Šta je novo?

iPhone 13

Naravno da može. Velika većina ljudi nikada neće ni iskoristiti AC, tako da sigurno ne prave pitanje onima koji bi pošto-poto da "prevare sistem", da slučajno ne ispadne da nisu iskoristili nešto što su platili.

Voleo bih da zavirim u mentalni sklop osobe koja namerno udara telefon o asfalt ne bi li dobio drugi uređaj (koji je verovatno neko pre njega olupao o asfalt).

Zato mi nije ni jasno čemu tolika pitanja da li se servisira uređaj, dobije refurbished ili novi, kada je bilo šta od navedenog i više nego prihvatljivo rešenje u slučaju nezgode, naročito imajući u vidu cenu te usluge.

Za sve si u pravu, ali za ovo da da treba prihvatiti refurbished ili novi uredjaj je suludo. Samo novo dolazi u obzir.

Ti si kupio nov telefon, platio ga masno, kupio Apple Care+ i to platio, a da ti zamijene za refurbished uredjaj koji je naravno testiran i ispravan? To kao da uzmes automobil sa kvarom na motoru, a oni ti daju “novi” koji je neko vozio, ali eto promijenjen je motor pa je “kao nov”. A oni ti dadnu npr telefon star godinu-dve, koji je neko koristio, ali eto 100% ispravan jer je refurbished….

Ni’dje veze, samo novi zapakovani u foliji u kutiji i zivio. Pa ja prvi ne bih uzeo telefon od nekoga bez kutije ili sa kutijom na kojoj je razlicit Imei i s/n (osim ako kojim cudom u Apple-u i to ne prilagodjavaju u sta zaista sumnjam).

Mislio sam da se odmah dobija novi uredjaj. Kad se rijesim svoje 11ke, planirao sam uzeti novi tel i AC+ jer je stvarno dobra stvar, iako nisam nikada slupao telefon. Ali nisam poblentavio da prihvatim refurbished. Mislim to je moj stav, neko drugacije razmislja.

Da li je realno ovo?

Ja sam gledao davno i znao sam da ce ga iphone “sašiti”, ali nisam ocekivao ovoliku razliku.😂
 
Pre nego kupiš AC+ pročitaš uslove, a i ako ih ne pročitaš a kupiš AC+ složio si se sa njima.

If during the Plan Term you submit a valid claim by notifying Apple that the Covered Device has failed due to accidental damage from handling resulting from an unexpected and unintentional external event (such as, drops and damage caused by liquid contact) (“ADH”), Apple will, subject to your payment of the service fee described below, either (i) repair the defect using new parts or previously used Apple genuine parts that have been tested and pass Apple functional requirements, or (ii) exchange the Covered Device with a replacement product that is new or comprised of new and/or previously used Apple genuine parts and has been tested and passed Apple functional requirements. Each time you receive services for ADH is a “Service Event”.

 
To kao da uzmes automobil sa kvarom na motoru, a oni ti daju “novi” koji je neko vozio, ali eto promijenjen je motor pa je “kao nov”.

Bukvalno ako kupiš nov auto kome vrisne motor u garantnom roku, dobiješ nov motor a ne nov auto...

Ovde ne govorimo o fabričkoj grešci, gde se falinka telefona pokaže odmah i gde je sasvim okej očekivati zamenu za potpuno nov uređaj.

Ovde govorimo o slučaju gde tebi posle 3 godine ispadne telefon i razbije se ekran i kao "nije mi dovoljno da mi date telefon koji je potpuno ispravan i ispitan, već insistiram na potpuno novom uređaju uredno zapakovanim u original kutiju kako bih mogao lakše da ga prodam"
 
Pre nego kupiš AC+ pročitaš uslove, a i ako ih ne pročitaš a kupiš AC+ složio si se sa njima.

If during the Plan Term you submit a valid claim by notifying Apple that the Covered Device has failed due to accidental damage from handling resulting from an unexpected and unintentional external event (such as, drops and damage caused by liquid contact) (“ADH”), Apple will, subject to your payment of the service fee described below, either (i) repair the defect using new parts or previously used Apple genuine parts that have been tested and pass Apple functional requirements, or (ii) exchange the Covered Device with a replacement product that is new or comprised of new and/or previously used Apple genuine parts and has been tested and passed Apple functional requirements. Each time you receive services for ADH is a “Service Event”.

Hvala 👍. Sad definitivno ne bih dao lovu na ovo. Bukvalno ti moze riknuti npr face id, a umjesto da ugrade novi senzor i sve, mogu ugraditi i koristen iz nekog modela, koji radi 100%.
Bukvalno ako kupiš nov auto kome vrisne motor u garantnom roku, dobiješ nov motor a ne nov auto...

Ovde ne govorimo o fabričkoj grešci, gde se falinka telefona pokaže odmah i gde je sasvim okej očekivati zamenu za potpuno nov uređaj.

Ovde govorimo o slučaju gde tebi posle 3 godine ispadne telefon i razbije se ekran i kao "nije mi dovoljno da mi date telefon koji je potpuno ispravan i ispitan, već insistiram na potpuno novom uređaju uredno zapakovanim u original kutiju kako bih mogao lakše da ga prodam"
U pravu si, slazem se, ali opet kazem, ti pristani na novi motor, ja znam da ja ne bih. Tako i sa ovim. Iscitao bih ja to detaljno sve prije kupovine, ali Joker je vec objasnio.
 
Znači ne kupuješ kola? Pošto ako iščitaš pažljivo uslove garancije, shvatićeš da ni u jednom slučaju nećeš dobiti nova kola posle 1-3-5-7 godina šta god da im se desi.
 
Koga boli uvo da li je nesto novo ukoliko radi kako treba?
Tesko da ces koristiti telefon toliko dugo da komponente krenu da otkazuju
 
Potreban mi je 13 mini sa mogućnošću istovremenog korišćenja dva broja. Da li se single sim modeli odnose samo na fizičke nano sim kartice? Da li je na takvim modelima moguće istovremeno koristi i e-sim i nano sim, ili mi za to zadovoljstvo potreban ipak dual sim model?
 
Znači ne kupuješ kola? Pošto ako iščitaš pažljivo uslove garancije, shvatićeš da ni u jednom slučaju nećeš dobiti nova kola posle 1-3-5-7 godina šta god da im se desi.
Ma i 8 godina, inace daju toliku garanciju na nove automobile.
Nebitno, ispolemisali smo dovoljno i spamujemo. Ti uzimaj ac+, ja najvjerovatnije necu i to je to. Sve 5. Zivio😂.
 
Potreban mi je 13 mini sa mogućnošću istovremenog korišćenja dva broja. Da li se single sim modeli odnose samo na fizičke nano sim kartice? Da li je na takvim modelima moguće istovremeno koristi i e-sim i nano sim, ili mi za to zadovoljstvo potreban ipak dual sim model?
Može nano SIM i eSIM.
 
Potreban mi je 13 mini sa mogućnošću istovremenog korišćenja dva broja. Da li se single sim modeli odnose samo na fizičke nano sim kartice? Da li je na takvim modelima moguće istovremeno koristi i e-sim i nano sim, ili mi za to zadovoljstvo potreban ipak dual sim model?
Svi su dual sim, gde je jedna e-sim, a druga standardna.
 
Vecina telefona ovde su sa jednom fizickom karticom, a naravno da mozes da dodas eSIM i istovremeno ih koristis, kao dual SIM telefon sa dve fizicke kartice. Razlika je jedino sto je jedna fizicka, a druga je eSIM.

Fizicki dual SIM iPhone je za Kinu, Hong Kong i Makao i mislim da za njih jos uvek ne vazi garancija kod nas, tacnije, ne mozes da ga zamenis za identican takav.


Znači u teoriji, mi koji plaćamo apple care i npr nakon godinu dana korišćenja bez maske (jer nas boli k pošto plaćamo) sigurno će biti negde ogreban ili učukan ako je ispadao... Možemo da ga pustimo sa petog sprata zgrade da se olupa i da dobijemo nov uređaj?

Sve je vec napisao @NovemberWhisky i objasnio 😀
 
Takođe može da se koristi i dva eSIM-a u isto vreme, tj ne mora fizička kartica uopšte da se koristi.
 
Ja ne vidim mogućnost ni kod operatera da se bira novi telefon umesto popravke feleričnog. Biće onako kako oni kažu da će biti. Tako da mi nije baš najjasnije zbog čega kupiti na ananasu umesto na kp ako se uplaćuje ac.
 
Zato sto su na Ananasu merchant-i koji su registrovani kao maloprodaja i izdaju ti fiskalni racun prilikom kupovine telefona (ili bilo cega drugog od olovke do televizora od par hiljada evra).

Ukoliko ti nije bitan fiskalni racun KP je za tebe.
 
Ok je to nego šta će mi fiskalni ako uplatim ac koji planiram da uplatim da ne mislim. Ne vidim svrhu u tom slučaju. Imao ili ne fiskalni sa ac imaš garanciju koju možeš da produžiš i na više od 2 godine.
 
zato što imaš garanciju od 2 godine na kvarove/felere, a sa ac imaš "garanciju" ako ti telefon ispadne, zgazi ga auto, golub ga baci sa 6tog sprata, itd.

nekome to igra ulogu, nekome ne - ja sam npr. uplatio ac+ i posle mesec dana mi je klinka sjebala telefon. best money ever spent :D
 
Tacno je da ti tad ne treba, ali teorijski moze da zatreba za verifikaciju datuma kupovine ako se nesto ne poklapa sa Apple bazom.
 
Ja sam mislila da i sa ac imaš garanciju na felere, bateriju npr itd. Sve što obuhvata i regularna garancija kod nas... Čisto se raspitujem da znam ako ne bude bilo telefona koji meni odgovara na ananasu da znam šta gubim ako naručim na kp.
 
Baterija na miniju nije loša, not great, not terrible što bi se reklo. Evo SS sa jos 20% preostale baterije.
 

Prilozi

  • B124476F-FE7F-4DF6-9051-5C5B4230795D.png
    B124476F-FE7F-4DF6-9051-5C5B4230795D.png
    290.9 KB · Pregleda: 78
Koji je max period koji moze da prodje od kupovine telefona do aktivatice ac?
 
Jeste, dva meseca od aktivacije.
 
Preciznije sezdeset dana, cisto da ne bude zabune posto su meseci sa razlicitim brojem dana i zato su tako i napisali 😃
Lako je proveriti preko Settings app

1647544219900.jpeg
 
Tacno je da ti tad ne treba, ali teorijski moze da zatreba za verifikaciju datuma kupovine ako se nesto ne poklapa sa Apple bazom.
Ovo je tačno. Vrlo lako može da se desi da uopšte i ne možeš da kupiš AC ako kupiš telefon bez računa. Meni se to desilo sa Mac-om. Doduše, ionako nisam bio siguran da li ima svrhe da plaćam AC za laptop, tako da mi je ta činjenica samo "rešila" dilemu.
 
  • Like
Reagovanja: iOS
Neko kaže dobija se račun preko ananasa neko kaže ne dobija se tj dobija se ista stvar kao i preko kp. Ja sad opet ništa ne razumem..
 
Naravno da može. Velika većina ljudi nikada neće ni iskoristiti AC, tako da sigurno ne prave pitanje onima koji bi pošto-poto da "prevare sistem", da slučajno ne ispadne da nisu iskoristili nešto što su platili.

Voleo bih da zavirim u mentalni sklop osobe koja namerno udara telefon o asfalt ne bi li dobio drugi uređaj (koji je verovatno neko pre njega olupao o asfalt).

Zato mi nije ni jasno čemu tolika pitanja da li se servisira uređaj, dobije refurbished ili novi, kada je bilo šta od navedenog i više nego prihvatljivo rešenje u slučaju nezgode, naročito imajući u vidu cenu te usluge.
Ono sto meni pada na pamet jeste prodaja. Tipa neko ima iscukan telefon sa svih strana, izgreban i takvog moze da ga proda za X para. Olupa ga, dobije "nov" telefon u mint stanju i proda ga za vise para nego sto bi prodao taj igreban/iscukan kozmeticki.

Ili jednostavno, osoba ne zeli da nosi takav iscukan i izgreban telefon i draze joj je da ima refubrished u mint stanju.
 
Nazad
Vrh Dno