Šta je novo?

Inverter klime za potkrovolje

Meni je hladjenje na 27 to mi je taman eventualno 26 kad je bas vruce :D
 
pa šta hladiš na 27 crni ti
 
Pa ne odgovara mi nize, odmah me "sece" zabole sinusi itd, tako mi je taman prijatno
Ali zato kad odem bilo gde drugde i tipa vidim 22 ne bude mi dobro
 
Pa ne odgovara mi nize, odmah me "sece" zabole sinusi itd, tako mi je taman prijatno
Ali zato kad odem bilo gde drugde i tipa vidim 22 ne bude mi dobro
I ti se greješ na klime?! Pa tebi je jedino rešenje da se preseliš u tropske krajeve... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 
Neki su zadovljni i sa hisense-om 'Hisense Energy Pro HiNano 12' https://forum.benchmark.rs/threads/hisense-energy-pro-hinano-12.482115/post-6505058
Sve mu se na kraju svede na ono, 100 ljudi- 100 ćudi, 100 žena..

Pa aj pogledaj opet, imas i u slikama i video zapisima kako radi taj Energy pro.
Dakle, kolika je sansa da je samo meni zapalo falicno i to obe? Nikakva.
Dobio je jos neko od njih falicnu, ali nece da kaze ili nema pojma da ima falicnu klimu.
Od mene ste dobili sve dokumentovano sta i kako i za Hisense i Mitsubishi, od toga sta je bio problem, do toga sta sam trazio kao resenje i toga sta sam dobio i koliko sam zadovoljan ili nezadovoljan istim.
Onda mozemo da se vratimo na to ko ima i kakav interes da se ne pise o ovakvim stvarima, sta se uvozi i prodaje ovde ili kako se postupa sa reklamacijama.
Onaj ko je krajni korisnik apsolutno ima interes da vidi sta se i kako radi, kao sto ovi drugi imaji interes da to sve sakriju.
Onda ne dodjemo do 100 ljudi i 100 cudi, nego korisnika koji imaju interes da dobiju sta su platili i onih drugih koji se vode samo materijalnim interesom po svaku cenu.
Od ove druge grupacije vrlo cesto dodje i do medjusobnih varnica u zavisnosti ko za koga radi i to se provlaci na nekoliko foruma. E zbog toga je tema o klimama zatvarana x puta, zvog toga je tesko procitati bilo kakvo realno iskustvo ili savet koji nije vodjen interesom. Cast izuzecima.
Naravno, ekipa je tu prva da podjebava, troluje itd, a onda odes lepo na istoriju pisanja svakog ponaosob, pa vidis kako je ko skako sebi u usta itd.
Naravno, ljudi dignu ruke i prestanu da pisu, da sacuvaju zivce, pa mi se tako x njih javi privatnim porukama, jer im je mucno da se oglasavaju na temama.

Dakle, svidelo se to ekipi ili ne, kod nas se ocito uvozi bofl, ostaje samo pitanje da li su oni koji ga uvoze svesni toga ili nisu.
Isto tako, apsolutno je opravdano ocekivati da za svoj novac dobijes sta si platio, koliko god to kostalo.
Ne prave se klime od juce, pa da ne umeju makar da ih sastave kako treba, pa kostala klima 30, 50 ili 150000 ili da elektronika bude podesena kako treba pa uredjaj ne divlja u radu.
 
Ja tebe razumem 101% i slazem se
Ja kada sam za neke stvari pricao kamenovali su me i banovali
 
Isto tako, apsolutno je opravdano ocekivati da za svoj novac dobijes sta si platio, koliko god to kostalo.
Sa ovim se u potpunosti slažem.

Nego, ja sam razumeo da je kod tvojih hisense klima, samo aplikacija bila ta koja je pravila problem. Pa na konto toga i ostavih komentar.. neko se pomiri sa tim da je aplikacija bagovita i nastavi koristi klime bez iste. Neko se ne miri ni sa ćim.. sto ćudi.
 
Pa pisao sam i ja o tome
Aplikacija "beži", u offsetu je tačno tri stepena, koju god temperaturu da podesiš
Jednostavno se navikne čovek na to i ide dalje
 
Pa aj pogledaj opet, imas i u slikama i video zapisima kako radi taj Energy pro.
Dakle, kolika je sansa da je samo meni zapalo falicno i to obe? Nikakva.
Dobio je jos neko od njih falicnu, ali nece da kaze ili nema pojma da ima falicnu klimu.
Od mene ste dobili sve dokumentovano sta i kako i za Hisense i Mitsubishi, od toga sta je bio problem, do toga sta sam trazio kao resenje i toga sta sam dobio i koliko sam zadovoljan ili nezadovoljan istim.
Onda mozemo da se vratimo na to ko ima i kakav interes da se ne pise o ovakvim stvarima, sta se uvozi i prodaje ovde ili kako se postupa sa reklamacijama.
Onaj ko je krajni korisnik apsolutno ima interes da vidi sta se i kako radi, kao sto ovi drugi imaji interes da to sve sakriju.
Onda ne dodjemo do 100 ljudi i 100 cudi, nego korisnika koji imaju interes da dobiju sta su platili i onih drugih koji se vode samo materijalnim interesom po svaku cenu.
Od ove druge grupacije vrlo cesto dodje i do medjusobnih varnica u zavisnosti ko za koga radi i to se provlaci na nekoliko foruma. E zbog toga je tema o klimama zatvarana x puta, zvog toga je tesko procitati bilo kakvo realno iskustvo ili savet koji nije vodjen interesom. Cast izuzecima.
Naravno, ekipa je tu prva da podjebava, troluje itd, a onda odes lepo na istoriju pisanja svakog ponaosob, pa vidis kako je ko skako sebi u usta itd.
Naravno, ljudi dignu ruke i prestanu da pisu, da sacuvaju zivce, pa mi se tako x njih javi privatnim porukama, jer im je mucno da se oglasavaju na temama.

Dakle, svidelo se to ekipi ili ne, kod nas se ocito uvozi bofl, ostaje samo pitanje da li su oni koji ga uvoze svesni toga ili nisu.
Isto tako, apsolutno je opravdano ocekivati da za svoj novac dobijes sta si platio, koliko god to kostalo.
Ne prave se klime od juce, pa da ne umeju makar da ih sastave kako treba, pa kostala klima 30, 50 ili 150000 ili da elektronika bude podesena kako treba pa uredjaj ne divlja u radu.
Ma uvoznici vrlo dobro znaju sta dobijaju i sta uvoze. Oni t uvezu za duplo manje pare i kako kome utrape i sistem ako prodje da prodje, zato ti odmah i vratili pare. To ce da prepakuju i uvale drugome... Koji nece da zagleda ili se ne razume toliko, ili je neka firma koja nema ko ce to da gleda... Mi smo smetlliste evrope... Mada od 16tog mislim stupa na snagu nov zakon o zastiti potrosaca pa ce da vidimo. Ova udruzenja mi za nista nisu pomogla, a cimao sam ih za razne stvari....
 
Sa ovim se u potpunosti slažem.

Nego, ja sam razumeo da je kod tvojih hisense klima, samo aplikacija bila ta koja je pravila problem. Pa na konto toga i ostavih komentar.. neko se pomiri sa tim da je aplikacija bagovita i nastavi koristi klime bez iste. Neko se ne miri ni sa ćim.. sto ćudi.

Ima tamo u temi, aplikacija je najmani problem.
Senzori UJ nisu ispravni, verovatno i elektronika posto klima ne regulise rad kako treba i vodjice krilaca UJ itd. Sve opisano na temi

Pa pisao sam i ja o tome
Aplikacija "beži", u offsetu je tačno tri stepena, koju god temperaturu da podesiš
Jednostavno se navikne čovek na to i ide dalje

I jos jednom. Aplikacija ne meri temperaturu. Aplikacija nema offset. Aplikacija cita temperaturu sa senzora UJ ili sa iFeel u zavisnosti sta se koristi. Senzori na UJ obe klime koje sam imao su promasivali i to debelo. Elektronika je tuga Bozija posto nisu radile ni kao krstena on-off klima, kao i izrada jer su krilca kloparala zbog losih vodjica....

Ma uvoznici vrlo dobro znaju sta dobijaju i sta uvoze. Oni t uvezu za duplo manje pare i kako kome utrape i sistem ako prodje da prodje, zato ti odmah i vratili pare. To ce da prepakuju i uvale drugome... Koji nece da zagleda ili se ne razume toliko, ili je neka firma koja nema ko ce to da gleda... Mi smo smetlliste evrope... Mada od 16tog mislim stupa na snagu nov zakon o zastiti potrosaca pa ce da vidimo. Ova udruzenja mi za nista nisu pomogla, a cimao sam ih za razne stvari....

Pa verovatno je tako, trziste smo za tudje smece.
Naravno, imamo jos sistema za jajarenje, od kojih mi je najjace ovo za rabat monterima.

Evo jedno licno iskustvo i za takvu pricu.
Uvoznik X nece da da popust fizickom licu, moze majstoru.
Majstor Y trazi da mu das kes, koji on onda uplacuje sebi na racun, pa preko racuna placa uvozniku X.
Kada pitas za racun uvoznik x kaze da majstru y salje profakturu,a majstor y kaze izdacu ti ja racun. Fiskalnog nema u prici.
Naravno, majstor y ne kaze da sa njegovim racunom mozes da se slikas kod uvoznika i da od njegove dobre volje zavisi reklamacija.
Povracaj novca kao opcija ne postoji, jer racuna nema.
Naravno, razlika u ceni, koju u toj kombinaciji naprave, bude veca od tog popusta koji korisnik dobije. I sve je to super dok nema reklamacije.
 
Bez računa se roba ne kupuje, valjda smo do sad to naučili. Time što pristajete na trule dogovore podržavate takve y likove.
 
@nemanjabgd84
sve je ok i sve te razumem, nisi bio zadovoljan, vratio i to je ok
Imam šest klima (četiri u kući i dve u stanu), i samo kažem da se kod mene hisesens ponaša odlično i da sam zadovoljan, od tih šest, sve su različiti proizvođači. Samsung sam bacio kao najgore smeće, pisao sam već o tome na drugim temema
Tako da ne možeš da me prozivaš da nemam pojma, da sam zadovoljan koječime, i da štitim neku firmu
Toliko od mene na ovu tvoju temu
 
Gold fin 😁
Sve je kako treba na izmenjivaču. Na čitavu površinu, ovo ne utiče ni sa 0.0001 % na protok vazduha.
 
@nemanjabgd84
sve je ok i sve te razumem, nisi bio zadovoljan, vratio i to je ok
Imam šest klima (četiri u kući i dve u stanu), i samo kažem da se kod mene hisesens ponaša odlično i da sam zadovoljan, od tih šest, sve su različiti proizvođači. Samsung sam bacio kao najgore smeće, pisao sam već o tome na drugim temema
Tako da ne možeš da me prozivaš da nemam pojma, da sam zadovoljan koječime, i da štitim neku firmu
Toliko od mene na ovu tvoju temu

Nisam tebe licno prozvao sa nemas pojma kako radi inveter, ali ocigledno ne razumes da app ne meri nista. App samo preko wifi komunicira sa UJ i od nje dobija info o ocitanoj temperaturi. Senzor se nalazi sa gornje strane i neprecizan je uzasno. Kod Mitsubishija je to bilo bukvalno u 0,5 stepeni tacno.
Offset koji ti pominjes je ono koliko tebi senzor na UJ ili iFeel promasuje.
Mada, iFeel je druga prica, dosta je precizan i kada se on ukljuci, daljinac cita temperaturu i komunicira sa UJ, koja dalje komunicira preko wifi sa app, ali mora imati opticku vidljivost UJ, treba da bude pomeren od izvora toplote ili hladnoce i da ne bude na podu ili do plafona.

Midea Xtreme
Montirao je majstor u mojem prisustvu tako da je ovako fabricki.
Pogledajte prilog 326542
Pogledajte prilog 326543



Pogledajte prilog 326544

Gold fin 😁
Sve je kako treba na izmenjivaču. Na čitavu površinu, ovo ne utiče ni sa 0.0001 % na protok vazduha.

Pregledao sam bar 10ak top modela, ali uz napomenu da su uglavnom bili izlozbeni.
Kod svih je bilo i krivih saca i nagorelog sa desne strane, tamo gde se vari bakar, ali je kod nekih modela to skriveno plastikom.
Negde je bilo vise krivo, negde manje.
Kod nekih je to sace bas tvrdo, kao na Mitsu HI, kod nekih je bas nezno kao kod Mitsu Electric.
Fujitsu, Panasonic,Toshiba, Daikin, Haier su negde izmedju.
Tako da, koliko god da utice ili ne utice, kod nas izgleda ne moze da se kupi drugacije i to je tako.
 
Ti kako si krenuo, moraćeš početi da otvaraš i spoljne jedinice. One svakako sa tog aspekta jesu bitnije, jer se nalaze izložene atmosferskim uticajima.
Ovo niti se vidi, niti smeta.
Mogu tek da zamislim kako izgledaju drugi tehnički uređaji kada bi skinuo poklopac i zavirio unutra.
 
Panasonic Etherea Z25 i Z35 xke.
Izrada pristojna, neke stvari bolje, nege gore nego na Mitsubishi LN.
Potrosnja struje i ugladjenost rada, dva koplja iza LN.
 

Prilozi

  • Screenshot_2021-12-10-09-07-37-588_com.panasonic.ACCsmart.jpg
    Screenshot_2021-12-10-09-07-37-588_com.panasonic.ACCsmart.jpg
    45.9 KB · Pregleda: 68
  • Screenshot_2021-12-10-09-08-04-037_com.tuya.smartlife.jpg
    Screenshot_2021-12-10-09-08-04-037_com.tuya.smartlife.jpg
    44.4 KB · Pregleda: 64
  • Screenshot_2021-12-10-09-08-11-626_com.tuya.smartlife.jpg
    Screenshot_2021-12-10-09-08-11-626_com.tuya.smartlife.jpg
    44.6 KB · Pregleda: 82
  • IMG_20211209_214628.jpg
    IMG_20211209_214628.jpg
    43.5 KB · Pregleda: 83
  • IMG_20211209_214617.jpg
    IMG_20211209_214617.jpg
    43.8 KB · Pregleda: 81
Kako si je opisao, pa moj Vivax deluje onda kao Rolls-Royce...
 
@nemanjabgd84
Kako održavaju temperaturu? Meni je najbitnije da rade dobro i pouzdano u svim uslovima, i održavaju temperaturu precizno. I tu nemam zamerki, ostalo je sekundarno.
 
Obe setovane na 23.
Manja odrzava po app 23, veca stigne na 24.
Termometar i Xiaomi kazu da je skoro tacan senzor.
Nekad bude odstupanje 0,5 c.
Kako si je opisao, pa moj Vivax deluje onda kao Rolls-Royce...
Daj meni da vidim kako radi Vivax, pa da ga opisem realno :)
***, visok standard je postavio LN.
Sa Hisenseom ne poredim, tu nema poredjenja tek...
 
Ovaj nesrecni Panasonic ne ume da modulira, pa to ti je.
Pokusao sam ono sto je djalf napisao, manuelno brzinu ventilatora, jos gore je, svaki cas se pali i gasi :)
Juce su za 24h, prema smart uticnicama, stukle 7.97kw veca i 6.51 manja.
Ne zelim da verujem da su defektne :)))
 
Ne verujem da su defektne.To što ti pišeš takav opis rada klime je opisao i neko ko ima istu klimu na Hrvatskom forumu pre mesec ili dva.Detaljno je opisao probleme sa tom klimom mislim da je bila devetka u prelaznom periodu je ludovala koliko bi se zaleteo kompresor posle pauze itd.Koliko se sećam skinuli su tu klimu pa je uzeo neku drugu ili nije ali je tu Panasonic vratio.
 
Ne verujem da su defektne.To što ti pišeš takav opis rada klime je opisao i neko ko ima istu klimu na Hrvatskom forumu pre mesec ili dva.Detaljno je opisao probleme sa tom klimom mislim da je bila devetka u prelaznom periodu je ludovala koliko bi se zaleteo kompresor posle pauze itd.Koliko se sećam skinuli su tu klimu pa je uzeo neku drugu ili nije ali je tu Panasonic vratio.

Ma svaki cas pomera krilca posto se pali i gasi, a nije necujan proces.
Pri tome jako duva na auto...
Ne pregreva kao Hisense, ali bezveze ako ovako radi...
Utisak za sada, smece koje ne vredi ove pare.
 
Ovaj nesrecni Panasonic ne ume da modulira, pa to ti je.
Pokusao sam ono sto je djalf napisao, manuelno brzinu ventilatora, jos gore je, svaki cas se pali i gasi :)
Juce su za 24h, prema smart uticnicama, stukle 7.97kw veca i 6.51 manja.
Ne zelim da verujem da su defektne :)))
Ovo je odlicna potrosnja za 24h.
 
Nazad
Vrh Dno