Na kraju ih se pokazalo da im je bivši šef Jim Ryan baš zavukao time što se onoliko bunio protiv kupovine ActivisionBlizzardKing kompanije jer se Microsoft uplašio da neće u budućnosti moći da kupuju druge gaming kompanije ili da će morati da napuštaju tržišta poput britanskog ako im regulatorne agencije ne dozvole kupovinu u toj zemlji a pošto su se iz Sonija ugovorom osigurali da COD ne može da bude ekskluziva što je uz vlasništvo nad GTA i EA sportskim igrama jedino šta je moglo da preokrene igrače ka Xboxu, kupovina više nije služila da se ojača Xbox već su u Microsoftu počeli da gledaju kako da povrate uloženo i odlučili da im ne treba Xbox i da je bolje da samo prave i izdaju igre i imaju pretplatu sličnu EA play pretplati.Sa druge strane Spencer je ovolikim kupovinama privukao pažnju akcionara i drugih šefova u Microsoft-u koji su počeli da se više interesuju šta se radi sa parama dok je ranije odgovarao samo predsedniku kompanije i kad su shvatili da igre koje odu na Gamepass na dan izlaska gube novac a da Starfield, Forza Motorsport,Minecraft Champions i Redfall nisu doveli nove pretplatnike niti nove kupce konzola onda su potpuno preuzeli kompaniju i pokrenuli novi smer u kome se Xbox kreće. To znači gašenje studija koji ne donose profit,povećanje pretplate za Gamepass,objavljivanje igara na svim uredjajima i fokusiranje samo na najprofitabilnije igre (Halo,Forza Horizon,Gears,Minecraft,COD,Fallout, ElderScrolls,Doom,WOW,Diablo,Owerwatch, Indiana Jones,Sea of Thieves,Candy Crash,igre radjene po stripovima plus igre koje se pokažu profitabilnim od ovih koje izlaze ove i sledeće godine). Svi ostali studiji će ili biti ugašeni ili biti prebačeni da rade na pomenutim igrama.