Šta je novo?

Instalacija Yettel Kuće i Yettel Net usluga i prenos optičkog neta u Yettel

Nadam se da ih isto zovu, tj. Da nisu izmenili šablon.
 
Opet ja, probao sam da odaberem paket preko sajta, ali me je bunilo jer mi nudi neke nove brojeve za fiksni, a nameravao sam da zadržim postojeći. Kontaktirao sam Telenor call centar i operater je potvrdio da još uvek nije moguće zadržati postojeći Telekom fiksni broj.

Takođe kaže (da po svoj prilici u MTSu još uvek nisu u potpunosti informisani) i da Mik koji su mi dali nije za optiku, već za Adsl, ono , na papiru i piše da je za Adsl, ali sam mislio da šablon nije izmenjen, jer ja nemam Adsl, valjda to vide u aplikaciji.
 
@pastir89 Nakon što sam prošao još jednom objave, moram da ti uputim izvinjenje. Došlo je do nenamernog previda sa moje strane i promakla mi je info da si već raskinuo ugovor sa mts-om. Napomenuo bih još jednom ostalim članovima foruma da je od mts-a potrebno tražiti IDP migracioni broj ukoliko aktivno koristite optičke usluge.

@ironmanbg Kako bih ti na najefikasniji način pomogao i proverio ovo detaljnije, zamolio bih te da pošalješ više detalja, odnosno adresu na kojoj želiš da instaliraš Hipernet i MIK koji navodiš da si dobio. Možeš nam poslati privatnu poruku ovde ili na društvenim mrežama, zbog zaštite privatnosti podataka. Hvala unapred.

~Dejan
 
Нема никаквих проблема, важно је да се искристалисала права информација и да ће убудуће људима бити јасније(y):)
 
Bio sam ponovo u Mtsu, navodno su info dobili pre 3 dana.
Podnet je zahtev, IDP izdaje back office u roku od 5 dana, nakon dobijanja koda, rok je 7 dana da se vrati oprema.
Nadam se da je to dovoljno vremena da iz Telenora postave svoju, u mom slučaju samo ruter.
 
Jel ima neko da je podneo zahtev za IDP broj i da su poslali, a da nema vezu u Telekomu?
 
Jel ima neko da je podneo zahtev za IDP broj i da su poslali, a da nema vezu u Telekomu?
Mene je i veza otkačila, kaže BG radi tvoj slučaj. Upravo sastavih mail Lelekomu, sa Ratelom i Zaštitom potrošača u CC-u, pa ćemo videti. Sutra dve nedelje otkako je primljen zahtev za UDP broj, sramota.
 
I to na ovako slabo interesovanje. Šta da su svi kojima je istekao Box i sada im nude 2-3 polumeseca, podneli zahteve.
Mene u međuvremenu ponovo zvali, kao vide da još koristim njihov net, pa mi nude neke polumesece, kao ako uzmem i tv, moreeee...
 
Poslali konačno IDP.
 
Update: posle pretnji RATEL-om preko maila, za manje od 48 sati od prvog maila, ponovo podnešen zahtev u poslovnici, i dobijen IDP broj. Sa njima samo tako i nikako drugačije.
 
Konačno, postao sam korisnik Telenor Hiperneta. Došli momci u najavljeno vreme, usluga kao sa snimka, sve full ispoštovano. Relativno brzo su namestili opremu, obzirom da sam preselio priključak iz mts-a.

Sada se bacam na testiranje televizije, internet radi kao doxa, tu nema greške. Wifi na telefonu izvlači 99% obećanog protoka, na kablu još nisam testirao, moram da nabacim koji CAT5E kabel, obzirom da oprema stiže sa običnim CAT5 (što je možda jedina zamerka za sada, jer su brzine daleko iznad 100Mbps).


Tj, korekcija, kabel koji dolazi sa STB je 5E, onaj što dolazi sa ruterom nije.

Update: prva stvar koju primećujem, slika kasni u odnosu na zvuk, skoro pa neprimetno na nekim kanalima, na nekima je primetnije (300-500ms po proceni).
 
Poslednja izmena:
prva stvar koju primećujem, slika kasni u odnosu na zvuk, skoro pa neprimetno na nekim kanalima, na nekima je primetnije (300-500ms po proceni).
Zamolio bih te da proveriš da li je TV aplikacija ažurirana na poslednju verziju (1.1.0). Ako nije na poslednjoj verziji i ako nakon ažuriranja primećuješ isto kašnjenje, pošalji nam poruku ovde ili na društvenim mrežama, kako bismo ovo detaljnije proverili. Hvala :)
~Dejan
 
Veruj, nemam živaca da zovem tech support Telekoma i da se mlatim sa time, ovde ću barem znati kome da se obratim. Ne provodim toliko vremena u kući (nažalost, pojede me posao) pa da zalegnem da mi se to reši, evo juče sam zvao knjigovođu da proveri kada ističe ugovor, kaže u februaru. Nisam zadovoljan, otkazujem, nemam šta da pričam posebno niti da se mlatim sa call centrom.

Ako treba da plaćam nekome, plaćaću onome prema kome gajim simpatije.
ako ne bude bolje nego sada, zvaću tehničku podršku :)
Jedino boldovano pije vodu kao razlog.

Elem, 17.11. pokreću kampanju Hipernet, u saradnji sa Telekomom jer koriste njihovu infrastrukturu, svako bi pomislio da su već razradili proceduru, i jedni i drugi, ali ne lezi vraže, u Mtsu ne znaju za IDP kod niti da Telenor nudi optički internet i dobre 2 nedelje nakon 17.11.

Konačno dobih IDP kod nakon trećeg odlaska u poslovnicu, pomislih to je to, najveći stepenik je prekočen, ali nene.. iako sam istog momenta preko web sajta Telenora obavio kupovinu i " zakazao termin", to je tek početak urnebesne komedije.

Kako me niko nije kontaktirao , jer je navodno tako po proceduri, ja proverim mejl i tamo mi iskoči da postoji neki problem, odmah pozovem Telenor call centar i ispričam sve po redu, ostavim podatke, rekoh ok, u međuvremenu me kontaktira i bench podrška i njemu dam podatke.

Na dan prvobitno zakazane instalacije zovu iz Telenora da im ponovo dam one iste podatke, pritom niko ne pita za IDP, niti postoji stavka na sajtu priliko kupovine paketa, ali ga ja uporno dajem.

Konačno dolaze instalateri, tačno na vreme za drugozakazani termin, uredno maske i nazuvice, ali džaba, jer nemaju pojma gde su i zašto došli, niti je dogovoreno na relaciji Telenor -Telekom moj transfer, naravno iz Telenora prebacuju krivicu na Telekom, ali imajući u vidu uvodnu priču, nisam baš siguran u to.
Rekoše, javiće se ponovo.
Naravno, nisu.
I ne treba više, odustao sam.

Jedina prednost Telenor podrške je brže javljanje na telefon, ali osim toga, nema razlike.

Istina, u pitanju je probni period, pa da im se i da malo kredita, ali od prvobitnih 2 meseca gratis, već je mesec ipo, biće uskoro i mesec, nije vredno cimanja.
 
Zdravo svima,

Ovim putem bih želeo da članove foruma obavestim o izmenama u ponudi Hiperneta.
Uvereni smo da na tržištu nudimo najsavremenije i najbolje usluge, za verujemo da će u narednom periodu da stvore neraskidiv i trajan odnos sa našim korisnicima. Za uzvrat, korisnici će imati pristup modernoj tehnologiji koja obezbeđuje najbrži internet, savremenu televiziju, digitalnu telefoniju, a da pri tome dobiju najbolji tretman za svoj uloženi novac.

Iz tog razloga, počevši od danas, svi novi korisnici koji sklope ugovor za Hipernet pakete ostvaruju pravo na promociju koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar prvih 12 meseci, uz ugovornu obavezu od 24 meseca. Duži period trajanja promocije je upravo potvrda da želimo da stvorimo najbolje korisničko iskustvo i da ostvarimo dugoročnu saradnju sa svim našim korisnicima. Baš iz tog razloga želimo da svim novim korisnicima u početnom periodu što više finansijski olakšamo i da pritom obezbedimo najbolji sadržaj i jedinstveno iskustvo dok koriste Hipernet usluge.

Doći će i do promena kod postojećih Hipernet korisnika. Podsećanja radi, korisnici Hipernet Duo i Trio paketa su ostvarili pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. godine. Od prvog februara je bila planirana aktivacija promocije, koja podrazumeva pretplatu od 1 dinar u trajanju od 6 meseci uz ugovornu obavezu od 24 meseca, što efektivno znači da su usluge besplatne do 01. avgusta iduće godine. Pravo na testiranje usluga do 01.02.2022. zadržavaju svi korisnici Hipernet Duo i Trio paketa, a imam čast da obradujem informacijom da će promotivni period od 6 meseci svima biti produžen na 12 meseci, koji počinje da se računa od februara sledeće godine. Postojećim korisnicima Hipernet i Hipernet+ paketa će takođe biti produženo trajanje promocije sa 6 na 12 meseci, automatski.

Nadam se da će ova izmena pomoći prilikom donošenja odluke svima koji su se do sada dvoumili u vezi sa prelaskom na Hipernet, kao i da će obradovati postojeće korisnike ❄️😊
Kao i do sada, za sva pitanja ili nedoumice vam stojim na raspolaganju.

Pozdrav,
~Dejan
 
@Telenor Srbija odlicna vest a uz nju i jedno pitanje. Da li postoji datum do kojeg traje ova promocija od 12 meseci po 1 RSD jer je nisam primetio nigde na sajtu.

Edit: korisnik sam MTS optike 22 meseca i kad proverim da li je moguce uvesti Hipernet na mojoj lokaciji dobijam negativan odgovor. Da li na svim lokacijama sa MTS optikom nudite usluge ili samo na odredjenim pretpostavljam ugovorom ogranicenim?
 
Poslednja izmena:
I da dodam jos jedno jer mi je vreme za edit isteklo...

Deluje da vam je sajt uzasno optimizovan za mobilne uredjaje... Probano sa "huawei mate 20pro"
 
Zdravo @m1tsu,

Ova promocija je ograničenog trajanja i planiran period njenog trajanja je do kraja februara 2022. godine, međutim taj period može biti i kraći zbog velikog interesovanja u ovom momentu. Proverio bih dodatno lokaciju na kojoj želiš da koristiš Hipernet, pa bih te zamolio da mi pošalješ adresu o kojoj je reč u privatnoj poruci. Takođe, značila bi mi i informacija o pretraživaču koji koristiš i njegovoj verziji.

~Dejan
 
Kolege forumaši, ukoliko ste putem IDP broja preneli usluge u Telenor sa MTS-a, proverite obavezno da li vam je MTS ugasio usluge. Ja sam 10.12. iskoristio IDP i potpisao ugovor kod Telenora, 09.12. razdužio opremu u mts poslovnici, međutim danas se ulogujem na mojmts.rs i ustanovim da su i dalje aktivne usluge. U kratkom chat razgovoru preko sajta, sa agentom mts-a, dobijem potvrdu da su usluge aktivne, i da treba da se obratim mailom da se to proveri i eventualno izrazim prigovor na sledeći račun koji stigne. Toliko o mts-u.
 
Вјероватно неће бити проблема, није ти испостављен рачун за тих 9 дана у децембру, па кад то прође у јануару и платиш - нестаће ти и са портала :)
 
Kolege forumaši, ukoliko ste putem IDP broja preneli usluge u Telenor sa MTS-a, proverite obavezno da li vam je MTS ugasio usluge. Ja sam 10.12. iskoristio IDP i potpisao ugovor kod Telenora, 09.12. razdužio opremu u mts poslovnici, međutim danas se ulogujem na mojmts.rs i ustanovim da su i dalje aktivne usluge. U kratkom chat razgovoru preko sajta, sa agentom mts-a, dobijem potvrdu da su usluge aktivne, i da treba da se obratim mailom da se to proveri i eventualno izrazim prigovor na sledeći račun koji stigne. Toliko o mts-u.
Отказни рок код сваког провајдера је 30 дана. Оног тренутка када вратиш опрему, и потпишеш да си раздужио, готово је.
Али постоји једна зачкољица.
Нпр. раскид уговора 3 јануара (отказни рок до 3 фебруара). Да ли ћеш ти вратити опрему одмах или не, свеједно је. Отказни рок тече. Дакле плаћаш цео јануар и пар дана у фебруару, као да си користио њихову опрему и као да користиш услуге.
 
Отказни рок код сваког провајдера је 30 дана. Оног тренутка када вратиш опрему, и потпишеш да си раздужио, готово је.
Али постоји једна зачкољица.
Нпр. раскид уговора 3 јануара (отказни рок до 3 фебруара). Да ли ћеш ти вратити опрему одмах или не, свеједно је. Отказни рок тече. Дакле плаћаш цео јануар и пар дана у фебруару, као да си користио њихову опрему и као да користиш услуге.
To ne pije vodu, jer onog momenta kada ja vratim opremu, prestaje da važi bitan deo ugovora, jer ta oprema je uslov i garancija da ja dobijam uslugu. Kako uslugu NE MOGU da koristim bez njihove opreme, samim tim ugovor više nije obavezujući.

Otkazni rok od 30 dana stoji, ali nijedan operater mi nije fakturisao uslugu NAKON razduženja opreme, pa neće ni mts.
 
Не иде то тако. У уговору који се потпише стоји да је отказни рок 30 дана. Ко хоће да врати опрему, може, али то не укида отказни рок.
Људи зато месец дана пре истека уговора раскину, и то је то.
Уговор јесте обавезујући и ако немаш опрему, јер те нико не условљава да се опрема мора вратити при потписивању раскида уговора.
Дакле такав је уговор, не можеш им ништа за тај месец дана што те дуже.
Жалосно али је тако.
 
Hajde videćemo. Čekam njihov odgovor, i račun pa ću na osnovu računa, ako ne bude umanjen, podneti prigovor.

Do sada je praksa pokazala da sam raskidao ugovore i vraćao opremu, a dan vraćanja opreme, uračunat je kao poslednji. Niko mi nije naplatio ništa više od toga.

Dodatni osnov za prekid pružanja usluge je aktivacija IDP broja na istoj liniji, što predstavlja definitivnu obustavu usluge jednog operatera, i početak pružanja usluge drugog.

To, da ja vratim opremu prvog dana, a oni meni naplate još 29 dana, neće da može.
 
Niko ne moze da naplati uslugu koju nije pruzio tako kaze zakon ove drzave(ma kakva ona bila) i tu je kraj. Sve sto hoce da naplate a izlazi iz okvira zakona to je APP, i obara se na sudu cas posla pa im je to dodatni trosak na koji nece ici bar ne normalni operateri sa iole normalnim pravnikom u istoj.
 
Teranje sa mts-om traje, ali mi je isti taj mts uterao nazad. "demontirali" mi uslugu interneta, a samim tim mi izgleda daljinski demontirali ceo pristup internetu (pa i Telenorov), jer evo već treći dan nemam net. Mts se pravi lud, a kod Telenora uleteh u praznike...
 
Јеси ли добио рачун за децембар?:)
 
Јеси ли добио рачун за децембар?:)
Dobio sam juče, i to 2 komada :D jedan na cca 700 din, drugi na cca 1700. :D više mi se sviđa onaj manji... Doduše, trebao bi biti bliže 800 dinara, ali hajd... Zovem ih u ponedeljak da se smisle šta je validno.
 
Nazad
Vrh Dno