Šta je novo?

iPhone 5 - problemi sa mrezama u Srbiji

A eto meni nikad nije pukla mreža za 3 godine i par meseci i imam jos nekoliko njih na postpaid-u i na prepaid-u takodje nikakvih problema nisu imali... Imao sam pucanje veze usled fleshovanja modema/radia i kad sam to promenio, problem je nestao...

Možda se ne krećem po selima ili nekim zabačenim delovima grada, pa da iskusim i to, moja relacija NS-BG šljaka...
 
A jel ti se to dešava na određenoj lokaciji ili je nevezano za lokaciju? Pošto ako je samo na određenoj lokaciji možda su oni nešto zeznuli, tako ja sa tetkom ne mogu uopšte da pričam kada oni odu na vikendicu jer telenor stalno puca, izbacuje nedostupan, prekida razgovore, iako je do pre 2 godine radilo sve savršeno, sada je užas.
 
Poslednja izmena:
Sync,to mi se desilo u subotu 1.put

jel si prijavio?hoćeš da odemo zajedno u neku poslovnicu da im objasnimo neke stvari?

na sva ta pitanja sam već uveliko dao odgovor i zaista me mrzi da se više ponavljam.Živim u BG-u i moja relacije su NBGD- Dorćoj i bez obtzira na lokaciju,veza puca.

Opet kažem,imam jednog drugara kome radi sve,al imam i par nih koji imaju isti problem,na različitim telefonima.Takođe,2.5 godine sa njima nisam imao ni 1 jedini problem,al od pre mesec dana se samo ređaju i što je najgore,oni se uporno prave blesavi i pričaju kako sam jedinstven slučaj!
 
Poslednja izmena:
U *** što si nervozan tako, nije to dobro.
 
stvarno,pogledaj koliko sam puta iste stvari ponovio i razumećeš.Nisam nervozan zbog toga što ponavljam,već zato što mi puca veza,a taj broj telefona mi je i privatni i poslovni...problem moram da rešim,odnosno da ga reše!
 
Ali kako vise razgovora od sat vremena? Sat vremena od pocetka koriscenja kartice od trenutka kupovine, sat vremena u toku jednog dana, sat vremena nedeljno, sat vremena u jednom cugu baterije?

Inace, ove nedelje i meni nesto secka VIP, ne cuje me druga strana uopste dobro.

EDIT: Aha, znaci 60 minuta od zadnjih 60 minuta..
 
Poslednja izmena:
sat vremena ukupno.Znači pričam 3+5+7+9... minuta i na svakih,okvirno 60 minuta,pukne veza.
 
Prijavio sam,ali znas dobro kako teraju svoju pricu,jer su zo to placeni...
Meni za 25 dana istice ugovor na ovaj broj, ne zelim vise da imam nista s njima...necu produziti ugovor,jer dok sam se zalio lik iz radnje mi je stalno ponavljao istu pricu,kao papagaj.
 
i meni su i u radnji i u call centru i...

rešio sam da odem do njih lično.Ako hoćeš,možemo zajedno,mada ti i nemaš neke potrebe,jer ti ističe ugovor...jel telefon uzet kod njih?

alfaunits,kvalitet same veze je nešto sasvim drugo.U poslednjih nedelju dana se dosta popravio,al zato pre toga,eho,šuštanje,krckanje...
 
Poslednja izmena:
@valdevit

Te probleme sa Vip-om u vezi cestog pucanja veze bez obzira da li je signal pun ili ne, kao i mestimicno los kvalitet veze prihvati kao normalnu pojavu i bice ti lakse :)
Imam sluzbeni telefon u Vip mrezi, kupljen kod njih, i to mi se stalno dogadja, barem u poslednjih godinu i jace dana. Ja licno mislim da im je mreza ponekad preopterecena ili slicno. Danas sam imao razgovor od nekih 20minuta i veza se nijednom nije prekinula, tako da sam na kraju bio jako srecan. Medjutim retkost je to.
Pozitivna stvar kod Vip-a je sto su bas dosta jeftiniji od Telenora, pa se ti problemi nekako moraju preziveti, bar dok je kriza :)
 
drago mi je sto si se javio,jer mi je muka vise od njihovog "ti si jedinstven slucaj".

Mene je najvise zabrinulo to,sto 2.5 godine nisam imao ni 1 jedini problem sa njima i od kad sam uzeo iphone 5,potpisao ugovor na dve godine...sve je krenulo nizbrdo!

Da li je to samo trenutno,mozda neka slucajnost ili nesto trece,nadam se da cu uskoro saznati...
 
Ma uvek kad se pozalis na usluge, kod svih operatera, dobijes odgovor da si "jedinstven slucaj", da nemaju nigde takvih problema i sl. Pokusaj da im mailom posaljes reklamaciju (bas tako naglasi u subject-u), pa cekaj odgovor. Bas me interesuje hoce li ti u zvanicnom mailu napisati da ne garantuju za kvalitet mreze ako telefon nisi kupio kod njih i to za nano kartice (sada ih kolko znam imaju u ponudi). To onda mozda i da prosledis u Ratel. Ali mislim da je i tu mrka kapa. Ja vec skoro 10 meseci preko Ratela ratujem sa Telenorom; posalju odgovor Ratelu na moj prigovor posle par meseci, pa onda ja opet i tako to... :(
E da, i opet to za jednistven slucaj, u mojoj firmi nas ima oko 20tak takvih "jedinstevnih" :):)
 
Poslednja izmena:
Kako ne shvatate??? Pa jedinstvenost je u tome sto samo jedan NEMA taj problem :)
 
Moje iskustvo sa uterivacima, ujedno i naznaka za vas ostale - pravljenje blesavim je odlicna metoda. Ukoliko nemas nista na svoje ime, tek tad mogu ekskluzivno da ti se sagnu. Elem, kako mi je kuma (advokat) objasnila:

Oni su u dogovoru (telekom, teleno, vip) hteli da u nekom datom trenutku podignu tuzbu: operater VS narod (8045 ljudi) a Malovicka im ga je uterala onako propisno i onemogucila takvu vrstu tuzbe. Ne znam kako nas ustav definise kolektivne tuzbe ali je poenta da su morali da predju na ove maltret radnike, odnosno uterivace.

Uterivaci od drzave, za dugove prema drzavnim firmama su dobili bolesno velike mogucnosti, tipa da ti ulete u gajbu i odnesu televizor ako ti NISI kuci, sa sve bravarom i murijom u pratnji. Egzekutori koje salju privatne firme nemaju nikakve dozvole osim pravnih (da podignu tuzbu prema tebi usled duga) i da te eventualno maltretiraju pozivima i dolascima.

komplet penal ispod 50k dinara uglavnom niko nikad ne plati, ja bar znam tri drugara koji nisu, ja licno sam sa Telenorom 2009 iskulirao samo poslednja 4 meseca na sta su oni odredili neku penal cifru i za 12 hiljada napravili total od 18 hiljada, koje nikad nisam, niti cu platiti niti me iko vise cima.

Ne kazem ja da to treba da se radi, ali sa druge strane, razlog sto sam ja prekinuo da placam racun telenoru je bio taj sto mi je na racun stizao SMS od 200 dinara na fantomski broj 7854 koji nikad nisam poslao, u zivotu, a po listingu proverio vremena tog SMS-a od 200 dinara i ispade da sam ga slao dok spavam, ili dok sam za kompom i slicno. Kabadahijske poreze i fantomske usluge necu da platim, a posto mi je sve na nekog drugog (kuca, motor, kola) mogu da dodju eventualno da im skuvam kafu.
 
desp,prijavio sam ih ratelu momentalno,zastiti potrosaca (oni su odgovori odma i rekli da ce ih zvati),a pisem prijavu i za trzisnu,jer izdaju nano kartice koje nisu proverene od strane njih.Pored svega toga,zvao sam korisnicki servis,tehnicku sluzbu,spamovao im sve dostupne mailove i danas im saljem pismeno zahtev za resenje problema,a ako ni nista od ovog ne pomogne,od sledeceg meseca su kod mene zavrsili!

Pored ovog,pokrenucu kompletan proces i za njihov internet,jer i tu imam problema sa uredjajem koji je kod njih kupljen.

Jedino me mrzi da opet uzimam novi broj,al cu barem moci da pricam bez straha od prekida ili ako mi ne daj boze zatreba hitno neki telefon,mocicu odma da ga okrenem

Sve u svemu,samo ih cekam,a posto i dalje nema nista na moje ime...
 
Poslednja izmena:
podneo sam upravo zahtev za rešenje problema i ispričao se sa nekim menadžerom.Nakon malo žustrije priče,taj zahtev je stavljen pod hitno,a videćemo koliko će to zaista biti tako.Zahtev je podnet pismeno,na njihovo insistiranje,a u takvom obliku i očekujem odgovor,koji će verovatno biti bla-bla,truć-truć,al neka.

Imao sam i malo "sreće" u trenutku razgovora sa menadžerom,stigla mi je poruka sa propuštenim pozivima.Oduševio sam se i iskoristio trenutak.

Moj neki rok je 1.11,jer u slučaju da do tad ne reše problem,rešiću ga ja,prelaskom na lelenor i to je to.

Ako neko od moderatora čita ovu temu,mogao bi da promeni sam naslov,pošto smo odavno otišli u off.
 
E svaka čast za to što si uspeo da pričaš sa nekim od menadžera! Zaista sam mislio da je to nemoguća misija :) Po zakonu ti moraju na reklamaciju odgovoriti u roku od 15 dana, to će siguran sam i da urade. Aj molim te javi samo jesu li ti problem rešili ili su se samo nalupetali.

Pozdrav.
 
Javi sta se desava, i meni je poceo da stuca debelo ove nedelje, doduse ja uvek cujem ali mene ne cuju. Koliko ti traje ugovor jos?

Iskreno ja sam bash ove nedelje odlucio da testiram "WCDMA only" i "GSM only" kako trose bateriju, moze se desiti da je zbog toga ;)
 
E svaka čast za to što si uspeo da pričaš sa nekim od menadžera! Zaista sam mislio da je to nemoguća misija :) Po zakonu ti moraju na reklamaciju odgovoriti u roku od 15 dana, to će siguran sam i da urade. Aj molim te javi samo jesu li ti problem rešili ili su se samo nalupetali.

Pozdrav.
Hvala.E,sad,da li je stvarno menadžer ili ne,ne znam,al kad sam ušao u poslovnicu,uopšte nisam hteo da razgovaram sa radnicima koji rade za računarima,već sam samo rekao,zovite mi nekog vašeg menadžera i oni su pozvali.Došla žena,objasnio o čemu se radi,malo drsko i bezobrazno i kao,vaš slučaj ću poslati pod hitno.Rekla mi je da očekujem odgovor u pisanoj formi za manje od 10 dana.Iskreno,ne očekujem ništa,al barem ako me budu ganjali,kad prestanem da im plaćam račune,da imam neke dokaze,ako se to tako može nazvati.Takođe,očekujem neko teško lupetaranje u tom pisanom odgovoru,tipa,iphone 5 nije kompatibilan sa našom mrežom ili verovatno je do njega.
Javi sta se desava, i meni je poceo da stuca debelo ove nedelje, doduse ja uvek cujem ali mene ne cuju. Koliko ti traje ugovor jos?

Iskreno ja sam bash ove nedelje odlucio da testiram "WCDMA only" i "GSM only" kako trose bateriju, moze se desiti da je zbog toga ;)
Problem je u tome,što sam ja potpisao ugovor pre mesec dana,nakon 2.5 godine zaista besprekornog rada mreže.Zbog toga sam to i uradio,a onda je nastao ovaj pakao.Meni više ne štuca,već sam konst. nedostupan,naravno,prekidi...a sve je počelo,upravo sa tim o čemu ti pričaš.
 
Poslednja izmena:
Nimalo zavidna situacija, i u najgore vreme .... kad si potisao ugovor ....
 
Cuti, on je zadrzao dobru tarifu... sad moze i da utopi taj ugovor ;)
 
ako neko hoce da preuzme,neka se javi.Dajem za dzabe

Broj ce biti totalno slobodan za mesec dana.Samo da uzmem telenor i obavestim ljude da sam uzeo novi broj.

Tarifa je postpejd 600,pretplata je ispod 1000 dinara,a broj je u formatu 060xxyxzx0
 
Poslednja izmena:
Broj moze i da se promeni, za ~300din.

Inace ovo je prvi primer da neki telefon nije kompatibilan sa bilo kojom mrezom.
 
Poslednja izmena:
to je njihova izjava
 
Sacekaj bolje, isprobaj do kraja meseca. Moze biti da je stvarno do sistema.

Mada ako neko nije shvatio do sada, jako mi je drago sto se desilo bas kad je cova uzeo iPhone5 :D
 
Lik koji donosi ajfone mi potvrdio za Iphone5 - pravi probleme na mrezama u Srbiji. U mom prisustvu se restartovao prilikom uspostave poziva, mreza Mts.
 
Da li sada smem da kazem: nja nja nja njaaanjaaa :D
 
ono, kao, ja nisam od onih koji kažu i told you so!, ali .... I TOLD YOU SO!!!!!
 
bas te me nasmejali
 
Ako valdevit kaze da njegov IP5 ne funkcionise na VIP mrezi nema razloga da mu se ne veruje. Nije prijatna situacija, ipak je to high-end model i kosta srazmerno.
Ima vlasnika i koji se ne zale, dakle od primerka do primerka.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno