Šta je novo?

Industrija igara

testirali su nekakvu alfa verziju i to na krajnje neadekvatan nacin ali ok, bolje ista nego nista
 
Nismo od juce pa da ne znamo da od toga nema nista. Sve su to pokusaji da se spasi Xbox brend koji tone ubrzano.
 
Kako da ne :d
 
Dobro im ide sa pretplatom ali to su vecinom X360-ice, One se prodao u nekih 25 miliona primeraka. Vise nego duplo gore od PS4. Uz silne rasprodaje, zamalo i ja jedan da uzmem za 150 evra ili koliko vec kosta ovih dana Xbox One :d
 
Zanimljiv tekst
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=pascal-win10-linux&num=12

Zaključak:
Overall, these NVIDIA GeForce GTX 1060/1080 Windows 10 vs. Ubuntu Linux gaming benchmarks ended up being quite interesting. In many of the higher-profile games ported to Linux by independent studios, the performance under Linux was only 60~70% of the Windows 10 performance. That's even for games that were released for Linux more than one year ago and has seen driver optimizations, post-release patches, etc. Most Linux gamers who dual-boot complain of newer Linux games performing slower than Windows and this is largely confirmed by our results.
But not all hope is lost. As shown with some tests like Total War: WARHAMMER and Metro Last Light Redux, there are also good ports that perform very close to the Windows numbers. Our tests like Unigine and OpenArena also show that Linux's OpenGL performance can meet/exceed the OpenGL performance offered on Windows.
The Talos Principle results were also interesting perspective and show hope for the future with the Vulkan performance coming out ahead of the OpenGL renderer. Additionally, the Vulkan Windows vs. Linux results were very close.
 
GOG Galaxy je ubacio cloud save podršku za sve naslove. Čisto za one kojima je to bila najveća mana GOG-a, a sad su po tome ispred i steam-a. :)

The highlight of Update 1.2 is, of course, the Universal Cloud Saves. This new feature makes it possible to add cloud saving functionality not only to new games, but also to titles that never offered cloud saving before.

...

Of course, if you prefer to keep your precious saves close at hand, GOG Galaxy also lets you download a backup of your saves data at any time and use it as you see fit.

https://www.gog.com/news/gog_galaxy_biggest_update_yet_marks_the_end_of_beta
 
Poslednja izmena:
Deo sa d/l sejva je jako bitan. Igras bezbrizno a igra cuva u oblaku, kada pozelis da napravis bekap tog sejva mozes i to. Sjajna stvar.

Steta sto gog ne dozvoljava free sadrzaj i sto Galaksi API nije otvoren a sam klijent Open Source. Kad vec ne furaju DRM, ne razumem cemu skrivanje koda.
 
Za mp igranje Galaxy služi kao DRM, za sve ostalo je drm-free. Moguće da je to razlog.
 
Deo sa d/l sejva je jako bitan. Igras bezbrizno a igra cuva u oblaku, kada pozelis da napravis bekap tog sejva mozes i to. Sjajna stvar.

Steta sto gog ne dozvoljava free sadrzaj i sto Galaksi API nije otvoren a sam klijent Open Source. Kad vec ne furaju DRM, ne razumem cemu skrivanje koda.

Misliš na dodavanje besplatnih i open source igara i programa? Ne znam koja je logika, ali jeste šteta. I što fali linux client :D
 
Mene samo zanima odakle sad odjednom ta priča da je dvojka bila loša i da je to bio korak u pogrešnom pravcu!!! :trust:

U momentu kada je dvojka izašla ne sećam se da smo imali takav utisak a ni da je neko specijalno govorio ovako nešto. Ta priča se očigledno sada plasira kao takva i to nakon neslavnog završetka koji je ponudila tojka, međutim u momentu kada je izašla niko to nije video tako. A generalno dvojka je iz mog ugla gledano ponudila najbolji gejmplej koji je prilično uspešno koketirao sa akcionim i RPG elementima i koliko se sećam to i jeste bio deo koji sam najviše puta odigrao. Zatim je otvorio nekoliko vrlo zanimljivh likova koje smo dobili u ponudi i ceo taj idejni koncept sa "Sakupljačima" je bio sasvim solidno osmišljen i dovoljno intrigantan. Posle onakve priče koju je ponudio prvi deo i naročito završnice, dvojka je jednostano morala biti nekakav iskorak u stranu i to je urađeno prilično dobro reklo bi se, jer je taj iskorak bio taman toliki da preusmeri dešavanja sa Ripera na nešto drugo a što je opet povezano sa njima i što nas nedvosmisleno vodi do konačne kulminacije svih događaja. Znači nekakvo zatišije pred buru, baš poput recimo Empire Strikes Back filma koji ostaje nedorečen na kraju ali ostaje upamćen kao verovatno najbolji Star Wars film u okviru tog serijala.

Inače slažem se sa ovim momkom gore da je ovo trebalo da bude svemirska opera ili saga, ali nažalost Amerika robuje tržištu i sve što se tamo radi radi se na osnovu i nakon nekakvih silnih tržišnih anketa i analiza sa isključivo jednim ciljem koji bi trebalo da opravda sva sredstva, a to je naravno što veći profit. Tek poneki novi projekat odande s vremena na vreme uspeva da napravi iskorak u stranu, nakon čega obično sledi izmuzavanje dotične ideje dok se komplet sve to ne potroši.

Meni su lično zbog toga uvek bile draže evropske kompanije koje se bave izradom video igara, jer mi se čini da evropljani malo poštenije i iskrenije rade svoj posao, a i zato što se drže određenih normativa preko kojih se ne ide tek tako, što je svakako dobro... Pa čak i kada se rade nastavci to ipak malo drugačije bude na kraju. Kad se pogleda ME serijal, svaki deo predstavlja alteraciju predhodnog (ovo se naročito odnosi na gejmplej), pa je kao takav svaki zapravo priča za sebe, na konto čega se stiče utisak kao da ni sami autori serijala nisu jasno znali šta žele da naprave i tu je zapravo čini mi se ključni problem... ,)
 
Poslednja izmena:
Dvojka je bila poprilicno pljuvana ovde na forumu, sa aspekta "strimlajnovanja" i uklanjanja taktickih elemenata iz borbe i posto je bila vise tipican TPS sa cover mehanikom a jos manje RPG...

Secam se da su posle isplivale price o tome koliko je Bioware odstupio i od originalne price i koncepta igre, tj kako su svet i prica zapravo zamisljeni, al ko ce to sad kopati...

U svakom slucaju, smeo bih da se kladim da bi tamo nasao Starca i jos par dezurnih sa preslikanim postovima kao ovde. C+P random usera sa nekog tamo foruma, superkriticka misljenja potkrepljena igranjem igre preko gledanja YT klipova i sve u fazonu "igra je upropascena u odnosu na prethodni deo" sto je zapravo komedija jer su i te prethodne na isti nacin pljuvali:D

Ja spadam u grupu kojoj se nije bas svidela Gears mehanika u dvojci al sam trilogiju ipak igrao sa uzivanjem do Marauder Shields-a kad je sve otislo u K. I posle postao vatreni vernik teorije indoktrinacije:) Ovaj deo sam bas ocekivao sa nestrpljenjem jer sam se uzeleo space avanture, ali ipak preskacem jer preko ovakvih brljotina u 2017-oj ne mogu da predjem...
 
Poslednja izmena:
^ ja se ne bunim previse za MEA. Mislim da ce biti igrivo ako se jos malo ispegla, samo nisam optimistican da ce uspeti da unaprede sledece delove ako planiraju trilogiju.

Pod padom sam samo mislio na ono sto je trebalo da bude, od tog nekog RPG-a/Space Opera (+elementi TPS-a) otisli su na TPS sa elementima RPG-a (ajde neka bude aRPG). I da, dvojka je definitivno "najkompletnija", jos sam i preferirao GoW mehaniku napucavanja...
Cak sta vise i u MEA su dodali istrazivanje Mako-om (na koje su se fanovi zalili da je izostalo u trojci, ili da je pak bilo prazno lutanje u kecu, pa eto opet ne valja).

Ja cu najverovatnije ovih nedelja da obrnem celu trilogiju a MEA da pazarim i odigram kada/ako je zakrpe i kada cena padne ispod 20e.

@vlada

Hteli su da uzmu najbolje elemente prethodnih delova - RPG, akciju i istrazivanje (+naravno razdevicavanje osmih putnika - jer naravno ko ne plati kartu bice heban) - ali je sve to poprilicno mlako ispalo jer tim nije dorastao zadatku.

Ako te interesuje malo da procitas pozadinu iza cele te price oko produkcije MEA bice ti sve jasno (i ne sumnjam da ces tu i tamo da klepis sakom).
 
Poslednja izmena:
Na stranu to sto G@W ima pik na ME fransizu (i ljude koji se seku na istu :p )

Nemam pik nego nisam odusevljen. Odigrao obrisao itd. Isto vazi za Bioshock serijal na primer. Recimo da sam u Kotoru uzivao kada sam ga igrao ali sam realno promenio misljenje o igri posle samo par dana od prelaska a to bese davno. ME je isto sto i Kotor samo sa akcionom borbom i smesten u novi univerzum koji je kopija Star Trek/Babylon 5. Igra nista novo niti interesantno nije donela. Sutra da najave Kotor 3, tehnicki modernizovan ali ispod haube isti kao stari ja to ne bi ni probao. Ne interesuje me. Bilo nekad kul, sad mi je strasno prevazidjeno.

Imao je Filipenko nekada davno ovde slican fajt kada je ljudima pokusavao da objasni da su izometrijski RPG-i prevazidjena stvar i da je Morrowind buducnost. Tada su FRP od Bioware, Black Isle bili glavna stvar, ceo forum (osim drajvera) je bio navucen na to. Jeres je bio reci nesto protiv takvih igara. Ali je Filipenko bio u pravu jer su u medjuvremenu izometrijski, takticki RPG-i zaista izumrli a po mustri Morrowinda su uradjene maltene sve popularne igre danasnjice.

Sta ne valja? Pa ne valja to sto se prave detaljni 3D modeli koji oponasaju stvarni izgled ljudi pa i humanoidnih vanzemaljaca barem 90%, a kada pucas u te modele i dalje imas HP skalu koja se prazni i samo dva hitboxa, jedan je glava drugi je ostatak tela. Pritom nema nikakvog efekta kada pucas u likove, samo im skidas imaginarno zdravlje i oni se kao nesto trzaju, neke jeftine jeftine animacije se aktiviraju. Promena na bolje u odnosu na od pre 17 godina se odgleda u kvalitetu 3D modela i animacijama kretanja tog modela. Sve ostalo je isto ili gore.

Sta jos ne valja? Ne valja to sto i dalje imamo presete za konverzaciju sa NPC-ima. Sve unapred pripremljeno, jednostavno grananje dijaloga i price koji zavisno od izbora pretezu na ovu ili onu stranu. Pa toga je bilo i pre 17 godina. Bilo je i pre 20 u prvom Jedi Knight gde si zavisno od akcija pumpao light ili dark skalu i na osnovu toga dobijao razlicit kraj. Upucas nevinog gradjanina i time pumpas dark skalu. To nije novo niti se time valja hvaliti.

Ne valja sto Euphoria Physics Engine nije standard, nego i dalje imamo motion capture animacije koje koristimo u gejmpleju. Motion capture animacije izuzetno ogranicavaju mehaniku. Mozes ti da ih miksujes i radis loop ali dzabe. Trebaju nam next gen proceduralne animacije i trebaju nam sada.

Dodjosmo i do ahilove pete modernih igara a to je AI. Vecina igara kuburi sa pronalazenjem najkraceg puta, generalno je pathfinding uzas kako tvojih nako i neprijatelja. Medjutim pored toga i simulacije zivota NPC-ova gde oni realisticno reaguju na desava oko njih, u ovakvoj igri je problem ono oko preseta za konverzaciju. Bio bese onaj Pecko bot pre 20 godina, prosle godine Microsoft je ugasio Tay, tu su Siri i ekipa. Bese u onim text avanturama i igri zvanoj Frog Factions ti kucas svoje odgovore? Zasto to nemamo u igri kao Mass Effect? Ako napises glupost, NPC ti kaze da ne razume ili da si lupio glupost i lepo ti zalepi minus i ukoliko nastavis da ga smaras on te otera. Ako kazes nesto smisleno za tu konverzaciju program to prepozna i stavi u odredjeni kontekst tj. izjednaci sa odgovorom koji ima pripremljen i tako ga tretira. Nije to bas spansko selo kako se predstavlja.

Pa onda bande NPC-ova tj. njihova simulacija i "emergentno" delovanje. Ima toga u Stalkeru a bogami ima i u Skyrimu kroz modove.

Kud se denula destrukcija okoline i gradjevina? Ovo bese Frostbite zar ne? Voxeli odavno nisu novo, imas koliko hoces endzina u kojima mozes manipulisati terenom. Gradjevine bar ne bi smele biti problem za Frostbite, sta sam kuca srusio u Bad Company 2.

Sto ne mogu da letim brodom kroz svemir, da dajem naredbe posadi? Jel to bas toliki problem za Frostbite? Eno ga Elite Dangerous, ima multicrew. Star Citizen ne da ima multicrew nego mozes da se seckas van broda kad god pozelis. Ima i ona neka raspad indie igra radjena u UE3 simuliran brod u svemiru. Meni je to jednako bitan element za spejs operu kao i istrazivanje planeta.

Zasto planete nisu u razmeri nego su ogranicene mape? Opet kazem, mogli su da urade. Ako vec postoji istrazivanje hocu slobodno da istrazujemo a ne mape 10x10 kilometara i tacno odredjene zone. Kvalitet kvestova u ovoj igri je bas na tom nivou koji se moze postici proceduralnim postavljanjem tacaka od interesa, kvest triggera i ostalih zanimacija. Nisu neki kvalitet pa da mora sve rucno da se radi, to hocu reci.

Za kraj, 1998. izasao Half Life. 2000. izasao Deus Ex. Osim bolje grafike i animacija moderne igre nisu nista novo uvele u odnosu na igre stare 19 i 17 godina respektivno. Kada je Half Life izasao, jel znas koja igra je bila stara 19. godina? Asteroids.

Od Asteroidsa do Half Life-a i od Half Life to Mass Effect Andromeda. To se zove diminishing returns na engleskom jeziku.

Uzevsi u obzir uslove, situaciju, svetske trendove Mass Effect Andromeda je dobra igra. Objektivno gledano bez obaziranja na ono sto se desilo (propast PC-a tog lightbringera pa povampirenje, PC je zapravo Arthas), Mass Effect Andromeda ne valja. Ne valja nijedna, eto Witcher dobija prelaznu ocenu jer su se stvari pomerile u odredjenom smeru. Ali ovo ostalo sto je izaslo u poslednje dve godine, preko svega mozes da uriniras bez imalo grize savesti.
 
Poslednja izmena:
Dvojka je bila poprilicno pljuvana ovde na forumu, sa aspekta "strimlajnovanja" i uklanjanja taktickih elemenata iz borbe i posto je bila vise tipican TPS sa cover mehanikom a jos manje RPG...

Secam se da su posle isplivale price o tome koliko je Bioware odstupio i od originalne price i koncepta igre, tj kako su svet i prica zapravo zamisljeni, al ko ce to sad kopati...

U svakom slucaju, smeo bih da se kladim da bi tamo nasao Starca i jos par dezurnih sa preslikanim postovima kao ovde. C+P random usera sa nekog tamo foruma, superkriticka misljenja potkrepljena igranjem igre preko gledanja YT klipova i sve u fazonu "igra je upropascena u odnosu na prethodni deo" sto je zapravo komedija jer su i te prethodne na isti nacin pljuvali:D

Ja spadam u grupu kojoj se nije bas svidela Gears mehanika u dvojci al sam trilogiju ipak igrao sa uzivanjem do Marauder Shields-a kad je sve otislo u K. I posle postao vatreni vernik teorije indoktrinacije:) Ovaj deo sam bas ocekivao sa nestrpljenjem jer sam se uzeleo space avanture, ali ipak preskacem jer preko ovakvih brljotina u 2017-oj ne mogu da predjem...

Pizdek jedan :D

Mojih postova puno neces naci tamo. Prvi dio mi je najbolji, igra mi je sjela ustvari. Drugi dio mi je bio dosadan zbog te regrutacije. Trecio dio je bio"dzaba ste krecili".

Combat nikad nije bio jaca strana tih igara, bar za mene.

Sjeo ti DA:I, a preskaces Andromedu? Napredujes, bice nesto od tebe :d Jos Filipenka moramo vratiti!
 
Ah, tek kad cujes da sam DA:I stigao jedva do pola, mozda ni toliko i nikad nisam zavrsio do kraja...:D Bio mi je ok u pocetku, grafika odlicna al prica nije vodila nigde i likovi su bili dosadni boz' sacuvaj

Filipenko verovatno jos uvek uziva u MGSV:d
 
Ah, tek kad cujes da sam DA:I stigao jedva do pola, mozda ni toliko i nikad nisam zavrsio do kraja...:D Bio mi je ok u pocetku, grafika odlicna al prica nije vodila nigde i likovi su bili dosadni boz' sacuvaj

Filipenko verovatno jos uvek uziva u MGSV:d

To ti vjerujem da nisi zavrsio. Ja sam malo probao.

A Filipenko se pretvara kako igra stealth igru :d

Nego kad kupujes Andromedu? Bolje je ovo od DA:I :D
 
Pretpostavljam u svakom zvezdanom sistemu po 1, ostale su "anomalije" koje samo skeniras za resurse.

Za kraj, 1998. izasao Half Life. 2000. izasao Deus Ex. Osim bolje grafike i animacija moderne igre nisu nista novo uvele u odnosu na igre stare 19 i 17 godina respektivno. Kada je Half Life izasao, jel znas koja igra je bila stara 19. godina? Asteroids.

Uf, ovo je brutalan primer, da se covek zamisli stvarno. A krajem 90-tih je izaslo gomila dobrih RPG-jeva, npr posle skoro 19 godina Baldur's Gate i dalje sije Andromedu u cisto RPG smislu (storytelling, karakteri...)

Da ne ispadne da samo kritikujem, mislim da je meta-score malo nepravedan i da je ovo svakako 80+ igra, bez obzira na tehnicke manjkavosti, nakon sporog pocetka uzivam zaista.
 
Poslednja izmena:
Ja i dalje pitam (da se prebacim iz teme Vesti) sta to nove igre treba epohalno da donesu? VI nikako da shvatite da nema vise nista novo iz prostog razloga jer je sve vec otkriveno, napravljeno...moze da samo da se unapredjuje staro novijim tehnologijama i to je to. I dalje koristite mis i tastaturu za igranje, cudi me da i na tom polju niste nasli neke zamerke tipa mis i tastatura se pojavili pre 20+ godina, a novi misevi i tastature nista novo nisu donele u odnosu na stare :D

Trazite nesto samo zarad trazenja, a ni sami nemate pojma sta je to.
 
Ja imam dosta dobru ideju, to novo je sigurno VR. Ali alavost i glupo planiranje su sprecili tehnologiju da nadje put do kupaca.
 
Ja imam dosta dobru ideju, to novo je sigurno VR. Ali alavost i glupo planiranje su sprecili tehnologiju da nadje put do kupaca.

Bogami, SONY je sa VR-om odigrao jako pametno. Dok se Oculus i HTC muče da zajedno dobace do 500K prodatih primeraka za godinu dana, PSVR je već na oko 2 miliona po nekim novim informacijama. Bio je na milion krajem 2016. a to je samo 2 i po meseca od lansiranja. Tek je krajem Januara krenuo sa prodajom u većem broju zemalja, bar zvanično ;).
 
G@W

Zaboravio si jos recimo Thief i System shock koji su udarili temelje u svojim zanrovima...

(i opet odosmo u off)
Slazem se sa ovim sto si rekao. Ja se jos uvek kao juce secam 2002 kada sam igrao IWD2 i drugar je u fazonu (tada u igraonici koju je ortak drzao) rekao "sta to sra**e jos uvek igras sto ne probas Morrowind?" - sto je za mene bilo bogohuljenje (i dan danas je) jer mi je definicija RPG-a u glavi bas izometrijski RPG.

Nista nije sporno da je doslo do degradacije igracke inudstrije a i "gaymerskih" narastaja - mislim da smo vec vodili tu diskusiju u drugoj temi.

Ali opet ne mozes da me ubedis da u post "golden PC gaming eri" (98-2004) nije izaslo nista vredno pomena?! Niti je bila igra koja je uzela vec vidjenu formulu i unapredila je? Ni u jednom svom respektivnom zanru?! Ja pak mislim da je bilo i da su nadmasile originale. Ali suludo je ocekivati neki novi "zlatan period" gde ce svake godine da izlaze sve sami "klasici" jer je trziste nenormalno vece i sam broj naslova koji se stancuju je xy-puta uvecan. A pritom su neki zanrovi skoro pa izumrli ili samo sto nisu.

Ta evoluciona degradacija 19-17 godina (Asteroid-HL-MA) koju si naveo je nista drugo do evoluciona degradacija trzista uslovljena kapitalizmom - igre su pre 15+ godina radjene od drugacijih ljudi za drugaciju publiku... A pravljenje/prodaja igara je postao visestruko unosan biznis... Mi cemo tek vidimo u narednih 10 godina kakve nas sve "spodobe" od igara ocekuju... No dobro.


Inace za degradaciju ME fransize (pocevsi od dvojke) - mogla je da evoulira u totalno drugacijem pravcu da je svojevremeno EA nije preuzeo i to mozda u tom sto ti G@W spominjes (bacite samo pogleda sta je bilo sa glavnim ljudima koji su radili na ME1 odmah pri preuzimanju od strane EA - isti su odmah prebaceni na druge projekte a pritom su pozurivali sequele zarad sto veceg profita). Po meni ME trilogija komotno moze da se uporedi sa Matrix trilogijom...

MEA bi u svakom slucaju bila docekana na noz (ali nikako ni ovaj trend izbacivanja poluproizvoda nije za odbranu). Razvodnjeno ME iskustvo je u svakom slucaju ali moze da se odigra kada je srede (i zaboravi).

U svakom slucaju G@W cekamo Star Citizena, ako ga uopste i docekamo... :) (ili neki novi, bolji ME klon, ako se iko usudi da zagazi u tu teritoriju)

@zechs

Ceo problem je sto bi ovo bila odlicna igra da nije bilo toliko bagova, losih animacija i da dijalozi u nekim trenucima nisu bas, bas losi.

Vidi se da je igra pozurivana sa izbacivanjem a i da tim koji je radio na istoj nije dorastao zadatku... Zato sam i rekao da je jos i dobro ispala, jer ce mozda biti vredna da se obrne jednom kada/ako neke stvari ispeglaju. Ako se ne varam svojevremeno je i ME1 za PC dobio patch posle godinu dana? (secam se jer se jurio lekic za narodnu verziju)
 
Poslednja izmena:
Ja imam dosta dobru ideju, to novo je sigurno VR. Ali alavost i glupo planiranje su sprecili tehnologiju da nadje put do kupaca.

VR je zalepljen monitor na tvoju facu. Promasena tehnologija za mene.
 
VR je zalepljen monitor na tvoju facu. Promasena tehnologija za mene.

Promašaj je samo ako se ne potrude da naprave nešto što će u potpunosti biti prilagođeno VR-u. Znači bez osvrtanja na ove regularne igre. Trenutno se zbog slabe prodaje samih sistema niko ne usuđuje da spuca žešće novce u razvoj VR only naslova. A Capcom je već izjavio da im je RE7 za VR bio težak kao da su od nule pravili novu igru. To je malo problematično. Videćemo šta će Bethesda smisliti za Fallout 4 i DOOM VR koji izlaze ove godine.
 
Promašaj je samo ako se ne potrude da naprave nešto što će u potpunosti biti prilagođeno VR-u. Znači bez osvrtanja na ove regularne igre. Trenutno se zbog slabe prodaje samih sistema niko ne usuđuje da spuca žešće novce u razvoj VR only naslova. A Capcom je već izjavio da im je RE7 za VR bio težak kao da su od nule pravili novu igru. To je malo problematično. Videćemo šta će Bethesda smisliti za Fallout 4 i DOOM VR koji izlaze ove godine.

Jedino sto moze da bude prilagodjeno VR-u je industrija sexa i to je to.. Iskreno ne vidim sebe sa monitorom na glavi kako zanosim levo desno i okrecem glavu da bih nesto video pozadi..

VR eventualno moze uspeti u edukativne svrhe..svetski muzeji i bastine u VR svetu ali i tu ne znam koliko ce uspeti,,
 
VR ce uspeti u svemu.

Trenutno je maltene u alfa fazi, niti ima hardvera da iskoristi potencijal, niti je cena normalna.
Nema ni sadrzaja toliko.

Za 10-15 godina ce VR biti normalno da se ima, pored normalnog monitora naravno.

P9 Lite TT
 
Ja i dalje pitam (da se prebacim iz teme Vesti) sta to nove igre treba epohalno da donesu? VI nikako da shvatite da nema vise nista novo iz prostog razloga jer je sve vec otkriveno, napravljeno...moze da samo da se unapredjuje staro novijim tehnologijama i to je to. I dalje koristite mis i tastaturu za igranje, cudi me da i na tom polju niste nasli neke zamerke tipa mis i tastatura se pojavili pre 20+ godina, a novi misevi i tastature nista novo nisu donele u odnosu na stare :D
Trazite nesto samo zarad trazenja, a ni sami nemate pojma sta je to.
totalno nisi u pravu. početkom prošlog veka je američki patentni zavod bio pred ukidanjem jer su neke jednoumne glave tvrdile da se otkrilo sve što se moglo otkriti, a od tada do danas smo dobili avione, helikoptere, dronove, ozbiljne automobile, preozbiljnu ratnu industriju, televiziju, računare, internet, mobilne telefone, nove koncepte kao što su hardver i softver...

to što ti ne možeš da razmišljaš "out of the box" ne znači da nema ljudi koji mogu.

novi koncepti će te oduvati, a siguran sam da ćemo to doživeti i ti i ja.

Jedino sto moze da bude prilagodjeno VR-u je industrija sexa i to je to.. Iskreno ne vidim sebe sa monitorom na glavi kako zanosim levo desno i okrecem glavu da bih nesto video pozadi..
VR eventualno moze uspeti u edukativne svrhe..svetski muzeji i bastine u VR svetu ali i tu ne znam koliko ce uspeti,,
vr headseti su preskupi, i to je ono što im trenutno ne dozvoljava da "poguraju igre". inače, elite dangerous sa oculus-om je toliko neverovatno fenomenalno iskustvo da je besmisleno raspravljati o "nemanju mesta za napredak".

kada vr uređaji pojeftine, verujem da će upravo kabinske simulacije pogurati novi način igranja, a jednog dana kada vr uređaji budu veličine i težine prosečnioh skijaških naočara, kao i kad ne budu imali kablove koji smetaju, imaćemo i revoluciju u svim ostalim žanrovima, revoluciju u upravljačkom interfejsu i načinu na koji komuniciramo sa igrama uopšte.
 
Poslednja izmena:
VR ce uspeti u svemu.

Trenutno je maltene u alfa fazi, niti ima hardvera da iskoristi potencijal, niti je cena normalna.
Nema ni sadrzaja toliko.

Za 10-15 godina ce VR biti normalno da se ima, pored normalnog monitora naravno.

P9 Lite TT

Teško...

https://www.pcgamesn.com/how-why-and-when-vr-will-fail

http://www.bbc.com/news/technology-23877695

totalno nisi u pravu. početkom prošlog veka je američki patentni zavod bio pred ukidanjem jer su neke jednoumne glave tvrdile da se otkrilo sve što se moglo otkriti, a od tada do danas smo dobili avione, ozbiljne automobile, preozbiljnu ratnu industriju, televiziju, računare, internet, mobilne telefone...

to što ti ne možeš da razmišljaš "out of the box" ne znači da nema ljudi koji mogu.

Ja pričam o igrama, a ti pričaš o tehnologijama...

Inače misliš na razmišljanje "izvan kutije" jel da :p Ono mene vodi u hologramsku tehnologiju i holo sobe :)

 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno