JC je tata!
O cemu je bese pricao?
Larrabe bi trebalo da bude x86 kompatibilna, pa to vazi i za SIMD. Ne vidim koji je tu problem ? Drajver bi pokretao vertex i pixell shader kalkulacije, ako i T&L. To je i do sada regulisano tako sto se shader program obracao drajveru, a ne direktno hardverskim registrima i instrukcijama u GPU.odlican tekst! hvala!
i jos jedna stvar mi nikako nije jasna: da bi koristili Larrabee morate da koristite njegove SIMD instrukcije koje su Larrabee specficne - dakle ako pisete igru, napravite je na tradicionalan nacin + dodate poseban kod specijalno za Larabe ??
kako intel zamislja da izvede ovo ?!? hoce li uz svaki CPU poklanjati i Larrabee ?
Cell i Larrabee su dve prilicno razlicite stvari.i buduci da dolazi posle 5 godina nakon Cella (na koji se i Tom non stop osvrce) nadam se da ce biti 3 puta brzi, tj. dovoljno brzi od svega ostalog da bi se isplatilo programiranje posebno za njega![]()
Larrabe bi trebalo da bude x86 kompatibilna, pa to vazi i za SIMD.
Ne vidim koji je tu problem ? Drajver bi pokretao vertex i pixell shader kalkulacije, ako i T&L. To je i do sada regulisano tako sto se shader program obracao drajveru, a ne direktno hardverskim registrima i instrukcijama u GPU.
OpenGL je OpenGL sve jedno da li se prikazuje na nVidiji ili ATi-ju, ili na necem trecem. Direct3D isto tako.
Cell i Larrabee su dve prilicno razlicite stvari.
auuu koliki je... pa kako ce to da se hladi!
Malo o velicini - http://translate.google.com/transla...s/757-4/idf-printemps-2009-pekin.html&prev=_t
Otprilike 600 mm² na vjerovatno 45nm!
a da prebrojimo?![]()
![]()
On the silicic plate with 300 mm diameter are placed approximately 86 chips larrabee, although some sources call another number - 64 piece.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari