Šta je novo?

iPhone 5 - problemi sa mrezama u Srbiji

za sve moguce cu ih tuziti,jer su bezobrazni,a svaki objekat mora da ima wc
 
Poslednja izmena:
:D
Joj kako mi je drago sto si kupio iPhone 5 :) Ne mogu opisati koliko si me oraspolozio tokom trajanja ove teme ;)
 
Pa realno, kupio iPhone i sad mu svi krivi sto je telefon neupotrebljiv u Srbiji... Sa razlogom ga operateri ne nude, a ko hoce po svaku cenu da ga koristi mora da ocekuje odredjene probleme.
 
Pa dobro, sam po sebi nije telefon toliko los (krs je ipak prejaka rec) koliko jednostavno nije za koriscenje u Srbiji. Svako ko ga kupuje treba da bude svestan rizika da u Srbiji mozda nece raditi kako treba.
 
uopšte više neću da se ubeđujem sa vama,a ni sa njima,već ću ih jednostavno prijaviti gde god budem mogao,a ugovor ću bataliti i prestati da plaćam.Imaju fore još 6 dana da se jave,ako se ne jave,prijava tržišnoj,a kartica pravac kanta.

Kraj priče.


Pa bojim se da ces morati da placas ili ces dobiti tuzbu.

Po ovome procitanom mi se cini da je problem do nanosim kartice ( ako si je sam sekao) ili do samog telefona. Licno sam na VIP-u skoro 3 godine na 3 telefona i nisam imao nikad nikakav problem. To sto im ne valja provera stanja najavili su unapredjenja tog istog servisa i on je i proradio ponovo i radi bez problema.
Ne razumem sta ti konkretno ocekujes od VIP-a da ce on da uradi ?? Da ti da novi iphone 5? Zameni ti ga za S3 ili OneX? Lepo ti je receno telefon nije uzet kod njih i ne mogu nista da garantuju.

Poz
 
Hahahahaha, pa ima svaki objekat wc. Ali to nije restoran pa da je javan :). Takodje nigde u ugovoru ne pise da ti mozes koristiti njihov wc.Joj, kakvi su ljudi :). Svako im je kriv :). Ja koristim vec 3 godine iphone, razne generacije, trenutno 4s i nikad sa mrezom nisam imao problema. Najverovatnije si uzeo prvu seriju koja ima problem sa mrezom, takodje i sa wifi. Mozda da cekas ios 6.1.1, a do tada mozda najbolje da tuzis apple direktno :D. Zao mi je sto si dao tolike pare i sto sad ne znas koga za gušu da hvataš. Srećno sa tužbama.
 
Poslednja izmena:
Lepo ti je receno telefon nije uzet kod njih i ne mogu nista da garantuju.

Kakve veze ima da li je telefon uzet kod njih ili ne? Oni treba da garantuju za ispravne kartice i mrezu. Za iPhone ne mogu nista da tvrdim, ipak je on za sada jedini kod nas sa tom karticom, ali za druge telefone ne treba da bude bitno gde si ga kupio, bar je meni tako logicno, oni su prvenstveno operater a ne prodavnica telefona.
 
Poslednja izmena:
bolje da ste malo pročitali temu,pre nego što ste krenuli da pišete kojekave gluposti.OVAJ PROBLEM ŠTO JA IMAM IMA SVAKI 3.VIPOV KORISNIK,BEZ OBZIRA NA TELEFON,tako da vaše iphone komplekse,lečite negde druge,a ne ovde,jer ovo nema nikakve veze sa tim!
 
@telep jel treba svi da budu odgovorni za tudje neznanje? Ispadne da operater treba da zna umesto onog sto koristi tel da li je sim free. da li korisnik zna da gasi 3g mrezu kad ode na selo. Da li je sam korisnik nesto pokvario. Svi su odgovorni osim onog sto pljuje. Taj je uvek upravu. I kakve veze wc ima sa uslugom, to mi jos ne ide u glavu :D :D
Imam 2 ip na vip mrezi, nikad nikakav problem. Mozda sam ja u toj grupi sretnika kojima radi.
@ valdevit meni se cini da ti imas neki kompleks, varijanta od sanitarnog čvora do hardware problema sa telefonom.
 
Poslednja izmena:
bolje da ste malo pročitali temu,pre nego što ste krenuli da pišete kojekave gluposti.OVAJ PROBLEM ŠTO JA IMAM IMA SVAKI 3.VIPOV KORISNIK,BEZ OBZIRA NA TELEFON,tako da vaše iphone komplekse,lečite negde druge,a ne ovde,jer ovo nema nikakve veze sa tim!

Ako imas probleme sa nekim drugim telefonima onda otvori posebnu temu o tome, ovo je tema o brojnim problemima iskljucivo iPhonea u Srbiji, tako da nemoj da off-topicujes pisuci o drugim proizvodjacima.
 
bolje da ste malo pročitali temu,pre nego što ste krenuli da pišete kojekave gluposti.OVAJ PROBLEM ŠTO JA IMAM IMA SVAKI 3.VIPOV KORISNIK,BEZ OBZIRA NA TELEFON,tako da vaše iphone komplekse,lečite negde druge,a ne ovde,jer ovo nema nikakve veze sa tim!

Koristio sam dugo vip, ne mogu da se sjetim da se i jedan poziv prekinuo, a bilo ih je mnogo. Takodje, poznajem dosta ljudi koji koriste vip i nije mi se niko zalio da im se prekida poziv, niti mi se prekinuo neki poziv kad je sagovornik koristio vip. Ne znam odakle ti podatak da svaki treci ima ovaj problem.

Meni ovo djeluje kao neka tvoja prezentacija, da sam sebi dokazes kako je tvoj iPhone vrh, a vip, telenor i telekom imaju probleme.
 
Meni se nikada nije prekinuo razgovor na vipu, niti bilo sta slicno a imam dva broja, samo ne znam da li upadam u grupu svakog treceg :p
 
Poslednja izmena:
Koristio sam dugo vip, ne mogu da se sjetim da se i jedan poziv prekinuo, a bilo ih je mnogo. Takodje, poznajem dosta ljudi koji koriste vip i nije mi se niko zalio da im se prekida poziv, niti mi se prekinuo neki poziv kad je sagovornik koristio vip. Ne znam odakle ti podatak da svaki treci ima ovaj problem.

Meni ovo djeluje kao neka tvoja prezentacija, da sam sebi dokazes kako je tvoj iPhone vrh, a vip, telenor i telekom imaju probleme.

+1

Ja sam skoro 4 godine postpaid, a keva od kad se pojavio VIP ima prepaid karticu i sestra i još par ljudi oko mene i niko se nije žalio... A to svaki treći korisnik je budalastina...
 
Ljudi ovo vase je prelazno :d
Otkada sam procitao ovu temu redovno mi puca veza, a pocelo je otprilike u vreme kad nije moglo da se proveri stanje racuna...
 
^ ^
Jel' imaju WC tamo gde si kupio karticu?
 
Poslednja izmena:
Ma imam havajca i puca mi veza samo kad pricam sa nekim u VIPu.
Najcesce pricam sa zenom (i ona ima G300) i ranije smo bez problema par puta pricali po sat vremena (u komadu), a sada puca nekad odmah, a nekada posle 10-15min.
Na svu srecu kad god zovem poslom nije se desilo da pukne veza (mada tad ni ne pricam duze od 5 do 10min) :)
Kad zovem Telenor nema problema, a ni MTS, mada ne pamtim kad sam poslednji put zvao nekog iz MTSa (slucajnost, svi sa kojima radim i sa kojima se druzim imaju broj u VIPu i/ili Telenoru).
 
A pa onda nemoj u ovoj temi o tome. Zasto u svakoj temi o iPhoneu mora odmah da se pise o drugim telefonima drugih proizvidjaca.... O ostalima pisite u temama o njima.
 
Ma nije tema ni bila za iPhone, nego je neko rekao Septimusu (valjda?) da iPhone-i prave probleme u Srbiji, pa je (verovatno on) promenio naziv teme ;)
A tema je uopste prekid u VIP-u.
 
bolje da ste malo pročitali temu,pre nego što ste krenuli da pišete kojekave gluposti.OVAJ PROBLEM ŠTO JA IMAM IMA SVAKI 3.VIPOV KORISNIK,BEZ OBZIRA NA TELEFON,tako da vaše iphone komplekse,lečite negde druge,a ne ovde,jer ovo nema nikakve veze sa tim!

Ja sam nosilac 6 (sest) postpaid ugovora, svi su na Vipu. Od tih 6, 5 mi je za firmu, dakle ne sluze za *******ciju i nikad nisam imao problem. Statisticki jedan od mojih telefona po tvojoj prici bi morao da ima problem ali nema. Neracionalno tuzakanje i pokusaj da napakostis po svaku cenu nece resiti glavni problem - a to je da tvoj iPhone 5 je ili falican ili, prosto, nece da radi na nasim mrezama.

Ako tvoja kartica radi u nekom drugom telefonu i ne pravi probleme, onda zaista nemas nikakvo pravo da se zalis :)
 
Poslednja izmena:
Ni ja nemam ovaj problem na vip-u. Nikad pukla veza. Inače gde vip nema svoj repetitor on ih iznajmljuje od telenora.
 
Ma nije tema ni bila za iPhone, nego je neko rekao Septimusu (valjda?) da iPhone-i prave probleme u Srbiji, pa je (verovatno on) promenio naziv teme ;)
A tema je uopste prekid u VIP-u.
Naslov teme je odgovarajuci za inicijalni problem, dok Vip mreza ima svoju posebnu temu "Kvalitet mreze".
U ovom slucaju ocigledno je problem do iPhonea jer dosta nas zivi u istom gradu, pod istim uslovima.
 
Ma nije tema ni bila za iPhone, nego je neko rekao Septimusu (valjda?) da iPhone-i prave probleme u Srbiji, pa je (verovatno on) promenio naziv teme ;)
A tema je uopste prekid u VIP-u.
Iz tih razloga sam se i javio, bas ste baksuzi, sve je lepo radilo dok nisam poceo da pratim ovu temu :mad::d
 
cisto da vas obavestim,posto sam obecao,ugovor je upravo raskinut.Priznali su na kraju gresku i raskinuli ugovor bez pogovora.

Moralo je da ide na tezi nacin,prijava ratelu,zastitu potrosaca i trzisnoj,al sta da radim,kad su oni to sami tako izabrali.

Pozdravljam robotice.Tema moze da se zakljuca.

EDIT:
nije do iphone,nego do mreze,tako da prekinite da sirite dezinformacije.
 
Poslednja izmena:
Ne treba zakljucavati temu jer problem nije resen, samo ce se preseliti na drugu mrezu, i sada ce Telenor biti kriv...
Resenje je zamena telefona...
Problem je sto provideri ne mogu da dozvole sebi luksuz da istrazuju svaki pojedinacni problem na telefonima koji nisu podrzani u Srbiji. Ako krenu da debug-uju probleme na iPhoneima, sutra ce morati da resavaju probleme na Oppo telefonima, prekosutra na Xian Huang... Jednostavno ljudi garantuju da mreza radi na telefonima koji su javno dostupni u Srbiji, a ostalih 0.1% korisnika koji kupuju i koriste egzoticne telefone rade to na svoju odgovornist. Cisto njihova dobra volja sto su raskinuli ugovor, lakse im tako nego da se njakaju sa tako pojedinacnim slucajevima korisnika Apple ili Xian Huang i sl naprava.
 
Meni nekako nije bas najjasnije kako telefon koji odgovara frekvenciji mreze moze da ima probleme. Ili ne podrzava frekvencu mreze (sto sa iPhone 5 nije slucaj jer domaci operateri rade na standardnim evropskim opsezima), ili je pokvaren pojedinacni uredjaj. ne moze da bude da je iPhone5 nesposoban da isprati predvidjen standard, pa sve da je microSIM osechen testerom. Ili je Apple toliko nisko pao.
 
Nazad
Vrh Dno