Šta je novo?

Iskustva sa racunarskim radnjama

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa ljudi se tek smjestili :D (BH)

ps. zamisli kako je meni , koji nisam iz BG, bilo po mraku traziti hellas :S (a nisam imao navigaciju..)

Uh nadam se da je makar vreme posluzilo. Ali ne bi bilo lose da se ljudi sa foruma koji nisu iz BGD i uopste slabije poznaju grad slobodno jave na pp, rado cu izaci u susret sa informacijama i pomoci u snalazenju, znam da nije neka pomoc, ali meni je kada sam se doselio cesto mogla puno da znaci.
 
Pitanje za BH, ima li izgleda da ce se malo 'rasiriti' ili preci na neko pristupacnije mesto? Mada isto pitanje bi moglo i za hellas i Atom da vazi, zasto su sve dobre radnje iza 7 gora i 7 mora?

za sada smo tu gde smo a u buducnosti ko zna (ne govorim u u ime Atoma i Hellas-a :d)...
:wave:
 
Dunja je danas pitala ovog mog drugara jel se on zalio na forumu |))))
Disk jos nije dobio... cca 10 dana.
 
Ipak je stigao disk danas... ici ce kolega po njega posle posla, pa cemo videti i jel ispravan ili je stradao zbog prozivki na forumu |))
 
hihihi, izgleda da i Dunja cita forum :)
 
Pitanje za BH, ima li izgleda da ce se malo 'rasiriti' ili preci na neko pristupacnije mesto? Mada isto pitanje bi moglo i za hellas i Atom da vazi, zasto su sve dobre radnje iza 7 gora i 7 mora?

Ovo je pitanje na mestu, ako nista drugo barem neka otvore regionalne centre. Zasto da idem za BG kada mi je recimo KG blize.
 
Ne preterujte :)
 
da li ovo dođe kao "jamb u najavi" :banana:
 
samo da ne bude zabune, ja sam u sali pomenuo Dunju, svakome ce biti drago da zaposli hardware g33k-a na mesto prodavca IT opreme.

Možda najveća greška u svetu biznisa :D

Dve stvari ovde : Ljudi koji radite u BH, jedino pametno rešenje vam je da prekinete svaka pravdanja i rasprave na forumu, iako je zanimljivo da se čita, gubite vreme i energiju

Druga stvar : jedva cekam da umre kapitalizam :) Video sam par puta postove tipa da treba povecavati ljubaznost, radno vreme, odnos ka musterijama...jao majko kako je to tesko :)

Dobre prodavnice racunara i IT opreme nece jos dugo na zalost po mojoj proceni. Ne moze se imati lager, biti jeftin, kvalitetan, ljubazan, azuran. Veliki lanci to mogu, ali po ceni koja kad tad se obije....

Generalno uvek sam kupovao i uvek cu kupovati u radnjama gde imam osecaj "domacinski". Ali kako IT na nasu žalost ili radost postaje konfekcija, takve postaju i radnje/lanci koji će opstati...
 
Pozdrav svima, evo mene da podelim malo sa vama iskustvo sa ovlašćenom servisu
za Toshiba, Acer i FujitsuSiemens laptopove.

Reč je o servisu System One, Novi Beograd, Milutina Milankovića 23.


Adapter od mog Toshiba laptopa se pokvario krajem oktobra. Računam, u pitanju je glupi adapter,
lepo i brzo za servisiranje. Otvore ili šta već i konstatuju. Nazovu mene i dobijem novi.Bar neću
morati da čekam mesec ipo da mi zamene grafičku, tako je bilo prvi put. I nazvali me 45. dana popodne i rekli mi da je laptop servisiran i da mogu da ga podignem. Taj prvi put je bio pre nekih 8 meseci, samo što sam tad laptop nosio u CT computers Savski Kej 7 na NBG.


Utorak 03.11.2009. -Otišao sam u servis i na prijavnici, mala kancelarija gde rade dva momka, predam svoj adapter. Na moje usputno pitanje, kad mogu da očekujem da će mi se oni javiti da mogu da pokupim
adapter dobio sam odgovor "Ha! Ha! Nemoj skoro očekivati... imamo 45 dana fore"

Sreda 25.11.2009. -Na zvaničnom sajtu servisa www.s1see.com nađem zgodnu opciju, ukucam broj prijemnice i otkucam pitanje kad mogu da očekujem da će oni završiti sa servisiranjem. Vrlo brzo sam dobio odgovor na mail. Konstatovali su da je aparat pokvaren i novi je naručen. Očekuju da će taj novi stići početkom sledeće nedelje.

Četvrtak 03.12.2009. -Na isti način postavim isto pitanje. U kratkom roku dobijem novi odgovor. Novi adapter je naručen i stigao je ali se nalazi na našoj carini. Očekuju da će stići u servis početkom sledeće nedelje.

Utorak 08.12.2009. -Shvatim da treba biti uporan pa opet pošaljem pitanje na isti način ali ovog puta ne dobijem odgovor.

Subota 19.12.2009. -Predstavlja 46. od kad sam predao adapter na servis. Nazovem servis i javi mi se neka devojka koja očigledno radi u njihovom call centru. Pitam je za adapter, ona mi kaže da im nikakva roba koju su naručili nekad u novembru nije stigla jer je i dalje na carini. I naravno potvrdi mi da u njihovom sistemu stoji da servisiranje mog adaptera nije zaključeno.

Ponedeljak 21.12.2009.- Odem u servis,ponesem naravno laptop,kutiju,garanciju... sve što treba. Opet na isto mesto, odem na prijavnicu kod ona dva momka. On mene pita za broj prijemnice i nađe u sistemu da nije zaključeno još uvek i da adapter nije stigao. Na šta ja njemu kažem da hocu da vratim sve i da mi daju potvrdu da bih ja mogao da podignem pare tamo gde
sam i kupio laptop. Već tu je on počeo da odmahuje glavom i da se mršti. Uzeo je telefon, da bi mu sa druge strane, verovatno neki serviser rekao da je roba stigla to jutro, uključujući i adapter. Taj momak je meni to sve i ponovio...

Ali ja zabuna nastaje kad ja i dalje hoću da sve to vratim jer nisu uspeli da urade onako kako stoji u garanciji, tj da su u obavezi da sve odrade za 45 dana ili da mi daju novac nazad. Taj momak se i dalje mršti i odmahuje glavom i jedino šta mi govori je da ja na to nemam pravo jer je meni eto stigao adapter. Kad sam mu pokazao deo u garanciji gde je jasno sve rečeno, samo je
nastavio da odmahuje glavom i ponavljao kako ja na to nemam pravo jer sam dobio adapter. To je sve trajalo nekih 15ak minuta, u međuvremenu je on 2 puta otišao do svog šefa ali ništa se nije promenilo. Pretnja inspekcijom naravno nije imala efekta...

Ne uzmem adapter, već odem direktno u inspekciju. Žena, dežurni inspektor mi objasni da odem nazad u servis i da tražim da mi daju adapter i da mi u potvrdi navedu da nisu bili u mogućnosti da odrade servis u unapred predviđenih 45 dana. Ako to ne budu hteli to tako da napišu onda u prijavi lepo sve to navedete. Napomenula mi je da verovatno od toga neće biti ništa, pošto se
servisu ne isplati da im dolazi inspekcija, pa će mi odmah verovatno dati potvrdu za povraćaj novca.

Tako ja odem nazad u servis, i sve to lepo izložim. Momak, onaj bezargumentni što samo odmahuje glavom, je odmah otišao kod šefa i posle 10ak minuta se vratio i rekao mi da odem da razgovaram sa tim šefom, izvesni Božo Milutinović.

Naravno, kažem da hoću sve da vratim pošto nisu odradili servis za 45 dana. Ali on ne razume u čemu je problem, pa ja sam dobio adapter sad. Kad sam rekao da hoću sve da vratim to je kao iz topa kategorički odbio. Kad sam se ja uhvatio onih 45 dana onda je on izvadio neki njihov interni dokument na kome ja vidim samo neke datume.. 25.11. je datum naručivanja, i 27.11. navodno datum kad je sve stiglo.. Kaže da slobodno mogu da idem u inspekciju, on ima pokriće, adapter je stigao 27.11.
Razgovor teče povako:
"Ali kako ja da znam da je adapter stigao, niste me obavestili"
-"možda i jesmo"
"ja tvrdim da niste, da li vi možete da tvrdite da jeste?"
-"Ne znam, možda i jesmo"

Shvatim da možemo ovako do sutra. Pomenem telefonski razgovor od subote sa devojkom koja radi u call centru, i navedem da mi je rekla da je ta roba i dalje na granici. Odgovor na to je bio kratak i jasan "Nema ona pojma". Ako je adapter bio u servisu 27.11. kako to da ja imam odgovor od nekog servisera na mail da je adapter na carini... opet... "Ne može on to da zna". Onda navedem da
je momak na prijavnici rekao da moj slučaj nije zaključen kad sam došao to jutro kod njih... "Ma nema ni on pojma..." .

Nakon toga, odem na prijavnicu pokupim adapter radi potvrde sa datumom. Inspektorka mi je rekla da moram imati neki dokaz da oni nisu odradili svoj servis u predviđenom roku (tih 45 dana). Odem lepo kod sestre, otkucam prijavu. Lepo sve taksativno i hronološki izloženo i predam inspekciji.

Epilog.. pa s obzirom da se sve desilo juče, još uvek ga nema. U inspekciji su mi rekli da u sredu ujutru zovem i po broju prijave tražim inspektora i vidim šta se desilo, i šta su uradili. Kad bude novih vesti kakve god one bile javljam :)

p.s. nažalost, nisam usamljen slučaj. Čovek koji je bio samnom na servisu, on je predao laptop pre mene, i nakon skoro 2 meseca je
došao da ga pokupi. Rekao je da nema živaca da ih prijavljuje...
 
Poslednja izmena:
Poslednja recenica me je dotukla.
Obavezno apdejtuj cim se nesto desi, ovakve stvari me iz nekih razloga jako zanimaju.
 
Piši Toshibi, Aceru i FS-u, čisto da znaju šta radi servis koji su ovlastili. Piši njihovim predstavništvima kod nas, ali još važnije i preko, jer ovi kod nas su 100% upoznati kakav servis je u pitanju, ali pošto je ovo zemlja Srbija...

Da sam bio na tvom mestu, verovatno bih pocepao taj njihov dokument i pitao šta imaju sada... Mada, došao bih u iskušenje da pocepam i nekoga od njih :d
 
Poslednja izmena:
@Giggs
Svaka cast tako treba sa bagrom, kulturno i argumentovano.... pa ce se jednom valjda bagra povuci iz posla servisa i IT-a
 
Pozdrav svima, evo mene da podelim malo sa vama iskustvo sa ovlašćenom servisu
za Toshiba, Acer i FujitsuSiemens laptopove.

Reč je o servisu System One, Novi Beograd, Milutina Milankovića 23.

Ja sam s njima imao lep provod, rec je o nekom Fujitsu Siemens laptopu starom 2 godine. Problem je bio sto je kontakt za ispravljac ispao. Posle 2 dana su mi javili da su zamenjeni HDD i memorija i da laptop radi. Sav zbunjen odlazim tamo i provaljujem da su oni zamenili disk i memoriju, ali da nisu popravili konektor. :bottle: :bottle: Ali sa druge strane zamenili su plocu na kojoj je bio taj konektor za punjenje za 5 dana... Ali su mi unistili prekidac za wirreless... Sto sam naravno provalio tek kad sam dosao kuci... Popravka toga je trajala jos jedno 5 dana, sad da kucnem u drvo, laptop radi kako treba ali sam im otvoreno rekao da je to uzas sta rade i da malo ozbiljnosti ne bi skodilo, pogotovo sto se radi o ovlascenom servisu i da cu pisati zalbu FS. Sta je bilo sa starim diskom i memorijom nisam uspeo da saznam, niti sam hteo da se zezam dalje sa njima, sve je lepo bekapovano sto je bitno pre odlaska u servis tako da mi nista od podataka nije trebalo...
 
Poslednja izmena:
Upravo sam zvao inspekciju. Navodno imaju puno predmeta i ovaj moj jos niko nije dobio, dobice ga danas (tako mi rece zena na telefonu). Zovem ponovo sutra.
 
Bitno je da istraješ, da te ne smore
 
E pa Peco izgleda da moje i tvoje zelje nisu uslisene..:)



Ovo ipak nije niko procitao-shvatio ozbiljno.:mad:

Prvo da kazem, da me neko ne shvati pogresno, ja ovo ne pisem jer sam protivnik ili konkurencija WinWin-a ili bilo koje druge firme, vec obican kupac koji ocekuje adekvatnu uslugu za svoj novac (nije bitno koliko).

Posto je proslo vise od dvadeset dana od kada sam odneo ventilator na reklamaciju i posle svih onih prethodnih peripetija, napokon me juce zovu i javljaju da su mi zamenili vent i da odem da uzmem. Pomislio sam "odlicno kritika daje rezultate".
Ali (tu bi sad bila pohvala, medjutim) desava se sledece:
U radnji mi donose novi ventilator, ali ne TT Turbofan vec neki Gigatech. Na moju primedbu da ja nisam kupio ovaj ventilator dobijam odgovor da su "ONI u servisu zamenili sa ovim jer verovatno nemaju TT". Na stranu da u papirima iz servisa (Alti) pise da je moj vent zamenjen sa Xigmatek fanom. I dalje ide stara prica- da oni (prodavci) neznaju nista jer serviser (koji ustvari i nije serviser) nije tu, ne radi subotom. Poslace ponovo u Cacak pa ce mi javiti. Ne mogu nista da urade jer nisu ovlasceni.
I sta da ja pomislim posle ovoga. Neko ovde vise nije BEZOBRAZAN vec pocinje da POD*EBAVA. A ja polako pocinjem da gubim zivce.
Sacekacu da vidim da li ce mi sve odraditi kako treba u onom roku od 45 dana, a ako se i dalje budu pravili blesavi, 46-og dana eto mene sa trzisnom inspekcijom. Pa da i ja budem malo "bezobrazan" (za svoje novce).


terzazak, problem koji je nastao oko neispravnog uredjaja ce biti otklonjen najkasnije do petka ove nedelje. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti...
 
A što nije do sada?
 
hebes ti to kad moras po medijima da rices da bi te ispostovali za ventilator....
 
terzazak, problem koji je nastao oko neispravnog uredjaja ce biti otklonjen najkasnije do petka ove nedelje. Izvinjavamo se zbog neprijatnosti...

OK..Posto vise nisam besan prihvatam izvinjenje..;)
Doduse vec sam dobio obavestenje da cu dobiti zamenu u vidu Xigmatek fana (nema vise TT Turbo,prihvatio sam).

Ne smem da pominjem da je i ovaj drugi (TT Turbo) poceo da tandrce..:D:S:
 
OK..Posto vise nisam besan prihvatam izvinjenje..;)
Doduse vec sam dobio obavestenje da cu dobiti zamenu u vidu Xigmatek fana (nema vise TT Turbo,prihvatio sam).

Ne smem da pominjem da je i ovaj drugi (TT Turbo) poceo da tandrce..:D:S:

To je to TT ventilatori koji kostaju iznad 200 dinara ne treba ni da se kupuju, verujem da sa tim Xigmatekom nema greske, i da ce napokon da ti daju taj vent. A, ti nam javi da li im se popravila ljubaznost? :)
 
Poslednja izmena:
Ljudi, shvatite samo jedno... taj prodavac na kojeg ste svi kivni je covek, koji radi za tu lovu koju radi, ode kuci, placa racune, stan, i nema posle ni za kafu... da ne pricamo da je on taj koga svi pluju, koji trpi ****** svojih sefova i servisera i on mora vama da objasnjava sve propuste koji se prave gore...

prisustvovao sam par puta kada dodje "pametan kupac" i iskreno receno, smuci mi se. Nikada ne izigravam pametnog kupca ili gika, pogledam sve sto me zanima, zovem telefon, ima li, ima, odem kupim, i ne smaram prodavce sa razno-raznim tehnikalijama...

Kao sto neko rece, ovaj tread je otisao malo siroko, ne bi bilo lose da se, obzirom na velicinu samog treada, ljudi pridrzavaju topica, i izbegnu diskusiju o domacim ekonomskim problemima (u sta sam i ja zasao, i ako bude cistke, brisite i ovaj post)...
 
Neka menja posao. Niko ga ne tera da radi tu gde radi i da ne radi savesno taj posao.

Tred je otisao predaleko a trebalo je da ode i nasiroko posto ipak ima indicija da "vlasnici" ili radnici odredjenih firmi koje su bile prozvane, ipak slusaju vox populi i gle cuda to RADI aka gospodine bice sve sredjeno itd itd..

Miroslave, to sto si ti takav ne mora da znaci da ce i on biti. Prosto, neki ljudi ipak svoj novac vise cene od tudje muke i tudjeg novca.

Mene kao kupca apsolutno ne interesuje njegova prica, jer isto tako i da nisam usao u prodavnicu, on takodje ne bi ima razumevanja ili interesovanja za moju.

Ja prvi radim sa ljudima ceo zivot, i jako dobro znam sta su medjuljudski odnosi i slicno, kada se ja nerviram kada nisam u kontaktu sa strankom nikoga ne boli uvo, ali dok imam odnos ja sam maksimalno skoncentrisan i pruzam najbolju podrsku ikad. Za svoj [isto tako krvlju stecen novac] ne ocekujem nista manje.
 
Ljudi, shvatite samo jedno... taj prodavac na kojeg ste svi kivni je covek, koji radi za tu lovu koju radi, ode kuci, placa racune, stan, i nema posle ni za kafu... da ne pricamo da je on taj koga svi pluju, koji trpi ****** svojih sefova i servisera i on mora vama da objasnjava sve propuste koji se prave gore...

prisustvovao sam par puta kada dodje "pametan kupac" i iskreno receno, smuci mi se. Nikada ne izigravam pametnog kupca ili gika, pogledam sve sto me zanima, zovem telefon, ima li, ima, odem kupim, i ne smaram prodavce sa razno-raznim tehnikalijama...

Kao sto neko rece, ovaj tread je otisao malo siroko, ne bi bilo lose da se, obzirom na velicinu samog treada, ljudi pridrzavaju topica, i izbegnu diskusiju o domacim ekonomskim problemima (u sta sam i ja zasao, i ako bude cistke, brisite i ovaj post)...

Miroslave, a zasto ti pises na pamet??? Da li si ti nekada bio u konkretnoj radnji recimo, kako mozes nesto tako da pises i da pricas, 'ajde molim, ovo sto si ti napisao ama nema bas nikakve veze s onim o cemu se gore polemise. A, da ne pricamo da si ponovio ono sto su vec trojica, cetvorica pisala kao da isti covek pise.
 
Miroslave, a zasto ti pises na pamet??? Da li si ti nekada bio u konkretnoj radnji recimo, kako mozes nesto tako da pises i da pricas, 'ajde molim, ovo sto si ti napisao ama nema bas nikakve veze s onim o cemu se gore polemise. A, da ne pricamo da si ponovio ono sto su vec trojica, cetvorica pisala kao da isti covek pise.
vidim da plujete po winwinu recimo, bio sam tamo, i uvek nikakavih problema. 2 garancije, nikakav problem oko zamene, valjda je samo pitanje u postavci kako covek odlazi tamo i sta im kazes...

a cisto sumnjam da i oni ne traze novi, bolji posao... svi to radimo... mislis da svako zeli da bude na radnom mestu prodavca opreme ceo zivot? eno pogledaj stranu dve unazad, jedan member (izvinjavam se ne znam nick) radi fizicke poslove obzirom da mu je isplativije, samo sumnjam da moze tako lako da se nadje posao....

samo kazem, sve je to jedan krug, i ja gledam da uvek krenem od sebe. ako ja budem tolerantan i ljubazan prema tom prodavcu, on ce na kraju dana biti ok, pa ce i on da ode u neku prodavnicu ili negde drugde i on biti raspolozen, a taj 152-i moze na kraju doci kod mene...

sve je stvar vidjenja, a ako zelis da ides u prodavnicu sa stavom "ja sam baja, imam mamu, tatu i finansijskog inspektora i niko mi nista ne moze" onda je to vec vasa stvar... ja biram onaj drugaciji put...
 
@Miroslav
Preterujes malo, stanje u pojedinim winwin radnjama pre par meseci je bilo "lose" mada sam primetio da probleme resavaju (otpustaju debile koji sve zabune i radnice su komunikativnije sad), e sad sigurno da ovaj prolem u pocetku imaju svi dok ne rese problem kadra ako zele da ga rese....
 
vidim da plujete po winwinu recimo, bio sam tamo, i uvek nikakavih problema. 2 garancije, nikakav problem oko zamene, valjda je samo pitanje u postavci kako covek odlazi tamo i sta im kazes...

a cisto sumnjam da i oni ne traze novi, bolji posao... svi to radimo... mislis da svako zeli da bude na radnom mestu prodavca opreme ceo zivot? eno pogledaj stranu dve unazad, jedan member (izvinjavam se ne znam nick) radi fizicke poslove obzirom da mu je isplativije, samo sumnjam da moze tako lako da se nadje posao....

samo kazem, sve je to jedan krug, i ja gledam da uvek krenem od sebe. ako ja budem tolerantan i ljubazan prema tom prodavcu, on ce na kraju dana biti ok, pa ce i on da ode u neku prodavnicu ili negde drugde i on biti raspolozen, a taj 152-i moze na kraju doci kod mene...

sve je stvar vidjenja, a ako zelis da ides u prodavnicu sa stavom "ja sam baja, imam mamu, tatu i finansijskog inspektora i niko mi nista ne moze" onda je to vec vasa stvar... ja biram onaj drugaciji put...

Izvini jel' zivis ti u Nisu?
 
vidim da plujete po winwinu recimo, bio sam tamo, i uvek nikakavih problema. 2 garancije, nikakav problem oko zamene, valjda je samo pitanje u postavci kako covek odlazi tamo i sta im kazes...

a cisto sumnjam da i oni ne traze novi, bolji posao... svi to radimo... mislis da svako zeli da bude na radnom mestu prodavca opreme ceo zivot? eno pogledaj stranu dve unazad, jedan member (izvinjavam se ne znam nick) radi fizicke poslove obzirom da mu je isplativije, samo sumnjam da moze tako lako da se nadje posao....

samo kazem, sve je to jedan krug, i ja gledam da uvek krenem od sebe. ako ja budem tolerantan i ljubazan prema tom prodavcu, on ce na kraju dana biti ok, pa ce i on da ode u neku prodavnicu ili negde drugde i on biti raspolozen, a taj 152-i moze na kraju doci kod mene...

sve je stvar vidjenja, a ako zelis da ides u prodavnicu sa stavom "ja sam baja, imam mamu, tatu i finansijskog inspektora i niko mi nista ne moze" onda je to vec vasa stvar... ja biram onaj drugaciji put...

Pa Miroslave bas ga bre pretera!!

Prvo ja ne pljujem WinWin vec iznosim ono sto sam JA doziveo u njihovoj prodavnici. Ne pricam imaginarno kao ti. I sigurno nisam odmah sa ulaza u radnju poceo da vicem i pretim, imam sasvim dovoljno godina i kulture da umem da "kao covek odem tamo i kulturno im kazem sta hocu".
Do sada sam vise puta kupovao u WinWin-u i nisam imao problema, ali sam SADA imao i to sam izneo.
Ja Miroslave nisam klinac da zovem tatu kad odem u radnju(previse sam mator). Ali isto tako ne zelim da me neko nervira bez razloga (imam visok pritisak i tanke zivce). Evo po cetvrti put idem sa drugog kraja grada zbog jednog pisljivog ventilatora. I sto je najgore sad kad je i ovaj drugi ventilator "prodrndao" ja se ne usudjuhem da i njega reklamiram. Da ne ispadnem "ja sam baja, imam mamu, tatu i finansijskog inspektora i niko mi nista ne moze". A da li bih bio u pravu ako reklamiram???
Sta bi ti uradio kad bi ti umesto TT fana ponudili Gigashit sa buvljaka. Pa to je za mene bilo ponizavajuce. Ako prodje prodje. E pa ne moze da prodje.
Mada ipak mislim da je tu servis Alti-ja najveci krivac. Prodavac sigurno nemoze da na svoju ruku zameni neku komponentu.
Ali isto tako ne moze prodavac, u BILO kojoj radnji, da kaze musteriji "ajde izlazi ja imam posla". Imam ja vise drugara koji su i prodavci i serviseri i vlasnici radnji i za njih je vrlo vazan odnos sa musterijom.
Ti mozes da izaberes koji god hoces "put" i niko ti ne brani, ali nemoj be veze da kritikujes druge kad izaberu svoj, mozda je tako trebalo, mozda je rec o principu, mozda .. Sudis o necemu sto nisi video.
A taman sam prestao da se nerviram...:mad::smash::smoke::smoke:
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno