Serbianboss
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.01.2005
- Poruke
- 1,864
- Poena
- 360
da li u americi moze da se kupi apple iphone bez ugovora? I naravno da li onda mogu da se kodiraju da rade u Srbiji?
Meni reche chovek da je u USA uzeo 3GS 16GB za 420$ regularno u prodavnici.
Jel mozes da proveris to?
Mi Hondasi treba da se pomazemo![]()
Pa doplatio bih 100e za 3GS bez problema, da imam kombinacijuI nije u IGOu ni problem toliko brzina koliko domet, kazu da je on kao bolji u 3GSu, ali to moram da vidim lichno. Ali zato sve ostalo radi mnogo brze, nema fona koji tako radi, ni "najbolji telefon N97" :d (tako je neko u oglasima prodavao :d)
Da, i kad vidim ljude koji daju 650 evra za Diamond 2 ili (nedaj bože) za tako neku Nokiu, pa je posle mesec dana prodaju upola cene, mogu samo da se smejem. Nokia kod nas ima status kao Volkswagen - niko ne zna zašto je skupa nova i zašto je skupa na oglasu, ali je opet svi kupuju. A, Omnia može da ima ekran sa 1024 x 600 rezolucijom, a Diamond 3 sa HD ready, ako budu imali onaj odvratni OS i onakav kvalitet izrade, svako ko ima dve čuke u glavi će znati da to ničemu ne služi. Jedva čekam da Microsoft izbaci svoj telefon, pa da sednem i smejem se.
ima, veća rezolucija ekrana, ali samo kad hardver bude mogao to da isprati, a da se i dalje može spakovati u kućište sličnih dimenzija, da košta isto i ima istu potrošnju. Sada to ne može. Za 800 x 480, koliko će imati sledeći iPhone, potrebno je doraditi OS, a programeri moraju da prepravljaju aplikacije.
U trenutku kada iPod Touch i iPhone budu imali 128GB memorije i oni će imati mogućnost da puste HD film preko iPod-konektor-HDMI kabla (koji će se dokupljivati )
Za 800 x 480, koliko će imati sledeći iPhone, potrebno je doraditi OS, a programeri moraju da prepravljaju aplikacije.
Apple nije Nokia ni HTC da ponudi nešto što je samo u specifikaciji bolje, a realno nije upotrebljeno na pravi način.
Creative je godinama imao uvek plejer sa 10x više opcija od iPod-a i uvek su failovali sa prodajom, svaku generaciju iznova.
Možda sam ja staromodan, ali ja i dalje verujem u maksimu biznisa Henrija Forda: "Ponudi proizvod najvećeg mogućeg kvaliteta, po najmanjoj mogućoj ceni." Maksima Stiva Džobsa je izgleda: "Plati Kinezima što manje da naprave proizvod, pa ga prodaj što skuplje, trošeći pola milijarde dolara godišnje na marketing."
2000ih godina u cenu jednog uređaja ulazi
- materijal
- radna snaga
- administracija
- marketing služba
- služba za promociju i reklamu (nije isto što i marketing služba)
- razni sudski troškovi, patenti, zayebancije
- garancija
- potplaćivanje novinara
- otvaranje foruma/sajtova
- organizovanje raznoraznih zayebancija
Imam IPhone 3G i to je fenomenalna spravica kada se jailbrejkuje, ali mi i dalje smeta upotreba iTunesa. Smeta mi ceo koncept sinhronizacije muzike, slika, videa i aplikacija. Toliko mi smeta da trazim pogodnu zamenu za IPhone i cini mi se da je HTC Hero blizu ispuni moje zahteve, ali nije brz kao IPhone.
U stvari.. cekam da se pojavi neki uredjaj baziran na NV Tegra platformi sa Androidom.
Ili ga koristi kako je zamišljeno ili se vrati na stari OS...
Vidi u jednom postu reći "ja sam linuxaš" i pričati nešto o ekonomiji, prosto ne ide jedno sa drugim. Ili si jedno ili si drugo.
Prvo, ne možeš da porediš nečije izjave razdvojene gotovo 100 godina. Drugo, poznato je da su se orijentacije svih kompanija menjale 4x kroz 20 vek.
Ko je za to kriv? Kupci! Nikao proizvođači. Uvek su kupci krivi. Zašto? Od onog trenutka kada su poverovali da "koka kola osvežava", od tog trenutka su kompanije pored materijala i radne snage počeli da se bave ostalim stvarima, tada se na kvalitet zaboravilo. Jednaku krivicu nosi i država (svaka). Sa svojim poreskim i pravnim sistemima.
Ne max.. nisi me razumeo.
IPhone poseduje cut/copy paste mehanizam. Zasto ne dozvole kreiranje foldera za slike pa da ih sam razvrstavam kad mi padne na pamet.. npr dok se vozim u autobusu. Slike sam ja napravio i imam pravo da radim sa njima sta hocu. Ali ne.. moram da ih sve vratim nazad na racunar pa da ih tamo sortiram i sinhronizujem. To je kompikovanije nego da su dozvolili da na telefonu sam razvrstavas slike.
E pa vidiš, ne možeš tako lako kriviti kupca. Mnogo ljudi jednostavno nemaju vremena da bi se obrazovali o svakom proizvodu koji tokom života nabavljaju, zato i služe razne organizacije za zaštitu potrošača. Na žalost, reklamokratija je mnogo bogatija i moćnija od njih, a narod će vremenom poverovati u očiglednu laž koja im se stalno ponovlja, kao što reče Jozef Gebels.
Inače, uprkos razlici u veličini kompanija, marketinški budžeti za Severnu Ameriku kompanija Coca Cola i Apple su jednaki. Koliko novca daje prva da ubedi ljude da im u životu treba crna zašećerena vodica od koje trule zubi, toliko daje druga da ih ubedi da im treba manipulacija slikama sa dva prstića na mobilnom telefonu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari