mylo85
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 27.06.2011
- Poruke
- 801
- Poena
- 195
MIK broj je valjda vezan za uslugu adsl/vdsl, što telenor ne nudi.Dali su mi papir sa Mik brojem, valjda je to isto. Prenosim i fixni, zadržava se numeracija .
IDP broj je vezan za optiku.
MIK broj je valjda vezan za uslugu adsl/vdsl, što telenor ne nudi.Dali su mi papir sa Mik brojem, valjda je to isto. Prenosim i fixni, zadržava se numeracija .
Mene je i veza otkačila, kaže BG radi tvoj slučaj. Upravo sastavih mail Lelekomu, sa Ratelom i Zaštitom potrošača u CC-u, pa ćemo videti. Sutra dve nedelje otkako je primljen zahtev za UDP broj, sramota.Jel ima neko da je podneo zahtev za IDP broj i da su poslali, a da nema vezu u Telekomu?
Kod mene mrka kapa, na moje mailove odgovaraju da sam prosleđen službi, bla bla.... Dadoh im rok do sutra, u suprotnom sledi prigovor RATEL-u. Pa ćemo videti.Poslali konačno IDP.
Zamolio bih te da proveriš da li je TV aplikacija ažurirana na poslednju verziju (1.1.0). Ako nije na poslednjoj verziji i ako nakon ažuriranja primećuješ isto kašnjenje, pošalji nam poruku ovde ili na društvenim mrežama, kako bismo ovo detaljnije proverili. Hvalaprva stvar koju primećujem, slika kasni u odnosu na zvuk, skoro pa neprimetno na nekim kanalima, na nekima je primetnije (300-500ms po proceni).
Jedino boldovano pije vodu kao razlog.Veruj, nemam živaca da zovem tech support Telekoma i da se mlatim sa time, ovde ću barem znati kome da se obratim. Ne provodim toliko vremena u kući (nažalost, pojede me posao) pa da zalegnem da mi se to reši, evo juče sam zvao knjigovođu da proveri kada ističe ugovor, kaže u februaru. Nisam zadovoljan, otkazujem, nemam šta da pričam posebno niti da se mlatim sa call centrom.
Ako treba da plaćam nekome, plaćaću onome prema kome gajim simpatije.
ako ne bude bolje nego sada, zvaću tehničku podršku![]()
Отказни рок код сваког провајдера је 30 дана. Оног тренутка када вратиш опрему, и потпишеш да си раздужио, готово је.Kolege forumaši, ukoliko ste putem IDP broja preneli usluge u Telenor sa MTS-a, proverite obavezno da li vam je MTS ugasio usluge. Ja sam 10.12. iskoristio IDP i potpisao ugovor kod Telenora, 09.12. razdužio opremu u mts poslovnici, međutim danas se ulogujem na mojmts.rs i ustanovim da su i dalje aktivne usluge. U kratkom chat razgovoru preko sajta, sa agentom mts-a, dobijem potvrdu da su usluge aktivne, i da treba da se obratim mailom da se to proveri i eventualno izrazim prigovor na sledeći račun koji stigne. Toliko o mts-u.
To ne pije vodu, jer onog momenta kada ja vratim opremu, prestaje da važi bitan deo ugovora, jer ta oprema je uslov i garancija da ja dobijam uslugu. Kako uslugu NE MOGU da koristim bez njihove opreme, samim tim ugovor više nije obavezujući.Отказни рок код сваког провајдера је 30 дана. Оног тренутка када вратиш опрему, и потпишеш да си раздужио, готово је.
Али постоји једна зачкољица.
Нпр. раскид уговора 3 јануара (отказни рок до 3 фебруара). Да ли ћеш ти вратити опрему одмах или не, свеједно је. Отказни рок тече. Дакле плаћаш цео јануар и пар дана у фебруару, као да си користио њихову опрему и као да користиш услуге.
Dobio sam juče, i to 2 komadaЈеси ли добио рачун за децембар?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari