa se nije promenilo. Pretnja inspekcijom naravno nije imala efekta...

Ne uzmem adapter, već odem direktno u inspekciju. Žena, dežurni inspektor mi objasni da odem nazad u servis i da tražim da mi daju adapter i da mi u potvrdi navedu da nisu bili u mogućnosti da odrade servis u unapred predviđenih 45 dana. Ako to ne budu hteli to tako da napišu onda u prijavi lepo sve to navedete. Napomenula mi je da verovatno od toga neće biti ništa, pošto se
servisu ne isplati da im dolazi inspekcija, pa će mi odmah verovatno dati potvrdu za povraćaj novca.

Tako ja odem nazad u servis, i sve to lepo izložim. Momak, onaj bezargumentni što samo odmahuje glavom, je odmah otišao kod šefa i posle 10ak minuta se vratio i rekao mi da odem da razgovaram sa tim šefom, izvesni Božo Milutinović.

Naravno, kažem da hoću sve da vratim pošto nisu odradili servis za 45 dana. Ali on ne razume u čemu je problem, pa ja sam dobio adapter sad. Kad sam rekao da hoću sve da vratim to je kao iz topa kategorički odbio. Kad sam se ja uhvatio onih 45 dana onda je on izvadio neki njihov interni dokument na kome ja vidim samo neke datume.. 25.11. je datum naručivanja, i 27.11. navodno datum kad je sve stiglo.. Kaže da slobodno mogu da idem u inspekciju, on ima pokriće, adapter je stigao 27.11.
Razgovor teče povako:
"Ali kako ja da znam da je adapter stigao, niste me obavestili"
-"možda i jesmo"
"ja tvrdim da niste, da li vi možete da tvrdite da jeste?"
-"Ne znam, možda i jesmo"

Shvatim da možemo ovako do sutra. Pomenem telefonski razgovor od subote sa devojkom koja radi u call centru, i navedem da mi je rekla da je ta roba i dalje na granici. Odgovor na to je bio kratak i jasan "Nema ona pojma". Ako je adapter bio u servisu 27.11. kako to da ja imam odgovor od nekog servisera na mail da je adapter na carini... opet... "Ne može on to da zna". Onda navedem da
je momak na prijavnici rekao da moj slučaj nije zaključen kad sam došao to jutro kod njih... "Ma nema ni on pojma..." .

Nakon toga, odem na prijavnicu pokupim adapter radi potvrde sa datumom. Inspektorka mi je rekla da moram imati neki dokaz da oni nisu odradili svoj servis u predviđenom roku (tih 45 dana). Odem lepo kod sestre, otkucam prijavu. Lepo sve taksativno i hronološki izloženo i predam inspekciji.

Epilog.. pa s obzirom da se sve desilo juče, još uvek ga nema. U inspekciji su mi rekli da u sredu ujutru zovem i po broju prijave tražim inspektora i vidim šta se desilo, i šta su uradili. Kad bude novih vesti kakve god one bile javljam :)

p.s. nažalost, nisam usamljen slučaj. Čovek koji je bio samnom na servisu, on je predao laptop pre mene, i nakon skoro 2 meseca je
došao da ga pokupi. Rekao je da nema živaca da ih prijavljuje...


Malo podsecanje sta se desilo, a evo i epiloga...


Inspekcija je odradila svoj posao (navodno), meni je polovinom januara stiglo obavestenje da je moja prijava odobrena, ili kako vec, i da mogu da dobijem potvrdu da dobijem novac ZA ADAPTER. To sto ja imam garanciju na ceo uredjaj laptop+adapter, to sto te dve stvari dolaze zajedno.. to nema veze. Navodno je inspekcija vec imala takvih slucajeva i zeznula se, opet kazem navodno, jer na servisu je bio samo adapter ne i laptop. Laptop nije ostavljen na servisu iz jednostavnog razloga, nisu hteli da ga uzmu, rekli nema potrebe... sad vidim i zasto nema potrebe...

U inspekciji su bili jako ljubazni, i uvidjavni, tu stvarno nemam primedbe. Objasnili su da oni ne mogu nista da urade iz prostog razloga sto laptop nije bio na servisu, a da i taj servis ima advokata koji ih je verovatno posavetovao sta i kako da rade. Takodje su mi u inspekciji rekli da mogu da se dalje zalim, to ide na neki sud casti, i nakon toga da podnesem regularnu tuzbu i da idem na sud, gde bi trebalo sa tom presudom suda casti da bude jasna stvar... Elem, htedoh ja i to da radim ali... da bi se podnela tuzba, treba platiti 15hiljada dinara, i onda jos 15 hiljada za donosenje presude. To bi mi oni vratili kad bi se proces zavrsio i naravno ako bi bilo u moju korist, u neku ruku ni to ne bi bio problm sve platiti.

Odustao sam od svega toga, jer je ovo ipak Srbija, sto znaci da bi mi mozda neko tamo na sudu objasnio da je ipak belo crno ili obrnuto (i to ne bi bilo prvi put)... Presudno da odustanem od svega ovog je cinjenica sto moja tuzba, da je predam danas, ne bi stigla na red do sledece godine sigurno (zbog reizbora sudija), a tad , njihov advokat moze da trazi odlaganje (iz kog god razloga, moze im se... nije problem smisliti razlog koji ce sudija prihvatiti...), sto znaci odlaganje od bar 6 meseci... to je u slucaju jednog odlaganja. A do presude ne bi sigurno doslo prilikom jednog rocista. Sve u svemu, u najboljem slucaju, da uzmemo najbolju varijantu, znaci da presuda bude meni u korist... ta presuda ne bi bila doneta za manje od 2-2.5 godine...

Sad mi je jasno zasto je taj Bozo meni onako bezobrazno rekao "slobodno ti zovi inspekciju, ti pare neces dobiti" iako na to imam puno pravo na osnovu garancije... ali ko jos cita garanciju u Srbiji...

pozdrav
 
Za to nemoj da molis boga, kod mene bi se ti fino nabrao meda trolle! :d

Za te krsheve od 12000 dinara i slicno se slazem, ali kakve sad veze to ima sa bilo cim pisanim iznad? Svaka cast sto neces da ih prodajes ni ja ne bih jer ono ne smatram racunarima, ali si krenuo igleda jos da produbljujes temu u nekom svom pravcu, pricalo se o garancijama, gde si ti rekao da ti je svejedno da li ces nekome da das umesto 7300GT kao zamenu 8400GS karticu.

PS/ Znaci u Subotici standard jaci nego u Norveskoj?

Iskreno meni je sada,znachi 02.03.2010. bash svejedno iz moje perspektive gledano da li ce neko da dobije umesto 7300GT - kartice od pre 2-3 godine u zamenu novu 8400GS.Pa shta da mu damo...gts 250,gtx260?Ajde ako neko zna ...neka mi da primer iz prve ruke shta mu se desilo ili da je video uzhivo na divljem zapadu nesto analogno navedenom i razreshenje takve situacije.
Prochitah ovde stranice i stranice i koliko vidim niko ne spominje tako nesto.
Vrlo simptomatichno_Opet..nisam nashao ni na neki slichan primer u vezi sa zamenskim VGA karticama,memorijama,monitorima...to su sve stvari koje moji kupci ovde po Subotici koriste ako ne mogu da im razreshim reklamaciju na licu mesta.Ne shvatam shta bi bilo svrsishodnije...dajte predlog slobodno...
Neka se javi bar josh neko ko radi na isti ili slichan nachin...i onda da se nalaze neki i da me prozivaju...shta reci vishe?
 
Poslednja izmena:
Za njih je DDR3 memorija nesto sto ce da ugradjuju tek za 2-3 godine.
AMD AM3 785 cipset za njih je nesto sto ni u snu nece nikome da ugrade, i ako je 10 puta bolje resenje od Celeron+Foxconn ploca iz 1950-te godine i DDR2 na 667, eventualno 800 i neka krnja graficka, ali ovako se oni otresu 4 prastare komponente, ako nisi znao za to im sluze te konfiguracije.

Nisu ovi jedini od tih uvoznika sto valjaju to, i ostali to rade, ali ovo sam imao prilike da sretnem, znam i da KimTek ima te gotove prdez konfiguracije, naravno i ostali.

Bilo bi zanimljivo da napravis uporedni test Athlona na defaultu (jer 99% ljudi tako koristi racunar) na nekoj generickoj M61 integrusi sa DDR2 i na 785 sa DDR3 sa nekom diskretnom grafikom, pa da vidimo kolika je to razlika u pitanju i da li je prosecnom coveku vredna razlike u ceni.
Tvrdim da nije.
Ja sam uvek za to da se uzme sve "po propisu", ali vecina ljudi jednostavno nije spremna da da vise para nego sto mora, a njima takve masine zavrsavaju posao.

Sto se tice Altija, to je jedina domaca firma gde sam ja video da covek koji je elektroinzinjer (i skidam mu kapu, odavno nisam razgovarao sa nekim ko toliko zna i o elektronici, racunarima i benchmark-ovanju, a da pritom nema veze sa Bench-om) ima zaduzenje da svaki novi model racunara premeri od glave do pete i napravi "studiju izvodljivosti". Proveri kompatibilnost svega, izmeri sve moguce napone, potrosnju, zagrevanje svih komponenti (i to ne u speed fan-u nego na prilicno skupim instrumentima) i uveri se da kad to krene u proizvodnju nece biti iznenadjenja i da nista nije "na granici".
A u proizvodnji ceo jedan zid gotovih racunara vrti BurnInTest.

Posto znam obim njihove prodaje u decembru, kao servisera me je zivo zanimalo koliki je procenat reklamacija. Ocekivao sam da na taj obim cifre budu ogromne, ali sam se prilicno iznenadio jer su bile ne manje nego sto sam ocekivao vec mnogo manje nego sto bi mi palo napamet.
Najlakse je reci da je nesto djubre, ali nase trziste je takvo kakvo je i da ljudi kupuju samo 785 i DDR3, gomila dece nikad ne bi ni videla racunar.
Sve ima svoju publiku, u ovoj siromasnoj zemlji narocito.


A nevezano za to, ova tema se odavno pretvorila u takvo pljuvanje konkurencije da bih ja (da sam moderator) najradije uveo pravilo da svi u profilu napisu u kojoj firmi rade, pa onda neka pljuju do mile volje.
 
@Mancha, da, znam tu pricu, kada sam pre nekog vremena na zahtev moje komsike, morao da je provedem po svim mogucim firmama da pogleda ponude jer je kupovala racunar, lik u Win Winu mi je rekao, kada sam ga pitao jel' moguce u postojece konfiguracije da se umesto Codegen napajanja, ubaci neko drugo, ono onako vazan i pun sebe, maltene kao da je izumeo sijalicu, kaze: "Ovi racunari su neprekidno testirani u trajanju od nedelju dana" i tako ta neka prica kao ovo sto ti napisa samo u prostijoj varijanti, mislim se prijatelju Codegen od 450-500W ima tri molex prikljucka za samo tri uredjaja, em je Codegen, moz' ga ti testiras i dve nedelje, i rekoh hvala i dovidjenja, 'ajde sta ja sad da se s nekim objasnjavam kad je sve to testirano ili kao sto kaze Mancha, optimalno projektovano od strane nekog inzenjera, dnevno se sretnem obavezno sa jednim inzenjerem, a najcesce i sa 2-3 skoro svakog dana, pa niko od njih ne izmislja toplu vodu i optimalne standarde.
S tim sto je taj inzenjer otisao dalje, pa je za optimalne standarde uzeo Zito napajanje i kucista, ko je video zna o cemu pricam.

Omogucite nam umesto "member" status da napisemo ime firme i nema problema, eto kao sto si ti napisao crew mi cemo zaposleni ili vlasnik, jel' se Bench house nalazi na nekom brodu pa ste vi crew-posada??? :)


Sto se mene tice na ovu temu sam rekao sta sam imao i to je to, odgovorite kako hocete i sta hocete, mrzi me vise da se preganjam sto sa Abacusom sto sa Vama! :D
S tim da je Abacus u pravu bio za ove "gotove" racunare sto idu uz dzak deterdzenta, tu se slazem s njim.

@Mancha, tebi sam Mancho ostao duzan taj test, jednom poznaniku sam u skorije vreme sklopio racunar sa 785 plocom za prilicno male novce, pa se nadam da cu imati prilike da odradim neke testove, posle jos samo da nadjem neku krshinu negde i da uporedim.
 
Poslednja izmena:
@Prostreet vidi takav kupac treba sam da trazi celu konfiguraciju da mu sklope, neznam za winwin tacno ali verujem da sve radnje to rade samo sto onda malo drukcije obracunacvaju cene cele konfiguracije, jer naravno winwin te konfiguracije dobija takve kakve jesu sa po nekoj ceni gde kad bi uzimao komponente posebni bi verovatno izaslo 5% vise jer te konfiguracije alti sklapa u nekom magacinu sa "fizikalcima" (kao oni kinezi na trakama :p ) pa je cena utrosenog ljudskog resursa minimalna

E sad cik ti nekog nagovori da na konfiguraciji od ~150e doda ~50e + za brand napajanje :)

Iskreno ja se ljudima trudim da objasnim bar za >250e konfiguraciju uzmu bolje napjanje al bre nejde, jer vecina njih ce na napajanju zakinuti, primera imas po benchu na tonu

Takodje drugu u Australiji sastavim konfiguraciji i stavim "BARND" napjanje boldovano i velikim slovima i zamisli sve me je poslusao osim napjanja koje mu je zveklo nakon 4-5 meseca, i ladno me pita sto mi je crklo napajanje, kao da sam mu ja lose predlozio???, ja ga pitam pa sta ti je kolega sklopio od mojeg predloga?, kaze neko nonema iz supermaketa to je bilo naj povoljnije, ona tvoja na listi su bila PRESKUPA (a konfiguracija je bila ~500e) :)
 
Mali doprinos "kvalitetu" diskusije.

Tema koja je nekad bila korisna, (svako ko iole racionalno razmislja zna da odvoji zito od kukolja tj. postove u okviru teme koji imaju odredjenu tezinu i vrijednost) tako sto je sluzila kao informator kupcu gdje kakav nivo usluge da ocekuje, vrijeme potrebno za rjesavanje reklamacije i sl.

Pretvorila se u:

  • standardno prepucavanje "strucnjaka" i strucnjaka.
  • "uvrijedjenih musterija koje su uvijek u pravu" i "nesretnih vlasnika prodavnica koji rade za dz".
  • mudrovanja o tome u kakvom drustvu zivimo. Svako malo neko Srbiju pomene u negativnom kontekstu :mad:

Bolje da tema ovakva kakva je vise ne postoji nego da citamo besmislena prepucavanja.
Posljednih nekoliko stranica nigdje korisne informacije, samo prica tipa:

Ja znam sve najbolje i sad cu da ti objasnim. :S:

^^
Kad mogu ostali, mogu i ja. :d​

P.S. Nisam ja neka moralna velicina, pa da mogu da s...m svima, samo mi nije jasno kako se ne umorite od sile beskorisnih informacija i demonstracije nepotrebnog znanja. :wall:
 
@kbojan

Slazem se, gasim svetlo

Edit:

Tema ce biti otvorena za nekoliko dana, dok se usijane glave koje kvare inace odlicnu temu malo ne ohlade. Suzdrzite se od glupih komentara kada moram tako da se izrazim, jer ce unistavanje popularne teme iz necijeg hira (i niceg vise) povuci rigorozne sankcije od strane administracije
 
Izvol'te lepo...

Molim vas da se drzite teme koja je dugo bila vrlo korisna dok pojedinci nisu sve ovo shvatili kao chat na kome njihovo misljenje mora biti (jedino) ispravno
 
Nemojte da upropastite jako korisnu temu koja je dogurala i do 190-e strane, aman...
 
I lepo vas covek zamoli...ovog puta unlocka nema

Najgore od svega jeste sto najmanje dva clana ove diskusije ne propustaju priliku da bocnu ovaj sajt i ovaj forum gde god i kad god im se pruzi prilika. A oni ga cine losim jer su u svakoj corbi mirodjija...i to tako traje, ali nece vise - ja im to obecavam

Od teme koja je trebala kupcu da kaze gde treba da ide, a da tamo gde ne treba - to se isto kaze na fin i civilizovan nacin, nastala je papazjanija. Od naizgled odlicne teme nastao je haos: ako si pristalica cvrste ruke, onda si tiranin, ako pustis ljude da disu - onda si budala. Meni je ova tema jako puno pomogla da shvatim kakva pravila treba da se uvedu...

Svim normalnim citaocima se izvinjavam, ali nastavljanje price bez kraja vise nema smisla...

"u"trn d lajt of
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno