@starac
Bilo je izvestaja da je CDPR poslednju godinu rada na W3 uveo vanredno stanje, konstantan crunch. U industriji crunch-a ima i previse ali bas godinu dana, da se radi po 16 sati, to retko gde ima. Taj izvor je takodje upozorio na obmanu od strane CDPR, u sta smo imali prilike da se uverimo. Nego se preko toga olako preslo, dok je Watch_Dogs i dalje omiljena tema. Zar nisu promenili art style kada su skapirali da igra ne moze da izleda kao na prvim trejlerima? Od realizma smo dobili, doduse sjajno uradjeni, akvarel. Sve sareno, umeksano, kao naslikano. Nigde one ostrine i next gen grafike iz prvih trejlera. Pa onda bagovi na launch-u, pa supalj kombat sistem (jos uvek najveca mana igre). Jeste, milion puta je bolja open world igra nego sto Bethesda radi ali nije bez mana.
GSC je jos uvek u UKR, izdali su Cossacks 3 pre dve nedelje. Ta prica oko razvoja Stalkera je toliko jednodimenzionalna da je to strasno. Grigorovich nije rekao nista na tu temu. Zato imamo slucaj bivseg PR-a Stalker fransize, koji je osnovao Vostok Games, posto je svetu prodao pricu o zlom Grigorovichu i na osnovu toga izmuzao Stalkerovce uvalivsi im prevaru zvanu Survarium. Sta bi sa tom igrom, sa obecanim open world multiplejerom?
Edit: CDPR isplacuje poljske plate a igra je svetski AAA hit, prodala se u deset miliona kopija. Za taj kvalitet treba da placaju bar prosek AAA industrije a ne da se hvalisaju kako ih je razvoj kostao 13 miliona dolara.