Šta je novo?

iPhone 5 - problemi sa mrezama u Srbiji

Ovaj Woya ili radi za mts ili za telenor...

@Valdevit to se tice problema jel si uzeo iz mts-a i telenora običnu ili mikrosim pa ih seckao ili nanosim?

Ako si uzeo nanosim u redu... Ako si uzeo obične ili mikrosim pa seckao uradi to sa VIP karticom, jer to kažem zbog toga da čipovi možda nisu dobro odradjeni na nanosim kartici, a možda i taj tvoj IP5 ima problem da čita nanosim, pa čita obične ili mikrosim kartice sa običnim čipom...
 
uzeo sam obične sim kartice na trafici,pošto oba operatera još nemaju nano sim.

Na kraju sam uzeo običan sim i u Vipu,al već jutros sam imao novi problem o kome sam već pisao_Okrenuo sam 1 broj i čim je veza bila uspostavljena,poziv je momentalno prekinut.
 
Mora da je u vezi telefona i mreze jer si prvi koji se zali na ovako nesto.
Jel znas nekoga kome Iphone radi ok na vipu?
 
Ovaj Woya ili radi za mts ili za telenor...

Ni jedno ni drugo... jer sam u USA ;) ali opet kad sam u srb...koristim mts postpaid... imao sam iskustva i sa telenorom postpaid i sa vip-om prepaid, ali nije to to ... telenor krade vip nema signala tamo gde mts i telenor imaju...tako da je za sada po meni mts najbolji sto se tice kvalitet mreze i cena paketa...


no da se vratimo na pricu... ja mislim da je problem u vip-ovim karticama koje ne rade lepo tako iseckane na petici
 
vojo,koristio sam dve nanosim i isto.Problem je tu.

Sto se tice iphonea i vipa,znam jednu osobu da joj radi savrseno i ponavljam i meni je do pre mesec dana,odnosno dok nisam uzeo peticu.

Takodje,znam i 5 osoba koje imaju isti problem kao ja,na 4 i 4s.Znam i jednu osobu sa s3.
 
Poslednja izmena:
Niko od njih ne koristi nanoSIM i iP5.
Mozda je do same kartice (jer inace bi ti radila u drugim telefonima - kako si to inace isprobao?:))
 
nemam vremena i zelje da se bakcem i ispitujem.To je njihov posao,koji oni ocigledno ne rade,sto su i sami rekli kad sam ih zvao ("nemaju iphone u ponudi,tako da nisu testirali nanosim"),a moje je da koristim njihovu mrezu i placam
 
Tvoje je da koristis njihovu mrezu sa karticom koju su ti dali, a ne da tu karticu seces i onda kukas kako ti nista ne radi. Lepo su ti rekli da iphone i nanosim nemaju u ponudi - to je dovoljno da skinu odgovornost sa sebe.

A i zasto bi oni garantovali da ce uredjaj koji ne moze legalno da se kupi, uopste raditi na njihovoj mrezi?

Pozdrav
 
Tvoje je da koristis njihovu mrezu sa karticom koju su ti dali, a ne da tu karticu seces i onda kukas kako ti nista ne radi. Lepo su ti rekli da iphone i nanosim nemaju u ponudi - to je dovoljno da skinu odgovornost sa sebe.

A i zasto bi oni garantovali da ce uredjaj koji ne moze legalno da se kupi, uopste raditi na njihovoj mrezi?

Pozdrav

Istina.
 
pre neko sto lupate gluposti,procitajte sta sam MNOGO puta napisao,a za vasu informaciju,vip ima nanosim od 30.09
 
vip ima nanosim od 30.09

Tačno. On je jedini i ima trenutno, ako se ne varam.

Ako drugim ljudima u tvojoj blizini radi VIP mreza, problem je do tvog telefona, odnosno kartice. Razumem da tebe to ne zanima i da želiš da oni reše problem, ali oni uvek mogu da kažu da pošto nisi uzeo telefon od njih, nisu odgovorni što tebi ispravno ne radi.

Ne znam jesi li pokusao, prebaci mrezu u 2G mod i vidi da li ti se to isto desava. Pogledaj mrezna podesavanja i vidi mozes li jos neki parametar da promenis (npr mrezni opseg).

Na žalost, mislim da su se oni izuzetno ogranicili odgovornosti u ugovoru koji si potpisao. Nisam pravnik, tako da ti tu ne mogu dati savet.
 
80% vremena je na edge,tako da sam i to probao.

Sve sto sam mogao i sto mi je palo na pamet,probao sam,al njihovo ponasanje,neznanje i bezobrazluk me najvise nervira,jer cim potpises neki ugovor,odma promene ponasanje i vise im nisi interesantan.

Evo trenutno imam 50 minuta razgovora od zamene kartice i danas ili sutra ocekujem prekid.

uzeo sam kod njih na drugom broju aparat koji odlepi kad je kartica u njemu,a cim izvadim,radi kako treba.Sve je to do njih.
 
Poslednja izmena:
Idi u neko njihovo predstavnistvo i trazi da razgovaras sa nadleznim za to predstavnistvo. Pa njemu objasni svoje nezadovoljstvo. Ukoliko i to ne urodi plodom, ne preostaje ti nista drugo osim da ih pravno ganjas.
 
hvala.To cu i da uradim cim dozivim naredni prekid i ugrabim malo slobodnog vremena.
 
Da ne probaju iPhone je jedno, ali da prodaju nanoSIM i da kazu da ga nisu probali je vec skroz bezobrazno. (prodajem ti nesto ali ne dajem garanciju nikakvu - ne moze)
 
licno mi je izjavio radnik tehnicke podrske i to je jos 1 od razloga sto sam pop... i sto cu se verovatno terati sa njima!

Prijavio sam ih Ratelu,al verujem da od toga nema nista,kome jos mogu da se obratim povodom ovog problema?

U krajnjem slucaju,ako se njihove menadzerske glave ne opamete i ponude resenje koje mi odgovara,jednostavno cu baciti karticu,a dinar od mene dobiti nece
 
Poslednja izmena:
^ Stvarno necuveno. Nema smisla to sto rade.
 
Inače zvao sam VIP zato što im potrošnja ne radi i dobio sam tek iz 10-og (slovima desetog) puta devojčicu neku i konačno saznao koliko sam potrošio... No... Pitao sam da vidim sta ce mi reći za ovaj problem što ima valdevit...

Naime kako je ona meni rekla i kako sam razumeo, ako nanosim ne radi, to nije njihov problem jer ostale kartice rade (obična i mikrosim) i problem nije do njih nego svaljuju na telefon, jer :

A) nema legalno da se kupi kod nas
B) nije kupljen u VIP-u

To je to...

Kao u fazonu, ko ti kriv sto koristiš telefon sa nanosim karticom, nama rade sa običnom i mikrosim... To što ti imaš poslednje čudo tehnike i oni su se ogradili....

Kada sam pitao za penale, pošto su oni krivi sto ne isporučuju uslugu, ona mi je ponovila opet ono od gore što sam napisao...

Znači suma sumarum : koristi normalan telefon sa običnom karticom radiće, oni nisu krivi, a ako raskines ugovor, plaćaju se penali, a ako ne platiš tuže te.
 
Mrzi me da čitam VIP-ov ugovor, ali čisto sumnjam da piše koji aparat i koju sim karticu treba da koristiš da bi mogao da koristiš njihove usluge. Ako ne piše džaba im to objašnjenje.
 
nigde to ne piše.Jednostavno su maksimalno bezobrazni i samo čekam da ugrabim slobodno vreme i odo kod njih u onu Siemens zgradu prekoputa Airport cityja...

Ponavljam,imam par drugara koji imaju 4 i 4s,a jedog koji ima s3 i imaju isti problem kao ja.1 od njih je rešio problem,tako što je prešao na lelenor.

Pomenuo sam i uređaj na drugom broju,koji je uzet kod njih na ugovor i tu imam probleme sa internetom i samim uređajem,al to ću na kraju da iskoristim,ako budem morao.
 
Poslednja izmena:
Ja sam podneo prijavu ratelu protiv Tlenora u vezi SMS spamovanja jo su Aprilu 2012... i status je u obradi. Tako, da ako danas podneses prijavu, nacekaces se.
Moj ti je savet da im se obratis pismenim putem i da objasnis u cemu je problem. Pokusaj da razmenis nekoliko mailova. Ukoliko Ratelu pokazes da operater nema razumevanja da resi problem (a to ces dokazati uvidom u prepisku sa VIP-om), onda ima sansi da raskines ugovor bez penala.
 
imam mail koji im je poslat pre više od 10 dana,odgovor nisam dobio.

imam 3,4 razgovora sa call centrom.

imam zamenjene 4 kartice za mesec dana...

i prijavio sam ih ratelu.

Mislim da je dovoljno,al ako treba,poslaću isti mail na sve adrese koje su dostupne...
 
Dobices odg ali ces ne nacekati... Ali znaj da ces dobiti toliko glup odg da je bolje da ti ni ne odg... Ako nista drugo ponovice ti ono sto ti je i operater mutavi koji nista ne zna rekao...

Ja bih to isao licno da ganjam jer to preko mail-a je gubljenje vremena klasicno...
 
Ako ne radi nanoSIM, imas vece sanse da nekom forom oko zastite potrosaca - jer ti prodaju nesto sto ne radi.

Ali sama cinjenica da imas problema i na drugom broju a da te to manje brine govori dosta.
 
evo da se javim,veza je pukla oko 60tog minuta i ova obicna sim kartica nije resila problem.

U cetvrtak cu verovatno do njih da odem.
 
Kada pričaš sat vremena odjednom normalno je da pukne veza... To pre nisam primećivao, ali nekad kad se zapricam sa devojkom skontam da ima to...
 
Meni je u zadnje vreme stalno pocela da puca veza dok pricam...cak sam jedno vreme mislio da sam ja prekidao vezu,uvetom...pa sam stavio na glasno i odaljio od uveta...i onda sam uvideo da je problem u njima...
 
objasnjavao sam da nije u pitanju 1 razgovor od sat vremena,vec vise njih.

Hvala ti,sto si se javio,jer svi pricaju da sam ja jedinstven slucaj,iako znam jos par njih sa istim problemom.

Koji tel je u pitanju i jel vip mreza?jel si im prijavio problem?
 
Poslednja izmena:
Samsung galaxy Y,vip mreza...
Isto tako mi se desavalo kad zovem nekog i pre nego sto pocne da zvoni prekine se poziv tj. sam prekine vezu.
 
Nazad
Vrh Dno